Skoči na vsebino

Honda CRF 1000L Africa Twin 2016 in CRF 1100L AT 2020


Fadil

Priporočene objave

Pa sem le uspel videti to čudo v živo. Zanimiv motor, vsesti se gor na žalost ni dalo, ker je edina v salonu že prodana. Pa ne bi lih plazil po motorju, v kolikor mi to lastnik ne dovoli. Definitivno bom rezerviral testno vožnjo, pol pa kalkulator na dan. Al pa tudi ne... odvisno od testne vožnje. Neke ideje kaj pričakovati v parallel twina imam...

Sproti sem zvedel, da je pri nas zanimanja za DCT varianto zelo malo. Verjetno je glavni razlog višja cena. Pa da Akrapovič dela slip on.

Pa hvala thumperju za kofe in čvek :)

Popravljeno . Popravil jskrablin
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 47 minutami, SF pravi:

 Mi pa ni jasno, da japonci vseskozi iščejo nove in nove tržne prijeme, si izmišljajo vsak dan nove razrede, da pa bi naredili nek adventure motocikel s suho težo do 140 kilogramov z agregatom med 350 in 450 kubiki, za kar ni potrebno nekih vesoljskih materialov jim pa ne pade na pamet.

Misliš, da bi se taki motorji prodajali v Evropi, po moje zelo redko? Se mi zdi, da je ta AT en posrečen kompromis za solidno vožnjo po cesti in po terenu. Da bi se po "jadranki" drsal z 300 kubiki...saj bi šlo samo ne bi bil ravno užitek. 600 kubikov je tisti "lahek" razred, manj je 250, nekaj vmes...ne vem :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 urami, Kmet2 pravi:

Recimo da se pavšalno lahko primerjata 1050 in AT ampak samo to ,AT je veliko bolj naravnana za teren kot cestni 1050 (lita platišča ,prva 19 AT 21 itd.....) 

Pri Motorradu (04/2016) so naredili prav to, samo V stroma 1000 so še dodali. Test je potekal po asfaltiranih poteh. V številki 06/2016 pa še primerjava z 800GS in Tigrom 800, me prav zanima ali bo 800GS prvi glede na to da pravijo da je Motorrad BMW revija :)  (čeprav je nazadnje proti Tigru 800 Xc izgubil).

Je pa zanimivo da so testni vozniki pri Mottoradu (03/2016 in 04/2016) že 2x pograjali Dunlop D610 gume, sploh na mokrem. Mnenje testnih voznikov je da si AT zasluži boljše gume ker zmore več kot naj bi Dunlop D610 dovoljeval.

MRD_2016_04-30-T_T_VT-Honda-Africa-Twin%

 

 

Popravljeno . Popravil skuterist
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, vandrovec pravi:

Misliš, da bi se taki motorji prodajali v Evropi, po moje zelo redko? Se mi zdi, da je ta AT en posrečen kompromis za solidno vožnjo po cesti in po terenu. Da bi se po "jadranki" drsal z 300 kubiki...saj bi šlo samo ne bi bil ravno užitek. 600 kubikov je tisti "lahek" razred, manj je 250, nekaj vmes...ne vem :hmm:

po eni strani imaš prav...po drugi pa vsi proizvajalci rinejo na nekje 300-400 ccm .. 

600 niso lahki sorry ...

 

pred 6 urami, Kmet2 pravi:

Recimo da se pavšalno lahko primerjata 1050 in AT ampak samo to ,AT je veliko bolj naravnana za teren kot cestni 1050 (lita platišča ,prva 19 AT 21 itd.....) 

torej dejansko trenutno AT nima direktne konkurence - oz.je odprla čisto nov razred ..

tigru 800 xca razen dtc-ja ne manjka nič proti AT - razen navora ..je pa z 13990e malce drag ..

zanimiv bi bil tiger 1050 xca z 21 col spredaj in daljšim hodom vzmetenja ..

ampak - AT je trenutno edina v svojem razredu ..in če bo zanesljiva ter vzdržljiva to pomeni , da so ostali proizvajalci pokadili kar nekaj kupcev v naslednjih 10-15 letih kot je bilo to s starimi AT - večino jih je folk vozi dolga leta ko so jih enkrat nabavili..

pred 6 urami, sayo pravi:

Če bodo pri Triumphu hotli konkurerat AT ne smejo pozabit na 22 cm hoda amortizacije pa 18" zadaj

spredaj 220mm , zadaj 215mm - http://www.triumphmotorcycles.co.uk/motorcycles/adventure-and-touring/Tiger/2016/tiger-800/Variants/Tiger%20800%20XCA#specification

res je - tiger 800 ima spredaj 10mm in zadaj 5mm krajši hod vzmetenja ter 17 col zadnjo gumo..

kot sem napisal - tiger 1050- oz še bolje 999 zaradi naših obdavčitev-  z xca opremo bi lahko konkuriral novi AT - če mu vzamejo 29 konjev bo ravno na 99 konjev in na osnovi tega lahko še malo spilijo navor , da bi bil nekje med 105-108nm ..

in kot sem napisal - nebi imel edino dtc menjalnika - ki pa se bo moral glede vzdržljivosti še najprej izkazati - teren ni cesta btw..

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 30 minutami, thumper pravi:

torej dejansko trenutno AT nima direktne konkurence - oz.je odprla čisto nov razred ..

 

Res je, med novimi motocikli nima direktne konkurence, je pa po mojem mnenju KTM ta razred odprl pred 13 leti s takrat predstavljenim 950ADV, tako da, kdor nima za novo AT in rad šraufa, 950/990 ni slaba izbira :)

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 minutami, AJ pravi:

... je pa po mojem mnenju KTM ta razred odprl pred 13 leti s takrat predstavljenim 950ADV, tako da, kdor nima za novo AT in rad šraufa, 950/990 ni slaba izbira :)

LP

Dodal bi samo to da je meni osebno 950 adv še vedno ultimativen stroj in perfekten RTW prevoz; Hrvat ki ga poznam pa z 990 vozi po konkretnem terenu in s takim tempom da mu včasih tud sledit ne morem.

AT se mi zdi da je namenjena drugemu krogu kupcev in tudi dvomim da se bo kdo od zapriseženih pomarančoljubcev (vsaj tistih 5 ki jih poznam) odločil za nakup/zamenjavo svojega dvokolesa za novo AT.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

990 KTM je je itaq bolj robusten stroj to nimaš kaj, ko pa vizuelno primerjam Triumpha 800 in AT mi pa ne gresta skupaj, AT je narejena veliko lepše

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 9 urami, Snecer pravi:

vstrom 1000 novi model ni blizu AT?

Kaj to sraje rineš med premium izdelke :P ......

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za skoraj enak denar kot CRF1000L DCT dobiš novega 1190 Adventure R... Po moje klasa višje, agregat.... Treba pa peljat enega in drugega in nardit direktno primerjavo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 8 minutami, poggy pravi:

Za skoraj enak denar kot CRF1000L DCT dobiš novega 1190 Adventure R... Po moje klasa višje, agregat.... Treba pa peljat enega in drugega in nardit direktno primerjavo.

Problem je renome KTMa, ki slovi bolj po grobih izdelkih in seveda renome Africe Twin, o kateri vsi čivkajo.

pred 1 uro, Kmet2 pravi:

Kaj to sraje rineš med premium izdelke :P ......

ko sem videl novo tisočko, kar lušna zadeva

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 15 urami, vandrovec pravi:

Misliš, da bi se taki motorji prodajali v Evropi, po moje zelo redko? Se mi zdi, da je ta AT en posrečen kompromis za solidno vožnjo po cesti in po terenu. Da bi se po "jadranki" drsal z 300 kubiki...saj bi šlo samo ne bi bil ravno užitek. 600 kubikov je tisti "lahek" razred, manj je 250, nekaj vmes...ne vem :hmm:

Jaz se ne bi branu kakšne potovalne endurce na osnovi Suzuki DRZ 400. Te tavlke endure so mi preveč štoraste. 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

7 minutes ago, ciciban said:

Jaz se ne bi branu kakšne potovalne endurce na osnovi Suzuki DRZ 400. Te tavlke endure so mi preveč štoraste. 

Ko se veliki enkrat premikajo, niso nič štorasti. Za po garaži premikati gor in dol pa malo bolj porineš, saj si dec.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 8 minutami, Snecer pravi:

300ccm adventure bike

color1_1.png

Ja, z njim rabiš do Bajkala kaki mesec dni(ha..ha) potem ko si tam pa je (verjetno)kar fino! Težki pa je verjetno itak bolj kot moj stroj!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nova AT zelo lep motor. Če bi imela še 17" pnevmatike bi bila še lepša. Cena  :eek::eek::eek:. Podobnih "endur" je veliko. Skoraj (če ne kar vsi) vsi proizvajalci motociklov imajo nekaj podobnega v ponudbi.

Manjka se pa endur v smislu KTM 390 ADV. Za na teren dovolj moči. Pa tudi do terena se lahko udobno pelješ po asfaltu.

Vse ostalo je že napisano!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No ja....400cc? Zamislite si mojih 100kg+dva ali trije kovčki...bi ratalo ZELO hitro švoh. Pa sej že itak mate zelo dobro pokrit tale razred z dual sport modeli ala G650Xchallenge, ktm 690, husq 701 itd, s težami ki jih pišete (130-160kg, pa s pravimi gumami so tile motorji sposobni priplezat skoraj povsod tam, kjer se vozijo EXC-ji ter zaradi nekoliko bolj uglajenega podvozja sposobni nekaj 100 km dnevnih tur.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

400 ccm. Nižja teža, manjša poraba, nižja cena ( kar je za večino zelo pomembno, tudi zame) Nižja registracija,  nižji stroški vzdrževanja...

Res je si naštel dobre 600 ccm modele, a za rabljen X-chalenge dati malo manj kot za nov 400 ccm? Pa tale BMW z zračnim vzmetenjem rabi malo več ljubezni. Nova Husa cca 11k v  SLO. K
KTM podobna zgodba...

Veš mi "reveži" , ki ne zaslužimo par K na mesec mormo gledati skozi denar in temu prilagajati naše želje. Če pa bi imel dovolje € potem je omejitev samo nebo.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 28 minutami, motolover pravi:

Ko se veliki enkrat premikajo, niso nič štorasti. Za po garaži premikati gor in dol pa malo bolj porineš, saj si dec.

Načeloma je to res, pa za na cesto  je tudi čisto vseeno koliko tehta. Če bi imel plac/cajt bi pa vseeno imel enega takega tamalega za "zraven". Z vožnjo izven cest praktično nimam izkušenj in če bo kdaj želja in volja bi raje metal po tleh kakšen manjši motor. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Normalno 80+ večji problem pri teh tamalih je nosilnost. Ker je motor manjši/lažji je posledično vse manjše in lažje. Vse od okvirja,  podvozja, sklopke...

Popravljeno . Popravil ciciban
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, poggy pravi:

Za skoraj enak denar kot CRF1000L DCT dobiš novega 1190 Adventure R... Po moje klasa višje, agregat.... Treba pa peljat enega in drugega in nardit direktno primerjavo.

:huh:

Skoraj enak denar? 14490 proti 16390 EUR (cenik), mislim da 2k EUR ni skoraj enak denar in da motorja ne gresta v isti razred.
 

Popravljeno . Popravil skuterist
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 hour ago, ciciban said:

Načeloma je to res, pa za na cesto  je tudi čisto vseeno koliko tehta. Če bi imel plac/cajt bi pa vseeno imel enega takega tamalega za "zraven". Z vožnjo izven cest praktično nimam izkušenj in če bo kdaj želja in volja bi raje metal po tleh kakšen manjši motor. 

Odgovor je trial. Ni registracije, stroški minimalni, če padeš ni škode, poraba 1l/h in naučiš se ogromno. V tvojem koncu je kar nekaj voznikov, imaš se s kom voziti in učiti, še jaz sem svojega prodal tja. 

Popravljeno . Popravil motolover
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, skalar36 pravi:

400 ccm. Nižja teža, manjša poraba, nižja cena ( kar je za večino zelo pomembno, tudi zame) Nižja registracija,  nižji stroški vzdrževanja...

Veš mi "reveži" , ki ne zaslužimo par K na mesec mormo gledati skozi denar in temu prilagajati naše želje. Če pa bi imel dovolje € potem je omejitev samo nebo.

Saj imaš pa 250 CRF, še boljša v vsemu kar si naštel?

In zakaj ne? Verjetno ravno zaradi tega, kar bi tudi na 400 manjkalo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!