Skoči na vsebino

Honda CRF 1000L Africa Twin 2016 in CRF 1100L AT 2020


Fadil

Priporočene objave

pred eno uro, skalar36 pravi:

400 ccm. Nižja teža, manjša poraba, nižja cena ( kar je za večino zelo pomembno, tudi zame) Nižja registracija,  nižji stroški vzdrževanja...

Res je si naštel dobre 600 ccm modele, a za rabljen X-chalenge dati malo manj kot za nov 400 ccm? Pa tale BMW z zračnim vzmetenjem rabi malo več ljubezni. Nova Husa cca 11k v  SLO. K
KTM podobna zgodba...

Veš mi "reveži" , ki ne zaslužimo par K na mesec mormo gledati skozi denar in temu prilagajati naše želje. Če pa bi imel dovolje € potem je omejitev samo nebo.

Kot sem že zapisal. Ni strošek kupiti nov moped, pač vzameš mal cenejši avto, pa narediš rebalans proračuna (fak kok se to dobro sliši) strošek je:

koliko km boš letno prevozil

koliko boš dal za vzdrževanje mopeda in bencin

koliko keša boš zapravil za luksuz, pijačke, hrana, spanje

Jaz letno zagonim na potovanjih za en nov moped. Torej če rečeš ne dam za moped več kot 10k, nardiš rebalans, se odpoveš enemu potovanju in wala (vsaj v mojem primeru) dobiš not 2k€

pa fajn je če ti drugi kave plačujejo, dobiš tut hitro not za dodatno opremo. Sam ta postavka je zlo vezana na kvaliteto marketinga, ki ga imaš in na jakost samopromocije, ki jo obvladaš, kajti, če si dober v tem segmentu, se ljudje kar kregajo med seboj, kdo ti bo kavo plačal, aneda Maus :D

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Js tut rebalans delam, letos bomo s specialko naokol! se najcnej!:lol1:

Sam ne me brcat, k js tut placujem cesto! K mam avto a prov!

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 urami, motolover pravi:

Ko se veliki enkrat premikajo, niso nič štorasti. Za po garaži premikati gor in dol pa malo bolj porineš, saj si dec.

car.za pobirat vidim. me zanima kako ti vidiš razliko med pobiranjem 200kg in 330kg na pomrznjenem snegu ? -saj je govora o adv bijku ane ??

pred 4 urami, bambi61 pravi:

Ja, z njim rabiš do Bajkala kaki mesec dni(ha..ha) potem ko si tam pa je (verjetno)kar fino! Težki pa je verjetno itak bolj kot moj stroj!

samo če je transfer po res odprtih cestah ... ko se začnejo ozki zaprti nepregledni ovinki sem s štirko hitrejši od 1m+ širokega adv...

pred 4 urami, skalar36 pravi:

400 ccm. Nižja teža, manjša poraba, nižja cena ( kar je za večino zelo pomembno, tudi zame) Nižja registracija,  nižji stroški vzdrževanja...

Res je si naštel dobre 600 ccm modele, a za rabljen X-chalenge dati malo manj kot za nov 400 ccm? Pa tale BMW z zračnim vzmetenjem rabi malo več ljubezni. Nova Husa cca 11k v  SLO. K
KTM podobna zgodba...

Veš mi "reveži" , ki ne zaslužimo par K na mesec mormo gledati skozi denar in temu prilagajati naše želje. Če pa bi imel dovolje € potem je omejitev samo nebo.

mov mash 400 adv 6000e cenejši .. http://www.mash-motors.fr/moto-mash-adventure-400cc.html 4990e..

pred 3 urami, ciciban pravi:

Normalno 80+ večji problem pri teh tamalih je nosilnost. Ker je motor manjši/lažji je posledično vse manjše in lažje. Vse od okvirja,  podvozja, sklopke...

dr 350 ima tovarniške nosilnosti 195kg ..za enega in prtljago dovolj..

pred 2 urami, vandrovec pravi:

Saj imaš pa 250 CRF, še boljša v vsemu kar si naštel?

In zakaj ne? Verjetno ravno zaradi tega, kar bi tudi na 400 manjkalo.

4790e ... 400 so z več navora pri nižjih obratih ..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 urami, motolover pravi:

Odgovor je trial. Ni registracije, stroški minimalni, če padeš ni škode, poraba 1l/h in naučiš se ogromno. V tvojem koncu je kar nekaj voznikov, imaš se s kom voziti in učiti, še jaz sem svojega prodal tja. 

Kje se pa lahko voziš s trialom ali pa s krosom, kateri tudi ni registriran ?

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 urami, skuterist pravi:

:huh:

Skoraj enak denar? 14490 proti 16390 EUR (cenik), mislim da 2k EUR ni skoraj enak denar in da motorja ne gresta v isti razred.
 

14490 proti 14990 ;) Eden izmed naših trgovcev ima akcijo skupaj s tremi kovčki ;) Za tak dnar ni za razmišljat - KTM

 

Vstrom se ne more primerjat z AT. Lahko pa s KTM 1050, kjer sta si zelo podobna tako v moči, navoru, razporeditvi moči/navor itd. Vendar vseeno ima Vstrom veliko premajhno oddaljenost od tal za si nahranit dušo.

 

Popravljeno . Popravil Rokic
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 hour ago, Borutt said:

Kje se pa lahko voziš s trialom ali pa s krosom, kateri tudi ni registriran ?

Da malo podražim!: A nisi rekel, da je policajev premalo in še na malico ne utegnejo? Bolj resno: ali še nisi slišal za proge namenjene takim vožnjam?  V radiju 150km od GEOSSa jih je kar nekaj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, Rokic pravi:

14490 proti 14990 ;) Eden izmed naših trgovcev ima akcijo skupaj s tremi kovčki ;) Za tak dnar ni za razmišljat - KTM

 

14990 v akciji je 1190 Adventure, jaz sem odgovoril z ceno za 1190 Adventure R ki ga je omenil @poggy. Pa verjetno je AT z DTC-jem zato, da je cena 14490 za primerjavo višja ...

Sicer pa si verjetno kupci omenjenih motorjev ne bodo skakali v zelje (moje mišlenje). Milsim da si je Honda z novo AT lepo zapolnila luknjo v segmentu, verjetno pa bo nova AT odžrla marsikaterega kupca VFR1200X iz iste hiše. 

 

 

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem jo danes znova ocenjeval na IMOTu samo s svojo ritjo in tudi ostal hladen... Bolje sem sedel na Triumphu (800 in 1200), na GS 800 in 1200, na Caponordu, na Versysu, najbolje pa na XTZ 1200 in KTM 1290... 

Mogoče je res treba na AT večinoma stat?

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Čist tako z dobronamernim firbcem vprašam vse ki tako omenjate potapljaje sprednjega konca. Meni je to pričakovano na vsakem dolgem vzmetenju (razen telelever). Ali to omenjate na splošno iz navade ostalih razredov ali v primerjavi drugih endur s primerljivimi hodi in kotom vratu?

Imam občutek, da je precej odvisno od navajenosti na določen segment in posledično kolesa, kot vilic, vzmetenje... Govorim z lastnih izkušenj, ker mi je ravno obratno nezaupljivo, ko se peljem s Hornet. Vse trese, kot bi bila cesta sfrezana, motor je treba veliko bolj tiščat v nagib v ovinek (counter steering), pokonci kar sam tišči....

Prosim za navedbo vaše višine za nas, ki vas ne poznamo. Z mal heca in mal resnice, če si majhen te težave velikanov ne zanimajo, in obratno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sulica...vse lepo in prav ,pač tako si jo doživel ,sam tega pa ne razumem :

Z gumo 21col motor nikakor mi ni šel v ovinek ,še posebej v S varianti................namreč prav zaradi teh dimenzij motor pada kot kamen po S ovinkih .......vsaj na 990 je bilo tako ,ozka pnevmatika je že po defoltu fleksibilnejša na asvaltni podlagi kot SS dimenzije.......pustimo zdaj oprijem itd .....čeprav tudi s tem nisem imel težav pa so bile gor Hindenau K60!

Ali misliš da je za to kriva ciklistika  Honde ......vrjetno jo bom šel sprobat tudi sam ,me res zanima .....

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Stari ti nisi glih merilo za uporabnost mopedov,ti si bol za ocenjevanje kaskaderjev in podobnih,pri tebi gre vse v ovinek,tudi ce ma stirioglato feltno spredi.:kva2:

Grem zdele na sejem pogledat ce je res tok zaenkurc.:kva2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 14 urami, Rokic pravi:

14490 proti 14990 ;) Eden izmed naših trgovcev ima akcijo skupaj s tremi kovčki ;) Za tak dnar ni za razmišljat - KTM

 

Vstrom se ne more primerjat z AT. Lahko pa s KTM 1050, kjer sta si zelo podobna tako v moči, navoru, razporeditvi moči/navor itd. Vendar vseeno ima Vstrom veliko premajhno oddaljenost od tal za si nahranit dušo.

 

V razporeditvi navora in moči sta si Vstrom in KTM 1050 zelo različna. Vstrom ima konkretno več navora do 6000 vrt./min in tudi precej manj vibracij.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 16 urami, motolover pravi:

Da malo podražim!: A nisi rekel, da je policajev premalo in še na malico ne utegnejo? Bolj resno: ali še nisi slišal za proge namenjene takim vožnjam?  V radiju 150km od GEOSSa jih je kar nekaj.

brez zamere - kaj pa sam transfer do destinacije ? baje mora biti motor registriran za po cesti sploh če si namenjen v drugo-e državo-e ... 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 23 urami, vandrovec pravi:

Saj imaš pa 250 CRF, še boljša v vsemu kar si naštel?

In zakaj ne? Verjetno ravno zaradi tega, kar bi tudi na 400 manjkalo.

Neumnosti pišeš. Obstaja ogromen krog ljudi s pospravljeno glavo, ki jim je teža zelo pomemben faktor zaradi pobiranja na težavnejšem terenu, 400 kubikov pa zadostna kubatura za kontrolirano drsenje po makadamih. 600 kubična jajca že spadajo med težke krave...  

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

5 hours ago, thumper said:

brez zamere - kaj pa sam transfer do destinacije ? baje mora biti motor registriran za po cesti sploh če si namenjen v drugo-e državo-e ... 

Prikolica, kombi,.. Če se s trialom resno voziš 2h, ti niti ni več do vožnje po cesti. Samo še počasi do doma na sedežu od avta. Triala sem imel od l.01, ko še ni bilo EU in restrikcij, kaj smeš in česa ne. Vsakič sem bil na drugi lokaciji (Kurešček, Krim, Nanos, Vremšćica. Krvavec, med tednom pa na Rašici ali takratnem peskokopu od SCT, kjer sdaj stoji stadion Stožice). Parkiral kombi, moped ven in v hosto. Naslednjič vsaj 10km drugam, da ne bi koga motil in ponovi vajo. Takrat nisem imel nikakršne želje drajsat po cesti. Zdaj so marsikje proge in ni treba več v gozd, pa še varneje je če nisi sam, če se kaj zgodi.

Ker ravno debatiramo o teži. Danes sem se s kravco zapeljal po progi, ki jo ima koprski enduro klub. Ko sem bil nekje zelo pod vrhom, sem se zvrnil in motorja nikakor nisem mogel dvigniti. Ker nisem imel namena na enduro, sem nekaj km prej natočil polno. Huda napaka! To pomeni 30l goriva v tanku, na zelo visoki točki motorja. Po nekaj poskusih in premisleku, sem motor zvlekel nekaj m po hribu navzdol, da sem prišel v tako točko, kjer sem se lahko dobro oprl z nogami. No, potem je šlo. Ker sem prej že parkrat brez problema pobral isti motor, lahko potrdim, da tistih 20l več v tanku naredi enormno razliko pri dvigovanju s tal.

Šele zdaj vidim drugo vprašanje. Za prevoz v drugo EU državo na prikolici ali v kombiju ne potrebuješ registracije. Račun zadostuje.

Popravljeno . Popravil motolover
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

transfer do destinacije je bil mišljen kot da se pelješ malce dalj oz.potuješ z motorjem .. ni mišljeno nabasat en lahek neregistriran moped v kombi in se peljati do mongolije pa vsakih 500km dat moped ven za 10 minut vožnje po slučajno odkritem terenu potem pa nazaj v kombi in naprej 500km ..

govora je dejansko o tem , kako in s katerim najbolj primernim motorjem prevoziti neko pot neglede na podlago ... kaj potegnejo za sabo kile in sama voznost motorja na neasfaltiranih površinah ..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 10 urami, Kmet2 pravi:

Sulica...vse lepo in prav ,pač tako si jo doživel ,sam tega pa ne razumem :

Z gumo 21col motor nikakor mi ni šel v ovinek ,še posebej v S varianti................namreč prav zaradi teh dimenzij motor pada kot kamen po S ovinkih .......vsaj na 990 je bilo tako ,ozka pnevmatika je že po defoltu fleksibilnejša na asvaltni podlagi kot SS dimenzije.......pustimo zdaj oprijem itd .....čeprav tudi s tem nisem imel težav pa so bile gor Hindenau K60!

Ali misliš da je za to kriva ciklistika  Honde ......vrjetno jo bom šel sprobat tudi sam ,me res zanima .....

 

Kmet, če ta motor pada po ovinki z 21colsko gumo potem jaz z mojimi 20 let motorizma nimam pojma. Motor ima svoj namen in to je off-road, ki ga jaz ne poznam in ga tudi ne mislim. Testirat sem jo šel samo iz firbca in ugotovil da Caponord in GS sta daleč pred njo za vožnjo po cesti, motorja kar sama padata v ovinek. Tudi moja dva prijatelja sta jo vozila un ugotovila isto. Pač jaz sem bolj road recer in to ni za mene, tisti ki bi pa rad po blatu ril je pa to to. 

pred 17 urami, drjack_dj pravi:

Čist tako z dobronamernim firbcem vprašam vse ki tako omenjate potapljaje sprednjega konca. Meni je to pričakovano na vsakem dolgem vzmetenju (razen telelever). Ali to omenjate na splošno iz navade ostalih razredov ali v primerjavi drugih endur s primerljivimi hodi in kotom vratu?

Imam občutek, da je precej odvisno od navajenosti na določen segment in posledično kolesa, kot vilic, vzmetenje... Govorim z lastnih izkušenj, ker mi je ravno obratno nezaupljivo, ko se peljem s Hornet. Vse trese, kot bi bila cesta sfrezana, motor je treba veliko bolj tiščat v nagib v ovinek (counter steering), pokonci kar sam tišči....

Prosim za navedbo vaše višine za nas, ki vas ne poznamo. Z mal heca in mal resnice, če si majhen te težave velikanov ne zanimajo, in obratno.

Drjack, imaš prav. Jaz sem vajen moje Aprilije katera se zelo malo poseda. Visok 182. Pač tak filing imam od mojih motorjev.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@ za vse nabijalce:

sporočilo je namenjeno vsem, ki teoretizirate in filozofirate kaj, kako, oh in sploh o tem motorju. Ni dovolj, da preberete par testov, ki so jih napisali novinarji, motor morate preizkusiti. Nekaterim bo všeč, nekateri pa se bodo vgriznili v jezik, ker bodo okusili s svojimi izkušnjami, da vse napisano z naše strani je res.

Zdej pa se pojejte.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!