Skoči na vsebino

Honda CRF 1000L Africa Twin 2016 in CRF 1100L AT 2020


Priporočene objave

Objavljeno

Ali res ne morete prebrati, da je inštruktor v avtošoli in je plačan, da se vozi? 

Plače v Avstriji v primerjavi z našimi pa vemo kake so.

Objavljeno

Jz bi jih tud 10.000 naredu do konc marca, ce bi mi jo dal :D Pa ne na sihtu....

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 18 urami, MiNa pravi:

Dober standard imajo tile naši sosedje. Samo za motor je v 14 letih porabil cca 100 povprečnih slovenskih plač....

pred 14 leti je bila slovenska "povprečna" plača nižja - tako bi jaz rekel da je na mesec porabil eno plačo - solidno ne povprečno...

Objavljeno

d796648f15de552a727884b15e7e26e9.jpg

Sejem v Švici, nekako mi zaradi originalne velike črne plastike na začetku izpuha ne sede :huh:

Na uradni Akrapovičevi strani ni še nič novega.

Objavljeno
pred 31 minutami, skuterist pravi:

Sejem v Švici, nekako mi zaradi originalne velike črne plastike na začetku izpuha ne sede :huh:

Na uradni Akrapovičevi strani ni še nič novega.

Ni lep izpuh, bo pa globok bas..to mi je všeč =)

Objavljeno
pred 7 minutami, jskrablin pravi:

A bom mogo naslov spremenit :?

se splača, tle je tudi pozimi "ugodna klima" :P

  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)

 

Popravljeno . Popravil skalaprava
Objavljeno (popravljeno)
pred eno uro, genius12 pravi:

56c6d11118a12_ScreenShot2016-02-19at09.2:010

Je pa prva statistika (sicer za ITA trg) zanimiva, po dolgi prevladi GS-a, ga je januarja 2016 AT zrinila s prvega mesta prodanih. GS-ov so prodali 209 kosov AT pa 505 kosov.

   Marca   Modello   Segmento   Unità
1   HONDA   AFRICA TWIN   Enduro   505
2   BMW   R 1200 GS   Enduro   209

DE + IT :

HONDA AT - 687

BMW 1200 GS - 410

dve najmočnejši evropski tržišči na katerih je daaaaleč  prevladoval 180 stopinjski V-agregat  BMW .. nič več .. :grupni:

Popravljeno . Popravil thumper
Objavljeno

Zakaj imam občutek, da sem tak izpuh že nekje videl....:hmm:

akrapo.jpg.a340be47158a87e83f4d017ae2f87

Aja že vem....vsak dan ga videvam v svoji garaži! Očitno praznijo stare zaloge pri Akrapotu :lol1:

Objavljeno
Pravkar, skalaprava pravi:

Zakaj imam občutek, da sem tak izpuh že nekje videl....:hmm:

akrapo.jpg.a340be47158a87e83f4d017ae2f87

Aja že vem....vsak dan ga videvam v svoji garaži! Očitno praznijo stare zaloge pri Akrapotu :lol1:

Uff, nizka :lol1:

 

Hm, pravkar sem pogruntal da je petek. In da lahko skočim do AS pogledat tole čudo v živo :D

Objavljeno
pred 8 minutami, jskrablin pravi:

Uff, nizka :lol1:

 

Hm, pravkar sem pogruntal da je petek. In da lahko skočim do AS pogledat tole čudo v živo :D

kdaj misliš priletet ? pokliči za pir - delam do 13,30 ...

 

Objavljeno (popravljeno)
20 minutes ago, thumper said:

Je pa prva statistika (sicer za ITA trg) zanimiva, po dolgi prevladi GS-a, ga je januarja 2016 AT zrinila s prvega mesta prodanih. GS-ov so prodali 209 kosov AT pa 505 kosov.

   Marca   Modello   Segmento   Unità
1   HONDA   AFRICA TWIN   Enduro   505
2   BMW   R 1200 GS   Enduro   209

DE + IT :

HONDA AT - 687

BMW 1200 GS - 410

dve najmočnejši evropski tržišči na katerih je daaaaleč  prevladoval 180 stopinjski V-agregat  BMW .. nič več .. :grupni:

Gre za prodajo prvih dobav, kupci so kar nekaj čakali na pošiljko. Bolj realno bo, ko bo leto naokoli in bomo pogledali letno statistiko. GS je na trgu že nekaj časa, ni nobenega razloga, da bi ga kupci v januarju masovno kupovali. Zanimivo bi bilo videti prodajo GSov v januarju 2015 in videti ali je bila višja od letošnje. Isto bo zanimivo pogledati upad prodaje AT januarja 2017 v primerjavi z januarjem 2016. Pri statistiki prodaje je treba vzeti v obzir mnogo faktorjev. Pri moji bivši službi je firma dobila zastopnika v Braziliji. Prvi nakup je bil dva kontejnerja robe, potem pa v naslednjem celem letu enega. Prvi nakupi (prvo polnjenje polic) še niso razlog za veselje. Ko je leto naokoli je čas za odpiranje šampanjca.

Če pogledaš pregled prodaje v italiji v januarju, vidiš, da so prodali 50 Montes (Hondin trial motor), ker je prišel na zalogo nov model. V celem letu je proizvodnja 2.000 motorjev.

Popravljeno . Popravil motolover
Objavljeno
pred 2 minutami, motolover pravi:

Gre za prodajo prvih dobav, kupci so kar nekaj čakali na pošiljko. Bolj realno bo, ko bo leto naokoli in bomo pogledali letno statistiko. GS je na trgu že nekaj časa, ni nobenega razloga, da bi ga kupci v januarju masovno kupovali.

res je ...  samo je pa lepo videti .. :D

Objavljeno

Po moje ne gre za isti segment kupcev in si jih ne bodo prav na veliko kradli. Bolj bo AT prizadela Yamaho. Super tenere lahko kar umaknejo iz programa :)

 

Objavljeno

Točno tako. GS-e praktično konstantno kupujejo, AT pa je trenutno zelo vroča noviteta. Kar pa ne pomeni da se bo tako prodajala skozi celo leto. Ali pač? 

Pa ne pozabite sešteti GS+GSA, ki sta običajno ločena ;)  

tudi sam mislim, da bmwju ne bo prevzela veliko kupcev. Jih bo pa definitivno yamahi, triumphu itd :)

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred 21 minutami, motolover pravi:

Po moje ne gre za isti segment kupcev in si jih ne bodo prav na veliko kradli. Bolj bo AT prizadela Yamaho. Super tenere lahko kar umaknejo iz programa :)

 

zgleda res tako , kot da je Honda odprla čisto nov segment oz. se je pridružila ktm 1050 katerega edinega vidim kot direktnega konkurenta - po namembnosti ..

Triumph ? če se bodo hitro obrnili in spravili 800 tigra na 998cc - konje imajo - s povečanjem prostornine pa bi se tudi tricilindraš verjetno lahko približal navoru in vzdržljivosti .. ostane samo še teža in moč/togost okvirja .. mogoče pa se bodo spustili s kakšnim novim dvovaljnim ekstremom od agregata v 1000 klaso - visok navor pri nizkih obratih ..

kakor pa kaže se bo zgleda dtc menjalnik pri AT kar priljubil "terenskim" voznikom ...

 

Objavljeno
pred 1 uro, thumper pravi:

zgleda res tako , kot da je Honda odprla čisto nov segment oz. se je pridružila ktm 1050 katerega edinega vidim kot direktnega konkurenta - po namembnosti ..

Triumph ? če se bodo hitro obrnili in spravili 800 tigra na 998cc - konje imajo - s povečanjem prostornine pa bi se tudi tricilindraš verjetno lahko približal navoru in vzdržljivosti .. ostane samo še teža in moč/togost okvirja .. mogoče pa se bodo spustili s kakšnim novim dvovaljnim ekstremom od agregata v 1000 klaso - visok navor pri nizkih obratih ..

kakor pa kaže se bo zgleda dtc menjalnik pri AT kar priljubil "terenskim" voznikom ...

 

Recimo da se pavšalno lahko primerjata 1050 in AT ampak samo to ,AT je veliko bolj naravnana za teren kot cestni 1050 (lita platišča ,prva 19 AT 21 itd.....) 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 2 urami, thumper pravi:

zgleda res tako , kot da je Honda odprla čisto nov segment oz. se je pridružila ktm 1050 katerega edinega vidim kot direktnega konkurenta - po namembnosti ..

Triumph ? če se bodo hitro obrnili in spravili 800 tigra na 998cc - konje imajo - s povečanjem prostornine pa bi se tudi tricilindraš verjetno lahko približal navoru in vzdržljivosti .. ostane samo še teža in moč/togost okvirja .. mogoče pa se bodo spustili s kakšnim novim dvovaljnim ekstremom od agregata v 1000 klaso - visok navor pri nizkih obratih ..

kakor pa kaže se bo zgleda dtc menjalnik pri AT kar priljubil "terenskim" voznikom ...

 

Če bodo pri Triumphu hotli konkurerat AT ne smejo pozabit na 22 cm hoda amortizacije pa 18" zadaj

Objavljeno (popravljeno)
pred 7 urami, motolover pravi:

SORRČY! zajebu

 

Popravljeno . Popravil moto rider
Objavljeno

Bmw se bo nedvomno prodajal še naprej tako kot do sedaj, vsaj v Nemčiji bo tako, Yamaha pa lahko tisti povečan TDM (druge funkcije itak nima) kar umakne iz prodaje, da sramota ne bo še večja. Motor je namreč popolnoma brezvezen, z lahkoto bi mu nadeli cestna platišča in gume. Tale Enfield ni glih neka silna zverina, poleg vsega pa je še težak. Če bo "zanesljiv", kot so bili Bulleti, se ni za bat, da bi jih prodali kaj vec, kot začetnih nekaj kosov. Hitro se namreč razve, če ima zadeva slabo podporo in ubogo kakovost. Koncept je sicer zanimiv. Meni osebno se zdi precej bolj zanimiv CCM GP450 adventure. Zgleda da z leti človek začne gledat lažje motorje. Mi pa ni jasno, da japonci vseskozi iščejo nove in nove tržne prijeme, si izmišljajo vsak dan nove razrede, da pa bi naredili nek adventure motocikel s suho težo do 140 kilogramov z agregatom med 350 in 450 kubiki, za kar ni potrebno nekih vesoljskih materialov jim pa ne pade na pamet. Nikjer ni takega zaslužka, kot pri enem cilindru, pa še leta in leta ga lahko štancaš nespremenjenega! 

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!