drjack_dj Objavljeno Januar 16, 2016 Opozori Objavljeno Januar 16, 2016 @biker77 jo boš vzel na test? Me močno zanima kako jo boš /če jo boš primerjal z ETV1000.
thumper Objavljeno Januar 16, 2016 Opozori Objavljeno Januar 16, 2016 Ob 15. 1. 2016 at 12:05, Vezalka pravi: Položaj-lega stopalk za noge, ko morajo le te biti na tleh ??? zakaj bi pa mel stopalke na tleh ?
biker77 Objavljeno Januar 16, 2016 Opozori Objavljeno Januar 16, 2016 pred 2 urami, drjack_dj pravi: @biker77 jo boš vzel na test? Me močno zanima kako jo boš /če jo boš primerjal z ETV1000. Uff..to tut mene zanima. Ne vem kaj bojo rekl v asu..
Lipstick Objavljeno Januar 17, 2016 Opozori Objavljeno Januar 17, 2016 (popravljeno) pred 12 urami, thumper pravi: zakaj bi pa mel stopalke na tleh ? ko morajo le te biti na tleh ??? Noge, poizkusi vozit in povej tvoje opažanje. Popravljeno Januar 17, 2016. Popravil Vezalka
thumper Objavljeno Januar 17, 2016 Opozori Objavljeno Januar 17, 2016 pred 3 minutami, Vezalka pravi: ko morajo le te biti na tleh ??? Noge, poizkusi vozit in povej tvoje opažanje. "" ? mal heca? ja vem kaj misliš ..zunanji vrh tačke se dotika notranje strani noge.. je pa to odvisno od velikosti voznika , dolžine nog , širine medenice , debeline stegn - skratka celega razmerja mer voznikovega telesa .. mene je to motilo pri hd xr1200.. če bom zbral pogum jo bom šel peljat - samo sem načeloma mal premajhen za tak motor . moje mnenje pa je , da navkljub vsej slini , ki mi teče ob nekaterih - in to celo finančno dosegljivih - motorjih ne silim z glavo skozi zid .. a nimajo eni ss-i nastavljive tačke ? ker navsezadnje bi tisti , ki bi poleg motorja ponudil tudi različne kombinacije višine balance in položaj tačk verjetno uspel prodati več motorjev .. ob tem se je treba zavedati nečesa . ko spremeniš položaj voznika se spremeni težišče med vožnjo ..kako lahko to vpliva na obnašanje samega motorja med vožnjo pa bi znal kdo drug več strokovno razložiti.. in kako bi to vplivalo na počutje voznika med daljšo vožnjo ? črna mi je huda k ps.. moti me samo nekaj - preveč različnih barv izstopa - prav bode v oči : vilice zlate , izpušne cevi verjetno iz rosfreja , blok motorja nekaj rjavega , cilindri,šus plata , toplotna zaščita izpušnih cevi in špice na feltnah pa srebrno .. danes se lahko naredi vse črno če se hoče .. pa saj vsi ostali tudi delajo "black" modele , na katerih me motijo deli v drugih barvah.. tako da enkrat mogoče ..
Rokic Objavljeno Januar 17, 2016 Opozori Objavljeno Januar 17, 2016 Dyno primerjava med CRF1000L in XT1200Z (E)
jskrablin Objavljeno Januar 17, 2016 Opozori Objavljeno Januar 17, 2016 Če prav razumem tiste grafe, ima Super Tenere sicer več navora in moči (kar za 200 kubikov večji motor niti ni neko presenečenje), zato pa AT tako navor kot moč podaja zelo lepo, linearno, brez kakih lukenj ali skokov. Grafa moči in navora sta zelo "ravni" krivulji pri AT. Kmet2 1
kp-kp Objavljeno Januar 17, 2016 Opozori Objavljeno Januar 17, 2016 pred 13 urami, Vezalka pravi: ko morajo le te biti na tleh ??? Noge, poizkusi vozit in povej tvoje opažanje. Model pravi, da ko ima noge na tleh, se dotika oz. ga motijo stopalke od sopotnika....
Lipstick Objavljeno Januar 18, 2016 Opozori Objavljeno Januar 18, 2016 (popravljeno) Zaradi neugodnega položaja pač nekako spraviš nogo mimo stopalke na tla, meni bolj ustreza, če dam nogo pred stopalko, on je verjetno spušča za stopalko in ima tako težavo z zadnjo stopalko ?? Očitno so pri Hongdi ta problem zaznal, zato je tudi stopalka "otroška" dolga samo 75 mm, za primerjavo običajna dolžina stopalk je 105 mm. Morda bi običajna dolžina preveč ružila po tleh v bolj globokem nagibu, kar bi bilo potrebno preizkusit ob menjavi za daljšo. Popravljeno Januar 18, 2016. Popravil Vezalka
drjack_dj Objavljeno Januar 18, 2016 Opozori Objavljeno Januar 18, 2016 voznikova ali sopotnikova stopalka? Voznikove stopalke so običajno na endurah krajše da ne zapenjaš v ovire na terenu in z možnostjo odstranitve gume ali pa kar brez.
Lipstick Objavljeno Januar 18, 2016 Opozori Objavljeno Januar 18, 2016 Govor je o voznikovih stopalkah, malo zoprno je dal časa stat na tako kratkih stopalkah, lahko se pa motim. http://lanesplitter.jalopnik.com/how-the-new-honda-africa-twin-compares-to-its-dirty-adv-1719991973 Motor nekako uspe spravit 83 Ks na zadnje kolo. thumper 1
blindek Objavljeno Januar 18, 2016 Opozori Objavljeno Januar 18, 2016 Zakaj pa bi naj bila luknja v vizirju?
Kmet2 Objavljeno Januar 18, 2016 Opozori Objavljeno Januar 18, 2016 pred 7 minutami, blindek pravi: Zakaj pa bi naj bila luknja v vizirju? Zaradi toka zraka ,da ne dela turbolenc okrog čelade,prav tako ma to izvedeno 1290ADV
blindek Objavljeno Januar 18, 2016 Opozori Objavljeno Januar 18, 2016 9 minutes ago, Kmet2 said: Zaradi toka zraka ,da ne dela turbolenc okrog čelade,prav tako ma to izvedeno 1290ADV Sicer po slikah na 1290 ne vidim nobene luknje (razen če misliš tisto na zgornjem koncu vizirja), razen na 1190, ampak okej, hvala za obrazložitev Torej bi teoretično moralo to pomagati na vseh motorjih, ki imajo večjo steklo in probleme s turbulencami. Se opravičujem da sem malo zašel s teme. Od kdaj naprej bodo prve AT dobavljene v sloveniji in bo možno testirati motor?
Kmet2 Objavljeno Januar 18, 2016 Opozori Objavljeno Januar 18, 2016 pred 1 minuto, blindek pravi: Sicer po slikah na 1290 ne vidim nobene luknje (razen če misliš tisto na zgornjem koncu vizirja), razen na 1190, ampak okej, hvala za obrazložitev Torej bi teoretično moralo to pomagati na vseh motorjih, ki imajo večjo steklo in probleme s turbulencami. Se opravičujem da sem malo zašel s teme. Od kdaj naprej bodo prve AT dobavljene v sloveniji in bo možno testirati motor? Pri vseh motorji to ni rešitev ker ima vsak drugačno obliko ,pa tudi ne vrjamem da poceni motorje testirajo v vetrovniku ! Malo obrni kakšno stran te teme nazaj pa boš dobil točen datum predstavitve . blindek 1
Snečer Objavljeno Januar 18, 2016 Opozori Objavljeno Januar 18, 2016 tudi poceni motorje testirajo v vetrovniku, proizvajalci šip, ki potem oem opremijo motor tista šipa ermax je bila testirana v vetrovniku motorji so že dolgo ena sama sestavljanka
Igi Pop Objavljeno Januar 18, 2016 Opozori Objavljeno Januar 18, 2016 Luknje v MRA niso kakšen čudež.
DAMI34 Objavljeno Januar 19, 2016 Opozori Objavljeno Januar 19, 2016 Večina vizirjev ima bodisi luknje, ali zračnike, ali zajem zraka spodaj, da izniči učinek turbulenc pri prehodu zraka preko zgornjega roba vizirja. Kmet2 in Snečer 2
thumper Objavljeno Januar 19, 2016 Opozori Objavljeno Januar 19, 2016 jskrablin, MiNa, Kmet2 in 2 others 5
sebar Objavljeno Januar 19, 2016 Opozori Objavljeno Januar 19, 2016 28 minutes ago, thumper said: A to je za moj rojstni dan? Hvala! thumper 1
Kölm Objavljeno Januar 19, 2016 Opozori Objavljeno Januar 19, 2016 pred 44 minutami, thumper pravi: Za karton mam, vsebina bo pa še par let pučakala, thumper in bosa 2
FLY Objavljeno Januar 20, 2016 Opozori Objavljeno Januar 20, 2016 Iskrene čestitke vsem srečkotom. Končno sem tudi jaz prišel do motorja kjer sem prvi lastnik: thumper 1
FLY Objavljeno Januar 20, 2016 Opozori Objavljeno Januar 20, 2016 Sebar imaš dobro oko.Folk še ne ve da obstaja AT tudi v kit verziji. thumper 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se