Skoči na vsebino

Honda CRF 1000L Africa Twin 2016 in CRF 1100L AT 2020


Fadil

Priporočene objave

pred eno uro, Lipstick pravi:

Ne govori traparij, še posebno, če ne veš kaj komentiraš.

Z dušilcem sem mislil, ki ti zaduši zvok

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, Lipstick pravi:

Ne govori traparij, še posebno, če ne veš kaj komentiraš.

bi nam prosim lepo razložil kje točno ima Nova Honda crf 1000 africa twin pozicioniran katalizator ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 21 urami, thumper pravi:

bi nam prosim lepo razložil kje točno ima Nova Honda crf 1000 africa twin pozicioniran katalizator ?

Resno ???

Na desni strani pod stopalkama je črn plastični deklc-zaščita ( PA66-GF30; 1 8240-MJP-G530; COVER EXH PIPE OUTER ) z malo muje odstraniš in pod njim nskoraj na sredini med stopalkama je katalizator vprešan v pločevinosto formo skupaj z dovodno in izhodno cevjo, pravokotne oblike, dimenzij cca 270x120x 70 mm, če ne boš prepoznal je na škatli vprešan veliki X ( ojačitev pločevine ).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A ti si drgač kaki mehanik/pooblaščenc, k vidim da maš dostop do številk itd? :)

 

Aja, drgač k si napisal da ma "med stopalkama", sem predvideval da ma pod motorjem, pa me je tolk firbec martral, da sem šel raziskat. Mi ni blo logično, glede na to da ma obe cevi speljani po desni strani in nazaj. Komej potem mi je vkloplo da si mislil s tem med stopalkama voznik/sovoznik :slap:

Popravljeno . Popravil Ferrarist
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

torej ta auspuh o katerem imamo debato ne more biti homologiran , ker so odstranili katalizator .. ostali pa , ki ne zgledajo prav lepo pa so slip on po katalizatorju ker je tisti črn pokrov še zmeraj gor..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 40 minutami, thumper pravi:

torej ta auspuh o katerem imamo debato ne more biti homologiran , ker so odstranili katalizator .. ostali pa , ki ne zgledajo prav lepo pa so slip on po katalizatorju ker je tisti črn pokrov še zmeraj gor..

Zadeva le ni tako enostavna, če koga zanima naj si malo ogleda tekst Europske direktive No.: 168/ 2013 , katera ureja tozdevne zadeve:

http://eur-lex.europa.eu/legal-content/SL/TXT/PDF/?uri=CELEX:32013R0168&from=EN

Samo ena izmed cvetk, katero morajo med številnimi drugimi upoštevati:  emisije izhlapevanja :mad:

pred 12 minutami, drjack_dj pravi:

Jutri pravi da bo lepo toplo.

IMG_20160205_152904_185.JPG.05214fca16a5

 

Na, nova pa že pušča :ras: .

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 minutami, Lipstick pravi:

Zadeva le ni tako enostavna, če koga zanima naj si malo ogleda tekst Europske direktive No.: 168/ 2013 , katera ureja tozdevne zadeve:

http://eur-lex.europa.eu/legal-content/SL/TXT/PDF/?uri=CELEX:32013R0168&from=EN

Samo ena izmed cvetk, katero morajo med številnimi drugimi upoštevati:  emisije izhlapevanja :mad:

 

emisije izhlapevanja pri aftermarket slip - on loncu? 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, thumper pravi:

torej ta auspuh o katerem imamo debato ne more biti homologiran , ker so odstranili katalizator .. ostali pa , ki ne zgledajo prav lepo pa so slip on po katalizatorju ker je tisti črn pokrov še zmeraj gor..

V bistvu ni nujno. Katalizator je lahko tudi vgrajen v loncu ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, Ferrarist pravi:

V bistvu ni nujno. Katalizator je lahko tudi vgrajen v loncu ;)

nou šit šerlok ..sej to je že napisal..

Ob 3. 2. 2016 at 21:58, thumper pravi:

z dušilcem oz. dušilnim delom izpušnega lonca če smo bolj točni..moj boni je imel v vsakem od obeh loncev katalizator ..kje ga ima AT ne vem - lahko da ga ima pod blokom motorja tako kot novi triumphi in izpušni lonec ali lonca nimata vpliva na emisije..

bolj kot gledam se mi zdi , da je v tistem črnem delu katalizator..zato šele od tam naprej slip-on..

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danes sedel na 3 različnih AT. Po pravici so občutki mešani. Samo sedenje se mi ni zdelo nekaj super udobno oz. bolj trdo, nasploh pa deluje celota zelo "robustno", razen original zaščite za roke so en vic in bodo pomagale natanko 0.1s pri prvem padcu.

 

Doli še ena slika z Remus izpuhom, nažalost bolj slaba

IMAG0066.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

25 minutes ago, liliputt said:

Ravno ko sem bil danes v Trstu na Hondi je je možakar odpeljal eno glanc novo in to tisto brez vse opreme v trikolor za 12.200 eur.

In brez DMVja.

Popravljeno . Popravil motolover
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, liliputt pravi:

To je cena za Italjane

Za nas bi moral še odbit njihov davek

pa prištet našega .. 22% pa še dmv ..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@liliputt, kako se ta menjalnik obnaša, če se voziš tako umirjeno, potem pa greš na primer na ful prehitevat ali pa da te prime da odpelješ tri ovinke kar mal pretirano. Umirjeno mislim kot bi staro AT ali TA vozil po mestu 2,5-3,5k rpm in na odprtem 3-4,5k. Na bolj športno pa mislim odpiranje gasa do konca, ampak le z cca. 2k višjimi obrati. Je potreba po ročnem korigiranju prestav ali pa spremembo režima (3 stopnje avtomatsko)? Pa kako se s tem speljuje lepo počasi ali pa sunkovito? Je kaj starega občutka za speljevanje v klanec?

 

Res bi rad probal tudi sam enkrat DCT, ker 1. se mi zdi dobra tehnološka poslastica in unikatonost motocikla, 2. po poročanem sem kot nalašč, nisem strokovnjak za off-road, ampak ga vseen vsake tolk mal obiščem in se ga ne bojim, 3. v stoje sem mal štorast za prestavljanje, sploh če sem na sredi kakega (tudi lahkega) manevra, 4. leva roka je boj prosta za upravljanje komunikacije na čeladi v mestu kjer moraš pogosto kuplat in za pozdravljat (zadnje je bolj za hec, ampak v vsakem hecu je nekaj resnice)

Škoda pa ker ne maram popolne avtomatike (zafrustriran anti skuterist), dodatnih 10kg in na desni dosti širša mašina. Kako ga spravjo na zadnjega brez kuplunge mi tudi še ni jasno, pa še kaj bi se našlo kar običajno precej s kuplungo počneš.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, SF pravi:

nou šit šerlok ..sej to je že napisal..

 

Napisal je o originalnem avspuhu v njegovem motorju. Ne o konkretno tem na AT, ki eliminira originalni katalizator. Lahko je to "nelegalni" športni lonec (cat delete), lahko pa je športni lonec, z že vgrajenim svojim katalizatorjem ter seveda vso dokumentacijo.

Popravljeno . Popravil Ferrarist
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 20 minutami, Ferrarist pravi:

Napisal je o originalnem avspuhu v njegovem motorju. Ne o konkretno tem na AT, ki eliminira originalni katalizator. Lahko je to "nelegalni" športni lonec (cat delete), lahko pa je športni lonec, z že vgrajenim svojim katalizatorjem ter seveda vso dokumentacijo.

to kar si napisal je res ..lahko ima tudi aftermarket lonec vkomponiran katalizator..vendar v tem primeru ni tako ..

http://www.termignoni.it/products_detail.php?id=1576#dett

20162671069.jpg

na sliki se lepo vidi , da je pred tem homologiranim loncem še zmerjaj originalni katalizator. - btw na -naslednji-  sliki o kateri se pogovarjamo je tudi termignoni - brez original katalizatorja .. in nikjer v opisu lonca ne piše , da sploh obstaja možnost homologiranega termignoni lonca z integriranim katalizatorjem.

b_68342_africa_twin_adventure_sports_con

- še zmerjaj originalni katalizator. 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne vem kaj vas tolk moti ta katalizator. Malo pogljete naše zime. Vam še vedno ni jasno da bi morala imeti tri katalizatorje ne pa samo enega pa še tistega bi vi dol vrgli.... Jaz bi take posege kaznoval z odvzemom motorja in vozniške.

 

Popravljeno . Popravil Kawl
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!