Lipstick Objavljeno Februar 4, 2016 Opozori Objavljeno Februar 4, 2016 pred 9 urami, sayo pravi: EU izpušna norma nima nobene veze z izpušnim loncem Ne govori traparij, še posebno, če ne veš kaj komentiraš.
sayo Objavljeno Februar 4, 2016 Opozori Objavljeno Februar 4, 2016 pred eno uro, Lipstick pravi: Ne govori traparij, še posebno, če ne veš kaj komentiraš. Z dušilcem sem mislil, ki ti zaduši zvok
thumper Objavljeno Februar 4, 2016 Opozori Objavljeno Februar 4, 2016 pred 2 urami, Lipstick pravi: Ne govori traparij, še posebno, če ne veš kaj komentiraš. bi nam prosim lepo razložil kje točno ima Nova Honda crf 1000 africa twin pozicioniran katalizator ?
Lipstick Objavljeno Februar 5, 2016 Opozori Objavljeno Februar 5, 2016 pred 21 urami, thumper pravi: bi nam prosim lepo razložil kje točno ima Nova Honda crf 1000 africa twin pozicioniran katalizator ? Resno ??? Na desni strani pod stopalkama je črn plastični deklc-zaščita ( PA66-GF30; 1 8240-MJP-G530; COVER EXH PIPE OUTER ) z malo muje odstraniš in pod njim nskoraj na sredini med stopalkama je katalizator vprešan v pločevinosto formo skupaj z dovodno in izhodno cevjo, pravokotne oblike, dimenzij cca 270x120x 70 mm, če ne boš prepoznal je na škatli vprešan veliki X ( ojačitev pločevine ). Kmet2 1
Lipstick Objavljeno Februar 5, 2016 Opozori Objavljeno Februar 5, 2016 Bravo za prototip, v resničnem svetu je kljub vsemu malo drugače .
Ferrarist Objavljeno Februar 5, 2016 Opozori Objavljeno Februar 5, 2016 (popravljeno) A ti si drgač kaki mehanik/pooblaščenc, k vidim da maš dostop do številk itd? Aja, drgač k si napisal da ma "med stopalkama", sem predvideval da ma pod motorjem, pa me je tolk firbec martral, da sem šel raziskat. Mi ni blo logično, glede na to da ma obe cevi speljani po desni strani in nazaj. Komej potem mi je vkloplo da si mislil s tem med stopalkama voznik/sovoznik Popravljeno Februar 5, 2016. Popravil Ferrarist Cartman 1
Lipstick Objavljeno Februar 5, 2016 Opozori Objavljeno Februar 5, 2016 https://play.google.com/store/apps/details?id=com.hondaeu.africatwin
thumper Objavljeno Februar 5, 2016 Opozori Objavljeno Februar 5, 2016 torej ta auspuh o katerem imamo debato ne more biti homologiran , ker so odstranili katalizator .. ostali pa , ki ne zgledajo prav lepo pa so slip on po katalizatorju ker je tisti črn pokrov še zmeraj gor..
drjack_dj Objavljeno Februar 5, 2016 Opozori Objavljeno Februar 5, 2016 pred 6 urami, Lipstick pravi: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.hondaeu.africatwin Jutri pravi da bo lepo toplo. sayo, genius12 in TakeALookAround 3
Lipstick Objavljeno Februar 5, 2016 Opozori Objavljeno Februar 5, 2016 pred 40 minutami, thumper pravi: torej ta auspuh o katerem imamo debato ne more biti homologiran , ker so odstranili katalizator .. ostali pa , ki ne zgledajo prav lepo pa so slip on po katalizatorju ker je tisti črn pokrov še zmeraj gor.. Zadeva le ni tako enostavna, če koga zanima naj si malo ogleda tekst Europske direktive No.: 168/ 2013 , katera ureja tozdevne zadeve: http://eur-lex.europa.eu/legal-content/SL/TXT/PDF/?uri=CELEX:32013R0168&from=EN Samo ena izmed cvetk, katero morajo med številnimi drugimi upoštevati: emisije izhlapevanja pred 12 minutami, drjack_dj pravi: Jutri pravi da bo lepo toplo. Na, nova pa že pušča . Cartman in TakeALookAround 2
thumper Objavljeno Februar 5, 2016 Opozori Objavljeno Februar 5, 2016 pred 3 minutami, Lipstick pravi: Zadeva le ni tako enostavna, če koga zanima naj si malo ogleda tekst Europske direktive No.: 168/ 2013 , katera ureja tozdevne zadeve: http://eur-lex.europa.eu/legal-content/SL/TXT/PDF/?uri=CELEX:32013R0168&from=EN Samo ena izmed cvetk, katero morajo med številnimi drugimi upoštevati: emisije izhlapevanja emisije izhlapevanja pri aftermarket slip - on loncu?
TakeALookAround Objavljeno Februar 5, 2016 Opozori Objavljeno Februar 5, 2016 Si si jo kar naslikal pred garazo? sayo 1
Ferrarist Objavljeno Februar 5, 2016 Opozori Objavljeno Februar 5, 2016 pred 2 urami, thumper pravi: torej ta auspuh o katerem imamo debato ne more biti homologiran , ker so odstranili katalizator .. ostali pa , ki ne zgledajo prav lepo pa so slip on po katalizatorju ker je tisti črn pokrov še zmeraj gor.. V bistvu ni nujno. Katalizator je lahko tudi vgrajen v loncu Kmet2 1
SF Objavljeno Februar 5, 2016 Opozori Objavljeno Februar 5, 2016 pred eno uro, Ferrarist pravi: V bistvu ni nujno. Katalizator je lahko tudi vgrajen v loncu nou šit šerlok ..sej to je že napisal.. Ob 3. 2. 2016 at 21:58, thumper pravi: z dušilcem oz. dušilnim delom izpušnega lonca če smo bolj točni..moj boni je imel v vsakem od obeh loncev katalizator ..kje ga ima AT ne vem - lahko da ga ima pod blokom motorja tako kot novi triumphi in izpušni lonec ali lonca nimata vpliva na emisije.. bolj kot gledam se mi zdi , da je v tistem črnem delu katalizator..zato šele od tam naprej slip-on..
blindek Objavljeno Februar 5, 2016 Opozori Objavljeno Februar 5, 2016 Danes sedel na 3 različnih AT. Po pravici so občutki mešani. Samo sedenje se mi ni zdelo nekaj super udobno oz. bolj trdo, nasploh pa deluje celota zelo "robustno", razen original zaščite za roke so en vic in bodo pomagale natanko 0.1s pri prvem padcu. Doli še ena slika z Remus izpuhom, nažalost bolj slaba bajkr88 1
sayo Objavljeno Februar 5, 2016 Opozori Objavljeno Februar 5, 2016 Kr neki drkate pa jo še noben nima v svoji garaži, a ste mal nevoščljivi?
Popularna objava liliputt Objavljeno Februar 5, 2016 Popularna objava Opozori Objavljeno Februar 5, 2016 Danes, ko je bilo pri nas na obali pomladno toplo,sem končno dočakal testno vožnjo pri Hondinem zastopniku v Trstu. Na razpolago je bila izvedenka z avtomatskim menjalnikom v trikolor barvi. Po hitri obrazložitvi uporabe vseh nastavitev ( menjava iz avtomatike v ročni način, treh stopenj športnega načina,traction controla ..) sem se odpeljal do Lipice. Dejansko se v avtomatik načinu motor pelje kot skuter, Avtomatika deluje perfektno in tako gladko menjuje prestave, da komaj opaziš. Tudi ko zmanjšuješ hitrost se avtomatike super odziva. Zavore odlične, res pa je, da se sprednje vilice kar močno posedejo ko malo resneje zaviraš. Jaz sem se na motorju kljub mojim 189cm počutil zelo udobno, nisem pa vprašal ali je bil sedež nastavljen na višjo pozicijo. Tudi veterna zaščita je dobra. Sam agregat nima nekega strašnega šusa ko odpreš plin, ampak zelo lepo in predvsem konstantno pospešuje vse do rdečega polja. Tudi auspuh sušča čudovit zvok. video-1454704939-1.mp4 Ravno ko sem bil danes v Trstu na Hondi je je možakar odpeljal eno glanc novo in to tisto brez vse opreme v trikolor za 12.200 eur. Za izvedbo ABS+TC trenutno akcija 13.000 eur. Kmet2, Kawl, Dr.SPEED in 7 others 10
motolover Objavljeno Februar 5, 2016 Opozori Objavljeno Februar 5, 2016 (popravljeno) 25 minutes ago, liliputt said: Ravno ko sem bil danes v Trstu na Hondi je je možakar odpeljal eno glanc novo in to tisto brez vse opreme v trikolor za 12.200 eur. In brez DMVja. Popravljeno Februar 5, 2016. Popravil motolover
liliputt Objavljeno Februar 5, 2016 Opozori Objavljeno Februar 5, 2016 To je cena za Italjane Za nas bi moral še odbit njihov davek
thumper Objavljeno Februar 5, 2016 Opozori Objavljeno Februar 5, 2016 pred eno uro, liliputt pravi: To je cena za Italjane Za nas bi moral še odbit njihov davek pa prištet našega .. 22% pa še dmv .. motolover 1
drjack_dj Objavljeno Februar 5, 2016 Opozori Objavljeno Februar 5, 2016 @liliputt, kako se ta menjalnik obnaša, če se voziš tako umirjeno, potem pa greš na primer na ful prehitevat ali pa da te prime da odpelješ tri ovinke kar mal pretirano. Umirjeno mislim kot bi staro AT ali TA vozil po mestu 2,5-3,5k rpm in na odprtem 3-4,5k. Na bolj športno pa mislim odpiranje gasa do konca, ampak le z cca. 2k višjimi obrati. Je potreba po ročnem korigiranju prestav ali pa spremembo režima (3 stopnje avtomatsko)? Pa kako se s tem speljuje lepo počasi ali pa sunkovito? Je kaj starega občutka za speljevanje v klanec? Res bi rad probal tudi sam enkrat DCT, ker 1. se mi zdi dobra tehnološka poslastica in unikatonost motocikla, 2. po poročanem sem kot nalašč, nisem strokovnjak za off-road, ampak ga vseen vsake tolk mal obiščem in se ga ne bojim, 3. v stoje sem mal štorast za prestavljanje, sploh če sem na sredi kakega (tudi lahkega) manevra, 4. leva roka je boj prosta za upravljanje komunikacije na čeladi v mestu kjer moraš pogosto kuplat in za pozdravljat (zadnje je bolj za hec, ampak v vsakem hecu je nekaj resnice) Škoda pa ker ne maram popolne avtomatike (zafrustriran anti skuterist), dodatnih 10kg in na desni dosti širša mašina. Kako ga spravjo na zadnjega brez kuplunge mi tudi še ni jasno, pa še kaj bi se našlo kar običajno precej s kuplungo počneš.
Ferrarist Objavljeno Februar 5, 2016 Opozori Objavljeno Februar 5, 2016 (popravljeno) pred 3 urami, SF pravi: nou šit šerlok ..sej to je že napisal.. Napisal je o originalnem avspuhu v njegovem motorju. Ne o konkretno tem na AT, ki eliminira originalni katalizator. Lahko je to "nelegalni" športni lonec (cat delete), lahko pa je športni lonec, z že vgrajenim svojim katalizatorjem ter seveda vso dokumentacijo. Popravljeno Februar 5, 2016. Popravil Ferrarist
thumper Objavljeno Februar 5, 2016 Opozori Objavljeno Februar 5, 2016 pred 20 minutami, Ferrarist pravi: Napisal je o originalnem avspuhu v njegovem motorju. Ne o konkretno tem na AT, ki eliminira originalni katalizator. Lahko je to "nelegalni" športni lonec (cat delete), lahko pa je športni lonec, z že vgrajenim svojim katalizatorjem ter seveda vso dokumentacijo. to kar si napisal je res ..lahko ima tudi aftermarket lonec vkomponiran katalizator..vendar v tem primeru ni tako .. http://www.termignoni.it/products_detail.php?id=1576#dett na sliki se lepo vidi , da je pred tem homologiranim loncem še zmerjaj originalni katalizator. - btw na -naslednji- sliki o kateri se pogovarjamo je tudi termignoni - brez original katalizatorja .. in nikjer v opisu lonca ne piše , da sploh obstaja možnost homologiranega termignoni lonca z integriranim katalizatorjem. - še zmerjaj originalni katalizator. Ferrarist in SF 2
Kawl Objavljeno Februar 6, 2016 Opozori Objavljeno Februar 6, 2016 (popravljeno) Ne vem kaj vas tolk moti ta katalizator. Malo pogljete naše zime. Vam še vedno ni jasno da bi morala imeti tri katalizatorje ne pa samo enega pa še tistega bi vi dol vrgli.... Jaz bi take posege kaznoval z odvzemom motorja in vozniške. Popravljeno Februar 6, 2016. Popravil Kawl BRANE 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se