Skoči na vsebino

Honda CRF 1000L Africa Twin 2016 in CRF 1100L AT 2020


Fadil

Priporočene objave

Ne maram črne barve, ampak tale je pa lepa!! Huda. Pa še ličen lonček!

Pa še tole, če mi lahko kdo razloži; Zakaj ta Africa nima tubeless koles in zakaj, naj bi bilo to dobro. Imam svojo razlago. Rad pa bi slišal še kakšno strokovno mnenje. 

20162671069.jpg

Popravljeno . Popravil moto rider
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 9 urami, thumper pravi:

to kar si napisal je res ..lahko ima tudi aftermarket lonec vkomponiran katalizator..vendar v tem primeru ni tako ..

http://www.termignoni.it/products_detail.php?id=1576#dett

20162671069.jpg

na sliki se lepo vidi , da je pred tem homologiranim loncem še zmerjaj originalni katalizator. - btw na -naslednji-  sliki o kateri se pogovarjamo je tudi termignoni - brez original katalizatorja .. in nikjer v opisu lonca ne piše , da sploh obstaja možnost homologiranega termignoni lonca z integriranim katalizatorjem.

b_68342_africa_twin_adventure_sports_con

- še zmerjaj originalni katalizator. 

Aaaaa, pa je res. Očitno je potemtakem na spodnji fotki homologiran lonc z nehomologirano cat delete cevjo :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

57 minutes ago, moto rider said:

Pa še tole, če mi lahko kdo razloži; Zakaj ta Africa nima tubeless koles in zakaj, naj bi bilo to dobro. Imam svojo razlago. Rad pa bi slišal še kakšno strokovno mnenje. 

 

Nisem strokovnjak, vem pa, da so tubeless obroči z naperami mnogo dražji od navadnih. Honda ima na tem in ostalih motorjih kar nekaj rešitev v smislu pocenitve proizvodnje.

Osebno me na AT moti (bi me motilo) pomanjkanje glavnega stojala. Še posebej, ker ima verigo, kar terja mnogo več vzdrževanja. Saj vem, lahko dokupiš, pa vseeno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa ne verjamem da je dandanašnji ob vseh mogočih načinih dodelave v serijski proizvodnji razlog za izbor obročev za gume z zračnicami... Prej bi reklel, da so gume z zračnicami za tiste, ki se vozijo zgolj po cesti, ta avtobus pa je mišljen za uporabo tudi daleč stran od vulkanizerskih delavnic. Od lastnika ki misli motor uporabljat v tak namen se pričakuje tudi to, da zna pod zadnjo vilico podstavit kovček, tako da dodatna teža centralnega stojala odpade. Na mehkem ali pa neravnem primeru ti centralno stojalo itak ni v neko hudo pomoč...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 minutami, SF pravi:

Prej bi reklel, da so gume z zračnicami za tiste, ki se vozijo zgolj po cesti, ta avtobus pa je mišljen za uporabo tudi daleč stran od vulkanizerskih delavnic.

Kle te pa ne zastopim 100% a ni prej obratno?

Kako pa je vozit z gumo brez zračnic z znižanim tlakom (npr. 1,5bar za teren)? je sploh dovolj sigurno na robovih feltne, da še ves čas 100% drži tlak?

Glede stojala pa sam raje uporabljam avtomatsko oljenje ketne, pa še prah se je ne prime. Keten sprej (za na cesto) in občasen prah z makedama je pravi obup.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 38 minutami, motolover pravi:

Nisem strokovnjak, vem pa, da so tubeless obroči z naperami mnogo dražji od navadnih. Honda ima na tem in ostalih motorjih kar nekaj rešitev v smislu pocenitve proizvodnje.

Osebno me na AT moti (bi me motilo) pomanjkanje glavnega stojala. Še posebej, ker ima verigo, kar terja mnogo več vzdrževanja. Saj vem, lahko dokupiš, pa vseeno.

"Centralno stojalo" s kontra navojem

Lej motolever, tole je zadeva, ki jo imam jaz že dolgo, pa se ne spomnim,kje sem jo nabavil. Kot vem, jo dobiš v Louis-a in ne vem, koliko stane. Je za vse, ki nimajo centralarja.

Je fajn za mazanje verige. Če ga podstaviš spredaj, pod vpetje zadnje vilice, pa služi isto, kot centralno stojalo. Še več, ker ga lahko še dvigneš in sta obe kolesi v zraku (za prezimovanje). Meni je tupe rstvar. Je lahka, lahko prenosljiva... pa še barva mi je všeč!

 

IMG_9866.JPG

IMG_9870.JPG

Popravljeno . Popravil moto rider
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ma kolikor vem, imajo gume z zračnicami v glavnem offroaderji. no, 90%. ostali vozijo na muz-u ali tire balls-is. če ima ta honda še excelove feltne, pa je sploh super. in dvomim, da ima ta honda predvidene stoperje da se lahko vozi po terenu z nizkim tlakom.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 55 minutami, motolover pravi:

Nisem strokovnjak, vem pa, da so tubeless obroči z naperami mnogo dražji od navadnih. Honda ima na tem in ostalih motorjih kar nekaj rešitev v smislu pocenitve proizvodnje.

Osebno me na AT moti (bi me motilo) pomanjkanje glavnega stojala. Še posebej, ker ima verigo, kar terja mnogo več vzdrževanja. Saj vem, lahko dokupiš, pa vseeno.

Poceni, enostavno in lahko za na pot...

 

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To je vse nek kompromis, stojalo hočem imeti na motorju, ne v prtljažniku. Glede AT sem mnenja, da bodo lastniki delali v povprečju nad 97% po asfaltu. Nekaj izjem bo, kakor jih je tudi pri ostalih motorjih, samo to ni pravilo. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, BRANE pravi:

in dvomim, da ima ta honda predvidene stoperje da se lahko vozi po terenu z nizkim tlakom.

Bomo vidl. Sicer pa, a je tak probelm luknjo zvrtat in izvrtino zaščitit proti koroziji/oksidaciji. DID-ovi obroči na starih TA imajo samo luknje nasprot ventilčka, brez kakšnih vidnih ojačitev okrog.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 22 minutami, drjack_dj pravi:

Bomo vidl. Sicer pa, a je tak probelm luknjo zvrtat in izvrtino zaščitit proti koroziji/oksidaciji. DID-ovi obroči na starih TA imajo samo luknje nasprot ventilčka, brez kakšnih vidnih ojačitev okrog.

tudi res. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a:) Centralc predstavlja brezvezno dodatno težo.

b:) Če bi računali pri Hondi na tiste, ki se vozijo po asvaltu, bi namontirali platišča in gume kot je to primer na BMW GS, ali pa GS kar skopirali in dali gor svojo značko, a so očitno sledili trgu in ponudili tisto, kar manjka. Konec koncev nočemo vsi biti vkalupljeni po željah največjega evropskega lobista na tem področji in vozit tisto, kar nam hočejo vsilit skozi evropsko komisijo... 

c:) Kdor se vozi po jebinah, zna tudi zračnico zaflikat ali pa zamenjat.

Popravljeno . Popravil SF
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Centralno stojalo ima nizko težišče, so pa pri Hondi brez njega laže naredili lažji motor.Tudi tank ima relativno majhen, kar pripomore k nižji teži z gorivom. Če vzameš to v obzir in ga primerjaš z GSom ni kaj dosti lažji. To, da je za teren je bolj marketinška poteza. BMWju ni treba kaj dosti lobirati in vsiljevati skozi komisijio (le kje si pobral te ideje?), GS je trendmaker in že zato se odlično prodaja. Letos jih bo šlo v Sloveniji cca 120, AT najbrž pol toliko ne. Kot sem rekel, bo vukojebinah se jih bo vozilo par odstotkov, tako je moje mnenje, bo pa čas pokazal ali imam prav. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 12 minutami, Ferrarist pravi:

Aaaaa, pa je res. Očitno je potemtakem na spodnji fotki homologiran lonc z nehomologirano cat delete cevjo :D

delete knof za zadnjo vrstico ni prijel... 

homologacija pa itak velja samo v taki povezavi kot jo je naredila tovarna torej v kombinaciji slip on + tovarniški katalizator..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 urami, motolover pravi:

Centralno stojalo ima nizko težišče, so pa pri Hondi brez njega laže naredili lažji motor.Tudi tank ima relativno majhen, kar pripomore k nižji teži z gorivom. Če vzameš to v obzir in ga primerjaš z GSom ni kaj dosti lažji. To, da je za teren je bolj marketinška poteza. BMWju ni treba kaj dosti lobirati in vsiljevati skozi komisijio (le kje si pobral te ideje?), GS je trendmaker in že zato se odlično prodaja. Letos jih bo šlo v Sloveniji cca 120, AT najbrž pol toliko ne. Kot sem rekel, bo vukojebinah se jih bo vozilo par odstotkov, tako je moje mnenje, bo pa čas pokazal ali imam prav. 

Francozi so dali oba na tehtnico in je bil GS težji za 16 kg, koliko to komu pomeni ne vem, vem pa da med AT-jem in VFR1200X precej občutim razliko v teži (statično gledano, AT še nisem vozil).

http://www.moto-station.com/article17417-comparatif-honda-africa-twin-vs-bmw-r1200gs-le-boxer-au-tapis-.html

Se pa strinjam da gre zelo malo teh motorjev na prava brezpotja.

Je pa prva statistika (sicer za ITA trg) zanimiva, po dolgi prevladi GS-a, ga je januarja 2016 AT zrinila s prvega mesta prodanih. GS-ov so prodali 209 kosov AT pa 505 kosov.

 

Lestvica prvih 100:

   Marca   Modello   Segmento   Unità
1   HONDA   AFRICA TWIN   Enduro   505
2   BMW   R 1200 GS   Enduro   209
3   YAMAHA   MT-09 TRACER   Naked   209
4   BMW   R 1200 GS ADVENTURE   Enduro   171
5   HONDA   NC 750 X   Enduro   105
6   DUCATI   SCRAMBLER 800   Naked   97
7   YAMAHA   MT-07   Naked   94
8   DUCATI   MULTISTRADA 1200   Turismo   74
9   KTM   125 DUKE   Naked   62
10   KTM   350 EXC-F   Enduro   59
11   DUCATI   SCRAMBLER 400   Naked   54
12   TRIUMPH   TIGER 800   Enduro   54
13   KAWASAKI   VERSYS 650   Enduro   51
14   YAMAHA   MT-125   Naked   51
15   KTM   300 EXC   Enduro   48
16   KTM   125 EXC   Enduro   47
17   HARLEY-DAVIDSON   XL883N IRON 883   Custom   46
18   KAWASAKI   Z 800   Naked   46
19   HONDA/MONTESA   COTA 4RT   Trial   44
20   YAMAHA   MT-09   Naked   44
21   TRIUMPH   STREET TWIN   Naked   43
22   KTM   250 EXC-F   Enduro   42
23   BETA   RR 2T 300 MONOPOSTO   Enduro   41
24   YAMAHA   XSR 700   Naked   41
25   YAMAHA   XT 1200 Z   Enduro   41
26   BMW   S 1000 XR   Enduro   40
27   BMW   R 1200 R   Naked   39
28   HONDA   CB 125F   Naked   38
29   BMW   R 1200 RT   Turismo   37
30   HONDA   CB 500 F   Naked   35
31   MOTO GUZZI   V7 STONE   Naked   35
32   KTM   390 DUKE   Naked   34
33   BMW   F 800 GS   Enduro   33
34   HONDA   CB 500 X   Turismo   33
35   BETA   EVO 2T 300   Trial   32
36   HONDA   CROSSRUNNER   Turismo   32
37   HUSQVARNA   TE 125   Enduro   32
38   HARLEY-DAVIDSON   XL1200X FORTY-EIGHT   Custom   30
39   HARLEY-DAVIDSON   FLHXS STREET GLIDE SPECIAL   Custom   29
40   MV AGUSTA   F3 800 ABS   Sportive   29
41   BENELLI   BN 302   Naked   28
42   BETA   CROSS TRAINER BIPOSTO   Enduro   28
43   KAWASAKI   VERSYS 1000   Enduro   28
44   YAMAHA   WR 125 X   Supermotard   28
45   YAMAHA   YZF-R125   Sportive   28
46   HUSQVARNA   FE 350   Enduro   27
47   KTM   1050 ADVENTURE   Enduro   27
48   BMW   F 700 GS   Enduro   26
49   KAWASAKI   ER-6N   Naked   26
50   MV AGUSTA   TURISMO VELOCE LUSSO 800   Turismo   26
51   DUCATI   1299 PANIGALE / 1299 PANIGALE S   Sportive   25
52   MV AGUSTA   BRUTALE 800   Naked   25
53   KAWASAKI   Z1000 SX   Turismo   24
54   KTM   1290 SUPER ADVENTURE   Enduro   23
55   HONDA   CB 650 F   Naked   22
56   SUZUKI   DL 650 XT V-STROM   Enduro   22
57   BMW   R NINE T   Naked   21
58   DUCATI   959 PANIGALE   Sportive   21
59   KTM   250 EXC   Enduro   21
60   KTM   EXC 450   Enduro   21
61   KTM   SUPER DUKE R 1290   Naked   21
62   HUSQVARNA   701 SUPERMOTO   Supermotard   20
63   YAMAHA   WR 250 F   Enduro   20
64   HUSQVARNA   701 ENDURO   Enduro   19
65   KAWASAKI   VULCAN S   Custom   19
66   SUZUKI   DL 650 V-STROM   Enduro   19
67   SUZUKI   INAZUMA 250   Naked   19
68   TRIUMPH   BONNEVILLE   Naked   19
69   MV AGUSTA   BRUTALE 800 DRAGSTER RR   Naked   18
70   BMW   F 800 R   Naked   17
71   BMW   R 1200 RS   Turismo   17
72   BMW   S 1000 RR   Sportive   17
73   DUCATI   MONSTER 821   Naked   17
74   HONDA   CRF 250 R   Enduro   17
75   HONDA   CRM 125R HM   Supermotard     17
76   HUSQVARNA   TE 300   Enduro   17
77   KTM   1190 ADVENTURE   Enduro   17
78   SUZUKI   DL 1000 V-STROM   Enduro   17
79   APRILIA   DORSODURO 750   Supermotard   16
80   APRILIA   TUONO V4 1100 RR   Naked   16
81   HARLEY-DAVIDSON   FXDL DYNA LOW RIDER   Custom   16
82   BETA   RR 4T 350 MONOPOSTO   Enduro   15
83   DUCATI   XDIAVEL   Naked   15
84   BETA   RR 4T 390 MONOPOSTO   Enduro   14
85   BETA   RR 4T 400 MONOPOSTO   Enduro   14
86   FANTIC MOTOR   CABALLERO 125   Enduro   14
87   HARLEY-DAVIDSON   FLTRXS ROAD GLIDE SPECIAL   Custom   14
88   HONDA   CBR 500 R   Sportive   14
89   HUSQVARNA   FE 250   Enduro   14
90   MV AGUSTA   BRUTALE 800 ABS   Naked   14
91   TRIUMPH   STREET TRIPLE   Naked   14
92   YAMAHA   XT 660 Z TENERE   Enduro   14
93   HARLEY-DAVIDSON     FXDBC DYNA STREET BOB S.E.   Custom   13
94   HARLEY-DAVIDSON   XL1200T SPORTSTER 122 S. LOW     Custom   13
95   HONDA   CBR 125 R   Sportive   13
96   HONDA   CROSSTOURER   Turismo   13
97   HONDA   VFR 800 F   Sportive   13
98   KTM   690 DUKE   Naked   13
99   MV AGUSTA   TURISMO VELOCE 800   Turismo   13
100   YAMAHA   YZF-R3   Sportive   13

 

 

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 9 urami, MiNa pravi:

Poceni, enostavno in lahko za na pot...

 

 

 

Samo ne to z roko delat, se jih je že kar nekaj všipnilo :) jaz kar z nogo. Si pa ti na način z roko pokazal, kako preprosta je uporaba.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 22 urami, SF pravi:

a:) Centralc predstavlja brezvezno dodatno težo.

b:) Če bi računali pri Hondi na tiste, ki se vozijo po asvaltu, bi namontirali platišča in gume kot je to primer na BMW GS, ali pa GS kar skopirali in dali gor svojo značko, a so očitno sledili trgu in ponudili tisto, kar manjka. Konec koncev nočemo vsi biti vkalupljeni po željah največjega evropskega lobista na tem področji in vozit tisto, kar nam hočejo vsilit skozi evropsko komisijo... 

c:) Kdor se vozi po jebinah, zna tudi zračnico zaflikat ali pa zamenjat.

:lol1:mojster na katere pa misliš da so računali ???? Mogoče na tiste ki bodo polno opremljeno AT 15k€+ metali po terenu in brezpotjih ......ne ga srat no SF ,rad bi enega v Slo videl ki bi to počel ..... zato da nima centralca je to res mimobrca argument :)

AT bo pri nas bolj cestna  in tukaj zelo prav pride centralc in privarčuje prostor v kovčkih za tiste doma izpeljane variante za pomoč podmazovanja verige.  Glede dodatne teže pa sploh ne bi komentiral ,se pogovarjate kot da ste profiči in šteje vsak gram :slap:

P.S. kar pa se tiče platišč brez zračnic ..........na 990 sem se po nesreči na Ridah pripeljal do serviserja v Lj z dobesedno odprtim platiščem ,v nasprotnem primeru bi lito platišče bilo v parih kosih in prazna pnevmatika ,moj glas gre zračnicam pa se ne vozim dosti po terenih .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem vedel da boš izpostavil mnenje izven naših plank :)pa pustiva da ne zaideva ,še vedno pa ostajam mnenja da tudi 90% in več ostalih EU in drugih kupcev ne bo nove AT matralo po nekem hard enduro terenu ! 

Poznam modele z 990ADV kaj počnejo in po kakšnem terenu ,ravno tako ti lahko isto povem za GS ki ga trajbajo po hudih terenih samo po večini so to lastniki novih strojev 15+ cene ki imajo poleg novega motorja v denarnici namesto za kavo še za eno novo AT .....mal karikiram sam sem prepričan da me razumeš .

Skratka mnenje da je Honda načrtovala težek hard enduro motor pri meni ne pije vode,sem jo otipal tudi v živo in centralc na takem motorju bi bil za mene nuja kljub 1.5kg večje teže motorje . Sam ne bi občutil te teže nikakor ,še zdaleč pa da bi me motila .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Načrtovali so nekaj, kar bo prinašalo veliko novca.

Pa so nekaj skombinirali, ampak s tako zadevo ne bi šel na teren, to je ja tank, za kakšen makadamček in kaj sličnega, za teren pa itak vidimo, kaj se uporablja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 38 minutami, Kmet2 pravi:

Sem vedel da boš izpostavil mnenje izven naših plank :)pa pustiva da ne zaideva ,še vedno pa ostajam mnenja da tudi 90% in več ostalih EU in drugih kupcev ne bo nove AT matralo po nekem hard enduro terenu ! 

Poznam modele z 990ADV kaj počnejo in po kakšnem terenu ,ravno tako ti lahko isto povem za GS ki ga trajbajo po hudih terenih samo po večini so to lastniki novih strojev 15+ cene ki imajo poleg novega motorja v denarnici namesto za kavo še za eno novo AT .....mal karikiram sam sem prepričan da me razumeš .

Skratka mnenje da je Honda načrtovala težek hard enduro motor pri meni ne pije vode,sem jo otipal tudi v živo in centralc na takem motorju bi bil za mene nuja kljub 1.5kg večje teže motorje . Sam ne bi občutil te teže nikakor ,še zdaleč pa da bi me motila .

Ok normalnem uporabniku centralno stojalo kot serijska oprema res olajša delo, ampak na motorju ga ni, in je brezveze razglabljat, zakaj ga ni. Ne razumem pa, zakaj ne bi smel izpostavit mnenja izven naših polank, ker motor itak ni bil narejen za naš mali pašnik, ampak za kupce po celi kugli. Narejen pa je bil točno za take, kot jih opisuješ zgoraj, ki počnejo pizdarije po terenu in imajo zraven v žepu še za en motor. Menda ne misliš, da nihče ne sme konkurirat tovarni KTM? Menda tudi ne misliš, da dela Honda motorje za take ki nimajo za skuter? Po tvoji logiki tudi LR Defender ni načrtovan za teren, ker ga itak 90% ljudi niti na travnik ne bo zapeljal in naprimer nek Audi R8 ni delan za stezo, ker se večina lastnikov z njim hodi ultrapičkohvatno kazat pred nočne klube in drage restavracije? Vidiš ravno zato je treba pogledat izven naših plank!

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!