jskrablin Objavljeno Februar 6, 2016 Deli Objavljeno Februar 6, 2016 Kaj je pa narobe z našimi zimami? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
moto rider Objavljeno Februar 6, 2016 Deli Objavljeno Februar 6, 2016 (popravljeno) Ne maram črne barve, ampak tale je pa lepa!! Huda. Pa še ličen lonček! Pa še tole, če mi lahko kdo razloži; Zakaj ta Africa nima tubeless koles in zakaj, naj bi bilo to dobro. Imam svojo razlago. Rad pa bi slišal še kakšno strokovno mnenje. Popravljeno Februar 6, 2016. Popravil moto rider basbas 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Ferrarist Objavljeno Februar 6, 2016 Deli Objavljeno Februar 6, 2016 pred 9 urami, thumper pravi: to kar si napisal je res ..lahko ima tudi aftermarket lonec vkomponiran katalizator..vendar v tem primeru ni tako .. http://www.termignoni.it/products_detail.php?id=1576#dett na sliki se lepo vidi , da je pred tem homologiranim loncem še zmerjaj originalni katalizator. - btw na -naslednji- sliki o kateri se pogovarjamo je tudi termignoni - brez original katalizatorja .. in nikjer v opisu lonca ne piše , da sploh obstaja možnost homologiranega termignoni lonca z integriranim katalizatorjem. - še zmerjaj originalni katalizator. Aaaaa, pa je res. Očitno je potemtakem na spodnji fotki homologiran lonc z nehomologirano cat delete cevjo Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
motolover Objavljeno Februar 6, 2016 Deli Objavljeno Februar 6, 2016 57 minutes ago, moto rider said: Pa še tole, če mi lahko kdo razloži; Zakaj ta Africa nima tubeless koles in zakaj, naj bi bilo to dobro. Imam svojo razlago. Rad pa bi slišal še kakšno strokovno mnenje. Nisem strokovnjak, vem pa, da so tubeless obroči z naperami mnogo dražji od navadnih. Honda ima na tem in ostalih motorjih kar nekaj rešitev v smislu pocenitve proizvodnje. Osebno me na AT moti (bi me motilo) pomanjkanje glavnega stojala. Še posebej, ker ima verigo, kar terja mnogo več vzdrževanja. Saj vem, lahko dokupiš, pa vseeno. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
SF Objavljeno Februar 6, 2016 Deli Objavljeno Februar 6, 2016 Pa ne verjamem da je dandanašnji ob vseh mogočih načinih dodelave v serijski proizvodnji razlog za izbor obročev za gume z zračnicami... Prej bi reklel, da so gume z zračnicami za tiste, ki se vozijo zgolj po cesti, ta avtobus pa je mišljen za uporabo tudi daleč stran od vulkanizerskih delavnic. Od lastnika ki misli motor uporabljat v tak namen se pričakuje tudi to, da zna pod zadnjo vilico podstavit kovček, tako da dodatna teža centralnega stojala odpade. Na mehkem ali pa neravnem primeru ti centralno stojalo itak ni v neko hudo pomoč... MiNa 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
drjack_dj Objavljeno Februar 6, 2016 Deli Objavljeno Februar 6, 2016 pred 4 minutami, SF pravi: Prej bi reklel, da so gume z zračnicami za tiste, ki se vozijo zgolj po cesti, ta avtobus pa je mišljen za uporabo tudi daleč stran od vulkanizerskih delavnic. Kle te pa ne zastopim 100% a ni prej obratno? Kako pa je vozit z gumo brez zračnic z znižanim tlakom (npr. 1,5bar za teren)? je sploh dovolj sigurno na robovih feltne, da še ves čas 100% drži tlak? Glede stojala pa sam raje uporabljam avtomatsko oljenje ketne, pa še prah se je ne prime. Keten sprej (za na cesto) in občasen prah z makedama je pravi obup. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
moto rider Objavljeno Februar 6, 2016 Deli Objavljeno Februar 6, 2016 (popravljeno) pred 38 minutami, motolover pravi: Nisem strokovnjak, vem pa, da so tubeless obroči z naperami mnogo dražji od navadnih. Honda ima na tem in ostalih motorjih kar nekaj rešitev v smislu pocenitve proizvodnje. Osebno me na AT moti (bi me motilo) pomanjkanje glavnega stojala. Še posebej, ker ima verigo, kar terja mnogo več vzdrževanja. Saj vem, lahko dokupiš, pa vseeno. "Centralno stojalo" s kontra navojem Lej motolever, tole je zadeva, ki jo imam jaz že dolgo, pa se ne spomnim,kje sem jo nabavil. Kot vem, jo dobiš v Louis-a in ne vem, koliko stane. Je za vse, ki nimajo centralarja. Je fajn za mazanje verige. Če ga podstaviš spredaj, pod vpetje zadnje vilice, pa služi isto, kot centralno stojalo. Še več, ker ga lahko še dvigneš in sta obe kolesi v zraku (za prezimovanje). Meni je tupe rstvar. Je lahka, lahko prenosljiva... pa še barva mi je všeč! Popravljeno Februar 6, 2016. Popravil moto rider Kmet2 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
BRANE Objavljeno Februar 6, 2016 Deli Objavljeno Februar 6, 2016 ma kolikor vem, imajo gume z zračnicami v glavnem offroaderji. no, 90%. ostali vozijo na muz-u ali tire balls-is. če ima ta honda še excelove feltne, pa je sploh super. in dvomim, da ima ta honda predvidene stoperje da se lahko vozi po terenu z nizkim tlakom. SF in Kmet2 2 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
MiNa Objavljeno Februar 6, 2016 Deli Objavljeno Februar 6, 2016 pred 55 minutami, motolover pravi: Nisem strokovnjak, vem pa, da so tubeless obroči z naperami mnogo dražji od navadnih. Honda ima na tem in ostalih motorjih kar nekaj rešitev v smislu pocenitve proizvodnje. Osebno me na AT moti (bi me motilo) pomanjkanje glavnega stojala. Še posebej, ker ima verigo, kar terja mnogo več vzdrževanja. Saj vem, lahko dokupiš, pa vseeno. Poceni, enostavno in lahko za na pot... Kmet2, Pepper, SF in 1 other 4 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
motolover Objavljeno Februar 6, 2016 Deli Objavljeno Februar 6, 2016 To je vse nek kompromis, stojalo hočem imeti na motorju, ne v prtljažniku. Glede AT sem mnenja, da bodo lastniki delali v povprečju nad 97% po asfaltu. Nekaj izjem bo, kakor jih je tudi pri ostalih motorjih, samo to ni pravilo. MiNa 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
moto rider Objavljeno Februar 6, 2016 Deli Objavljeno Februar 6, 2016 Ja, MiNa! Tudi takega imam. 2 komada. Tudi super. Pa še v žep ga skoraj stlačiš! Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
drjack_dj Objavljeno Februar 6, 2016 Deli Objavljeno Februar 6, 2016 pred eno uro, BRANE pravi: in dvomim, da ima ta honda predvidene stoperje da se lahko vozi po terenu z nizkim tlakom. Bomo vidl. Sicer pa, a je tak probelm luknjo zvrtat in izvrtino zaščitit proti koroziji/oksidaciji. DID-ovi obroči na starih TA imajo samo luknje nasprot ventilčka, brez kakšnih vidnih ojačitev okrog. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
sayo Objavljeno Februar 6, 2016 Deli Objavljeno Februar 6, 2016 Res bi lahko dali centralni štender gor in moped podražili za 150€ Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
BRANE Objavljeno Februar 6, 2016 Deli Objavljeno Februar 6, 2016 pred 22 minutami, drjack_dj pravi: Bomo vidl. Sicer pa, a je tak probelm luknjo zvrtat in izvrtino zaščitit proti koroziji/oksidaciji. DID-ovi obroči na starih TA imajo samo luknje nasprot ventilčka, brez kakšnih vidnih ojačitev okrog. tudi res. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
SF Objavljeno Februar 6, 2016 Deli Objavljeno Februar 6, 2016 (popravljeno) a:) Centralc predstavlja brezvezno dodatno težo. b:) Če bi računali pri Hondi na tiste, ki se vozijo po asvaltu, bi namontirali platišča in gume kot je to primer na BMW GS, ali pa GS kar skopirali in dali gor svojo značko, a so očitno sledili trgu in ponudili tisto, kar manjka. Konec koncev nočemo vsi biti vkalupljeni po željah največjega evropskega lobista na tem področji in vozit tisto, kar nam hočejo vsilit skozi evropsko komisijo... c:) Kdor se vozi po jebinah, zna tudi zračnico zaflikat ali pa zamenjat. Popravljeno Februar 6, 2016. Popravil SF h2o, ELO in drjack_dj 3 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
motolover Objavljeno Februar 6, 2016 Deli Objavljeno Februar 6, 2016 Centralno stojalo ima nizko težišče, so pa pri Hondi brez njega laže naredili lažji motor.Tudi tank ima relativno majhen, kar pripomore k nižji teži z gorivom. Če vzameš to v obzir in ga primerjaš z GSom ni kaj dosti lažji. To, da je za teren je bolj marketinška poteza. BMWju ni treba kaj dosti lobirati in vsiljevati skozi komisijio (le kje si pobral te ideje?), GS je trendmaker in že zato se odlično prodaja. Letos jih bo šlo v Sloveniji cca 120, AT najbrž pol toliko ne. Kot sem rekel, bo vukojebinah se jih bo vozilo par odstotkov, tako je moje mnenje, bo pa čas pokazal ali imam prav. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
thumper Objavljeno Februar 6, 2016 Deli Objavljeno Februar 6, 2016 pred 12 minutami, Ferrarist pravi: Aaaaa, pa je res. Očitno je potemtakem na spodnji fotki homologiran lonc z nehomologirano cat delete cevjo delete knof za zadnjo vrstico ni prijel... homologacija pa itak velja samo v taki povezavi kot jo je naredila tovarna torej v kombinaciji slip on + tovarniški katalizator.. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
skuterist Objavljeno Februar 6, 2016 Deli Objavljeno Februar 6, 2016 pred 6 urami, motolover pravi: Centralno stojalo ima nizko težišče, so pa pri Hondi brez njega laže naredili lažji motor.Tudi tank ima relativno majhen, kar pripomore k nižji teži z gorivom. Če vzameš to v obzir in ga primerjaš z GSom ni kaj dosti lažji. To, da je za teren je bolj marketinška poteza. BMWju ni treba kaj dosti lobirati in vsiljevati skozi komisijio (le kje si pobral te ideje?), GS je trendmaker in že zato se odlično prodaja. Letos jih bo šlo v Sloveniji cca 120, AT najbrž pol toliko ne. Kot sem rekel, bo vukojebinah se jih bo vozilo par odstotkov, tako je moje mnenje, bo pa čas pokazal ali imam prav. Francozi so dali oba na tehtnico in je bil GS težji za 16 kg, koliko to komu pomeni ne vem, vem pa da med AT-jem in VFR1200X precej občutim razliko v teži (statično gledano, AT še nisem vozil). http://www.moto-station.com/article17417-comparatif-honda-africa-twin-vs-bmw-r1200gs-le-boxer-au-tapis-.html Se pa strinjam da gre zelo malo teh motorjev na prava brezpotja. Je pa prva statistika (sicer za ITA trg) zanimiva, po dolgi prevladi GS-a, ga je januarja 2016 AT zrinila s prvega mesta prodanih. GS-ov so prodali 209 kosov AT pa 505 kosov. Lestvica prvih 100: Marca Modello Segmento Unità 1 HONDA AFRICA TWIN Enduro 505 2 BMW R 1200 GS Enduro 209 3 YAMAHA MT-09 TRACER Naked 209 4 BMW R 1200 GS ADVENTURE Enduro 171 5 HONDA NC 750 X Enduro 105 6 DUCATI SCRAMBLER 800 Naked 97 7 YAMAHA MT-07 Naked 94 8 DUCATI MULTISTRADA 1200 Turismo 74 9 KTM 125 DUKE Naked 62 10 KTM 350 EXC-F Enduro 59 11 DUCATI SCRAMBLER 400 Naked 54 12 TRIUMPH TIGER 800 Enduro 54 13 KAWASAKI VERSYS 650 Enduro 51 14 YAMAHA MT-125 Naked 51 15 KTM 300 EXC Enduro 48 16 KTM 125 EXC Enduro 47 17 HARLEY-DAVIDSON XL883N IRON 883 Custom 46 18 KAWASAKI Z 800 Naked 46 19 HONDA/MONTESA COTA 4RT Trial 44 20 YAMAHA MT-09 Naked 44 21 TRIUMPH STREET TWIN Naked 43 22 KTM 250 EXC-F Enduro 42 23 BETA RR 2T 300 MONOPOSTO Enduro 41 24 YAMAHA XSR 700 Naked 41 25 YAMAHA XT 1200 Z Enduro 41 26 BMW S 1000 XR Enduro 40 27 BMW R 1200 R Naked 39 28 HONDA CB 125F Naked 38 29 BMW R 1200 RT Turismo 37 30 HONDA CB 500 F Naked 35 31 MOTO GUZZI V7 STONE Naked 35 32 KTM 390 DUKE Naked 34 33 BMW F 800 GS Enduro 33 34 HONDA CB 500 X Turismo 33 35 BETA EVO 2T 300 Trial 32 36 HONDA CROSSRUNNER Turismo 32 37 HUSQVARNA TE 125 Enduro 32 38 HARLEY-DAVIDSON XL1200X FORTY-EIGHT Custom 30 39 HARLEY-DAVIDSON FLHXS STREET GLIDE SPECIAL Custom 29 40 MV AGUSTA F3 800 ABS Sportive 29 41 BENELLI BN 302 Naked 28 42 BETA CROSS TRAINER BIPOSTO Enduro 28 43 KAWASAKI VERSYS 1000 Enduro 28 44 YAMAHA WR 125 X Supermotard 28 45 YAMAHA YZF-R125 Sportive 28 46 HUSQVARNA FE 350 Enduro 27 47 KTM 1050 ADVENTURE Enduro 27 48 BMW F 700 GS Enduro 26 49 KAWASAKI ER-6N Naked 26 50 MV AGUSTA TURISMO VELOCE LUSSO 800 Turismo 26 51 DUCATI 1299 PANIGALE / 1299 PANIGALE S Sportive 25 52 MV AGUSTA BRUTALE 800 Naked 25 53 KAWASAKI Z1000 SX Turismo 24 54 KTM 1290 SUPER ADVENTURE Enduro 23 55 HONDA CB 650 F Naked 22 56 SUZUKI DL 650 XT V-STROM Enduro 22 57 BMW R NINE T Naked 21 58 DUCATI 959 PANIGALE Sportive 21 59 KTM 250 EXC Enduro 21 60 KTM EXC 450 Enduro 21 61 KTM SUPER DUKE R 1290 Naked 21 62 HUSQVARNA 701 SUPERMOTO Supermotard 20 63 YAMAHA WR 250 F Enduro 20 64 HUSQVARNA 701 ENDURO Enduro 19 65 KAWASAKI VULCAN S Custom 19 66 SUZUKI DL 650 V-STROM Enduro 19 67 SUZUKI INAZUMA 250 Naked 19 68 TRIUMPH BONNEVILLE Naked 19 69 MV AGUSTA BRUTALE 800 DRAGSTER RR Naked 18 70 BMW F 800 R Naked 17 71 BMW R 1200 RS Turismo 17 72 BMW S 1000 RR Sportive 17 73 DUCATI MONSTER 821 Naked 17 74 HONDA CRF 250 R Enduro 17 75 HONDA CRM 125R HM Supermotard 17 76 HUSQVARNA TE 300 Enduro 17 77 KTM 1190 ADVENTURE Enduro 17 78 SUZUKI DL 1000 V-STROM Enduro 17 79 APRILIA DORSODURO 750 Supermotard 16 80 APRILIA TUONO V4 1100 RR Naked 16 81 HARLEY-DAVIDSON FXDL DYNA LOW RIDER Custom 16 82 BETA RR 4T 350 MONOPOSTO Enduro 15 83 DUCATI XDIAVEL Naked 15 84 BETA RR 4T 390 MONOPOSTO Enduro 14 85 BETA RR 4T 400 MONOPOSTO Enduro 14 86 FANTIC MOTOR CABALLERO 125 Enduro 14 87 HARLEY-DAVIDSON FLTRXS ROAD GLIDE SPECIAL Custom 14 88 HONDA CBR 500 R Sportive 14 89 HUSQVARNA FE 250 Enduro 14 90 MV AGUSTA BRUTALE 800 ABS Naked 14 91 TRIUMPH STREET TRIPLE Naked 14 92 YAMAHA XT 660 Z TENERE Enduro 14 93 HARLEY-DAVIDSON FXDBC DYNA STREET BOB S.E. Custom 13 94 HARLEY-DAVIDSON XL1200T SPORTSTER 122 S. LOW Custom 13 95 HONDA CBR 125 R Sportive 13 96 HONDA CROSSTOURER Turismo 13 97 HONDA VFR 800 F Sportive 13 98 KTM 690 DUKE Naked 13 99 MV AGUSTA TURISMO VELOCE 800 Turismo 13 100 YAMAHA YZF-R3 Sportive 13 sayo, bosa, MiNa in 3 others 6 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Snečer Objavljeno Februar 6, 2016 Deli Objavljeno Februar 6, 2016 pred 9 urami, MiNa pravi: Poceni, enostavno in lahko za na pot... Samo ne to z roko delat, se jih je že kar nekaj všipnilo jaz kar z nogo. Si pa ti na način z roko pokazal, kako preprosta je uporaba. MiNa 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Kmet2 Objavljeno Februar 7, 2016 Deli Objavljeno Februar 7, 2016 pred 22 urami, SF pravi: a:) Centralc predstavlja brezvezno dodatno težo. b:) Če bi računali pri Hondi na tiste, ki se vozijo po asvaltu, bi namontirali platišča in gume kot je to primer na BMW GS, ali pa GS kar skopirali in dali gor svojo značko, a so očitno sledili trgu in ponudili tisto, kar manjka. Konec koncev nočemo vsi biti vkalupljeni po željah največjega evropskega lobista na tem področji in vozit tisto, kar nam hočejo vsilit skozi evropsko komisijo... c:) Kdor se vozi po jebinah, zna tudi zračnico zaflikat ali pa zamenjat. mojster na katere pa misliš da so računali ???? Mogoče na tiste ki bodo polno opremljeno AT 15k€+ metali po terenu in brezpotjih ......ne ga srat no SF ,rad bi enega v Slo videl ki bi to počel ..... zato da nima centralca je to res mimobrca argument AT bo pri nas bolj cestna in tukaj zelo prav pride centralc in privarčuje prostor v kovčkih za tiste doma izpeljane variante za pomoč podmazovanja verige. Glede dodatne teže pa sploh ne bi komentiral ,se pogovarjate kot da ste profiči in šteje vsak gram P.S. kar pa se tiče platišč brez zračnic ..........na 990 sem se po nesreči na Ridah pripeljal do serviserja v Lj z dobesedno odprtim platiščem ,v nasprotnem primeru bi lito platišče bilo v parih kosih in prazna pnevmatika ,moj glas gre zračnicam pa se ne vozim dosti po terenih . drjack_dj 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Popularna objava SF Objavljeno Februar 7, 2016 Popularna objava Deli Objavljeno Februar 7, 2016 (popravljeno) No no ne bit hud, Slovenija je kar se tiče nakupa primernega motorja itak ena zarukana vas, kjer si večina ljudi še vedno kupi motor po nasvetu starih mačkov, kateri so svoj prvi motor uvozili prek zdomca v socialističnih časih. Ker so vedeli, da je to edina priložnost in da motorja verjetno ne bodo mogli uvozit nikoli več, so kupili največji in najmočnejši motor za katerega so še lahko napraskali denar. Problem je, ker je ta miselnost ostala... Zato mi že v osnovi nismo primerni za kakršnokoli primerjavo, kje večina ljudi vozi kak motocikel. Morda bo pri nas res večina vozila AT tako kot se po evropi vozi GS, vendar se mi edino pri GS ujamemo z načinom uporabe motorja. Čim spoznaš še koga, ki ni slovenec, oziroma okužen z našim načinom nakupovanja, zveš, da se razne AT, ST, adv990 ne vozijo samo po asvaltu. Za boljše razumevanje napisanega si na adv rider odpri temo o crf250l in preberi, za kaj vse se naprimer uporablja ta moped, ki se ga v Sloveniji ljudje skoraj ne upajo dotaknit, ker mu je nekdo nabil oznako začetniški, slaboten in za pičke. Slovenija zarukana motoristična vas ni nikakršno merilo za nakup in kasnejšo uporabo motocikla. Popravljeno Februar 7, 2016. Popravil SF Pips, ciciban, drjack_dj in 8 others 11 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Kmet2 Objavljeno Februar 7, 2016 Deli Objavljeno Februar 7, 2016 Sem vedel da boš izpostavil mnenje izven naših plank pa pustiva da ne zaideva ,še vedno pa ostajam mnenja da tudi 90% in več ostalih EU in drugih kupcev ne bo nove AT matralo po nekem hard enduro terenu ! Poznam modele z 990ADV kaj počnejo in po kakšnem terenu ,ravno tako ti lahko isto povem za GS ki ga trajbajo po hudih terenih samo po večini so to lastniki novih strojev 15+ cene ki imajo poleg novega motorja v denarnici namesto za kavo še za eno novo AT .....mal karikiram sam sem prepričan da me razumeš . Skratka mnenje da je Honda načrtovala težek hard enduro motor pri meni ne pije vode,sem jo otipal tudi v živo in centralc na takem motorju bi bil za mene nuja kljub 1.5kg večje teže motorje . Sam ne bi občutil te teže nikakor ,še zdaleč pa da bi me motila . Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Snečer Objavljeno Februar 7, 2016 Deli Objavljeno Februar 7, 2016 Načrtovali so nekaj, kar bo prinašalo veliko novca. Pa so nekaj skombinirali, ampak s tako zadevo ne bi šel na teren, to je ja tank, za kakšen makadamček in kaj sličnega, za teren pa itak vidimo, kaj se uporablja. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
SF Objavljeno Februar 7, 2016 Deli Objavljeno Februar 7, 2016 pred 38 minutami, Kmet2 pravi: Sem vedel da boš izpostavil mnenje izven naših plank pa pustiva da ne zaideva ,še vedno pa ostajam mnenja da tudi 90% in več ostalih EU in drugih kupcev ne bo nove AT matralo po nekem hard enduro terenu ! Poznam modele z 990ADV kaj počnejo in po kakšnem terenu ,ravno tako ti lahko isto povem za GS ki ga trajbajo po hudih terenih samo po večini so to lastniki novih strojev 15+ cene ki imajo poleg novega motorja v denarnici namesto za kavo še za eno novo AT .....mal karikiram sam sem prepričan da me razumeš . Skratka mnenje da je Honda načrtovala težek hard enduro motor pri meni ne pije vode,sem jo otipal tudi v živo in centralc na takem motorju bi bil za mene nuja kljub 1.5kg večje teže motorje . Sam ne bi občutil te teže nikakor ,še zdaleč pa da bi me motila . Ok normalnem uporabniku centralno stojalo kot serijska oprema res olajša delo, ampak na motorju ga ni, in je brezveze razglabljat, zakaj ga ni. Ne razumem pa, zakaj ne bi smel izpostavit mnenja izven naših polank, ker motor itak ni bil narejen za naš mali pašnik, ampak za kupce po celi kugli. Narejen pa je bil točno za take, kot jih opisuješ zgoraj, ki počnejo pizdarije po terenu in imajo zraven v žepu še za en motor. Menda ne misliš, da nihče ne sme konkurirat tovarni KTM? Menda tudi ne misliš, da dela Honda motorje za take ki nimajo za skuter? Po tvoji logiki tudi LR Defender ni načrtovan za teren, ker ga itak 90% ljudi niti na travnik ne bo zapeljal in naprimer nek Audi R8 ni delan za stezo, ker se večina lastnikov z njim hodi ultrapičkohvatno kazat pred nočne klube in drage restavracije? Vidiš ravno zato je treba pogledat izven naših plank! MiNa in siks 2 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
TakeALookAround Objavljeno Februar 7, 2016 Deli Objavljeno Februar 7, 2016 Al se pa pac ne obremenjevat zakaj ma sosed doloceno stvar in za kaksne namene jo uporablja. jskrablin, drjack_dj, genius12 in 1 other 4 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se