genius12 Objavljeno Februar 14, 2016 Opozori Objavljeno Februar 14, 2016 http://www.motorkari.cz/clanky/clanky-divka-mesice/honda-crf1000l-africa-twin-a-blanche-33429.html sayo 1
drjack_dj Objavljeno Februar 14, 2016 Opozori Objavljeno Februar 14, 2016 Se mi zdi da, če bi imel DCT, ne bi tako začetniško čmoknil o tleh. https://youtu.be/qr6IONak9xQ?t=11s
sayo Objavljeno Februar 14, 2016 Opozori Objavljeno Februar 14, 2016 pred 13 minutami, drjack_dj pravi: Se mi zdi da, če bi imel DCT, ne bi tako začetniško čmoknil o tleh. https://youtu.be/qr6IONak9xQ?t=11s Ko sm se prvič usedu nanjo sem se tudi s kolenom useku v sovoznikov ročaj speedfighttuning 1
DAMI34 Objavljeno Februar 14, 2016 Opozori Objavljeno Februar 14, 2016 pred 22 minutami, drjack_dj pravi: Se mi zdi da, če bi imel DCT, ne bi tako začetniško čmoknil o tleh. https://youtu.be/qr6IONak9xQ?t=11s če bi znal vozit ne bi padal po tleh gas je zato da moped pelje naprej pred 9 minutami, sayo pravi: Ko sm se prvič usedu nanjo sem se tudi s kolenom useku v sovoznikov ročaj če neb bil neroden, se nebi MiNa, Kmet2 in maus 3
MiNa Objavljeno Februar 15, 2016 Opozori Objavljeno Februar 15, 2016 pred 14 urami, drjack_dj pravi: Se mi zdi da, če bi imel DCT, ne bi tako začetniško čmoknil o tleh. https://youtu.be/qr6IONak9xQ?t=11s V neki drugi temi (Versys) se piše o raznih pomagalih. Evo odgovor zakaj so potrebna, neznanje, voznik brez občutkov. Joker 1
speedfighttuning Objavljeno Februar 15, 2016 Opozori Objavljeno Februar 15, 2016 pred 14 urami, sayo pravi: Ko sm se prvič usedu nanjo sem se tudi s kolenom useku v sovoznikov ročaj Sem že mislu da sem neroden in da se to lahko samo meni zgodi, zdej pa vidim da očitno ni tako Sej potem ko sem se še drugič in tretjič usedu nanjo mi sovoznikov ročaj ni bil več v napoto.
Kmet2 Objavljeno Februar 15, 2016 Opozori Objavljeno Februar 15, 2016 pred 46 minutami, speedfighttuning pravi: Sem že mislu da sem neroden in da se to lahko samo meni zgodi, zdej pa vidim da očitno ni tako Sej potem ko sem se še drugič in tretjič usedu nanjo mi sovoznikov ročaj ni bil več v napoto. Dobrega se hitri navadiš BCS karizme se ne bi nikoli . DAMI34 in speedfighttuning 2
speedfighttuning Objavljeno Februar 15, 2016 Opozori Objavljeno Februar 15, 2016 pred 5 minutami, Kmet2 pravi: Dobrega se hitri navadiš BCS karizme se ne bi nikoli . Res je, če bi mel dovolj dnarja bi takoj vzel eno rdečo Kmet2 1
drjack_dj Objavljeno Februar 15, 2016 Opozori Objavljeno Februar 15, 2016 pred 2 urami, MiNa pravi: V neki drugi temi (Versys) se piše o raznih pomagalih. Evo odgovor zakaj so potrebna, neznanje, voznik brez občutkov. Mah o tem je blo že čist preveč natipkanega. Nucajo za vse, neznanje, boljše udobje, lažje in boljše rezultate. Kaj pa komu manjka in kje prav pride je pa od posameznika odvisn. Kle sem se pač spomnil na navajanje s testa s predstavitve v JAR, da se najbolj pozna na terenu, da med drugim ne more crknit in se posvetiš ostalim zadevam. Zase pa nisem siguren katero bi vzel, bi prej obe dobro preizkusil. Glavni razlog posnetka je rezultat padca, nima nobenih dodatnih zaščit in sem pričakoval precej polomnjenega.
moto rider Objavljeno Februar 15, 2016 Opozori Objavljeno Februar 15, 2016 (popravljeno) pred 17 urami, drjack_dj pravi: Se mi zdi da, če bi imel DCT, ne bi tako začetniško čmoknil o tleh. https://youtu.be/qr6IONak9xQ?t=11s Če, če, če... Če nebi roka prehitela pamet, se temu reče!! (Skoraj) za nič ni kriv motor! - Potem pa samo eden še ostane... . Popravljeno Februar 15, 2016. Popravil moto rider MiNa, Cartman, Joker in 1 other 4
Kmet2 Objavljeno Februar 15, 2016 Opozori Objavljeno Februar 15, 2016 pred 59 minutami, drjack_dj pravi: Mah o tem je blo že čist preveč natipkanega. Nucajo za vse, neznanje, boljše udobje, lažje in boljše rezultate. Kaj pa komu manjka in kje prav pride je pa od posameznika odvisn. Kle sem se pač spomnil na navajanje s testa s predstavitve v JAR, da se najbolj pozna na terenu, da med drugim ne more crknit in se posvetiš ostalim zadevam. Zase pa nisem siguren katero bi vzel, bi prej obe dobro preizkusil. Glavni razlog posnetka je rezultat padca, nima nobenih dodatnih zaščit in sem pričakoval precej polomnjenega. precej polomljenega ker je motor padel skor na mestu ,pa še to ga je upočasnil ga ni kar spustil
drjack_dj Objavljeno Februar 15, 2016 Opozori Objavljeno Februar 15, 2016 @Kmet2, Ja pri XL600V, XL650V, starem Vstromu, SuperTeneree 750 in še marsikje, brez rollbarov samo hrusta, četudi na mestu (pri naštetih preverjeno). Plastika preveč izpostavljena (napihnjena) in krhka. Bolj kot hitrost (stanje) je važno kakšno srečo imaš z relefom kamor pade.Saj potem ko je bilo z obeh strani že vse nekaj popravljen sem pa lahko dal za rollbare, boljš pozno kot nikoli. In tak motor kot je nova AT bo šel po tleh prej ali slej (ne pa s tako brezbrižnostjo kot hardendure). Vseeno bi bilo pa prvo kar bi ji dal gor poleg rollbarov tudi nosilce za stranske kufre. Jih pa še nisem videl kako sploh izgledajo. @moto rider to pa itak. Samo če boš prepoznal svoje napake lahko postajaš boljši. In na splošno rečeno, četudi nisi glavni krivec je sigurno kaj kar bi lahko naredil bolje. moto rider in MiNa 2
sayo Objavljeno Februar 15, 2016 Opozori Objavljeno Februar 15, 2016 Ob 14. 2. 2016 at 19:43, DAMI34 pravi: če neb bil neroden, se nebi Če neb bil ti ... neb zdele na POMARANČO mislu DAMI34 1
Kmet2 Objavljeno Februar 15, 2016 Opozori Objavljeno Februar 15, 2016 pred 4 urami, drjack_dj pravi: @Kmet2, Ja pri XL600V, XL650V, starem Vstromu, SuperTeneree 750 in še marsikje, brez rollbarov samo hrusta, četudi na mestu (pri naštetih preverjeno). Plastika preveč izpostavljena (napihnjena) in krhka. Bolj kot hitrost (stanje) je važno kakšno srečo imaš z relefom kamor pade.Saj potem ko je bilo z obeh strani že vse nekaj popravljen sem pa lahko dal za rollbare, boljš pozno kot nikoli. In tak motor kot je nova AT bo šel po tleh prej ali slej (ne pa s tako brezbrižnostjo kot hardendure). Vseeno bi bilo pa prvo kar bi ji dal gor poleg rollbarov tudi nosilce za stranske kufre. Jih pa še nisem videl kako sploh izgledajo. @moto rider to pa itak. Samo če boš prepoznal svoje napake lahko postajaš boljši. In na splošno rečeno, četudi nisi glavni krivec je sigurno kaj kar bi lahko naredil bolje. Mal off topic a se pač navezuje na debato ...........padel mi je namestu čisto nov 1050 ,zrušil ga je pes z scanjem po stranskem stojalu (čista resnica) motorju razen dveh prask popolnoma nič ,prav tako mi je po tleh užgal GS ki sem ga parkiral na cesti (navzdol) ker nisem imel v prestavi se je zapeljal naprej in cmok ,opraskan samo ščitnik cilindra,prav tako je 60kmh na uro letu letos iz ovinka Versys ,razen prask "nada" ,na Velebitu me je burja podrla z njim vred spet nada ali nič da bo vsem razumljivo .................je pa res ,vsi so imeli cevne zaščite...............aha pa tud 990 je tako letu po tleh in preko 100kmh v železno ograjo(vsega skupaj 600€ popravila...itd.... Če je pa ta AT tako krhka da se cela razlomi ko pade na mestu ,jah pol naj jo pa kar imajo ,pa mi je všeč motor ! Res se bom zmenil za test pa da vidim bolj podrobno izdelavo in predvsem vožnjo.
drjack_dj Objavljeno Februar 15, 2016 Opozori Objavljeno Februar 15, 2016 @Kmet2Se veselim testa in tvoje kritike, ker se mi zdi, da nekaj teže pa le ima. Jah glej, sam sem do sedaj na starih kripah, pred 20 in več leti so bili tudi materiali in način oklepov mal drugačni. Mnogo let sem bil brez kakršnekoli zaščite in ob čisto vsakem padcu je bil rezultat obvezno švasanje počene plastike. Pa je šlo po tleh od na mestu, do brzin nad 60km/h, od asfalta do šodrastih jarkov in celo gmajne. Po namestitvi cevne zaščite pa po nežnem spustu na mestu (ugasnil podobno kot tistemu na posmetku) in v krožnem veselo čez polito nafto, ni drugega kot malo obrabljen rollbar. Pametno, da imaš rollbare že v štartu, ker so cenejši kot 1x popravilo v prvotno stanje. Me veseli, da so tako materiali kot oblika oklepov danes in sploh pri novi AT boljši. Stara pa spada tam nekje k moji "starini", zato sem tudi omenil nepredek. Kmet2 1
skalaprava Objavljeno Februar 18, 2016 Opozori Objavljeno Februar 18, 2016 (popravljeno) Ena zanimivost: V Avstriji obstaja možakar, čigar nadimek se glasi VaraHannes. To ime je sestavljeno od Varadero in Hannes. Zakaj je ta možakar tako zanimiv? Zato ker je s svojo staro Hondo Varadero l.2002 prevozil 500.000 km....seveda kot prvi lastnik motorja Jaz sem lani naredil malo manj kot 40K km, pa sem imel občutek, da sem se kar veliko vozil. Tale VaraHannes pa dela letno kar med 75.000 in 85.000km.........neverjetno! Še nekaj podatkov iz teh pol miliona kilometrov: Porabil je okoli 33.000 litrov goriva, za kar je odštel okoli 42.000€, za zavarovanja je v tem času dal okoli 5.000€, ob tem je porabil 51 zadnjih in 40 prvih pneumatik. Skupaj s stroški rednih servisev je to na koncu zneslo malo preko 100.000€ stroškov! Še link, kjer sam razlaga o tem: https://www.youtube.com/watch?v=97lrR4yL6r0 Sedaj se boste spraševali, kaj ima to veze z novo Africo twin? Pred dvema tednoma je VaraHannes dobil od Honde Austrija v uporabo novo AT z 0km na števcu, s katero bo poizkusil narediti nekaj podobnega, kot z Varadero. Izbral si je črno AT z DCT menjalnikom. Že do konca marca pa misli, da bo imela na števcu prvih 10.000km! Aja, pa samo v letošnjem januarju je naklepal še z Varo že 6000km...seveda po Austrij, ne po kakšnih toplih krajih! Za tiste ki znate kaj nemščine pa več spodaj: https://www.youtube.com/watch?v=RRN4rd12uvs Lp. Popravljeno Februar 18, 2016. Popravil skalaprava sayo, Ferrarist, siks in 2 others 5
blindek Objavljeno Februar 18, 2016 Opozori Objavljeno Februar 18, 2016 Ga spremljam ze nekaj casa, celo govoril sem z njim enkrat Ded se res tako zelo rad vozi da je to neverjetno
motolover Objavljeno Februar 18, 2016 Opozori Objavljeno Februar 18, 2016 Hannes je inštruktor v avtošoli, zato ima toliko km. Res se vozi tudi privatno in za pisto ima CBR 600.
MiNa Objavljeno Februar 18, 2016 Opozori Objavljeno Februar 18, 2016 pred 32 minutami, skalaprava pravi: Ena zanimivost: V Avstriji obstaja možakar, čigar nadimek se glasi VaraHannes. To ime je sestavljeno od Varadero in Hannes. Zakaj je ta možakar tako zanimiv? Zato ker je s svojo staro Hondo Varadero l.2002 prevozil 500.000 km....seveda kot prvi lastnik motorja Jaz sem lani naredil malo manj kot 40K km, pa sem imel občutek, da sem se kar veliko vozil. Tale VaraHannes pa dela letno kar med 75.000 in 85.000km.........neverjetno! Še nekaj podatkov iz teh pol miliona kilometrov: Porabil je okoli 33.000 litrov goriva, za kar je odštel okoli 42.000€, za zavarovanja je v tem času dal okoli 5.000€, ob tem je porabil 51 zadnjih in 40 prvih pneumatik. Skupaj s stroški rednih servisev je to na koncu zneslo malo preko 100.000€ stroškov! Še link, kjer sam razlaga o tem: https://www.youtube.com/watch?v=97lrR4yL6r0 Sedaj se boste spraševali, kaj ima to veze z novo Africo twin? Pred dvema tednoma je VaraHannes dobil od Honde Austrija v uporabo novo AT z 0km na števcu, s katero bo poizkusil narediti nekaj podobnega, kot z Varadero. Izbral si je črno AT z DCT menjalnikom. Že do konca marca pa misli, da bo imela na števcu prvih 10.000km! Aja, pa samo v letošnjem januarju je naklepal še z Varo že 6000km...seveda po Austrij, ne po kakšnih toplih krajih! Za tiste ki znate kaj nemščine pa več spodaj: https://www.youtube.com/watch?v=RRN4rd12uvs Lp. Dober standard imajo tile naši sosedje. Samo za motor je v 14 letih porabil cca 100 povprečnih slovenskih plač....
Kmet2 Objavljeno Februar 18, 2016 Opozori Objavljeno Februar 18, 2016 pred 59 minutami, blindek pravi: Ga spremljam ze nekaj casa, celo govoril sem z njim enkrat Ded se res tako zelo rad vozi da je to neverjetno Tudi sam se nevrjetno rad vozim toda denarnica se pri tem nevrjetno rada prazni in primankljaja ne nadomesti Ni problem velik km ,temveč čas in denar bi rekl Miško .... thumper, TakeALookAround, DAMI34 in 2 others 5
Snečer Objavljeno Februar 18, 2016 Opozori Objavljeno Februar 18, 2016 pred eno uro, skalaprava pravi: Ena zanimivost: V Avstriji obstaja možakar, čigar nadimek se glasi VaraHannes. To ime je sestavljeno od Varadero in Hannes. Zakaj je ta možakar tako zanimiv? Zato ker je s svojo staro Hondo Varadero l.2002 prevozil 500.000 km....seveda kot prvi lastnik motorja Jaz sem lani naredil malo manj kot 40K km, pa sem imel občutek, da sem se kar veliko vozil. Tale VaraHannes pa dela letno kar med 75.000 in 85.000km.........neverjetno! Še nekaj podatkov iz teh pol miliona kilometrov: Porabil je okoli 33.000 litrov goriva, za kar je odštel okoli 42.000€, za zavarovanja je v tem času dal okoli 5.000€, ob tem je porabil 51 zadnjih in 40 prvih pneumatik. Skupaj s stroški rednih servisev je to na koncu zneslo malo preko 100.000€ stroškov! Še link, kjer sam razlaga o tem: https://www.youtube.com/watch?v=97lrR4yL6r0 Sedaj se boste spraševali, kaj ima to veze z novo Africo twin? Pred dvema tednoma je VaraHannes dobil od Honde Austrija v uporabo novo AT z 0km na števcu, s katero bo poizkusil narediti nekaj podobnega, kot z Varadero. Izbral si je črno AT z DCT menjalnikom. Že do konca marca pa misli, da bo imela na števcu prvih 10.000km! Aja, pa samo v letošnjem januarju je naklepal še z Varo že 6000km...seveda po Austrij, ne po kakšnih toplih krajih! Za tiste ki znate kaj nemščine pa več spodaj: https://www.youtube.com/watch?v=RRN4rd12uvs Lp. Pridi na versys srečanje letos pa ga boš lahko spoznal oziroma bo imel tečaj
skuterist Objavljeno Februar 18, 2016 Opozori Objavljeno Februar 18, 2016 pred eno uro, Snecer pravi: Pridi na versys srečanje letos pa ga boš lahko spoznal oziroma bo imel tečaj Kje in kdaj bo to?
Snečer Objavljeno Februar 18, 2016 Opozori Objavljeno Februar 18, 2016 Vsako leto na Mokrinah za Binkošte. 28.05. - 04.06. letos 14 komadof je za trening prijavljeno trenutno
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se