Skoči na vsebino

Honda CRF 1000L Africa Twin 2016 in CRF 1100L AT 2020


Fadil

Priporočene objave

pred 22 minutami, drjack_dj pravi:

Se mi zdi da, če bi imel DCT, ne bi tako začetniško čmoknil o tleh.

https://youtu.be/qr6IONak9xQ?t=11s

če bi znal vozit ne bi padal po tleh :D gas je zato da moped pelje naprej

pred 9 minutami, sayo pravi:

Ko sm se prvič usedu nanjo sem se tudi s kolenom useku v sovoznikov ročaj

če neb bil neroden, se nebi :P

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 14 urami, sayo pravi:

Ko sm se prvič usedu nanjo sem se tudi s kolenom useku v sovoznikov ročaj

Sem že mislu da sem neroden in da se to lahko samo meni zgodi, zdej pa vidim da očitno ni tako :) 

Sej potem ko sem se še drugič in tretjič usedu nanjo mi sovoznikov ročaj ni bil več v napoto.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 46 minutami, speedfighttuning pravi:

Sem že mislu da sem neroden in da se to lahko samo meni zgodi, zdej pa vidim da očitno ni tako :) 

Sej potem ko sem se še drugič in tretjič usedu nanjo mi sovoznikov ročaj ni bil več v napoto.

Dobrega se hitri navadiš BCS karizme se ne bi nikoli .

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 minutami, Kmet2 pravi:

Dobrega se hitri navadiš BCS karizme se ne bi nikoli .

Res je, če bi mel dovolj dnarja bi takoj vzel eno rdečo :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, MiNa pravi:

V neki drugi temi (Versys) se piše o raznih pomagalih. Evo odgovor zakaj so potrebna, neznanje, voznik brez občutkov.

Mah o tem je blo že čist preveč natipkanega. Nucajo za vse, neznanje, boljše udobje, lažje in boljše rezultate. Kaj pa komu manjka in kje prav pride je pa od posameznika odvisn. Kle sem se pač spomnil na navajanje s testa s predstavitve v JAR, da se najbolj pozna na terenu, da med drugim ne more crknit in se posvetiš ostalim zadevam. Zase pa nisem siguren katero bi vzel, bi prej obe dobro preizkusil.

Glavni razlog posnetka je rezultat padca, nima nobenih dodatnih zaščit in sem pričakoval precej polomnjenega.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 17 urami, drjack_dj pravi:

Se mi zdi da, če bi imel DCT, ne bi tako začetniško čmoknil o tleh.

https://youtu.be/qr6IONak9xQ?t=11s

Če, če, če... Če nebi roka prehitela pamet, se temu reče!! 

(Skoraj) za nič ni kriv motor! - Potem pa samo eden še ostane... :hmm: :O

 

.

Popravljeno . Popravil moto rider
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 59 minutami, drjack_dj pravi:

Mah o tem je blo že čist preveč natipkanega. Nucajo za vse, neznanje, boljše udobje, lažje in boljše rezultate. Kaj pa komu manjka in kje prav pride je pa od posameznika odvisn. Kle sem se pač spomnil na navajanje s testa s predstavitve v JAR, da se najbolj pozna na terenu, da med drugim ne more crknit in se posvetiš ostalim zadevam. Zase pa nisem siguren katero bi vzel, bi prej obe dobro preizkusil.

Glavni razlog posnetka je rezultat padca, nima nobenih dodatnih zaščit in sem pričakoval precej polomnjenega.

precej polomljenega ker je motor padel skor na mestu:? ,pa še to ga je upočasnil ga ni kar spustil B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@Kmet2, Ja pri XL600V, XL650V, starem Vstromu, SuperTeneree 750 in še marsikje, brez rollbarov samo hrusta, četudi na mestu (pri naštetih preverjeno). Plastika preveč izpostavljena (napihnjena) in krhka. Bolj kot hitrost (stanje) je važno kakšno srečo imaš z relefom kamor pade.Saj potem ko je bilo z obeh strani že vse nekaj popravljen sem pa lahko dal za rollbare, boljš pozno kot nikoli. In tak motor kot je nova AT bo šel po tleh prej ali slej (ne pa s tako brezbrižnostjo kot hardendure).

Vseeno bi bilo pa prvo kar bi ji dal gor poleg rollbarov tudi nosilce za stranske kufre. Jih pa še nisem videl kako sploh izgledajo.

@moto rider to pa itak. Samo če boš prepoznal svoje napake lahko postajaš boljši. In na splošno rečeno, četudi nisi glavni krivec je sigurno kaj kar bi lahko naredil bolje.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 urami, drjack_dj pravi:

@Kmet2, Ja pri XL600V, XL650V, starem Vstromu, SuperTeneree 750 in še marsikje, brez rollbarov samo hrusta, četudi na mestu (pri naštetih preverjeno). Plastika preveč izpostavljena (napihnjena) in krhka. Bolj kot hitrost (stanje) je važno kakšno srečo imaš z relefom kamor pade.Saj potem ko je bilo z obeh strani že vse nekaj popravljen sem pa lahko dal za rollbare, boljš pozno kot nikoli. In tak motor kot je nova AT bo šel po tleh prej ali slej (ne pa s tako brezbrižnostjo kot hardendure).

Vseeno bi bilo pa prvo kar bi ji dal gor poleg rollbarov tudi nosilce za stranske kufre. Jih pa še nisem videl kako sploh izgledajo.

@moto rider to pa itak. Samo če boš prepoznal svoje napake lahko postajaš boljši. In na splošno rečeno, četudi nisi glavni krivec je sigurno kaj kar bi lahko naredil bolje.

Mal off topic a se pač navezuje na debato ...........padel mi je namestu čisto nov 1050 ,zrušil ga je pes z scanjem po stranskem stojalu (čista resnica):D motorju razen dveh prask popolnoma nič ,prav tako mi je po tleh užgal GS ki sem ga parkiral na cesti (navzdol) ker nisem imel v prestavi se je zapeljal naprej in cmok ,opraskan samo ščitnik cilindra,prav tako je 60kmh na uro letu letos iz ovinka Versys ,razen prask "nada" ,na Velebitu me je burja podrla z njim vred spet nada ali nič da bo vsem razumljivo .................je pa res ,vsi so imeli cevne zaščite.:OK:..............aha pa tud 990 je tako letu po tleh in preko 100kmh v železno ograjo(vsega skupaj 600€ popravila...itd....  

Če je pa ta AT tako krhka da se cela razlomi ko pade na mestu ,jah pol naj jo pa kar imajo ,pa mi je všeč motor !

Res se bom zmenil za test pa da vidim bolj podrobno izdelavo in predvsem vožnjo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@Kmet2Se veselim testa in tvoje kritike, ker se mi zdi, da nekaj teže pa le ima.

Jah glej, sam sem do sedaj na starih kripah, pred 20 in več leti so bili tudi materiali in način oklepov mal drugačni. Mnogo let sem bil brez kakršnekoli zaščite in ob čisto vsakem padcu je bil rezultat obvezno švasanje počene plastike. Pa je šlo po tleh od na mestu, do brzin nad 60km/h, od asfalta do šodrastih jarkov in celo gmajne.

Po namestitvi cevne zaščite pa po nežnem spustu na mestu (ugasnil podobno kot tistemu na posmetku) in v krožnem veselo čez polito nafto, ni drugega kot malo obrabljen rollbar. Pametno, da imaš rollbare že v štartu, ker so cenejši kot 1x popravilo v prvotno stanje.

Me veseli, da so tako materiali kot oblika oklepov danes in sploh pri novi AT boljši. Stara pa spada tam nekje k moji "starini", zato sem tudi omenil nepredek.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ena zanimivost:

V Avstriji obstaja možakar, čigar nadimek se glasi VaraHannes. To ime je sestavljeno od Varadero in Hannes. Zakaj je ta možakar tako zanimiv? Zato ker je s svojo staro Hondo Varadero l.2002 prevozil 500.000 km....seveda kot prvi lastnik motorja :worship:

Jaz sem lani naredil malo manj kot 40K km, pa sem imel občutek, da sem se kar veliko vozil. Tale VaraHannes pa dela letno kar med 75.000 in 85.000km....:eek::eek::eek:.....neverjetno!

Še nekaj podatkov iz teh pol miliona kilometrov:

Porabil je okoli 33.000 litrov goriva, za kar je odštel okoli 42.000€, za zavarovanja je v tem času dal okoli 5.000€, ob tem je porabil 51 zadnjih in 40 prvih pneumatik. Skupaj s stroški rednih servisev je to na koncu zneslo malo preko 100.000€ stroškov! :kva2::kva2::kva2:

Še link, kjer sam razlaga o tem: https://www.youtube.com/watch?v=97lrR4yL6r0

Sedaj se boste spraševali, kaj ima to veze z novo Africo twin?

Pred dvema tednoma je VaraHannes dobil od Honde Austrija v uporabo novo AT z 0km na števcu, s katero bo poizkusil narediti nekaj podobnega, kot z Varadero. Izbral si je črno AT z DCT menjalnikom. Že do konca marca pa misli, da bo imela na števcu prvih 10.000km!

Aja, pa samo v letošnjem januarju je naklepal še z Varo že 6000km...seveda po Austrij, ne po kakšnih toplih krajih! 

Za tiste ki znate kaj nemščine pa več spodaj:

https://www.youtube.com/watch?v=RRN4rd12uvs

Lp.

Popravljeno . Popravil skalaprava
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 32 minutami, skalaprava pravi:

Ena zanimivost:

V Avstriji obstaja možakar, čigar nadimek se glasi VaraHannes. To ime je sestavljeno od Varadero in Hannes. Zakaj je ta možakar tako zanimiv? Zato ker je s svojo staro Hondo Varadero l.2002 prevozil 500.000 km....seveda kot prvi lastnik motorja :worship:

Jaz sem lani naredil malo manj kot 40K km, pa sem imel občutek, da sem se kar veliko vozil. Tale VaraHannes pa dela letno kar med 75.000 in 85.000km....:eek::eek::eek:.....neverjetno!

Še nekaj podatkov iz teh pol miliona kilometrov:

Porabil je okoli 33.000 litrov goriva, za kar je odštel okoli 42.000€, za zavarovanja je v tem času dal okoli 5.000€, ob tem je porabil 51 zadnjih in 40 prvih pneumatik. Skupaj s stroški rednih servisev je to na koncu zneslo malo preko 100.000€ stroškov! :kva2::kva2::kva2:

Še link, kjer sam razlaga o tem: https://www.youtube.com/watch?v=97lrR4yL6r0

Sedaj se boste spraševali, kaj ima to veze z novo Africo twin?

Pred dvema tednoma je VaraHannes dobil od Honde Austrija v uporabo novo AT z 0km na števcu, s katero bo poizkusil narediti nekaj podobnega, kot z Varadero. Izbral si je črno AT z DCT menjalnikom. Že do konca marca pa misli, da bo imela na števcu prvih 10.000km!

Aja, pa samo v letošnjem januarju je naklepal še z Varo že 6000km...seveda po Austrij, ne po kakšnih toplih krajih! 

Za tiste ki znate kaj nemščine pa več spodaj:

https://www.youtube.com/watch?v=RRN4rd12uvs

Lp.

Dober standard imajo tile naši sosedje. Samo za motor je v 14 letih porabil cca 100 povprečnih slovenskih plač....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 59 minutami, blindek pravi:

Ga spremljam ze nekaj casa, celo govoril sem z njim enkrat :)

Ded se res tako zelo rad vozi da je to neverjetno

Tudi sam se nevrjetno rad vozim toda denarnica se pri tem nevrjetno rada prazni in primankljaja ne nadomesti ;)

Ni problem velik km ,temveč čas in denar bi rekl Miško ....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, skalaprava pravi:

Ena zanimivost:

V Avstriji obstaja možakar, čigar nadimek se glasi VaraHannes. To ime je sestavljeno od Varadero in Hannes. Zakaj je ta možakar tako zanimiv? Zato ker je s svojo staro Hondo Varadero l.2002 prevozil 500.000 km....seveda kot prvi lastnik motorja :worship:

Jaz sem lani naredil malo manj kot 40K km, pa sem imel občutek, da sem se kar veliko vozil. Tale VaraHannes pa dela letno kar med 75.000 in 85.000km....:eek::eek::eek:.....neverjetno!

Še nekaj podatkov iz teh pol miliona kilometrov:

Porabil je okoli 33.000 litrov goriva, za kar je odštel okoli 42.000€, za zavarovanja je v tem času dal okoli 5.000€, ob tem je porabil 51 zadnjih in 40 prvih pneumatik. Skupaj s stroški rednih servisev je to na koncu zneslo malo preko 100.000€ stroškov! :kva2::kva2::kva2:

Še link, kjer sam razlaga o tem: https://www.youtube.com/watch?v=97lrR4yL6r0

Sedaj se boste spraševali, kaj ima to veze z novo Africo twin?

Pred dvema tednoma je VaraHannes dobil od Honde Austrija v uporabo novo AT z 0km na števcu, s katero bo poizkusil narediti nekaj podobnega, kot z Varadero. Izbral si je črno AT z DCT menjalnikom. Že do konca marca pa misli, da bo imela na števcu prvih 10.000km!

Aja, pa samo v letošnjem januarju je naklepal še z Varo že 6000km...seveda po Austrij, ne po kakšnih toplih krajih! 

Za tiste ki znate kaj nemščine pa več spodaj:

https://www.youtube.com/watch?v=RRN4rd12uvs

Lp.

Pridi na versys srečanje letos pa ga boš lahko spoznal oziroma bo imel tečaj :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, Snecer pravi:

Pridi na versys srečanje letos pa ga boš lahko spoznal oziroma bo imel tečaj :)

Kje in kdaj bo to?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!