motolover Objavljeno Februar 18, 2016 Deli Objavljeno Februar 18, 2016 Ali res ne morete prebrati, da je inštruktor v avtošoli in je plačan, da se vozi? Plače v Avstriji v primerjavi z našimi pa vemo kake so. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
TakeALookAround Objavljeno Februar 18, 2016 Deli Objavljeno Februar 18, 2016 Jz bi jih tud 10.000 naredu do konc marca, ce bi mi jo dal Pa ne na sihtu.... Kmet2 in MiNa 2 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
thumper Objavljeno Februar 19, 2016 Deli Objavljeno Februar 19, 2016 pred 18 urami, MiNa pravi: Dober standard imajo tile naši sosedje. Samo za motor je v 14 letih porabil cca 100 povprečnih slovenskih plač.... pred 14 leti je bila slovenska "povprečna" plača nižja - tako bi jaz rekel da je na mesec porabil eno plačo - solidno ne povprečno... SF in MiNa 2 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
genius12 Objavljeno Februar 19, 2016 Deli Objavljeno Februar 19, 2016 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
skuterist Objavljeno Februar 19, 2016 Deli Objavljeno Februar 19, 2016 Sejem v Švici, nekako mi zaradi originalne velike črne plastike na začetku izpuha ne sede Na uradni Akrapovičevi strani ni še nič novega. TakeALookAround, MareCBR, Kmet2 in 1 other 4 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
DAMI34 Objavljeno Februar 19, 2016 Deli Objavljeno Februar 19, 2016 Primorci-Vipavska dolina , mehanika RG (Robert Gregorič Vogrsko) vas vabi na testne vožnje https://www.facebook.com/robert.gregoric.1/media_set?set=a.894845480632060.1073741881.100003198507958&type=3 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
HyperJack Objavljeno Februar 19, 2016 Deli Objavljeno Februar 19, 2016 pred 31 minutami, skuterist pravi: Sejem v Švici, nekako mi zaradi originalne velike črne plastike na začetku izpuha ne sede Na uradni Akrapovičevi strani ni še nič novega. Ni lep izpuh, bo pa globok bas..to mi je všeč =) siks 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
jskrablin Objavljeno Februar 19, 2016 Deli Objavljeno Februar 19, 2016 pred 7 minutami, DAMI34 pravi: Primorci-Vipavska dolina , mehanika RG (Robert Gregorič Vogrsko) vas vabi na testne vožnje https://www.facebook.com/robert.gregoric.1/media_set?set=a.894845480632060.1073741881.100003198507958&type=3 A bom mogo naslov spremenit Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
DAMI34 Objavljeno Februar 19, 2016 Deli Objavljeno Februar 19, 2016 pred 7 minutami, jskrablin pravi: A bom mogo naslov spremenit se splača, tle je tudi pozimi "ugodna klima" robot in jskrablin 2 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
skalaprava Objavljeno Februar 19, 2016 Deli Objavljeno Februar 19, 2016 (popravljeno) Popravljeno Februar 19, 2016. Popravil skalaprava Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
thumper Objavljeno Februar 19, 2016 Deli Objavljeno Februar 19, 2016 (popravljeno) pred eno uro, genius12 pravi: Je pa prva statistika (sicer za ITA trg) zanimiva, po dolgi prevladi GS-a, ga je januarja 2016 AT zrinila s prvega mesta prodanih. GS-ov so prodali 209 kosov AT pa 505 kosov. Marca Modello Segmento Unità 1 HONDA AFRICA TWIN Enduro 505 2 BMW R 1200 GS Enduro 209 DE + IT : HONDA AT - 687 BMW 1200 GS - 410 dve najmočnejši evropski tržišči na katerih je daaaaleč prevladoval 180 stopinjski V-agregat BMW .. nič več .. Popravljeno Februar 19, 2016. Popravil thumper gradbenik, genius12, jskrablin in 1 other 4 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
skalaprava Objavljeno Februar 19, 2016 Deli Objavljeno Februar 19, 2016 Zakaj imam občutek, da sem tak izpuh že nekje videl.... Aja že vem....vsak dan ga videvam v svoji garaži! Očitno praznijo stare zaloge pri Akrapotu hajoktejn, notranc, Kmet2 in 1 other 4 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
jskrablin Objavljeno Februar 19, 2016 Deli Objavljeno Februar 19, 2016 Pravkar, skalaprava pravi: Zakaj imam občutek, da sem tak izpuh že nekje videl.... Aja že vem....vsak dan ga videvam v svoji garaži! Očitno praznijo stare zaloge pri Akrapotu Uff, nizka Hm, pravkar sem pogruntal da je petek. In da lahko skočim do AS pogledat tole čudo v živo Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
thumper Objavljeno Februar 19, 2016 Deli Objavljeno Februar 19, 2016 pred 8 minutami, jskrablin pravi: Uff, nizka Hm, pravkar sem pogruntal da je petek. In da lahko skočim do AS pogledat tole čudo v živo kdaj misliš priletet ? pokliči za pir - delam do 13,30 ... MMF 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
motolover Objavljeno Februar 19, 2016 Deli Objavljeno Februar 19, 2016 (popravljeno) 20 minutes ago, thumper said: Je pa prva statistika (sicer za ITA trg) zanimiva, po dolgi prevladi GS-a, ga je januarja 2016 AT zrinila s prvega mesta prodanih. GS-ov so prodali 209 kosov AT pa 505 kosov. Marca Modello Segmento Unità 1 HONDA AFRICA TWIN Enduro 505 2 BMW R 1200 GS Enduro 209 DE + IT : HONDA AT - 687 BMW 1200 GS - 410 dve najmočnejši evropski tržišči na katerih je daaaaleč prevladoval 180 stopinjski V-agregat BMW .. nič več .. Gre za prodajo prvih dobav, kupci so kar nekaj čakali na pošiljko. Bolj realno bo, ko bo leto naokoli in bomo pogledali letno statistiko. GS je na trgu že nekaj časa, ni nobenega razloga, da bi ga kupci v januarju masovno kupovali. Zanimivo bi bilo videti prodajo GSov v januarju 2015 in videti ali je bila višja od letošnje. Isto bo zanimivo pogledati upad prodaje AT januarja 2017 v primerjavi z januarjem 2016. Pri statistiki prodaje je treba vzeti v obzir mnogo faktorjev. Pri moji bivši službi je firma dobila zastopnika v Braziliji. Prvi nakup je bil dva kontejnerja robe, potem pa v naslednjem celem letu enega. Prvi nakupi (prvo polnjenje polic) še niso razlog za veselje. Ko je leto naokoli je čas za odpiranje šampanjca. Če pogledaš pregled prodaje v italiji v januarju, vidiš, da so prodali 50 Montes (Hondin trial motor), ker je prišel na zalogo nov model. V celem letu je proizvodnja 2.000 motorjev. Popravljeno Februar 19, 2016. Popravil motolover drjack_dj, notranc, MMF in 2 others 5 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
thumper Objavljeno Februar 19, 2016 Deli Objavljeno Februar 19, 2016 pred 2 minutami, motolover pravi: Gre za prodajo prvih dobav, kupci so kar nekaj čakali na pošiljko. Bolj realno bo, ko bo leto naokoli in bomo pogledali letno statistiko. GS je na trgu že nekaj časa, ni nobenega razloga, da bi ga kupci v januarju masovno kupovali. res je ... samo je pa lepo videti .. genius12 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
motolover Objavljeno Februar 19, 2016 Deli Objavljeno Februar 19, 2016 Po moje ne gre za isti segment kupcev in si jih ne bodo prav na veliko kradli. Bolj bo AT prizadela Yamaho. Super tenere lahko kar umaknejo iz programa genius12, thumper, MMF in 1 other 4 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Ferrarist Objavljeno Februar 19, 2016 Deli Objavljeno Februar 19, 2016 Točno tako. GS-e praktično konstantno kupujejo, AT pa je trenutno zelo vroča noviteta. Kar pa ne pomeni da se bo tako prodajala skozi celo leto. Ali pač? Pa ne pozabite sešteti GS+GSA, ki sta običajno ločena tudi sam mislim, da bmwju ne bo prevzela veliko kupcev. Jih bo pa definitivno yamahi, triumphu itd Kmet2, gradbenik in MMF 3 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
thumper Objavljeno Februar 19, 2016 Deli Objavljeno Februar 19, 2016 pred 21 minutami, motolover pravi: Po moje ne gre za isti segment kupcev in si jih ne bodo prav na veliko kradli. Bolj bo AT prizadela Yamaho. Super tenere lahko kar umaknejo iz programa zgleda res tako , kot da je Honda odprla čisto nov segment oz. se je pridružila ktm 1050 katerega edinega vidim kot direktnega konkurenta - po namembnosti .. Triumph ? če se bodo hitro obrnili in spravili 800 tigra na 998cc - konje imajo - s povečanjem prostornine pa bi se tudi tricilindraš verjetno lahko približal navoru in vzdržljivosti .. ostane samo še teža in moč/togost okvirja .. mogoče pa se bodo spustili s kakšnim novim dvovaljnim ekstremom od agregata v 1000 klaso - visok navor pri nizkih obratih .. kakor pa kaže se bo zgleda dtc menjalnik pri AT kar priljubil "terenskim" voznikom ... MMF, sayo, genius12 in 1 other 4 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Kmet2 Objavljeno Februar 19, 2016 Deli Objavljeno Februar 19, 2016 pred 1 uro, thumper pravi: zgleda res tako , kot da je Honda odprla čisto nov segment oz. se je pridružila ktm 1050 katerega edinega vidim kot direktnega konkurenta - po namembnosti .. Triumph ? če se bodo hitro obrnili in spravili 800 tigra na 998cc - konje imajo - s povečanjem prostornine pa bi se tudi tricilindraš verjetno lahko približal navoru in vzdržljivosti .. ostane samo še teža in moč/togost okvirja .. mogoče pa se bodo spustili s kakšnim novim dvovaljnim ekstremom od agregata v 1000 klaso - visok navor pri nizkih obratih .. kakor pa kaže se bo zgleda dtc menjalnik pri AT kar priljubil "terenskim" voznikom ... Recimo da se pavšalno lahko primerjata 1050 in AT ampak samo to ,AT je veliko bolj naravnana za teren kot cestni 1050 (lita platišča ,prva 19 AT 21 itd.....) DAMI34 in bosa 2 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
sayo Objavljeno Februar 19, 2016 Deli Objavljeno Februar 19, 2016 pred 2 urami, thumper pravi: zgleda res tako , kot da je Honda odprla čisto nov segment oz. se je pridružila ktm 1050 katerega edinega vidim kot direktnega konkurenta - po namembnosti .. Triumph ? če se bodo hitro obrnili in spravili 800 tigra na 998cc - konje imajo - s povečanjem prostornine pa bi se tudi tricilindraš verjetno lahko približal navoru in vzdržljivosti .. ostane samo še teža in moč/togost okvirja .. mogoče pa se bodo spustili s kakšnim novim dvovaljnim ekstremom od agregata v 1000 klaso - visok navor pri nizkih obratih .. kakor pa kaže se bo zgleda dtc menjalnik pri AT kar priljubil "terenskim" voznikom ... Če bodo pri Triumphu hotli konkurerat AT ne smejo pozabit na 22 cm hoda amortizacije pa 18" zadaj Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Lipstick Objavljeno Februar 19, 2016 Deli Objavljeno Februar 19, 2016 pred 3 urami, Kmet2 pravi: Recimo da se pavšalno lahko primerjata 1050 in AT ampak samo to ,AT je veliko bolj naravnana za teren kot cestni 1050 (lita platišča ,prva 19 AT 21 itd.....) Tolele je naravnano za na teren, ostalo je le ........ http://royalenfield.com/motorcycles/himalayan/bike/ Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
motolover Objavljeno Februar 19, 2016 Deli Objavljeno Februar 19, 2016 7 minutes ago, Lipstick said: Tolele je naravnano za na teren, ostalo je le ........ http://royalenfield.com/motorcycles/himalayan/bike/ Ostalo je le kaj? Boljše, laže dobiš dele in najdeš servis, manj pokvarljivo,..? SF 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
moto rider Objavljeno Februar 19, 2016 Deli Objavljeno Februar 19, 2016 (popravljeno) pred 7 urami, motolover pravi: SORRČY! zajebu Popravljeno Februar 19, 2016. Popravil moto rider Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
SF Objavljeno Februar 19, 2016 Deli Objavljeno Februar 19, 2016 Bmw se bo nedvomno prodajal še naprej tako kot do sedaj, vsaj v Nemčiji bo tako, Yamaha pa lahko tisti povečan TDM (druge funkcije itak nima) kar umakne iz prodaje, da sramota ne bo še večja. Motor je namreč popolnoma brezvezen, z lahkoto bi mu nadeli cestna platišča in gume. Tale Enfield ni glih neka silna zverina, poleg vsega pa je še težak. Če bo "zanesljiv", kot so bili Bulleti, se ni za bat, da bi jih prodali kaj vec, kot začetnih nekaj kosov. Hitro se namreč razve, če ima zadeva slabo podporo in ubogo kakovost. Koncept je sicer zanimiv. Meni osebno se zdi precej bolj zanimiv CCM GP450 adventure. Zgleda da z leti človek začne gledat lažje motorje. Mi pa ni jasno, da japonci vseskozi iščejo nove in nove tržne prijeme, si izmišljajo vsak dan nove razrede, da pa bi naredili nek adventure motocikel s suho težo do 140 kilogramov z agregatom med 350 in 450 kubiki, za kar ni potrebno nekih vesoljskih materialov jim pa ne pade na pamet. Nikjer ni takega zaslužka, kot pri enem cilindru, pa še leta in leta ga lahko štancaš nespremenjenega! thumper, Joker, BRANE in 1 other 4 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se