Nearrain Objavljeno April 8, 2015 Opozori Objavljeno April 8, 2015 Ena je od harlija na daleč Skreti morjo bit oznaceni na podoben nacin. Brend pa to DAMI34 1
motolover Objavljeno April 8, 2015 Opozori Objavljeno April 8, 2015 Eh dej nehi no s takimi,po večini so vsi kovčki črni,tudi sam jih imam pa ni nič skuhano notri saj po večini na potovanjih hranim v njih obleke in tehniko in nikoli ni bilo problemov,če pa misliš sabo vozit kuhinjo si pa namontiraš hladilnik,klimo dodaš 2 kolesa in rešitev je na dlani . Preveč si se osredotočil na barvo, na material nisi pomislil. Kovina ima nižjo specifično toploto kot plastika. Specifična toplota je količina toplotne energije, ki je potrebna, da en gram snovi segrejemo za eno stopinjo. Kar pomeni, da kovina potrebuje manj energije, da doseže isto temperaturo kot plastika. Torej, kovina se hitreje ogreje kot plastika, dodaj črno barvo in dobiš ogrevane kovčke. Seveda je za vse to potrebno sonce, ampak takrat se najraje vozimo, a ne?
Kmet2 Objavljeno April 8, 2015 Opozori Objavljeno April 8, 2015 Preveč si se osredotočil na barvo, na material nisi pomislil. Kovina ima nižjo specifično toploto kot plastika. Specifična toplota je količina toplotne energije, ki je potrebna, da en gram snovi segrejemo za eno stopinjo. Kar pomeni, da kovina potrebuje manj energije, da doseže isto temperaturo kot plastika. Torej, kovina se hitreje ogreje kot plastika, dodaj črno barvo in dobiš ogrevane kovčke. Seveda je za vse to potrebno sonce, ampak takrat se najraje vozimo, a ne? Sam si ne razbijam glave z nepomembnimi rečmi,kot praviš ,rajši se peljem Nearrain 1
jany Objavljeno April 8, 2015 Opozori Objavljeno April 8, 2015 Preveč si se osredotočil na barvo, na material nisi pomislil. Kovina ima nižjo specifično toploto kot plastika. Specifična toplota je količina toplotne energije, ki je potrebna, da en gram snovi segrejemo za eno stopinjo. Kar pomeni, da kovina potrebuje manj energije, da doseže isto temperaturo kot plastika. Torej, kovina se hitreje ogreje kot plastika, dodaj črno barvo in dobiš ogrevane kovčke. Seveda je za vse to potrebno sonce, ampak takrat se najraje vozimo, a ne? Dejansko je to tako pogruntano samo mi slovenci tega ne razumemo, po dežju zmeraj posije sonce, torej daš mokre cunje v kovček ki deluje kot sušilni stroj, jaz bi samo še nalepko BEKO dal gor in bi blo to to gradbenik, Kmet2 in Nearrain 3
nemo Objavljeno Maj 14, 2015 Opozori Objavljeno Maj 14, 2015 Pripravljen na Super Avanture... MMF, Kmet2, PrimozC in 1 other 4
motolover Objavljeno Maj 14, 2015 Opozori Objavljeno Maj 14, 2015 So celo kakega dobili? Kaj boš zdaj vozil GT ali tega? Nekako sodita v isti segment motorjev za potovanja.
nemo Objavljeno Maj 14, 2015 Opozori Objavljeno Maj 14, 2015 So celo kakega dobili? Kaj boš zdaj vozil GT ali tega? Nekako sodita v isti segment motorjev za potovanja. GT je prodan, vozm KTM. Ugotavljam, da mi KTM neprimerno "bolj leži" Oba sodita v potovalni razred, pri čemer je GT zelo neprimeren za makadam... V zvezi z dobavo je pa bila cela drama, dobil sem ga dan pred načrtovanim potovanjem, popoldne naklepal kilometre za prvi servis, potem pa na jug. Zdaj ima 5000+ km na števcu, jaz pa dober občutek, da se nisem uštel z menjavo... CeneR, MMF, Kmet2 in 1 other 4
motolover Objavljeno Maj 14, 2015 Opozori Objavljeno Maj 14, 2015 Ne vem, kaj jim šteka z dobavo? Mogoče naši ne naročijo, če nimajo ravno keša od kupca na računu. Si ga vzel v Grosupljem ali Kopru?
nemo Objavljeno Maj 14, 2015 Opozori Objavljeno Maj 14, 2015 Ne vem, kaj jim šteka z dobavo? Mogoče naši ne naročijo, če nimajo ravno keša od kupca na računu. Si ga vzel v Grosupljem ali Kopru? V Kopru. Baje ima KTM probleme s posameznimi dobavitelji, povrhu pa je slovenski trg tretjerazredna cona (= Balkan) MMF 1
Fazer03 Objavljeno Maj 15, 2015 Opozori Objavljeno Maj 15, 2015 http://www.autoevolution.com/news/ktm-1290-super-duke-gt-spied-up-against-the-bmw-s1000xr-95445.html
nemo Objavljeno Maj 15, 2015 Opozori Objavljeno Maj 15, 2015 http://www.autoevolution.com/news/ktm-1290-super-duke-gt-spied-up-against-the-bmw-s1000xr-95445.html Bo treba odpreti novo temo... MMF 1
motolover Objavljeno Maj 15, 2015 Opozori Objavljeno Maj 15, 2015 Kakšno imaš porabo? Ali si vozil kaj po vročini, kako je z ogrrevanjem mednožja?
nemo Objavljeno Maj 15, 2015 Opozori Objavljeno Maj 15, 2015 Kakšno imaš porabo? Ali si vozil kaj po vročini, kako je z ogrrevanjem mednožja? poraba 5,7 - 6,5, turistično-dinamična vožnja, solo + 3 polni kovčki. mednožje je na hladnem, v kolena pa zagotovo ne bom fasal revme (pri 30+ in stoječem mestnem prometu (npr. Atene pred tednom dni), sem se počutil, kot da sedim ob Webastu). Temoeratura olja je šla do 100 C, temperatura hladilne tekočine v mejah normale, torej ni bojazni za pregrevanje (agregata) v vročini Kmet2, MMF in MiNa 3
Kmet2 Objavljeno Maj 15, 2015 Opozori Objavljeno Maj 15, 2015 Kakšno imaš porabo? Ali si vozil kaj po vročini, kako je z ogrrevanjem mednožja? Ja spet imate problem tisti ki tega motorja tud vozili niste,že na 1190 je gretje odlično rešeno ,pa ne samo odlično tudi estetsko! Novi 1290 pa ima za povrh še kolektorje ovite z termoizolacijskim materialom.....itd..... MMF 1
Fazer03 Objavljeno Maj 15, 2015 Opozori Objavljeno Maj 15, 2015 Ja spet imate problem tisti ki tega motorja tud vozili niste,že na 1190 je gretje odlično rešeno ,pa ne samo odlično tudi estetsko! Novi 1290 pa ima za povrh še kolektorje ovite z termoizolacijskim materialom.....itd..... .... no a vidiš, ko si včasih prehirer tudi na tipkovnici: njega zanima kako je vroče vozniku in ne kako ga agregat greje v mrzlih dneh. Nearrain 1
jany Objavljeno Maj 27, 2015 Opozori Objavljeno Maj 27, 2015 (popravljeno) Končno tudi KTM neki potovalnega bolj cestnega... Naj bi bila oznaka KTM 1290 SUPER DUKE GT in zna biti hudo bolana zadeva Torej malo bolj potovalen super djuk Popravljeno Maj 27, 2015. Popravil jany NejcZ, UnionJack, KilleRBee in 1 other 4
Dark Objavljeno Maj 31, 2015 Avtor Opozori Objavljeno Maj 31, 2015 Testnega KTM 1290 mi, žal, ni uspelo preiskusiti. Poznavalci, ki so imeli več sreče, ne morejo prehvaliti neskončnega navora, dobre opreme, ciklike, moped pa je manj uporaben po mestu. 1290 pa kljub vsemu naj ne bi opravičeval precej višje cene, kot 1190. MMF 1
Kmet2 Objavljeno Maj 31, 2015 Opozori Objavljeno Maj 31, 2015 Cevne zaščite ki jih ima 1290 v serijski opremi 270€,meglenke oz. dodatne luči 450€,ogrevani sedeži 300+,adptivne luči itd ...tu je denar ki naj bi opravičeval ceno novega 1290 ADV ,vse to in še več sem moral na 1190 dokupit,1290 pa ima vse to že serijsko. MMF, jany in Dark 3
Cartman Objavljeno Junij 1, 2015 Opozori Objavljeno Junij 1, 2015 Cevne zaščite ki jih ima 1290 v serijski opremi 270€,meglenke oz. dodatne luči 450€,ogrevani sedeži 300+,adptivne luči itd ...tu je denar ki naj bi opravičeval ceno novega 1290 ADV ,vse to in še več sem moral na 1190 dokupit,1290 pa ima vse to že serijsko. čemu se luč adaptira?
Ferrarist Objavljeno Junij 1, 2015 Opozori Objavljeno Junij 1, 2015 Cevne zaščite ki jih ima 1290 v serijski opremi 270€,meglenke oz. dodatne luči 450€,ogrevani sedeži 300+,adptivne luči itd ...tu je denar ki naj bi opravičeval ceno novega 1290 ADV ,vse to in še več sem moral na 1190 dokupit,1290 pa ima vse to že serijsko. Luči ja (čeprav je možnost nakupa še dodatga para luči-videl na EICMI ), cevne zaščite pa ne vem če so serijske, vsaj na a.net pri Selesu niso zmontirane.
Kmet2 Objavljeno Junij 1, 2015 Opozori Objavljeno Junij 1, 2015 čemu se luč adaptira? Ovinku Luči ja (čeprav je možnost nakupa še dodatga para luči-videl na EICMI ), cevne zaščite pa ne vem če so serijske, vsaj na a.net pri Selesu niso zmontirane. Cevne zaščite so serijske! MMF 1
nemo Objavljeno Junij 1, 2015 Opozori Objavljeno Junij 1, 2015 Cevne zaščite ki jih ima 1290 v serijski opremi 270€,meglenke oz. dodatne luči 450€,ogrevani sedeži 300+,adptivne luči itd ...tu je denar ki naj bi opravičeval ceno novega 1290 ADV ,vse to in še več sem moral na 1190 dokupit,1290 pa ima vse to že serijsko. Vse je res, kar našteva Kmet2. Pozabil si dodati ogrevane ročke in tempomat, ki je prav pripravna zadeva, le da pri KTM deluje od 4.prestave navzgor, kar je malo manj primerno za lagodno vožnjo po mestu s fotoaparatom v desni roki. Vendar je to oprema. Pomembno je izpostaviti tudi tehniko in sicer, da motor teče mirneje kot pri 1190, da je bolj elastičen in da je pri enakih obratih hitrost višja (recimo, da je poraba manjša...). Res pa je tudi, da tako kot 1190, tudi 1290 lepo pospešuje šele nad 3500 obrati. Še bi se dalo naštevati... (vizir, ki sem ga pri 1190 dokupil višjega, je prav tako pri 1290 serijski, pomik je enostavnejši. Boljša je tudi toplotna izolacija sedeža, grajati pa moram odvod toplega zraka mimo kolen. V atenski vročini 30+ letos maja, sem kolena dodobra pregrel...) sndposa, Kmet2, MMF in 1 other 4
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se