Tedybear Objavljeno Julij 29, 2015 Opozori Objavljeno Julij 29, 2015 Kolikor te utegnem spremljat, se tvoj dopust nikoli ne konča... Kmet2, DAMI34 in dlicen 3
lukec Objavljeno Julij 29, 2015 Opozori Objavljeno Julij 29, 2015 kako naj se pri dveh KTM- ih dopust konča?prideš nazaj pa že tuhtaš kam naprej Kmet2 1
Popularna objava Kmet2 Objavljeno Avgust 13, 2015 Popularna objava Opozori Objavljeno Avgust 13, 2015 Obljuba dela dolg Prvo je mali KTM dobil mal nadgradnje.... Scootoiler Stranske torbice... Nadgradnjo cevnih zaščit. Šus plato. Čaka pa se še alarm,led smerniki,podaljšek prvega blatnika,zaščita za hladilnik in Wings izpuh,podaljšana prednja šipa,druga ogledala ......pol bom pa zadovoljen :grim Še primerjava 1190 in 1050 ADV 1050 ima dizajnerski ista ogledala kot 990ADV skratka na uč grda... 1050 ima namesto platišč z naperami lita platišča ... 1050 nima nastavljivih prednjih vilic a lahko rečem da dobro opravljajo svoje delo ... 1050 nima tudi v konfiguraciji opcije elektronskega vzmetenja.. 1050 nima vtičnice 1050 nima led smernikov 1050 nima centralnega stojala 1050 ima v isti prestavi in isti hitrosti 500 obratov več in se lepo pelje 90kmh v 6 prestavi,pri 1190 in 90kmh v 6 prestavi me kar mal srce boli ,gre ampak če maš posluh za dvovaljni agregat boš rajši prestavil v 5 prestavo.. 1050 ina širino zadnje pnevmatike 150 ,1190 pa 170 ,pri vožnji se to opazi tako da gre mali bratec lažje v zaprte ovinke a za dlakocepce naj povem da gre 1190 prav tako lepo ,toda sam opazim za odtenek lažje prelaganje.... 1050 ima enojni sedež kot 990ADV ,udoben je že originalni ,sam pa sem dal dvojnega originalnega od 1190 ... 1050 ADV je osiromašeni 1190 tako bi na kratko opisal razlike med njima,ima pa super vozne lastnosti in pri dinamični vožnji od 1/2 l do 1l manjšo porabo kot 1190 kar je normalno saj ime 56hp manj a se mu v sport mode niti ne pozna in kot sem že enkrat povedal je to bolj nadomestek za 990ADV . 1050 ima tudi kot sem opazil slabšo izdelavo okvirja..... In primer pri 1190 ADV veliko bolj lično in kakovostno ,no moje osebno mnenje No tako jaz vidim ta dva motorja,če pa še koga kaj zanima bom pa rade volje odgovoril ,če pa ne bom vedel me bo dopolnil forumaš Snecer ker je edini specialist za podajanje mnenj o motorjih katere vidi samo na netu P.S. Snecer brez nervoze prosim :lol: ofc, Robson, Nearrain in 8 others 11
royal Objavljeno Avgust 13, 2015 Opozori Objavljeno Avgust 13, 2015 Obljuba dela dolg Zdaj pa me resno zanima, kdaj boš prodal? Robson 1
NejcZ Objavljeno Avgust 13, 2015 Opozori Objavljeno Avgust 13, 2015 Mene pa ne, edino 1290 me še zanima, nemorem namreč met slabšega motorja.
Tedybear Objavljeno Avgust 13, 2015 Opozori Objavljeno Avgust 13, 2015 Kmet....sem ti fouš tistega nasmeha vsakič, ko odpreš garažna vrata. Šam ajorts apel. :grim Kmet2 in TakeALookAround 2
jany Objavljeno Avgust 13, 2015 Opozori Objavljeno Avgust 13, 2015 Glede varov bom rekel tako, moj varilec ko mu nesem kej povarit prvo vpraša ali hočem da je lepo ali da je dobro da oboje ne gre Kmet2 1
TakeALookAround Objavljeno Avgust 13, 2015 Opozori Objavljeno Avgust 13, 2015 1050 je kr zmaga tkole na uc.
royal Objavljeno Avgust 13, 2015 Opozori Objavljeno Avgust 13, 2015 Glede varov bom rekel tako, moj varilec ko mu nesem kej povarit prvo vpraša ali hočem da je lepo ali da je dobro da oboje ne gre poglej si vare na svojem pa boš demantiral svojega mojstra..seveda gre ..no to je drugo področje
jany Objavljeno Avgust 13, 2015 Opozori Objavljeno Avgust 13, 2015 poglej si vare na svojem pa boš demantiral svojega mojstra..seveda gre ..no to je drugo področje Mjah pusti Yamaho tu je govora o KTM Kmet2 1
Dark Objavljeno Avgust 14, 2015 Opozori Objavljeno Avgust 14, 2015 Dark,obljubim,napišem ko končam dopust ;-) Sergej: lepo, da si izpolnil obljubo in škoda, da si zaključil z dopustom...
Kmet2 Objavljeno Avgust 14, 2015 Opozori Objavljeno Avgust 14, 2015 Sergej: lepo, da si izpolnil obljubo in škoda, da si zaključil z dopustom...Ravnokar nalagam na 1050 kovčke in opremo MNE hir aj kam :-P DAMI34 in CeneR 2
Kmet2 Objavljeno Avgust 14, 2015 Opozori Objavljeno Avgust 14, 2015 srečno potHvala,evo 1050 adv na Peručkem jezeru :-D CeneR, DAMI34 in Dark 3
Dark Objavljeno Avgust 14, 2015 Opozori Objavljeno Avgust 14, 2015 Ravnokar nalagam na 1050 kovčke in opremo MNE hir aj kam :-P Uživaj in srečno vožnjo! Kmet2 1
DAMI34 Objavljeno Oktober 1, 2015 Avtor Opozori Objavljeno Oktober 1, 2015 Peljal sm ga...že nekaj časa nazaj, pa strnim nekaj vtisov: 1. agregat, presenetljivo dobro vleče za svojih 94 konjičev, konstantno z nizkih obratov, rad se zavrti, v bistvu nobenega pomanjkanja, nobene podhranjenosti nobenih lukenj, agregat prijazen uporabniku 2. menjalnik, bp, dovolj kratko prestavno razmerje, da ni neke potrebe po lovljenju prave brzine in da ni nekih cukanj ali mučenja agregata 3. ciklistika, teže ni čutiti, zelo uravnotežen, lega nevtralna, meni osebno (posledica kaj vozim) premehak 4. oprema, čisto dovolj elektronskih pomagal plusi: ugodna poraba, lušen neutrujajoč moped za potovanja minusi: lahko bi se malce bolj potrudili pri dizajnu, da bi izgledal kot večja brata, stranka tačka se odpre pod malim kotom in je zlo velika vrejetnost, da se moped zvrne, ni centralca Kmet2 in TakeALookAround 2
vandrovec Objavljeno Oktober 1, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 1, 2015 plusi: minusi: kaj pa cena glede na konkurenco?
TakeALookAround Objavljeno Oktober 1, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 1, 2015 Mopedk je res kul, kokr sm sedel gor... Prov lahek je za upravljat, ni obcutka, da bi bil kej tezk, zlo hitr bi se ga navadil....no....mogoce zato, k mi tece KTM kri po zilah Pa potegne cist dovolj, pa meeeehka sklopka, pa gas cist mehk in natancen. Lustn no! Kmet2 1
brutal Objavljeno Oktober 22, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 22, 2015 Evo še ena zanimiva primerjava dveh neposrednih tekmecev v svojem segmentu. Long term update: Is the KTM 1050 worth more than a V-Strom? Published: Today 14:30 It was the kind of email that cuts to the chase. Having been relatively effusive so far in my praise of the KTM 1050 Adventure, a reader got in touch with a simple question: ‘Is it worth two grand more than a V-Strom 1000?’ I should think it’s a question many potential owners of KTM’s entry-level adventure bike have asked themselves since the bike was launched back in spring, and it deserves exploration. At just a fiver short of 11 grand, the 1050’s pricetag is high in terms of entry-level bikes. Of Suzuki’s four V-Strom variants, none exactly matches the KTM’s core spec, but add a pair of handguards (£50) and sump guard (£150) to a base V-Strom (£8999) and you’re pretty close, for a total outlay that’s £1800 lower. To look at the comparison as thoroughly as possible, I spent two weeks with a V-Strom 1000 and also loaned my KTM to our Web Producer, Liam Marsden. Liam spent 2014 covering 17,000 miles on a Strom and was in a good position to help me draw comparisons between the two bikes. It takes very little time in the saddle to find the differences between the two bikes. The throttle action on the Suzuki is considerably heavier than the KTM's, which is actually a good thing as the power delivery is far more instant. The KTM takes a little while to get going, with its post-5000rpm powerband making more demands of the rider’s gear-changing foot. The Suzuki comes to life much more immediately, an easy and flexible power delivery making it possible to leave the bike in a taller gear as you know the engine is capable of pulling it. On paper there’s little between the 95bhp KTM and 100bhp Suzuki, but that 5% makes a difference. The KTM is held back to 95bhp so riders on A2 licences can have one restricted to 47bhp, but there’s no such concession on the V-Strom and the extra power does mean a more flexible engine. On the move the V-Strom immediately feels more cumbersome than its orange rival, even though the claimed weight is 2kg less than the KTM. There’s a more substantial feel to the Suzuki, which is a good thing when rolling along in a straight line, but not such a boon when it needs deflecting into a corner. The KTM has the Suzuki licked for handling, with less effort needed to turn in and an easier feeling through and exiting corners. There’s little between the two in terms of comfort and I’ve covered 150-mile stints on both bikes with no troubles at all. The KTM needs to be more comfortable than its counterpart as it carries an extra three litres of unleaded, giving another 30 miles of range (with a similar rider, fuel economy returns were similar at 47mpg). But you’ll need to be brave to get those extra 30 miles from the 1050 as its fuel range countdown is a bit batty and hits zero when there’s still around three litres in the tank. The countdown on the Suzuki is far more accurate and believable than the erratic KTM system. In terms of electronic rider aids, the KTM has three rider modes that alter the power and throttle response. Rain mode makes the KTM so gutless it could only be meant for people so clumsy that they’d trip over the doorstep before ever getting near a bike, while Sport mode is a bit too snappy when combined with the light throttle action. In the middle sits Street, which is responsive enough for overtakes and soft enough to be perfectly manageable on wet roads. The Strom has no rider modes, but its traction control settings can be altered to make the system cut in earlier or later to suit road conditions. Overall, the KTM is playing a different game to the Suzuki – which makes it hard to answer the question of whether it’s worth an extra two grand. For less demanding riding over long distances the V-Strom is a better bike. For those who want something with a bit more vigour and capable of injecting more life into the ride, the 1050 is best. Both Liam and I personally preferred the KTM for being more lively and invigorating than the slightly stodgy Suzuki. As for value, I think it’s the V-Strom that delivers. KTM has run a £1000 cashback offer and dealer incentives that throw in panniers with a 1050 this summer, which suggests they know it’s overpriced. The KTM is a corking bike, but it doesn’t deliver enough to demand 11 grand.
Popularna objava Kmet2 Objavljeno Marec 11, 2016 Popularna objava Opozori Objavljeno Marec 11, 2016 Pozdravljeni ,da mal obudim temo ,motor sem čez zimo modificiral objavil bom kar vse dodatne spremembe z prejšnjimi vred Motor je pridobil ..... -LeoVinci -Stranske torbice,cevne zaščite agregata in tanka in odsevne nalepke na platiščih . Šus plata ki se ji dobesedno lahko tako reče ! Dodatne led luči ki pa so kljub visoki ceni vredne vsakega centa. Ščitnik hladilnika. Povišana temna vetrobranska šipa ter MRA šipa ki umiri oz. odpravi turbolence na čeladi ,saj kljub nastavitvam šipe nisem dosegel želenega učinka. Nosilec in polnilec navigacije ZUMO katero prestavljam iz 1190 na 1050 . Elektronski Scootoiler ,komande se vidi na zgornji sliki ,spuščen montizer za 4cm ,prav tako v križih (Čarman) motor sedaj primeren tudi za motoriste nižje rasti . Moja žena ima 167cm in ji je zdaj kot ulit ,no pa zamenjal sem še sedež ki je bil prej enojni kot na R ,ta pa je znižan in od 1190ADV Zaščita luči ,replica iz Dacarja....in zamenjani navadni smerniki z led tehnologijo. Dodano centralno stojalo . Stransko stojalo je dobilo podlogo za mehko podlago z velikoooo vijaki In Wings karbom deflektorji ki skrbijo da jajca niso kuhana v trdo .... Dobil je pa še alarm in športni filter kjer se original Air box odstrani ..... In še par posegov s katerimi smo moč motorja dvignili iz 95hp na 110hp ,o teh posegih ne bi tu javno razpravljal Motor je občutno bolj nor ,res prava petarda z 212kg ...... Za na koncu pa še celota kjer se vidi tudi podaljšek prvega blatnika ,priporočam saj svinjarije več ne meče na kolektorje ! Za drugo leto pa imam v planu še nekaj modifikacij kot zamenjat ta ortopedska ogledala ,slajderji po osovinah in na krmilu ,gretje ročk ,pobarvat šus plato na črno (eloksirat) z oranžnimi ornamenti pa mpgpče še kaj . Kovčkov nisem dajal na njega ,prav tako tank torbe ,ker mi je tak lepši Ker je tema zelo živa se vrjetno poslavljam do naslednjega leta. lp DAMI34, Dark, TakeALookAround in 18 others 21
Kmet2 Objavljeno Marec 11, 2016 Opozori Objavljeno Marec 11, 2016 pred 20 minutami, DinDiin pravi: A kej bl ropota? Zelooooo CeneR in TakeALookAround 2
jany Objavljeno Marec 11, 2016 Opozori Objavljeno Marec 11, 2016 Hudo naloudana igračka je sedaj Kmet2 1
mirc Objavljeno Marec 11, 2016 Opozori Objavljeno Marec 11, 2016 pred 3 urami, Kmet2 pravi: Si ga pa zrihtal u nulo, zelooo lep, sicer me pa zanima, kaj imaš to za ene odsevne nalepke, sem nekaj gledal pa za 17-19" KTM nisem nič primernega našel? Kmet2 1
Kmet2 Objavljeno Marec 11, 2016 Opozori Objavljeno Marec 11, 2016 pred 5 minutami, mirc pravi: Si ga pa zrihtal u nulo, zelooo lep, sicer me pa zanima, kaj imaš to za ene odsevne nalepke, sem nekaj gledal pa za 17-19" KTM nisem nič primernega našel? Pr Jamniku jih dobiš ,KTM dodatna oprema
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se