Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Ja 34mm uplinjač ima se razume večji krivino kot 28mm uplinjač.Pri 34mm uplinjaču pride do večjega pretoka bencina in večja hitrost in večja poraba seveda.Večji je uplinjač večja poraba logočno.ni pa nevem kašne večje razlike mogoče 1l-2l več na 100km/h

Objavljeno

Prej sm se zmotu da ne bo kdo narobe razumel!1l-2l na 100KM se razume

:D

Objavljeno

:OK: tko je aprilia 03 letnik po 500-.600km ze gori lucka za olje. 1liter pa se malo sm ga skuro za 2000km. Biu tut pri mehaniku v gorici pri marcelotu. Ce hoces da ti letnik 2002-2003 gre je treba kupit ventil + elektroniku. V kompletu baje kosta v italiji od 70-80k +izpuh odpret in ti motor gre tam do 170 po stevcu. Ni pa marcelo vec pooblascen. Pravi pa tut da aprilijia zariba tudi brez razlogov oz da nikoli ne ugotovis zakaj je zaribala. Po njegovem mnenju zaradi prevelikega izpusnega kanala. :notworthy: :OK: Uporablite motul 600 za mesanco v menjalniku pa castrola 75w90. ;) pa mrzle ne tisat pa bo vse ok.

Objavljeno

RAVE ventil + nova elektronika (al samo odblokirana??) ???

Objavljeno
Ce hoces da ti letnik 2002-2003 gre je treba kupit ventil + elektroniku.

ni mi jasno, kaj točno je treba menjat pri elektroniki?? to da na cdi tisto žičko preščipneš itak, samo kaj je še drugega pri elektroniki za naret??

1liter pa se malo sm ga skuro za 2000km

ti si imel liter olja za 2000 km ??? kaj to ti pol avtomatsko zariba če maš na tak malo nastavleno? :) al si sam delal mešanico?

LP :yea1:

Objavljeno

1L na 2000km še niti DiTech ne zdrži, ko ma najnižjo porabo olja in benza...

Objavljeno

sej sm napisu liter + malo se. se pravi liter pa pol al pa malo vec. prescipne se jumper pa kupi se rave+elektroniku v komplet. elektronika je za ventil. vklopi se jo pa na tisto skatlico pod sovoznikovim sedezom + izpuh odpres in je to to. ribnla mi pa se ni. po barvi sodec svecke je mesanica taprava :OK: ;)

Objavljeno (popravljeno)

nevem no, sam jst mam rajš preventivo. raj dam mal več pa nej nebi ribnu.

:topic: moja poraba: 1l / 700-850km, nevem čist točn, pa bi naj bla mešanca ok

Popravljeno . Popravil HAWKey
Objavljeno (popravljeno)

saltat dol brez sklopke je skodljivo, ce pa saltas gor z obcutkom, pa ne.

pri elektroniki se sam jumper prescipne, ce ti hoce kaj menjat, te hoce nategnat.

poraba pri VHSB 34 je uradno 6,25 l / 100 km, pri meni se je sukala povprecno nekje okrog 7.

da aprilie zaribajo brez vzroka, NI res. menjaj mehanika.

Popravljeno . Popravil Zok
Objavljeno

Jest sm se kr odloču za aprilio ker se mi zdi velik bl zanesljiva pa še končno nima nič kaj slabšo kot mito.Zok kok je cena 34mm uplinjaša ker ga bom pol kupu za na motor ker mislim da je skor na useh 28mm?LP

Objavljeno

Tega še nisem zasledil v nobeni temi o RS125....

Kje ma sploh vse blokade???? Imam letnik 20001 in odblokirano elektroniko. Sedaj gre okoli 120. Baje pa se lahko stegne vse do 160 :o :o

Kaj še morem naret?? Lahko sam, al je komplicirano??

PS: Zakaj mi med vožnjo ne pride preko 8500rpm?? Zdaj mam not svčko NGK B9ES bi bla B10ES boljša??

LP

Objavljeno (popravljeno)

;) js mam svecko br8es se mi zdi in to majo 2002 in 2003 letniki not sm vidu. Za ostale ne wem. Meni gre brez prescipnenega jumperja itd ce se sklonim 130-140km/h. Ce prescipnes jumper bo motor sam lepse vleku koncna se pa ne spremeni :OK: Treba je odpret izpuh ce bi rad da bi vec sla. Ce pa hoces tako kot do letnika 98 itd kupi ventil pa bos mel tut navor itd :OK: Pa trgalo bo gate. Sm se pelu s frendovo RS 125 letnik 2002 k ma prescipnen jumper odprt izpuh + rave ventil + elektroniko pa trga gate :OK:

aja mitek pa moja napram tvoji k mas elektroniko odblokirano pride do rdecega polja v vseh prestavah edino 5 mi pride do 10 000rpm 6ta pa tja do 8500rpm.

Popravljeno . Popravil RS50
Objavljeno (popravljeno)

Kak pa te meni samo do 8500 rpm pride???? :cry: :cry: jau..

Kje pa je ta blokada v izpuhu? Sem vem da je, samo kje me zanima :)

Popravljeno . Popravil M|t3k
Objavljeno
Kak pa te meni samo do 8500 rpm pride????

če hočeš da ti gre več kot 120 se je že potrebno sklonit za šipico pa čisto na tank vležt (vsaj pri moji je tak), al pa če si tak hudo težki da ti nikam ne potengne... :hmm: :D

kaj to da ti samo do 8500 rpm pride v 6ti prestavi al to v vseh? jaz mam zablokirano pa je 6ta tud do 10.000 obratov potegnla že, samo je bil hrib dol nagnjen :lol1:

LP :yea1:

Objavljeno

slo gobec midva mava isto aprilio. Js je se nism po ravnini spravu v 6ti nad 8500 po klancu pa seveda gre:) koncno mam po ravnini ce se cist dol sklonim pa da 5 to gonim do konca pa dam pol v sesto med 130-140km/h

Objavljeno

avtocesta, čist doli... pa ne gre in ne gre :)

Kil mam pa 80 nekje, ampak je aerodinamika bolj pomembna.

Objavljeno

Ampak še vedno ne vem kje je blokada v izpuhu.

Mi zna kdo pomagat??? <_<

Objavljeno

ti že maš ono verzijo z katalizatorjem a ne? pri tej verziji z katalizatorjem naj bi bila blokada tam odspodaj, ko pride iz cilindra cev potem pa se tak full razširi pa je debela, tu naj bi bila blokada noter, nimam pa pojma kako naj bi ta blokada zgledala :blink:

popravite me prosim če se motim?

LP :yea1:

Objavljeno

Kok stane uplinjač Dellorto 34?Pa ker izpuh je zdj najbolši za na Aprilio?

Objavljeno

za aprilio vem da sta arrow pa gianneli dobra, za kakšnega drugega pa nebi vedel. samo kaj ko so take cene za take izpuhe da te glava peče... :wacko:

LP

Objavljeno

To vem da je ginanelli okol 65.000sit!Sam zanima me kok pol stane še uplinjač?ker jest k bom kupu aprlio bom sam avspuh pa uplinjač zamenu.Pa cpi enoto mi bo en pomagu predelat k se zmer nevem kje se to nardi.pa mogoce športn filtr sam nevem kašn je kej učinek?

Objavljeno

ceno uplinjaca mas na internetu (Dell'Orto VHSB 34), se ga pa ne splaca kupvat novga, raj reskiri tistih 15 jurjev za rabljenega. .) sicer pa tud z 28 mm uplinjacem lahko zelo konkretno dogaja. :devil:

aja, en je neki devu primerjavo RS versus NSR.. :hmm: ...hja, ce gledamo na podatke, sta NSR in RS z 28 mm uplinjacem izenacena. .)

ce se RSka ne suce cez 8500 rpm, so se vse blokade not, namrec blokirana verzija ma najvecjo moc nekje okrog 7600 rpm, ce se ne motim.. :hmm: ...da pa pokne dol tiste k grejo 160 bi pa.. ..khm.. ...ZELO tezko verjel. pelji se z odprto verzijo - presenecen bos, kako suhljatih je tistih 15 konjicev proti 28/34... :)

aja, js mam okrog sto kil, sm kr masivno grajen clovk. na zadnjem sedezu sm mel se eno lubico k jih ma sicer okrog 50-55, ampak je tud visoka punca. pa se jakno gor, pa to, pa sma se v normalnem polozaju (nic sklonjena) pelala po ravnini 150 cistih. aja, pa motor je bil takrat se originalen. .)

Objavljeno

Zok sam odprta aprilia pa NSRka se pa pomojem ne morta primerjat.Ma aprilia velik več konjev kokr nsrka aje tko?ker jest mam namen k jo bom kupu počt dol mojga bratranca k bo mel nsrko in se soseda :D

Objavljeno

Aja pa kupu bom rabljeno Aprilio se razume.nikol ne dam za 125ccm motor 1mio sit.Se prav ker motor je pol bolši po hitrosti NSRka al Aprilia?

Objavljeno
Ma aprilia velik več konjev kokr nsrka aje tko?

NSRka ma baje 28 HP, eni so tud neki o 34 govoril, sam se nism vidu NSRko k bi sla vec ko 165 km/h z originalnim izpuhom in voznikom ki ni anoreksicen... :doze: ...drugac za kamikaziranje pa bi reku d je aprilia bolj pripravna. .)

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!