Jump to content

Aprilia RS 125


moto_freak

Recommended Posts

Zdravo. Včeraj sem končno dobil mojo RS 125 sbk replico, toda problem je nastal, ker je potrebno spraviti motor v Koper na homologacijo saj je motor pripeljan iz Avstrije, in to je 230 km v eno smer (relacija Maribor-Koper, ter nazaj do Maribora). Sedaj me pa zanima, ker motor še ni registriran in še nisem imel priložnosti sprobati, kako je z vožnjo na dolge ture pri novih motorjih. Vem da ni najbolj priporočljivo motorja prvih 200 km naviti preko 6000 obratov, toda mene zanima kolikšna je približna hitrost pri okoli 6000-7000 obratih v 6 prestavi pri rs 125? prosil bi za čimhitrejše odgovore da vem planirati pot, saj imam v sredo 23.6 že homologacijo v Kopru.

Link to comment
Share on other sites

hmm, na to pa ne bi blo dobro odgovort v javnosti, ker bi se kak lopov naučil odpelat RSko :) sicer sem se pa že na 50ki lani vozu, ključ je bil pa doma na mizi :rolleyes:

da pa se; odklopiš ključavnco pa zarineš :)

Edited by igralec
Link to comment
Share on other sites

ma j pa lep zdele ta novi.. :D :D sam je pa use enako lohk bi mal dal opremo bulš ku pr mitoti(zavore,vilca,druge drobnarije..) da bi zaprl gobc tevm mitotm :angry: ....čeprav zadek oz zaden konec bi lahko malo izboljšal tisto luč malo spojil v plastiko ne da "štrli" izven zadka kot kašna bula.... :hmm: :D

Link to comment
Share on other sites

po mojem mnenju je ze zdej boljsa oprema. disk je tk pr obeh 320mm/2200 mm brembo (le da na aprilii pise gor aprilia - vsaj na mojem pise brembo le na zadnji celjusti, sta pa kao iz istega kompleta), vzmetenje white power, geometrija ciklistike je tako ali tako bolj agresivna (sicer vecji kot vilic, a manjsi predtek in manjsa medosna razdalja), 15 kil manj ima, itd... ...glede oblike mi je pa chesterfieldka najlepsa izmed vseh 125k, da njenega potujocega laboratorija (armaturka) pri primerjavi z mitotom (ki je cista klasika) sploh ne omenjamo! mitovci so pac malo pod vplivom tega, d ma obliko podobno starim ducatijem, pa jim je zgleda malo v glavo stoplo... :P

Link to comment
Share on other sites

to je pa kao druga barvna kombinacija. A so slučajno kje vse tri že objavljene? Tista bela deluje nekak uradno, tale spodi je že mal sumljiva, imam pa še eno, ki je pa skor cela rdeča in je sigurno photoshop :P

post-4-1088072408.jpg

Link to comment
Share on other sites

1995 naj bi imela Dell'Orto VHSB 34 LD

1996 in 1997 naj bi imeli Dell'Orto VHSB 28 BD

1998 naj bi imela Dell'Orto PHBH 28

pri 96 in 97 so pa različni vplinjači, odvisno od tega, za katero državo je model delan. Zgoraj sem napisal za 11kW varianto.

Link to comment
Share on other sites

imam sledeč problem. opral sem mojo rs 125, ker je že bila zelo potrebna pranje, toda zdaj ko sem motor hotel pospraviti v garažo, se pripeljem ter stisnem sklopko, prestavim v 0 ter pritisnem gumb za izklop. ko sem pritisnil gumb, toda kontakt je še bil, je motor še kr ružil koda da bi delal, samo ni imel znaćilnega zvoka, toda kako da bi bil nekakšen pomožen motor v teku.izklopil sem kontakt, ter ga ponovno prižgal. motor se je zagnal, kljub IZKLOPLEJNEMU gumbu za vklop, pa niti zaštartal ga nisem. kaj je to krivo, je kaj narobe z motorjem?? je možno da je to povzročila voda, ali je kaj drugega krivo :?

LP

Link to comment
Share on other sites

Zok a to se nrdi ce ga peres prevec?

Mene zanima pa se neki: Se splača kupit technigas racer izpuh za RS125 65 000sit? Kok bi motor lepse delal z zamenjanim izpuhom al se da original izpuh odpret al pa kej podobnega? Kak jolly moto vzet al kaj?

Link to comment
Share on other sites

Zok a to se nrdi ce ga peres prevec?

zelo mozno, da (med drugim tudi) zaradi vlage, ker pac kontakti oksidirajo, in se pol ob kontaktu zaradi velikega toka zalimajo skupi, in jih fedra vec ne loci. .) men se je to nardil 2x, 3x, pol ko sm kontakte (od znotraj to, ne tiste, na katere pridejo kabli!!) pobrusil s finim brusnim papirjem, se mi pa to ni vec dogajalo. .)

glede izpuha pa ne vem povedat nic pametnega, ker nimam pojma, kaksen je originalen izpuh. :unsure:

Link to comment
Share on other sites

kopiram kar so mi iz scooterkita poslali na mail:

Ima CE homologacijo, je pa iz dveh delov ker je hidroformiran (to je

postopek napihovanja votle kovine s pomočjo tekočega medija pod pritiskom),

zaradi česar ima v območju ekspanzijske posode le 1 zvar kar je ugodno za

ekspanzijo izpušnih plinov pa tudi oblika posode je nadzorovana in

natančnejša. Kitov za RS 125 nimamo, ker je za te izdelke zelo zelo malo

povpraševanja (je original že zelo nafriziran).

Se splača kupit tak izpuh?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.




  • Similar Content

    • Maniac
      By Maniac
      Engine: Rotax 122 single cylinder 2-stroke. Aluminium cylinder with Nikasil liner. Fuel: Unleaded petrol. Bore x Stroke: 54mm 54,5mm Total displacement: 124,8cc Compression ratio: 12,5:1 Maximum power at the crank: 11 kW and 16 kW Maximum torque at the crank: 12.2 Nm @ 8000 rpm (11 kW) and 16 Nm @ 9750 rpm (16 kW). Fuel system: Dell’Orto VHST 28 carburettor. Ignition: Electronic CDI ignition. Starting: Kick start. Generator: 12V-180W Lubrification: Separate mixing with variable displacement, volumetric pump. Gear box: 6 speed. Ratios 1st 10/30 2nd 14/29 3rd 17/27 4th 19/25 5th 21/23 6th 22/21 Clutch: Multi-plate wet clutch. Primary drive: Helical gears. Ratio: 19/63. Final drive: Chain. Z 16 gearbox pinion, Z 45 rear wheel sprocket (11 kW); Z 15 gearbox pinion, Z 45 rear wheel sprocket (16 kW). Frame: High strength steel frame with double trellis beam and double cradle. Detachable seat frame. Front suspension: 40 mm upside down hydraulic fork. Wheel travel 260 mm. Rear suspension: Steel swingarm. Hydraulic monoshock with piggy back cylinder. Wheel travel 270 mm. Brakes: Front brake 260 mm disc. Floating caliper with two parallel pistons. Rear brake 220 mm disc. Floating caliper with single piston. Wheels: Front wheel Aluminium, 3.00x17”. Rear wheel Aluminium, 4.25x17”. Tyres: Front tyre Pirelli Diablo, 110/70x17”. Rear tyre Pirelli Diablo, 150/60x17”. Dimensions: Overall length 2,165 mm. Overall width (at brake levers) 850 mm. Overall height (at mirrors) 1,390 mm. Seat height 870 mm. Wheelbase 1,480 mm. Dry weight: 115Kg Fuel tank capacity: 10 litres (including 1.3 litres reserve). Cooling: Liquid cooled. Intake: Reed valve. Maximum speed: 115 kph (11 kW); 120 kph (16 kW). Emissions: Euro 3 (11 kW and 16 kW). Other: Other characteristics Essential multifunctional instrument panel. Colour schemes Off Black
    • poggy
      By poggy
      mene pa zanima, če kdo kej ve o tem motorju?

      dans sm vozu mx 50, pa sm ful navdušen nad tem mopedom, sam je mal prepočasen.

      zanimajo me karakteristike motorja, kak se je voziti z močnejšo različico itd.







      P.S.: pred objavo sem uporabil iskalnik :D :D :D :D :D :D
    • mopedfan
      By mopedfan
      Zanima me ali imate izkušnje s tem motorjem?
      Me zanima ali ima ta motor kakašno serijsko napako a la Aprilia Pegaso in dihtunga glave...?

      Povsod ga označujejo kot dobro touring mašino. Tudi sam sem ga vozil in mi je všeč.
    • Zok
      By Zok
      torej, vprasanje leti predvsem na moj primer - Aprilia AF1 Futura, 125 ccm, 34 KS (25 kW) @ 11.300 rpm, veselje pa se neha ze pri 9.500-10.000??? zdi se mi da je svecka bol "bauga", k z eno staro NGK B10EG (k je predpisana za ta agregat), k je dala skoz ze vsega boga, in je totalka frdirbana, pa ne doseze vec ko 7.000... zdaj mam not B9EG, k tud ni ravno nova, niti ne vem kuk je stara, dobil sem jo z motorjem. zanima me, ce bi bilo kaj boljse, ce svecko menjam, slisal sem namrec za svecke, ki se na teh agregatih uporabljajo v dirkalne namene, agregat pa naj bi dosegel cez 13.000 rpm - je tu fora v svecki, ali v vzigalnem sistemu, nastavitvah predvziga, uplinjaca, itd??

      ja, se to: odkar kurim Castrol TTS se mi se ni zavrtel preko 10.500 rpm, ko sem imel pa Motorex Cross Power 2T (vem, malo cudno se slisi cross power v cestniku, a je slo) pa sem prestavljal pri 11.000, slo je pa tudi preko. je mogoce tudi TTS (delni) krivec za to, da se agregat ne zavrti preko 10.000??

      ne moti me to, da se masina ne vrti visje, moti me to, da mi pri prestavljanju iz prve v drugo prestavo nazaj zapre ventil v izpuhu (ta je odprt nad 7.700 rpm), zato bi rabil malo vec obratov - vsaj 1.500!
    • toxico
      By toxico
      kupil sem si tole.Bil naj bi letnik 94 kje naj izvem če je res.Prvo mi je nagajala prednja zavora spustil sem zrak dolil olje in zdaj prime ravno prav.Zanima če se se sploh še dobi kakšne rezervne dele nove.Kje bi dobil kakšno knjigo za ta motor.In še nekaj mi nagaja , ko je prižgan ne morem prestavit v neutralno oziroma zelo težko, ko ga ugasnem gre brez problema v nevtralno.Zanima me tudi tisti pokrov na rezorvarju za olje ali je to za celoten agregat ali za kaj drugega.Kakšno hlajenje ima voda olje ali...In kakšno olje naj kupim za agregat.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!