Jump to content

Aprilia RS 125


moto_freak

Recommended Posts

ja ja sj vem sm se mal zmotu pri vprašanju... :? ma veš slučajno koliko pa stane en polini kit? .) tnx

Link to comment
Share on other sites

Zdravo. Včeraj sem končno dobil mojo RS 125 sbk replico, toda problem je nastal, ker je potrebno spraviti motor v Koper na homologacijo saj je motor pripeljan iz Avstrije, in to je 230 km v eno smer (relacija Maribor-Koper, ter nazaj do Maribora). Sedaj me pa zanima, ker motor še ni registriran in še nisem imel priložnosti sprobati, kako je z vožnjo na dolge ture pri novih motorjih. Vem da ni najbolj priporočljivo motorja prvih 200 km naviti preko 6000 obratov, toda mene zanima kolikšna je približna hitrost pri okoli 6000-7000 obratih v 6 prestavi pri rs 125? prosil bi za čimhitrejše odgovore da vem planirati pot, saj imam v sredo 23.6 že homologacijo v Kopru.

Link to comment
Share on other sites

hi. zanima me če ima kdo za prodat ventil RAVE in elektroniko od neblokirane verzije za mašino 122.

Link to comment
Share on other sites

ej rad bi vprašal če se da in kako se da vžgat motor če nimaš več ključa???gre za aprilio rs 125 letnik 99 :D :? :hmm:

Link to comment
Share on other sites

hmm, na to pa ne bi blo dobro odgovort v javnosti, ker bi se kak lopov naučil odpelat RSko :) sicer sem se pa že na 50ki lani vozu, ključ je bil pa doma na mizi :rolleyes:

da pa se; odklopiš ključavnco pa zarineš :)

Edited by igralec
Link to comment
Share on other sites

Danes sem vido novi model RSke na Apriliji taka belo-zlata bo :wub: :wub:Baje da se bo prodajala zaprta&odprta verzija z 24kW :naughty: :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Sam prav pretiravajo s temi 50 in 125-kami. ALU gištel, "aerodinamična" oblika, velke bremze, USD...

Kaj sploh še ostane velikim?

Link to comment
Share on other sites

ma j pa lep zdele ta novi.. :D :D sam je pa use enako lohk bi mal dal opremo bulš ku pr mitoti(zavore,vilca,druge drobnarije..) da bi zaprl gobc tevm mitotm :angry: ....čeprav zadek oz zaden konec bi lahko malo izboljšal tisto luč malo spojil v plastiko ne da "štrli" izven zadka kot kašna bula.... :hmm: :D

Link to comment
Share on other sites

po mojem mnenju je ze zdej boljsa oprema. disk je tk pr obeh 320mm/2200 mm brembo (le da na aprilii pise gor aprilia - vsaj na mojem pise brembo le na zadnji celjusti, sta pa kao iz istega kompleta), vzmetenje white power, geometrija ciklistike je tako ali tako bolj agresivna (sicer vecji kot vilic, a manjsi predtek in manjsa medosna razdalja), 15 kil manj ima, itd... ...glede oblike mi je pa chesterfieldka najlepsa izmed vseh 125k, da njenega potujocega laboratorija (armaturka) pri primerjavi z mitotom (ki je cista klasika) sploh ne omenjamo! mitovci so pac malo pod vplivom tega, d ma obliko podobno starim ducatijem, pa jim je zgleda malo v glavo stoplo... :P

Link to comment
Share on other sites

to je pa kao druga barvna kombinacija. A so slučajno kje vse tri že objavljene? Tista bela deluje nekak uradno, tale spodi je že mal sumljiva, imam pa še eno, ki je pa skor cela rdeča in je sigurno photoshop :P

post-4-1088072408.jpg

Link to comment
Share on other sites

Zanima me, kateri uplinjač so imele aprilie letnik 96 in 97 ? A so imele 34 mm ali

mogoče 28 mm kot novejši letniki ?

Link to comment
Share on other sites

1995 naj bi imela Dell'Orto VHSB 34 LD

1996 in 1997 naj bi imeli Dell'Orto VHSB 28 BD

1998 naj bi imela Dell'Orto PHBH 28

pri 96 in 97 so pa različni vplinjači, odvisno od tega, za katero državo je model delan. Zgoraj sem napisal za 11kW varianto.

Link to comment
Share on other sites

imam sledeč problem. opral sem mojo rs 125, ker je že bila zelo potrebna pranje, toda zdaj ko sem motor hotel pospraviti v garažo, se pripeljem ter stisnem sklopko, prestavim v 0 ter pritisnem gumb za izklop. ko sem pritisnil gumb, toda kontakt je še bil, je motor še kr ružil koda da bi delal, samo ni imel znaćilnega zvoka, toda kako da bi bil nekakšen pomožen motor v teku.izklopil sem kontakt, ter ga ponovno prižgal. motor se je zagnal, kljub IZKLOPLEJNEMU gumbu za vklop, pa niti zaštartal ga nisem. kaj je to krivo, je kaj narobe z motorjem?? je možno da je to povzročila voda, ali je kaj drugega krivo :?

LP

Link to comment
Share on other sites

Zok a to se nrdi ce ga peres prevec?

Mene zanima pa se neki: Se splača kupit technigas racer izpuh za RS125 65 000sit? Kok bi motor lepse delal z zamenjanim izpuhom al se da original izpuh odpret al pa kej podobnega? Kak jolly moto vzet al kaj?

Link to comment
Share on other sites

Zok a to se nrdi ce ga peres prevec?

zelo mozno, da (med drugim tudi) zaradi vlage, ker pac kontakti oksidirajo, in se pol ob kontaktu zaradi velikega toka zalimajo skupi, in jih fedra vec ne loci. .) men se je to nardil 2x, 3x, pol ko sm kontakte (od znotraj to, ne tiste, na katere pridejo kabli!!) pobrusil s finim brusnim papirjem, se mi pa to ni vec dogajalo. .)

glede izpuha pa ne vem povedat nic pametnega, ker nimam pojma, kaksen je originalen izpuh. :unsure:

Link to comment
Share on other sites

kopiram kar so mi iz scooterkita poslali na mail:

Ima CE homologacijo, je pa iz dveh delov ker je hidroformiran (to je

postopek napihovanja votle kovine s pomočjo tekočega medija pod pritiskom),

zaradi česar ima v območju ekspanzijske posode le 1 zvar kar je ugodno za

ekspanzijo izpušnih plinov pa tudi oblika posode je nadzorovana in

natančnejša. Kitov za RS 125 nimamo, ker je za te izdelke zelo zelo malo

povpraševanja (je original že zelo nafriziran).

Se splača kupit tak izpuh?

Link to comment
Share on other sites

ja za mene prije gianelli kompeten tam okol 45ksit! :)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!