Jump to content

Aprilia RS 125


moto_freak

Recommended Posts

No pol bom pa se tuki prasu sam mal drugac.Za kolk pribliz se splaca kupt Rs-ko l.99 .Pa kolko priblizn pride vzdrzevanje na leto ce ti dela normalno in brez okvar?Pa opravicujem se da je moj bratranc delu tezave k je kr neki nabiju.lep pozdrav

Link to comment
Share on other sites

glede cene najbolje da se drzis eurotaxa (+/- nekako 50 jurjev, odvisno od ohranjenosti, in pa stanja masine), glede stroskov - pije okrog 6 litrov 95ke + dobrega olja (za olje reskiras okrog 3 jurje na liter), vsakih 15.000 km pa mors menjat bat (35 jurjev), plasticne zobnike antivibracijske gredi, vodne crpalke, in pa klasika - tesnila, svecko, olje, itd. .) registracija je nekje okrog 40 jurjev (prasci). .)

Link to comment
Share on other sites

Jah ka pa jest vem sm mel aprilijo pa nism bil jest preveč zadovoln z njo, tko, da se ne ubadam več z njimi tok iz mojih izkušenj, drgač pa edina aprilija k mi je bla še ušeč je bla SR250. Je pa res, da poznam ogromn folka k pa so zadovoljni z njo.

lp sharky :lol1:

Link to comment
Share on other sites

Je mozno da je prvi servis pri 500km aprilia RS125 tako drag. 20 000SIT za menjavo olja in pregled motorja. So me nategnili ali je res?

Link to comment
Share on other sites

Je mozno da je prvi servis pri 500km aprilia RS125 tako drag. 20 000SIT za menjavo olja in pregled motorja. So me nategnili ali je res?

Nimam pojma, kako gre pri tem motorju, ampak po moje so ti tudi oljni filter menjali, tako da bi se znalo nabrati... Se posebej, ker si najbrz sel na uradni servis...

Link to comment
Share on other sites

hay mam eno vprašanje....kaj vi si olje sami dolivaste al delate to z mišilatorjem,ker enim par je zarad mišilatorja ribnu..in še kaj je narobe če teče olje po renesančnem delu,prihaja pa z kolena po moje tam kjer se auspuh pridtri kaj bi blo najbel pametno pogledat in narest?hvala

Link to comment
Share on other sites

Nimam pojma, kako gre pri tem motorju, ampak po moje so ti tudi oljni filter menjali, tako da bi se znalo nabrati... Se posebej, ker si najbrz sel na uradni servis...

RS 125 ima olje le v menjalniku, in nima oljne crpalke (razen za deljanje mesanice), niti filtra. .)

apriliaman, "misilator" mislis verjetno crpalko za delanje mesanice?? lej, js mam letnik '91, in originalno crpalko, nikol nic crknal, dela skoz tak ko je treba (razn 1x k mi je zajlo dol vrgl, takrat mi je edino zaribal). ce ti tece olje v izpuh, pol mas pumpo prevc odprto, in je mesanica premocna. ko pridem domov, bom pogledal v repair & service manual, pa bom objavu kok se nastela, sam v petek me spomni (PM al pa tuki gor napis), da ne pozabim. .)

edited: ce mesas sam, ti bom pa kr zdejle napisu kak mocna naj bi bla (po navodilih za modelarske motorje, ki so se dost bolj naviti in obremenjeni): ko je masina topla, ko stopis do konca na gas, se mora rahlo zadaj pokadit. ce se ne kadi je prerevna (to je nevarno), ce se pa konkretno kadi, je pa premocna (zapaca kanale, vrh bata, glavo in auspuh). .)

Edited by Zok
Link to comment
Share on other sites

ok te bom spomnil:) kr po moje j lih to krivo kr preveč mešance nrdi

mi gre olje kot na kg...od zad pa se ne rahlo kadi

se stalno kadi no pol ku j ogret se bolj man....

Link to comment
Share on other sites

Kok je verjetnost da se ti pokvar naprava za prpravlanje mesance?a je bl pametn da jo delas sam al pustis motorju da jo mesa sam?pa se neki ce ti masina zariba a je treba sam bat ponavad zamenat al je treba tud cilindr brusit?

Link to comment
Share on other sites

zok da te spomnim glede popravila mišilatorja.....kak se naštela pumpo da prejema mal olja.....hvala :D

Link to comment
Share on other sites

Crknla ti ne bo kar tako, zato pusti tako kot je. Ce pa bos dajal gor kak polini kit ipd stvari pa izklopi pumpo oz jo odstrani in delaj mesanico sam po navodilih ki ti jih je podal Zok.

P.S.: Za moje pojme pusti tako kot je. Vedi pa tudi da ce imas zunaj samo blokade itd ti ni treba delat sam mesanice. Ko bos pa 1x mel polini ala kateri drug kit pa jo rajsi delaj sam. Pa ce bos dajal kit gor ne pozabi termostata vzeti iz pokrova na cilindru. Res da bos potem moral malo vec casa ogrevati ampak je pa bolj sigurno. Se ne bo nikoli tako segrela kot s termostatom. Fora pa je v tem da brez termostata ti voda vedno krozi. Vedi pa tudi to da ce bos odstranil blokade in podobne reci da ti bo motor sel 160-170km/h bos prej menjal bat kot pise v navodilih. Ne na 16 000km ampak na kakih 10 000-12 000km.

;) ;) :yea2: :grim :grrr

Link to comment
Share on other sites

apriliaMan, sm pogledu v repair manual (reparaturhandbuch, manuale di officina - jebiga, v treh jezikih je! :P), pa ni glede oljne pumpe nic spljoh. ker je to kao eksterna komponenta (je ne delajo v rotaxu), tk k recimo o uplinjacu, k tud nc ne pise (se omenijo ga ne, razen ker srauf je treba odsraufat da ga dol dobis).

poglej kok mas srauf za zajlo (on na bloku motorja, na levi strani, ko gre zajla iz rocke za gas skoz njega, ko se kao stela kolk je zajla zategnjena) nastavljen - ce mas fejst vun odsraufanga, ga zasraufi za kakih 5 obratov bol not, se pel kake 2, 3 kilometre, pa primerjaj dimljenje, pa ce ni vredi se enkrat, itd... .)

Edited by Zok
Link to comment
Share on other sites

Žio! Mene zanima če kdo ve kolk prbližno stane cena servisa aprilie rs 125 pri 16000 km! Jst sm neki klicaru okol in naj bi baje sam za menjavo olja + delo dal 20.000Sit! :BUA: Hvala

Link to comment
Share on other sites

hay!mene pa zanima kako bi lahko original sprednje vilce otrdil oz tako da pri da se pri zaviranju ne bi več tako spustile in ne bi ble tako mehke.ker je to zelo zoprno pri visokih hitrostih ko zaviraš pa ti vilca zabije skor do konca.kak bi to otrdil da bi bile bolj trde na najbolj poceni način??hvala lp <_< :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Žio! Mene zanima če kdo ve kolk prbližno stane cena servisa aprilie rs 125 pri 16000 km! Jst sm neki klicaru okol in naj bi baje sam za menjavo olja + delo dal 20.000Sit! :BUA: Hvala

pri 16.000 moras menjat tudi bat, svecko, tesnila (ker se vzame dol termicna skupina), zobniki antivibracijske gredi, itd... ...20 jurjev ziher ni - razen ce jo peljes na en servis kjer nimajo pojma, pa ti res sam olje menjajo - ne tega delat!

Link to comment
Share on other sites

imam sledec problem..

pri speljevanju se motor zacne trest oz. motor zacne cukat.. zarad sklopke..

sm pogledu pa lamele so se kul,en potisni valj al neki tazga :) sm menu, sam je se vedno isto?

ma kdo ksn predlog?

Edited by #46
Link to comment
Share on other sites

lahko da lamele niso enakomerno obrabljene. lahko, da je potisna plosca zvita (ce je bila kaj sraufana, bi mogel tistih 6 vijakov odsraufat po diagonalnem nacinu po 1-2 obrata, da so obremenitve s strani vzmeti cimbolj enakomerne). lahko tudi kaj cisto tretjega. .)

Link to comment
Share on other sites

Mene pa zanima ce sov tanovih motorjih al druge svecke kot pise v navodilih da morajo bit al kaj. Namrec sam mam v letniku 2003 in 2kolega svecko NGK BR8ES V Navodilih pa pise NGK BR10ES ali nekaj podobnega. ;)

Link to comment
Share on other sites

mozno, namrec, spremenili so uplinjac (iz 34 sli na 28 mm), izpuh (dodali katalizator), in spremenili kote sesanja, preliva, izpuha vziga,... ...da so agregat zadusili na 11 kW, in to so zelo konkretne spremembe, ki za seboj potegnejo tudi drugacno toplotno vrednost svecke. .)

Link to comment
Share on other sites

Se to me zanima za kolk km mate v tanku rezervo - to vprasm tiste k nimajo naspeedirane aprilie!? ;)

Link to comment
Share on other sites

v rezervi je 3,5l,tu pej rečmo de je z ene 40-50km original aprilio....ej ka ma kdo kakšen rabljen kit (polini,gianneli,arrow) za prodat seveda bol pocen kor drag :D :P ?če ma naj mi piše na PM ali pa tukaj...caw

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.



  • Similar Content

    • Sinki15
      By Sinki15
      Imam vprašanje zanima me ali je aprilia sr 50 uredu za peljat glede na višino zaradi tega ko poslušam komplimente o skutrju mi govorijo da je manjši kot Yamaha aerox in me zanima koliko približno je velik ta skuter in če je lahko se plejat z njim če si visok 178cm 
      Hvala lp
    • Maniac
      By Maniac
      Engine: Rotax 122 single cylinder 2-stroke. Aluminium cylinder with Nikasil liner. Fuel: Unleaded petrol. Bore x Stroke: 54mm 54,5mm Total displacement: 124,8cc Compression ratio: 12,5:1 Maximum power at the crank: 11 kW and 16 kW Maximum torque at the crank: 12.2 Nm @ 8000 rpm (11 kW) and 16 Nm @ 9750 rpm (16 kW). Fuel system: Dell’Orto VHST 28 carburettor. Ignition: Electronic CDI ignition. Starting: Kick start. Generator: 12V-180W Lubrification: Separate mixing with variable displacement, volumetric pump. Gear box: 6 speed. Ratios 1st 10/30 2nd 14/29 3rd 17/27 4th 19/25 5th 21/23 6th 22/21 Clutch: Multi-plate wet clutch. Primary drive: Helical gears. Ratio: 19/63. Final drive: Chain. Z 16 gearbox pinion, Z 45 rear wheel sprocket (11 kW); Z 15 gearbox pinion, Z 45 rear wheel sprocket (16 kW). Frame: High strength steel frame with double trellis beam and double cradle. Detachable seat frame. Front suspension: 40 mm upside down hydraulic fork. Wheel travel 260 mm. Rear suspension: Steel swingarm. Hydraulic monoshock with piggy back cylinder. Wheel travel 270 mm. Brakes: Front brake 260 mm disc. Floating caliper with two parallel pistons. Rear brake 220 mm disc. Floating caliper with single piston. Wheels: Front wheel Aluminium, 3.00x17”. Rear wheel Aluminium, 4.25x17”. Tyres: Front tyre Pirelli Diablo, 110/70x17”. Rear tyre Pirelli Diablo, 150/60x17”. Dimensions: Overall length 2,165 mm. Overall width (at brake levers) 850 mm. Overall height (at mirrors) 1,390 mm. Seat height 870 mm. Wheelbase 1,480 mm. Dry weight: 115Kg Fuel tank capacity: 10 litres (including 1.3 litres reserve). Cooling: Liquid cooled. Intake: Reed valve. Maximum speed: 115 kph (11 kW); 120 kph (16 kW). Emissions: Euro 3 (11 kW and 16 kW). Other: Other characteristics Essential multifunctional instrument panel. Colour schemes Off Black
    • poggy
      By poggy
      mene pa zanima, če kdo kej ve o tem motorju?

      dans sm vozu mx 50, pa sm ful navdušen nad tem mopedom, sam je mal prepočasen.

      zanimajo me karakteristike motorja, kak se je voziti z močnejšo različico itd.







      P.S.: pred objavo sem uporabil iskalnik :D :D :D :D :D :D
    • mopedfan
      By mopedfan
      Zanima me ali imate izkušnje s tem motorjem?
      Me zanima ali ima ta motor kakašno serijsko napako a la Aprilia Pegaso in dihtunga glave...?

      Povsod ga označujejo kot dobro touring mašino. Tudi sam sem ga vozil in mi je všeč.
    • Zok
      By Zok
      torej, vprasanje leti predvsem na moj primer - Aprilia AF1 Futura, 125 ccm, 34 KS (25 kW) @ 11.300 rpm, veselje pa se neha ze pri 9.500-10.000??? zdi se mi da je svecka bol "bauga", k z eno staro NGK B10EG (k je predpisana za ta agregat), k je dala skoz ze vsega boga, in je totalka frdirbana, pa ne doseze vec ko 7.000... zdaj mam not B9EG, k tud ni ravno nova, niti ne vem kuk je stara, dobil sem jo z motorjem. zanima me, ce bi bilo kaj boljse, ce svecko menjam, slisal sem namrec za svecke, ki se na teh agregatih uporabljajo v dirkalne namene, agregat pa naj bi dosegel cez 13.000 rpm - je tu fora v svecki, ali v vzigalnem sistemu, nastavitvah predvziga, uplinjaca, itd??

      ja, se to: odkar kurim Castrol TTS se mi se ni zavrtel preko 10.500 rpm, ko sem imel pa Motorex Cross Power 2T (vem, malo cudno se slisi cross power v cestniku, a je slo) pa sem prestavljal pri 11.000, slo je pa tudi preko. je mogoce tudi TTS (delni) krivec za to, da se agregat ne zavrti preko 10.000??

      ne moti me to, da se masina ne vrti visje, moti me to, da mi pri prestavljanju iz prve v drugo prestavo nazaj zapre ventil v izpuhu (ta je odprt nad 7.700 rpm), zato bi rabil malo vec obratov - vsaj 1.500!
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!