Skoči na vsebino

Aprilia RS 125


moto_freak

Priporočene objave

no, ko ze govorite o Akrapovicih mam pa jest eno uprasanje ....... torej: aprilia rs 125 letnik 1998 + giannelli izpuh + polini 165..... pomoje bi bil "malo" prehiter glede na to da mam izpit samo do 11KW :) tut policaji pomoje niso neumni hehe....no uglavnem zanima me ce bi lahko s kaksnim loncem dobil res lep globlji zvok na aprilii, pa tudi izguba koncne hitrosti me ne moti tako zelo

policaji ti nebojo nič rekli saj ti piše v prometni 11kw pa je.mojemu bratrancu piše 18kw pa mu niso nič rekli.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no, ko ze govorite o Akrapovicih

Kolk jst vem Akrapovič sploh ne dela suspuhov za 2T

policaji ti nebojo nič rekli saj ti piše v prometni 11kw pa je.mojemu bratrancu piše 18kw pa mu niso nič rekli.

Odvisno od policaja-moj kolega je šol 2x k sodniku zarad tega...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Odvisno od policaja-moj kolega je šol 2x k sodniku zarad tega...

kakšne pa so bile posledice?? :hmm: :hmm:

no uglavnem zanima me ce bi lahko s kaksnim loncem dobil res lep globlji zvok na aprilii, pa tudi izguba koncne hitrosti me ne moti tako zelo

home made! ;) ;)

ker jaz tut iščem izpuh za mojga pa poleg giannellja ni nix!! :angry: <_<

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za link sem pgoledal samo nekej pa bomkr tule se vprasal. Kupo sm jo lani mam pa 150km, ker se nism nic vozo skor. Fora je da je vedno vzigala vse ql itd zadnjic pa jo dam vn in vzge komaj po kakem mescu in dela na mestu nakar crkne. Nisem je mogu vec vzgat. Sm pospravu in vceri spet probu vzgat in verglala je vzgala za par sekund in spet ugasnla. Spet je nism mogu vzgat. V cem bi bil problem? Peljal jo bom tkoltko na servis.

Si prklopu zauh?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A kdo ve, če polini kit lahko daš gor tud na Classica (125 ccm, zdi se mi da motor verzija 123), v bistvu naj bi bilo isto sr... kot 125 RS, sam zadušeno.

lp

Rudi

ta kit pase tako na Rotax type 123, kot tud na Rotax Type 122, termicna grupa je prakticno identicna. .) Classic ma le drugacen auspuh, se za uplinjac ne vem, ce ma drugacnega. .) hehe... ...dvotaktn chopper z "not for road use" kit kompletom... :lol1:

Popravljeno . Popravil Zok
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no k vidm da se veselo pogovarjate o Apriliah.

Jst mam RS 250, naredu sm bl mal kilometrov z njo ker nimam izpita.

Največjo hitrost sm dosegu 195 km/h pa mislm da bi lahko šlo še mal več.

Kakšne izkušnje mate v s temi?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no k vidm da se veselo pogovarjate o Apriliah.

Jst mam RS 250, naredu sm bl mal kilometrov z njo ker nimam izpita.

Največjo hitrost sm dosegu 195 km/h pa mislm da bi lahko šlo še mal več.

Kakšne izkušnje mate v s temi?

izkusnje?? za crknt... :lol1: nonstop je treba neki sraufat... <_< ko potegnes crto vidis, d bi te vzdrzevanje 600taka prislo manj kot 125 cc 2T cestaka... :wacko:

popoldne grem po batni obrocek - can't wait!!! :kva2: :kva2: :kva2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pa kaj tu usi neki drmate da use poka povprek :!: sicer mau se čud da se prešalta, pokat pa ne sme. Sam mam rs 125 sm se en mau sliš k daš z lera v 1. sm tu je normalna stvar..pa si poglejte pr večjih motorjih kak tm šele poka :twisted:

Jaz pa imam 26 let staro Yamaho, pa nič ne poka B)

Popravljeno . Popravil balti
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hmm.Po mesecu dni vzamem motor vn da bi ga uzgal in kaj se zgodi. Motor vergla uzgat pa noce :angry: Ves besen ga se vedno uzigam(seveda akumulator je poln) motor se vedno ne vzge. Nato neha verglat in se slisi samo kot da bi vrtelo en motorcek(drzim gumb za uzgat motor), nakar mi po cevki ki visi pod motorjem pritece iz nje 0,5dcl do deci bencina. Poklicem na servis kjer se motor kupil pa pravijo: Verjetno je zataknjen plovec ker je motor stal ali pa gre za kaj drugega vendar bencin in te zadeve ne stejemo pod garancijo. Kaj naredit v takem primeru? Gre morda res za zataknjen plovec al kaj drugega? Probal sem tut potolct po crnem pokrovcku na dnu uplinjaca a je problem se vedno neresen. Probal pa sem tudi s porivanjem v drugi prestavi.

Gre pa za aprilio RS 125

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hmm.Po mesecu dni vzamem motor vn da bi ga uzgal in kaj se zgodi. Motor vergla uzgat pa noce :angry:  Ves besen ga se vedno uzigam(seveda akumulator je poln) motor se vedno ne vzge. Nato neha verglat in se slisi samo kot da bi vrtelo en motorcek(drzim gumb za uzgat motor), nakar mi po cevki ki visi pod motorjem pritece iz nje 0,5dcl do deci bencina. Poklicem na servis kjer se motor kupil pa pravijo: Verjetno je zataknjen plovec ker je motor stal ali pa gre za kaj drugega vendar bencin in te zadeve ne stejemo pod garancijo. Kaj naredit v takem primeru? Gre morda res za zataknjen plovec al kaj drugega? Probal sem tut potolct po crnem pokrovcku na dnu uplinjaca a je problem se vedno neresen. Probal pa sem tudi s porivanjem v drugi prestavi.

Gre pa za aprilio RS 125

Ajoj italijan pač......takoj ga pelji na servis,da ne bo še kaj hujšega...

Popravljeno . Popravil ajgor the mad dog
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hm..plejat ga ne morem ker ni prevoza poznam pa tut ne nobenga da bi ga pelju. mam le 11km ce se kdo javi. Drugac ga pa pride serviser iskat v sredo drug tedn :angry: :( Me prau zanima kok bom placu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hm..plejat ga ne morem ker ni prevoza poznam pa tut ne nobenga da bi ga pelju. mam le 11km ce se kdo javi. Drugac ga pa pride serviser iskat v sredo drug tedn :angry: :( Me prau zanima kok bom placu.

Pomojem da ima fergazar spodaj pod plovcem en tak velik medeninast šrauf, ponavad 15 ključ. Tistega mal losaš, tolk da začne mal bencin tečt, pa fergazar mal prerukaš.

Pol pa še svečko ven odšraufi, pa ga fajn zvergli, al pa mal porin, tolk da bencin potegne. Svečko pa najboljš novo, ali jo pa fajn z drat peršno očisti.

Ali pa na servis pel, pa da te za banalno napako fajn ocurijo, pa pol motorja zamenjajo O:-)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zaprti bencin, na uplinjac nastav izvijac (se plastik pa tanka ti ni treba dol vzet), pa z roko parkrat butn po njem, da bos uplinjac mal pretresu. odpri nazaj bencin, ce se kr tece, postopek ponovi. ce ne vec, odsraufaj svecko, jo spucaj z zicno krtaco, in poskusi na poriv vzgat (ne na ajnlaser, k mas akumulator ze tolk prazn, da ti avtomata ne porine do zobnika na magnetu, ampak se sam se v prazno suce, ce ga bos pa se bolj spraznil, ga bos pa unicil!!), vendar probi v PRVI(!!) prestavi!! RSa (pa tud AF1) mata prvo prestavo tolk dolgo, da ga je v drugi tezko vzgat!! .) vso sreco pri vziganju!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala obema za odgovor. Sm proub potolct pa nc ni. Sravfu pa ne bom zaenkrat da ne bo garancija potekla. Se neki me zanima. 3je frendi mamo RS 125 l2002 pa l2003 pa mamo vsi svecko ngk Br8es, v navodilih pa pise BR10eg se mi zdi? kaj je zdej tle fora da so nam dal tako svecko? al je tisto za prejsne letnike? Mogoce kdo kej ve?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

za vse Rotax Type 122 in 123 je predpisana B10EG ali B10EGV (razlika je sam ta, da je EG pozlacena, EGV pa s platinasto prevleko, no, pa EGV je se 2x drazja), BR8ES je verjetno cenejsa :? da so jo dal not?? aj pa B10EG niso mel na zalogi, ne vem, no. po moje ni nic kriticnega, a 8 pa 10 vsekakor ni enako... :hmm: ...ko bos menjaval, zahtevaj B10EG. .)

kaj to RSo mas se zablokirano, al ne vec??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja motor je se blokiran ja. Sm pa klicu na aprilio in prasu za odblokirat in kosta baje okrog 120 000sit(rave ventil+giannelli+diza) pol pa se delo. A pa motor pol kej bl crkuje ce se odpre al ne?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

za 140 kSIT dobis Polini kit (cilinder, bat, obrocki, sornik, tesnila, zegerja) in komplenega giannellija, pa se peles 200+. tistih 120k je bolj/manj nateg. .) Giannelli je 60k kompletn, RAVE ventil mam js kr deaktiviran (bolj varno je brez njega - saltas nizje pa potegne, z njim pa mors cakat da se ti odpre), diza je pa 2 jurja. RAVE je enih 20-30, preostalih 40 jurjev pa tiste 3 ure dela. :BUA:

aja, crkuje pa seveda dost bolj. .) sam ce ga vzdrzujes pa normalno vozis vseen skor da nima kej crknt. easy to say, hard to drive that way... :P

Popravljeno . Popravil Zok
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne polini kita gor basat, ker ti bo res začel crkavat.

Če ne znaš sam pel na servis, kjer ti ga bojo "strokovno" odprli pa se boš peljal dost lepše pa hitrej, pa kar nekaj časa bo laufal, dost daljše kot s polinijem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...strokovno... :P ...lepse in hitreje... :lol1:

za polini kit velja isto kot za originalno termicno skupino - bol ga bos gonu, hitrej bo crknu, ce ga bos pa lepo vzdrzeval, bo pa delu cist ok. .)

mi je frend pravu za eno aprilio "je mela polini kit 180 gor, sla ko prasica, cez 200, sam po 500 kilometrih je pa zaribala." pazi - preden je mela 500 km so jo nagnal nad 200 km/h, in pol se folk sprasuje ZAKAJ zariba... :wacko:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kje dobis vse to za 140k sit? Pa powej mi se kako se deblokira rave ventil? Oz kako se najcenejs odpre aprilio? Avspuh itd strom pa tako.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred dvema letoma je na avtotriglav bil Giannelli kompleten (dusilec in resonancni del - giannelli je za RS 125 tak najboljs kar lahk dobis za normaln denar) okrog 60 jurjev (povedu sosed k ga je kupu), pri Linde MPA pa stane kit 154 (tale), ceno mas tukaj (men se ne da acrobat readerja instalirat, k je itak sam sekica na tem compu :P ), vcasih je bil 78 jurjev. .)

glede RAVE ti ne znam pomagat, k ne vem kok tocno ma originalna RSa. ce je pnevmatski, se enostavno tak nastela, da se ti pri 7700-7800 rpm odpre/zapre, pa je to to, ce je pa elektronski, ti pa ne znam pomagat. glede elektronike (CDIja) je bilo ze enkrat napisano, samo da pogledam... ...aha, tukaj, klikni TUNING, pol mas pa navodila kako in kaj (v bistvu mors sam jumper izkopat iz silikona, ga prescipnat in nazaj zalit). .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hay rad bi prašal kaj je tisti "ventil" na karboratorju za motor rs125 letnik 99?tnx

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

na uplinjacu pr odprti verziji naj neb bil nuben ventil. .) samo airbox, na njem uplinjac, za uplinjacem direktno adaptor, membrane in cilinder. edina stvar, ki zapira ta kanal je plosca, ki se odpre ko das gas, in pa membrane v cilindru (6 jih je, ce si to mislil). to vsaj velja za verzijo s 25 kW in DellOrto VHSB 34 uplinjac z ovalnim difuzorjem. .)

Popravljeno . Popravil Zok
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

aha ok.ma sm prej mal pogledu prejšno temo o rave ventilu ki ga na uni spletni strani omenja pa me zanima kr j tam priložena slika tega powervalve ne,če mate tud vi neko tako tubo na levi strani motorja pod tankom seveda?ali je mogoče to rave ventil ali j kaj druzga?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

na levi pod tankom je na okvir privit servomotor elektronskega RAVE ventila (2 cm sirok, 5 cm dolg kovinski valj, na eni strani gre not kabel, na drugi pa zajla) - se je to tist kar ti mislis. .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!