Jump to content

Aprilia RS 125


moto_freak

Recommended Posts

no, ko ze govorite o Akrapovicih mam pa jest eno uprasanje ....... torej: aprilia rs 125 letnik 1998 + giannelli izpuh + polini 165..... pomoje bi bil "malo" prehiter glede na to da mam izpit samo do 11KW :) tut policaji pomoje niso neumni hehe....no uglavnem zanima me ce bi lahko s kaksnim loncem dobil res lep globlji zvok na aprilii, pa tudi izguba koncne hitrosti me ne moti tako zelo

policaji ti nebojo nič rekli saj ti piše v prometni 11kw pa je.mojemu bratrancu piše 18kw pa mu niso nič rekli.

Link to comment
Share on other sites

no, ko ze govorite o Akrapovicih

Kolk jst vem Akrapovič sploh ne dela suspuhov za 2T

policaji ti nebojo nič rekli saj ti piše v prometni 11kw pa je.mojemu bratrancu piše 18kw pa mu niso nič rekli.

Odvisno od policaja-moj kolega je šol 2x k sodniku zarad tega...

Link to comment
Share on other sites

Odvisno od policaja-moj kolega je šol 2x k sodniku zarad tega...

kakšne pa so bile posledice?? :hmm: :hmm:

no uglavnem zanima me ce bi lahko s kaksnim loncem dobil res lep globlji zvok na aprilii, pa tudi izguba koncne hitrosti me ne moti tako zelo

home made! ;) ;)

ker jaz tut iščem izpuh za mojga pa poleg giannellja ni nix!! :angry: <_<

Link to comment
Share on other sites

Hvala za link sem pgoledal samo nekej pa bomkr tule se vprasal. Kupo sm jo lani mam pa 150km, ker se nism nic vozo skor. Fora je da je vedno vzigala vse ql itd zadnjic pa jo dam vn in vzge komaj po kakem mescu in dela na mestu nakar crkne. Nisem je mogu vec vzgat. Sm pospravu in vceri spet probu vzgat in verglala je vzgala za par sekund in spet ugasnla. Spet je nism mogu vzgat. V cem bi bil problem? Peljal jo bom tkoltko na servis.

Si prklopu zauh?

Link to comment
Share on other sites

A kdo ve, če polini kit lahko daš gor tud na Classica (125 ccm, zdi se mi da motor verzija 123), v bistvu naj bi bilo isto sr... kot 125 RS, sam zadušeno.

lp

Rudi

ta kit pase tako na Rotax type 123, kot tud na Rotax Type 122, termicna grupa je prakticno identicna. .) Classic ma le drugacen auspuh, se za uplinjac ne vem, ce ma drugacnega. .) hehe... ...dvotaktn chopper z "not for road use" kit kompletom... :lol1:

Edited by Zok
Link to comment
Share on other sites

no k vidm da se veselo pogovarjate o Apriliah.

Jst mam RS 250, naredu sm bl mal kilometrov z njo ker nimam izpita.

Največjo hitrost sm dosegu 195 km/h pa mislm da bi lahko šlo še mal več.

Kakšne izkušnje mate v s temi?

Link to comment
Share on other sites

no k vidm da se veselo pogovarjate o Apriliah.

Jst mam RS 250, naredu sm bl mal kilometrov z njo ker nimam izpita.

Največjo hitrost sm dosegu 195 km/h pa mislm da bi lahko šlo še mal več.

Kakšne izkušnje mate v s temi?

izkusnje?? za crknt... :lol1: nonstop je treba neki sraufat... <_< ko potegnes crto vidis, d bi te vzdrzevanje 600taka prislo manj kot 125 cc 2T cestaka... :wacko:

popoldne grem po batni obrocek - can't wait!!! :kva2: :kva2: :kva2:

Link to comment
Share on other sites

pa kaj tu usi neki drmate da use poka povprek :!: sicer mau se čud da se prešalta, pokat pa ne sme. Sam mam rs 125 sm se en mau sliš k daš z lera v 1. sm tu je normalna stvar..pa si poglejte pr večjih motorjih kak tm šele poka :twisted:

Jaz pa imam 26 let staro Yamaho, pa nič ne poka B)

Edited by balti
Link to comment
Share on other sites

Hmm.Po mesecu dni vzamem motor vn da bi ga uzgal in kaj se zgodi. Motor vergla uzgat pa noce :angry: Ves besen ga se vedno uzigam(seveda akumulator je poln) motor se vedno ne vzge. Nato neha verglat in se slisi samo kot da bi vrtelo en motorcek(drzim gumb za uzgat motor), nakar mi po cevki ki visi pod motorjem pritece iz nje 0,5dcl do deci bencina. Poklicem na servis kjer se motor kupil pa pravijo: Verjetno je zataknjen plovec ker je motor stal ali pa gre za kaj drugega vendar bencin in te zadeve ne stejemo pod garancijo. Kaj naredit v takem primeru? Gre morda res za zataknjen plovec al kaj drugega? Probal sem tut potolct po crnem pokrovcku na dnu uplinjaca a je problem se vedno neresen. Probal pa sem tudi s porivanjem v drugi prestavi.

Gre pa za aprilio RS 125

Link to comment
Share on other sites

Hmm.Po mesecu dni vzamem motor vn da bi ga uzgal in kaj se zgodi. Motor vergla uzgat pa noce :angry:  Ves besen ga se vedno uzigam(seveda akumulator je poln) motor se vedno ne vzge. Nato neha verglat in se slisi samo kot da bi vrtelo en motorcek(drzim gumb za uzgat motor), nakar mi po cevki ki visi pod motorjem pritece iz nje 0,5dcl do deci bencina. Poklicem na servis kjer se motor kupil pa pravijo: Verjetno je zataknjen plovec ker je motor stal ali pa gre za kaj drugega vendar bencin in te zadeve ne stejemo pod garancijo. Kaj naredit v takem primeru? Gre morda res za zataknjen plovec al kaj drugega? Probal sem tut potolct po crnem pokrovcku na dnu uplinjaca a je problem se vedno neresen. Probal pa sem tudi s porivanjem v drugi prestavi.

Gre pa za aprilio RS 125

Ajoj italijan pač......takoj ga pelji na servis,da ne bo še kaj hujšega...

Edited by ajgor the mad dog
Link to comment
Share on other sites

hm..plejat ga ne morem ker ni prevoza poznam pa tut ne nobenga da bi ga pelju. mam le 11km ce se kdo javi. Drugac ga pa pride serviser iskat v sredo drug tedn :angry: :( Me prau zanima kok bom placu.

Link to comment
Share on other sites

hm..plejat ga ne morem ker ni prevoza poznam pa tut ne nobenga da bi ga pelju. mam le 11km ce se kdo javi. Drugac ga pa pride serviser iskat v sredo drug tedn :angry: :( Me prau zanima kok bom placu.

Pomojem da ima fergazar spodaj pod plovcem en tak velik medeninast šrauf, ponavad 15 ključ. Tistega mal losaš, tolk da začne mal bencin tečt, pa fergazar mal prerukaš.

Pol pa še svečko ven odšraufi, pa ga fajn zvergli, al pa mal porin, tolk da bencin potegne. Svečko pa najboljš novo, ali jo pa fajn z drat peršno očisti.

Ali pa na servis pel, pa da te za banalno napako fajn ocurijo, pa pol motorja zamenjajo O:-)

Link to comment
Share on other sites

zaprti bencin, na uplinjac nastav izvijac (se plastik pa tanka ti ni treba dol vzet), pa z roko parkrat butn po njem, da bos uplinjac mal pretresu. odpri nazaj bencin, ce se kr tece, postopek ponovi. ce ne vec, odsraufaj svecko, jo spucaj z zicno krtaco, in poskusi na poriv vzgat (ne na ajnlaser, k mas akumulator ze tolk prazn, da ti avtomata ne porine do zobnika na magnetu, ampak se sam se v prazno suce, ce ga bos pa se bolj spraznil, ga bos pa unicil!!), vendar probi v PRVI(!!) prestavi!! RSa (pa tud AF1) mata prvo prestavo tolk dolgo, da ga je v drugi tezko vzgat!! .) vso sreco pri vziganju!!

Link to comment
Share on other sites

Hvala obema za odgovor. Sm proub potolct pa nc ni. Sravfu pa ne bom zaenkrat da ne bo garancija potekla. Se neki me zanima. 3je frendi mamo RS 125 l2002 pa l2003 pa mamo vsi svecko ngk Br8es, v navodilih pa pise BR10eg se mi zdi? kaj je zdej tle fora da so nam dal tako svecko? al je tisto za prejsne letnike? Mogoce kdo kej ve?

Link to comment
Share on other sites

za vse Rotax Type 122 in 123 je predpisana B10EG ali B10EGV (razlika je sam ta, da je EG pozlacena, EGV pa s platinasto prevleko, no, pa EGV je se 2x drazja), BR8ES je verjetno cenejsa :? da so jo dal not?? aj pa B10EG niso mel na zalogi, ne vem, no. po moje ni nic kriticnega, a 8 pa 10 vsekakor ni enako... :hmm: ...ko bos menjaval, zahtevaj B10EG. .)

kaj to RSo mas se zablokirano, al ne vec??

Link to comment
Share on other sites

ja motor je se blokiran ja. Sm pa klicu na aprilio in prasu za odblokirat in kosta baje okrog 120 000sit(rave ventil+giannelli+diza) pol pa se delo. A pa motor pol kej bl crkuje ce se odpre al ne?

Link to comment
Share on other sites

za 140 kSIT dobis Polini kit (cilinder, bat, obrocki, sornik, tesnila, zegerja) in komplenega giannellija, pa se peles 200+. tistih 120k je bolj/manj nateg. .) Giannelli je 60k kompletn, RAVE ventil mam js kr deaktiviran (bolj varno je brez njega - saltas nizje pa potegne, z njim pa mors cakat da se ti odpre), diza je pa 2 jurja. RAVE je enih 20-30, preostalih 40 jurjev pa tiste 3 ure dela. :BUA:

aja, crkuje pa seveda dost bolj. .) sam ce ga vzdrzujes pa normalno vozis vseen skor da nima kej crknt. easy to say, hard to drive that way... :P

Edited by Zok
Link to comment
Share on other sites

Ne polini kita gor basat, ker ti bo res začel crkavat.

Če ne znaš sam pel na servis, kjer ti ga bojo "strokovno" odprli pa se boš peljal dost lepše pa hitrej, pa kar nekaj časa bo laufal, dost daljše kot s polinijem.

Link to comment
Share on other sites

...strokovno... :P ...lepse in hitreje... :lol1:

za polini kit velja isto kot za originalno termicno skupino - bol ga bos gonu, hitrej bo crknu, ce ga bos pa lepo vzdrzeval, bo pa delu cist ok. .)

mi je frend pravu za eno aprilio "je mela polini kit 180 gor, sla ko prasica, cez 200, sam po 500 kilometrih je pa zaribala." pazi - preden je mela 500 km so jo nagnal nad 200 km/h, in pol se folk sprasuje ZAKAJ zariba... :wacko:

Link to comment
Share on other sites

pred dvema letoma je na avtotriglav bil Giannelli kompleten (dusilec in resonancni del - giannelli je za RS 125 tak najboljs kar lahk dobis za normaln denar) okrog 60 jurjev (povedu sosed k ga je kupu), pri Linde MPA pa stane kit 154 (tale), ceno mas tukaj (men se ne da acrobat readerja instalirat, k je itak sam sekica na tem compu :P ), vcasih je bil 78 jurjev. .)

glede RAVE ti ne znam pomagat, k ne vem kok tocno ma originalna RSa. ce je pnevmatski, se enostavno tak nastela, da se ti pri 7700-7800 rpm odpre/zapre, pa je to to, ce je pa elektronski, ti pa ne znam pomagat. glede elektronike (CDIja) je bilo ze enkrat napisano, samo da pogledam... ...aha, tukaj, klikni TUNING, pol mas pa navodila kako in kaj (v bistvu mors sam jumper izkopat iz silikona, ga prescipnat in nazaj zalit). .)

Link to comment
Share on other sites

na uplinjacu pr odprti verziji naj neb bil nuben ventil. .) samo airbox, na njem uplinjac, za uplinjacem direktno adaptor, membrane in cilinder. edina stvar, ki zapira ta kanal je plosca, ki se odpre ko das gas, in pa membrane v cilindru (6 jih je, ce si to mislil). to vsaj velja za verzijo s 25 kW in DellOrto VHSB 34 uplinjac z ovalnim difuzorjem. .)

Edited by Zok
Link to comment
Share on other sites

aha ok.ma sm prej mal pogledu prejšno temo o rave ventilu ki ga na uni spletni strani omenja pa me zanima kr j tam priložena slika tega powervalve ne,če mate tud vi neko tako tubo na levi strani motorja pod tankom seveda?ali je mogoče to rave ventil ali j kaj druzga?

Link to comment
Share on other sites

na levi pod tankom je na okvir privit servomotor elektronskega RAVE ventila (2 cm sirok, 5 cm dolg kovinski valj, na eni strani gre not kabel, na drugi pa zajla) - se je to tist kar ti mislis. .)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.




  • Similar Content

    • Maniac
      By Maniac
      Engine: Rotax 122 single cylinder 2-stroke. Aluminium cylinder with Nikasil liner. Fuel: Unleaded petrol. Bore x Stroke: 54mm 54,5mm Total displacement: 124,8cc Compression ratio: 12,5:1 Maximum power at the crank: 11 kW and 16 kW Maximum torque at the crank: 12.2 Nm @ 8000 rpm (11 kW) and 16 Nm @ 9750 rpm (16 kW). Fuel system: Dell’Orto VHST 28 carburettor. Ignition: Electronic CDI ignition. Starting: Kick start. Generator: 12V-180W Lubrification: Separate mixing with variable displacement, volumetric pump. Gear box: 6 speed. Ratios 1st 10/30 2nd 14/29 3rd 17/27 4th 19/25 5th 21/23 6th 22/21 Clutch: Multi-plate wet clutch. Primary drive: Helical gears. Ratio: 19/63. Final drive: Chain. Z 16 gearbox pinion, Z 45 rear wheel sprocket (11 kW); Z 15 gearbox pinion, Z 45 rear wheel sprocket (16 kW). Frame: High strength steel frame with double trellis beam and double cradle. Detachable seat frame. Front suspension: 40 mm upside down hydraulic fork. Wheel travel 260 mm. Rear suspension: Steel swingarm. Hydraulic monoshock with piggy back cylinder. Wheel travel 270 mm. Brakes: Front brake 260 mm disc. Floating caliper with two parallel pistons. Rear brake 220 mm disc. Floating caliper with single piston. Wheels: Front wheel Aluminium, 3.00x17”. Rear wheel Aluminium, 4.25x17”. Tyres: Front tyre Pirelli Diablo, 110/70x17”. Rear tyre Pirelli Diablo, 150/60x17”. Dimensions: Overall length 2,165 mm. Overall width (at brake levers) 850 mm. Overall height (at mirrors) 1,390 mm. Seat height 870 mm. Wheelbase 1,480 mm. Dry weight: 115Kg Fuel tank capacity: 10 litres (including 1.3 litres reserve). Cooling: Liquid cooled. Intake: Reed valve. Maximum speed: 115 kph (11 kW); 120 kph (16 kW). Emissions: Euro 3 (11 kW and 16 kW). Other: Other characteristics Essential multifunctional instrument panel. Colour schemes Off Black
    • poggy
      By poggy
      mene pa zanima, če kdo kej ve o tem motorju?

      dans sm vozu mx 50, pa sm ful navdušen nad tem mopedom, sam je mal prepočasen.

      zanimajo me karakteristike motorja, kak se je voziti z močnejšo različico itd.







      P.S.: pred objavo sem uporabil iskalnik :D :D :D :D :D :D
    • mopedfan
      By mopedfan
      Zanima me ali imate izkušnje s tem motorjem?
      Me zanima ali ima ta motor kakašno serijsko napako a la Aprilia Pegaso in dihtunga glave...?

      Povsod ga označujejo kot dobro touring mašino. Tudi sam sem ga vozil in mi je všeč.
    • Zok
      By Zok
      torej, vprasanje leti predvsem na moj primer - Aprilia AF1 Futura, 125 ccm, 34 KS (25 kW) @ 11.300 rpm, veselje pa se neha ze pri 9.500-10.000??? zdi se mi da je svecka bol "bauga", k z eno staro NGK B10EG (k je predpisana za ta agregat), k je dala skoz ze vsega boga, in je totalka frdirbana, pa ne doseze vec ko 7.000... zdaj mam not B9EG, k tud ni ravno nova, niti ne vem kuk je stara, dobil sem jo z motorjem. zanima me, ce bi bilo kaj boljse, ce svecko menjam, slisal sem namrec za svecke, ki se na teh agregatih uporabljajo v dirkalne namene, agregat pa naj bi dosegel cez 13.000 rpm - je tu fora v svecki, ali v vzigalnem sistemu, nastavitvah predvziga, uplinjaca, itd??

      ja, se to: odkar kurim Castrol TTS se mi se ni zavrtel preko 10.500 rpm, ko sem imel pa Motorex Cross Power 2T (vem, malo cudno se slisi cross power v cestniku, a je slo) pa sem prestavljal pri 11.000, slo je pa tudi preko. je mogoce tudi TTS (delni) krivec za to, da se agregat ne zavrti preko 10.000??

      ne moti me to, da se masina ne vrti visje, moti me to, da mi pri prestavljanju iz prve v drugo prestavo nazaj zapre ventil v izpuhu (ta je odprt nad 7.700 rpm), zato bi rabil malo vec obratov - vsaj 1.500!
    • toxico
      By toxico
      kupil sem si tole.Bil naj bi letnik 94 kje naj izvem če je res.Prvo mi je nagajala prednja zavora spustil sem zrak dolil olje in zdaj prime ravno prav.Zanima če se se sploh še dobi kakšne rezervne dele nove.Kje bi dobil kakšno knjigo za ta motor.In še nekaj mi nagaja , ko je prižgan ne morem prestavit v neutralno oziroma zelo težko, ko ga ugasnem gre brez problema v nevtralno.Zanima me tudi tisti pokrov na rezorvarju za olje ali je to za celoten agregat ali za kaj drugega.Kakšno hlajenje ima voda olje ali...In kakšno olje naj kupim za agregat.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!