Jump to content

Aprilia RS 125


moto_freak

Recommended Posts

  • Replies 18.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • JeRn3j

    934

  • norc 16

    671

  • Aless

    658

  • budacki

    615

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Če 'muka', to ni zalivanje... je manjko bencina. Če hm, kako bi rekel... 'trokira' namesto da bi razvila polne obrate, to je lahko preveč bencina. Tako preko palca to. Pa ja, svečka more biti predpisa

Budacki je bankrotiral zaradi servisiranja 2 taktnih. Dober mehanik je drag, motor bo zdržal malo dlje. Slab mehanik je poceni, motor vtrga malo prej. Na koncu si na istem. 2 taktne mašine niso tak

Takole je pri Rotax 123 (in verjamem, da pri 122 ni drugace): RAVE krmilnik (spodaj levo) za delovanje potrebuje maso (modra), plus (rumeno-crna - preko kontaktne kljucavnice) in RPM signal z alternat

Posted Images

Ko mi je na krosači batni obroček poču, je vžgala samo še na poriv, v drugi si jo lahko komot porinu, brez da bi kolo zaštekal, ker je bila tolko slaba kompresija.

Gas je imel pa digitalen on/off, 0/1, ali do konca gas, da je sploh laufal ali pa nič. :wacko:

Link to post
Share on other sites
:) Zok, pa bat ne zagrab kr tako, pa po 50ih metrih vožnje... Sploh če ga ni teru (kar pa dvomim da ga je takoj)...

men je po 300 metrih, pr ~8000 rpm in ~50°C... :huh: res pa je, da je men zato zagrabl, k mi je kajlico za obrocek drzat (da se ne vrti) vn vrgl, in mi je obrocek naokrog obrnal, in ko je prsu do izpusnega kanala... :ph34r: :ph34r: :ph34r: :cry: :cry:

Link to post
Share on other sites
Pa kak bi mi lahko bat zaribal če sem se letos že vozo pa je normalno šlo...pa vsak tedn sem jo vžigal pa segrel na delovno temperaturo...?

sej to ne gre na sezone al pa kilometre - men je en bat zaribal pri ~20.000 (al kolk ze), en pri ~2000, eni pri 316 km... ...ko ti vrze kajlico za obrocek vn, si hladn!!

res probi svecko menjat, ce pa ne pomaga, pa kompresijo izmeri! js upam, da je res sam svecka, to bi bil se najmanjsi strisek, jurja 600 das za svecko, pa gas naprej! aja, pa ce je svecka kriva, kupi OBVEZNO(!!) NGK B10EG, k je predpisana za ta motor, pa tud kvaliteta in zivljenjska doba je po mojih izkusnjah dalec nad povprecjem!

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Glede predelave, jst sm na moji Aprilii predelal t.i. "ignition" CDI ki se nahaja pod zadnjim sedežem. To je napravca k je omejena zaradi europske unije, ker naj bi zmanjšala konc. izpušnih plinov in glasnost motorja! Če jo predelaš zapolniš "praznino" med 5000 in 6000 obrati k motor ma majhno blokado, s tem pridobiš tudi da ti ni treba ful prestavljat predvsem pri mestni vožnji k so nizki obrati! :OK:

Edited by Spacedancer
Link to post
Share on other sites
Glede predelave, jst sm na moji Aprilii predelal t.i. "ignition" CDI ki se nahaja pod zadnjim sedežem. To je napravca k je omejena zaradi europske unije, ker naj bi zmanjšala konc. izpušnih plinov in glasnost motorja! Če jo predelaš zapolniš "praznino" med 5000 in 6000 obrati k motor ma majhno blokado, s tem pridobiš tudi da ti ni treba ful prestavljat predvsem pri mestni vožnji k so nizki obrati! :OK:

jumper na CDIju prescipnes, pa ti dela tk k tastar vzigalni sistem (Rotax Type 123). .) To je vsa umetnost - 3 minute dela da "izkopljes" jumper iz silikona, ga prescipnes, in vso stvar nazaj zalijes s silikonskim kitom. ucinek je zelo prijeten v primerjavi s serijsko masino. :)

Link to post
Share on other sites
Isti šmorn.

tocno. vcasih, ko je 98ka bila osvincena je bilo drugace, danes je pa razlika bolj kot ne le v ceni. res je z 98ko konkretno moj agregat malo bolj odziven (gre pa za friziran agregat), ampak za normalno voznjo mi ta razlika ne pomeni prav nic. .) sploh se pa ni poznalo pri serijskem motorju skoraj nic (34 HP), ucinek je bolj psiholoski kot kaj drugega. .)

Link to post
Share on other sites

Razlika je sam da 98 oktanski benz mal kasnej eksplodira kokr 95 (pr cvajtaktarjih se nč ne pozna). Sm pa bral to za ta vžig (CDI). Kr zanimiva zadevca, ampak če kej nardiš narobe lahko resno poškoduješ motor.

Link to post
Share on other sites
Sej nimaš kej zaje*at. Tako isto naj bi imela moja pa nimam pojma kje je.

Ta CDI majo če se ne motim sam Aprilie letnik 1999-2004! Poglej malo pod sopotnikov sedež, če posvetiš z lučko se ga vidi ;) Za to predelavo ne morem povedat kolk je varna, kr v bistvu moraš preščipnt del vezja in ni vrnitve nazaj, sam jst sm to nrdu in je vse u redu z motorjem! :OK:

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.




  • Similar Content

    • Maniac
      By Maniac
      Engine: Rotax 122 single cylinder 2-stroke. Aluminium cylinder with Nikasil liner. Fuel: Unleaded petrol. Bore x Stroke: 54mm 54,5mm Total displacement: 124,8cc Compression ratio: 12,5:1 Maximum power at the crank: 11 kW and 16 kW Maximum torque at the crank: 12.2 Nm @ 8000 rpm (11 kW) and 16 Nm @ 9750 rpm (16 kW). Fuel system: Dell’Orto VHST 28 carburettor. Ignition: Electronic CDI ignition. Starting: Kick start. Generator: 12V-180W Lubrification: Separate mixing with variable displacement, volumetric pump. Gear box: 6 speed. Ratios 1st 10/30 2nd 14/29 3rd 17/27 4th 19/25 5th 21/23 6th 22/21 Clutch: Multi-plate wet clutch. Primary drive: Helical gears. Ratio: 19/63. Final drive: Chain. Z 16 gearbox pinion, Z 45 rear wheel sprocket (11 kW); Z 15 gearbox pinion, Z 45 rear wheel sprocket (16 kW). Frame: High strength steel frame with double trellis beam and double cradle. Detachable seat frame. Front suspension: 40 mm upside down hydraulic fork. Wheel travel 260 mm. Rear suspension: Steel swingarm. Hydraulic monoshock with piggy back cylinder. Wheel travel 270 mm. Brakes: Front brake 260 mm disc. Floating caliper with two parallel pistons. Rear brake 220 mm disc. Floating caliper with single piston. Wheels: Front wheel Aluminium, 3.00x17”. Rear wheel Aluminium, 4.25x17”. Tyres: Front tyre Pirelli Diablo, 110/70x17”. Rear tyre Pirelli Diablo, 150/60x17”. Dimensions: Overall length 2,165 mm. Overall width (at brake levers) 850 mm. Overall height (at mirrors) 1,390 mm. Seat height 870 mm. Wheelbase 1,480 mm. Dry weight: 115Kg Fuel tank capacity: 10 litres (including 1.3 litres reserve). Cooling: Liquid cooled. Intake: Reed valve. Maximum speed: 115 kph (11 kW); 120 kph (16 kW). Emissions: Euro 3 (11 kW and 16 kW). Other: Other characteristics Essential multifunctional instrument panel. Colour schemes Off Black
    • poggy
      By poggy
      mene pa zanima, če kdo kej ve o tem motorju?

      dans sm vozu mx 50, pa sm ful navdušen nad tem mopedom, sam je mal prepočasen.

      zanimajo me karakteristike motorja, kak se je voziti z močnejšo različico itd.







      P.S.: pred objavo sem uporabil iskalnik :D :D :D :D :D :D
    • mopedfan
      By mopedfan
      Zanima me ali imate izkušnje s tem motorjem?
      Me zanima ali ima ta motor kakašno serijsko napako a la Aprilia Pegaso in dihtunga glave...?

      Povsod ga označujejo kot dobro touring mašino. Tudi sam sem ga vozil in mi je všeč.
    • Zok
      By Zok
      torej, vprasanje leti predvsem na moj primer - Aprilia AF1 Futura, 125 ccm, 34 KS (25 kW) @ 11.300 rpm, veselje pa se neha ze pri 9.500-10.000??? zdi se mi da je svecka bol "bauga", k z eno staro NGK B10EG (k je predpisana za ta agregat), k je dala skoz ze vsega boga, in je totalka frdirbana, pa ne doseze vec ko 7.000... zdaj mam not B9EG, k tud ni ravno nova, niti ne vem kuk je stara, dobil sem jo z motorjem. zanima me, ce bi bilo kaj boljse, ce svecko menjam, slisal sem namrec za svecke, ki se na teh agregatih uporabljajo v dirkalne namene, agregat pa naj bi dosegel cez 13.000 rpm - je tu fora v svecki, ali v vzigalnem sistemu, nastavitvah predvziga, uplinjaca, itd??

      ja, se to: odkar kurim Castrol TTS se mi se ni zavrtel preko 10.500 rpm, ko sem imel pa Motorex Cross Power 2T (vem, malo cudno se slisi cross power v cestniku, a je slo) pa sem prestavljal pri 11.000, slo je pa tudi preko. je mogoce tudi TTS (delni) krivec za to, da se agregat ne zavrti preko 10.000??

      ne moti me to, da se masina ne vrti visje, moti me to, da mi pri prestavljanju iz prve v drugo prestavo nazaj zapre ventil v izpuhu (ta je odprt nad 7.700 rpm), zato bi rabil malo vec obratov - vsaj 1.500!
    • toxico
      By toxico
      kupil sem si tole.Bil naj bi letnik 94 kje naj izvem če je res.Prvo mi je nagajala prednja zavora spustil sem zrak dolil olje in zdaj prime ravno prav.Zanima če se se sploh še dobi kakšne rezervne dele nove.Kje bi dobil kakšno knjigo za ta motor.In še nekaj mi nagaja , ko je prižgan ne morem prestavit v neutralno oziroma zelo težko, ko ga ugasnem gre brez problema v nevtralno.Zanima me tudi tisti pokrov na rezorvarju za olje ali je to za celoten agregat ali za kaj drugega.Kakšno hlajenje ima voda olje ali...In kakšno olje naj kupim za agregat.

Motosvet Chat

Motosvet Chat

    You don't have permission to chat.
    ×
    ×
    • Create New...

    Important Information

    By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!