Jump to content

Aprilia RS 125


moto_freak

Recommended Posts

Aja pa vozil sem odblokiranega Planeta tako, da priznam da cagive lepo sunejo sam kaj ti bo stroj če ga ne boš videl pol sezone v primeru da ti bo šlo kaj narobe.

Link to post
Share on other sites
  • Replies 18.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • JeRn3j

    934

  • norc 16

    671

  • Aless

    658

  • budacki

    615

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Če 'muka', to ni zalivanje... je manjko bencina. Če hm, kako bi rekel... 'trokira' namesto da bi razvila polne obrate, to je lahko preveč bencina. Tako preko palca to. Pa ja, svečka more biti predpisa

Budacki je bankrotiral zaradi servisiranja 2 taktnih. Dober mehanik je drag, motor bo zdržal malo dlje. Slab mehanik je poceni, motor vtrga malo prej. Na koncu si na istem. 2 taktne mašine niso tak

Takole je pri Rotax 123 (in verjamem, da pri 122 ni drugace): RAVE krmilnik (spodaj levo) za delovanje potrebuje maso (modra), plus (rumeno-crna - preko kontaktne kljucavnice) in RPM signal z alternat

Posted Images

ma fantje vi še niste cagive vozil,to je stroj ne pa aprilia kva šele kakšna nsr-ka ali pa tzr-ka

Cagiva forever! :D

kdo je reku d je se nben ni vozu?!? nisn nc kj navdusen nad njo - proti aprilii je ko gajba pira - zdi se ti sicer dobra, sam ko jo je treba pa pelat je pa na ovinkih prav chopper prot kaki aprilii (sn se pelu z mojo, pa z mitotom, pa spet z mojo, in naenkrat sem postal navdusen nad voznimi lastnostmi aprilie). ne vem zka vsi tk hvalte tto kađivo, mogoc zato k ma vec elektronike kok kak pc, al ka?!? mogoc zarad izgleda??

sploh pa ce bom se kdaj kupu kak motor, ta ziher NE BO italijan-cvajtaktar! (japonc 4T >500cc rula!! ;) )

Link to post
Share on other sites
  • 2 months later...

Zdravo sem nov na teh straneh, pa bi vas prosu za pomoč.

Rabil bi vmesni člen za med celinder in izpuh.(če si predstavljate)?

Aprilia je letnik 1999, pa se mi zdi da so mele starejše drugačen tist del in ravn tega bi rabil.

Problem je ker ta ne tesni z izpuhom, pa še daljši je.

Ta je samo ena cevka cca 5cm iz celindra, stareše si mele pa ta del krajši in na koncu je blo tako nekak zaobljeno da je tesnilo pol na avspuhu. Help...

Link to post
Share on other sites

ja, temu se rece "joint ball". poglej v salomoncu ce kdo prodaja rabljene dele, ker ze voham kljucavnico... :)

aja, se neki: lahko je od katerekoli 125 cc aprilie z rotax 123 ali 122 masino! ;)

Edited by Zok
Link to post
Share on other sites
600 stopinj je vec ko zadost. tud 300 je baje dost.

ko bos deval fedre gor/dol, si pomagaj z izvijacem, ki ga zapiknes v fedro, da jo lazje raztegnes pol... ;) :)

Sej sem že velikokrat to delu, pa ne na tej, pa zmerej kolnem....

Link to post
Share on other sites

Ma pa še nekaj. Kdo mi zna naštet kaj se da naredit da gre mopet bolj. Ja jaz sem jo kupu in gre zelo dobr. Zdj je pa to vidu kolega in se matrama pa nama ne uspe da bi njegova vsaj pol tolk šla(ne dobesedno).

Moja vem da ma oring.bat, celinder, odprt izpuh, oring. izpuh brez blokade, oring. fergazer

Elektrika mi je sumljiva ker je neki pacana z silikonom. Kaj se da na elektriki narest, pa kaj sploh dela? A una tahuda pri 7.000rpm spremeni predvžig?

Naj kdo kaj napiše če ve.

En drug ma tut neki predelano, je reku d je dal 90k za predelavo, ima 20kg majn od mene, pa sem ga prehitu tut v pošpeških, s tem da se je on sklonil jaz pa ne.

Link to post
Share on other sites

Thundercat... ...bos reku da aprilia ne zmaguje??

od Rotaxa 123 masina ma elektroniko, ki sproti nastavlja vzig (razen dolocena serija modela Classic). tud 122 jo ma. ce je on nima, pac bad luck. take stvari so predrage, da bi jih kr menjavu (razen rabljene). stator + magnet + vzigalna tuljava pridejo skupi 170-190 jurjov. too much, stari!!

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

no, zdaj mam pa js en veeelik problem.

prodajam aprilio AF1 Futuro 125 (Rotax 123), pa mi je pred prodajo zaribal bat. ker za takega ne dobim niti za burek, bi vse bivse/sedanje lastnike aprilij in vse mehanike, ki sraufate tud aprilie, prosil, ce pobrskate po svoji delavnici, ce se vam kje valja kaksen rabljen bat, ki ga ne potrebujete. lahko je tudi ze rahlo zariban (naceta povrsina, drugace v enem kosu), po moznosti s celimi obrocki. lahko tudi same obrocke, se bolje pa, ce bi bilo vsega po vec primerkov. ni nujno, da gre 15.000 km, le da deluje normalno, da se motorja znebim,pa da naslednjih 14 dni deluje brez problema.

vse, ki imate kaj vsaj delno uporabnega materijala, prosim, da se mi oglasijo na PM, na mail, ali v tej temi.

hvala!! :ph34r:

aja, se to: bat je lahko tako od Rotax 123, kot Rotax 122 agregata (vsi apriliini 125 cc motocikli z menjalnikom).

Edited by Zok
Link to post
Share on other sites
...pa da naslednjih 14 dni deluje brez problema...

...pole pej tudi če katapultira ojnico :angry:

Bogi tisti k bo to kupu <_<

ka mislis ka je men delal ko sn ga kupu?? :angry: vsa elektronika je pocas crknla + 2 bata, :( ojnica je pa letnik '97.

Link to post
Share on other sites
ka mislis ka je men delal ko sn ga kupu?? :angry: vsa elektronika je pocas crknla + 2 bata, :( ojnica je pa letnik '97.

Aha, sej se nebi rad nč izpostavjou al kar koli, a si sam kupavou motor??? Nisi mel nobenga zravn d bi mal pogledu in ti svetoval, al si kupu motor pač kukr en 16-letni mulc pač zato k ti je bil všeč

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.




  • Similar Content

    • Maniac
      By Maniac
      Engine: Rotax 122 single cylinder 2-stroke. Aluminium cylinder with Nikasil liner. Fuel: Unleaded petrol. Bore x Stroke: 54mm 54,5mm Total displacement: 124,8cc Compression ratio: 12,5:1 Maximum power at the crank: 11 kW and 16 kW Maximum torque at the crank: 12.2 Nm @ 8000 rpm (11 kW) and 16 Nm @ 9750 rpm (16 kW). Fuel system: Dell’Orto VHST 28 carburettor. Ignition: Electronic CDI ignition. Starting: Kick start. Generator: 12V-180W Lubrification: Separate mixing with variable displacement, volumetric pump. Gear box: 6 speed. Ratios 1st 10/30 2nd 14/29 3rd 17/27 4th 19/25 5th 21/23 6th 22/21 Clutch: Multi-plate wet clutch. Primary drive: Helical gears. Ratio: 19/63. Final drive: Chain. Z 16 gearbox pinion, Z 45 rear wheel sprocket (11 kW); Z 15 gearbox pinion, Z 45 rear wheel sprocket (16 kW). Frame: High strength steel frame with double trellis beam and double cradle. Detachable seat frame. Front suspension: 40 mm upside down hydraulic fork. Wheel travel 260 mm. Rear suspension: Steel swingarm. Hydraulic monoshock with piggy back cylinder. Wheel travel 270 mm. Brakes: Front brake 260 mm disc. Floating caliper with two parallel pistons. Rear brake 220 mm disc. Floating caliper with single piston. Wheels: Front wheel Aluminium, 3.00x17”. Rear wheel Aluminium, 4.25x17”. Tyres: Front tyre Pirelli Diablo, 110/70x17”. Rear tyre Pirelli Diablo, 150/60x17”. Dimensions: Overall length 2,165 mm. Overall width (at brake levers) 850 mm. Overall height (at mirrors) 1,390 mm. Seat height 870 mm. Wheelbase 1,480 mm. Dry weight: 115Kg Fuel tank capacity: 10 litres (including 1.3 litres reserve). Cooling: Liquid cooled. Intake: Reed valve. Maximum speed: 115 kph (11 kW); 120 kph (16 kW). Emissions: Euro 3 (11 kW and 16 kW). Other: Other characteristics Essential multifunctional instrument panel. Colour schemes Off Black
    • poggy
      By poggy
      mene pa zanima, če kdo kej ve o tem motorju?

      dans sm vozu mx 50, pa sm ful navdušen nad tem mopedom, sam je mal prepočasen.

      zanimajo me karakteristike motorja, kak se je voziti z močnejšo različico itd.







      P.S.: pred objavo sem uporabil iskalnik :D :D :D :D :D :D
    • mopedfan
      By mopedfan
      Zanima me ali imate izkušnje s tem motorjem?
      Me zanima ali ima ta motor kakašno serijsko napako a la Aprilia Pegaso in dihtunga glave...?

      Povsod ga označujejo kot dobro touring mašino. Tudi sam sem ga vozil in mi je všeč.
    • Zok
      By Zok
      torej, vprasanje leti predvsem na moj primer - Aprilia AF1 Futura, 125 ccm, 34 KS (25 kW) @ 11.300 rpm, veselje pa se neha ze pri 9.500-10.000??? zdi se mi da je svecka bol "bauga", k z eno staro NGK B10EG (k je predpisana za ta agregat), k je dala skoz ze vsega boga, in je totalka frdirbana, pa ne doseze vec ko 7.000... zdaj mam not B9EG, k tud ni ravno nova, niti ne vem kuk je stara, dobil sem jo z motorjem. zanima me, ce bi bilo kaj boljse, ce svecko menjam, slisal sem namrec za svecke, ki se na teh agregatih uporabljajo v dirkalne namene, agregat pa naj bi dosegel cez 13.000 rpm - je tu fora v svecki, ali v vzigalnem sistemu, nastavitvah predvziga, uplinjaca, itd??

      ja, se to: odkar kurim Castrol TTS se mi se ni zavrtel preko 10.500 rpm, ko sem imel pa Motorex Cross Power 2T (vem, malo cudno se slisi cross power v cestniku, a je slo) pa sem prestavljal pri 11.000, slo je pa tudi preko. je mogoce tudi TTS (delni) krivec za to, da se agregat ne zavrti preko 10.000??

      ne moti me to, da se masina ne vrti visje, moti me to, da mi pri prestavljanju iz prve v drugo prestavo nazaj zapre ventil v izpuhu (ta je odprt nad 7.700 rpm), zato bi rabil malo vec obratov - vsaj 1.500!
    • toxico
      By toxico
      kupil sem si tole.Bil naj bi letnik 94 kje naj izvem če je res.Prvo mi je nagajala prednja zavora spustil sem zrak dolil olje in zdaj prime ravno prav.Zanima če se se sploh še dobi kakšne rezervne dele nove.Kje bi dobil kakšno knjigo za ta motor.In še nekaj mi nagaja , ko je prižgan ne morem prestavit v neutralno oziroma zelo težko, ko ga ugasnem gre brez problema v nevtralno.Zanima me tudi tisti pokrov na rezorvarju za olje ali je to za celoten agregat ali za kaj drugega.Kakšno hlajenje ima voda olje ali...In kakšno olje naj kupim za agregat.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!