Jump to content

Aprilia RS 125


moto_freak

Recommended Posts

Blokirana RS l.00 gre po števcu 135 če ima dober dan, večinoma pa se ustavi med

120 in 130.

Če daš vse blokade ven pa gre samo 160 je neki zjebana, ker gre moja (NSR) brez blokad in 28 fergijem (teoretično okoli 20kW@10000rpm) 160@11000rpm pa imam spredi manjši zobnik.

Link to comment
Share on other sites

Dyno jet pa je zanimiva zadeva, kjer motor ostaviš na valj, tam pa ti zmeri moč in krivuljo navora skozi celotno območje delovanja motorja.

Link to comment
Share on other sites

Dyno jet pa je zanimiva zadeva, kjer motor ostaviš na valj, tam pa ti zmeri moč in krivuljo navora skozi celotno območje delovanja motorja.

lahko kje to meriš v bližini ptja ali maribora???

Link to comment
Share on other sites

ej kolk stane nov komplet gianneli kit?a se ga splača novga kupavat,če ne prašam če kdo prodaja?hvala ajde caw :rolleyes: :? :yea2: :blink:

Link to comment
Share on other sites

Mene zanima kaj vse se da narest na tej apriliji da bi vec sla. Ne gre mi vec kot 120 po stevcu. Vem da je zaprta zanima pa me kaj najbolj priporocate pa kako jo pol vzdrzevat da ne bo ribnla. Prosu bi da se cim vec tle razpisete v tem temi pa da napise kdo kake izkusnje itd. Vsi nasveti mi bodo prau prsli. Kdaj jo odpret pr kok km itd, na kaj bit pozorn itd.

LP

Edited by RS50
Link to comment
Share on other sites

Hvala za link sem pgoledal samo nekej pa bomkr tule se vprasal. Kupo sm jo lani mam pa 150km, ker se nism nic vozo skor. Fora je da je vedno vzigala vse ql itd zadnjic pa jo dam vn in vzge komaj po kakem mescu in dela na mestu nakar crkne. Nisem je mogu vec vzgat. Sm pospravu in vceri spet probu vzgat in verglala je vzgala za par sekund in spet ugasnla. Spet je nism mogu vzgat. V cem bi bil problem? Peljal jo bom tkoltko na servis.

Link to comment
Share on other sites

ne iskalniku nism najdu nobene teme s podobnim naslovom, tko da bo kar tuki prasou...... kater kit bi seu najbolj na aprilio rs 125 letnik 1998 pa kok so prblizne cene pa kvaliteta ?

Link to comment
Share on other sites

ne iskalniku nism najdu nobene teme s podobnim naslovom, tko da bo kar tuki prasou...... kater kit bi seu najbolj na aprilio rs 125 letnik 1998 pa kok so prblizne cene pa kvaliteta ?

polini kit 165 ali pa 180

Link to comment
Share on other sites

:hmm: kje pa je ksn tak servis k bliz kranja al pa lublane k bi mi to naredil kvalitetno pa dost pocen :hmm:

za bližino kranja nevem ma pa sigurno nek skuter servis

Link to comment
Share on other sites

polini kit 165 ali pa 180

A kdo ve, če polini kit lahko daš gor tud na Classica (125 ccm, zdi se mi da motor verzija 123), v bistvu naj bi bilo isto sr... kot 125 RS, sam zadušeno.

lp

Rudi

Edited by rudib
Link to comment
Share on other sites

mislm da bi mogl sedt tut na classica..... mislm da mas prou - razlike itak ni...... zakaj bi delal novo mashino ce ze majo eno res hudo, k jo lahk zadusijo...... :grim

Link to comment
Share on other sites

sej ni fore, razlika je samo da je eden eno leto starejsi medtem ko je drugi mlajsi :))))))) naj me kdo popravi ce se motim..... drugac pa pel na servis pa rec, itak ce kit ni taprav ne bo su gor :) :P :P

Link to comment
Share on other sites

no, ko ze govorite o Akrapovicih mam pa jest eno uprasanje ....... torej: aprilia rs 125 letnik 1998 + giannelli izpuh + polini 165..... pomoje bi bil "malo" prehiter glede na to da mam izpit samo do 11KW :) tut policaji pomoje niso neumni hehe....no uglavnem zanima me ce bi lahko s kaksnim loncem dobil res lep globlji zvok na aprilii, pa tudi izguba koncne hitrosti me ne moti tako zelo

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.




  • Similar Content

    • Maniac
      By Maniac
      Engine: Rotax 122 single cylinder 2-stroke. Aluminium cylinder with Nikasil liner. Fuel: Unleaded petrol. Bore x Stroke: 54mm 54,5mm Total displacement: 124,8cc Compression ratio: 12,5:1 Maximum power at the crank: 11 kW and 16 kW Maximum torque at the crank: 12.2 Nm @ 8000 rpm (11 kW) and 16 Nm @ 9750 rpm (16 kW). Fuel system: Dell’Orto VHST 28 carburettor. Ignition: Electronic CDI ignition. Starting: Kick start. Generator: 12V-180W Lubrification: Separate mixing with variable displacement, volumetric pump. Gear box: 6 speed. Ratios 1st 10/30 2nd 14/29 3rd 17/27 4th 19/25 5th 21/23 6th 22/21 Clutch: Multi-plate wet clutch. Primary drive: Helical gears. Ratio: 19/63. Final drive: Chain. Z 16 gearbox pinion, Z 45 rear wheel sprocket (11 kW); Z 15 gearbox pinion, Z 45 rear wheel sprocket (16 kW). Frame: High strength steel frame with double trellis beam and double cradle. Detachable seat frame. Front suspension: 40 mm upside down hydraulic fork. Wheel travel 260 mm. Rear suspension: Steel swingarm. Hydraulic monoshock with piggy back cylinder. Wheel travel 270 mm. Brakes: Front brake 260 mm disc. Floating caliper with two parallel pistons. Rear brake 220 mm disc. Floating caliper with single piston. Wheels: Front wheel Aluminium, 3.00x17”. Rear wheel Aluminium, 4.25x17”. Tyres: Front tyre Pirelli Diablo, 110/70x17”. Rear tyre Pirelli Diablo, 150/60x17”. Dimensions: Overall length 2,165 mm. Overall width (at brake levers) 850 mm. Overall height (at mirrors) 1,390 mm. Seat height 870 mm. Wheelbase 1,480 mm. Dry weight: 115Kg Fuel tank capacity: 10 litres (including 1.3 litres reserve). Cooling: Liquid cooled. Intake: Reed valve. Maximum speed: 115 kph (11 kW); 120 kph (16 kW). Emissions: Euro 3 (11 kW and 16 kW). Other: Other characteristics Essential multifunctional instrument panel. Colour schemes Off Black
    • poggy
      By poggy
      mene pa zanima, če kdo kej ve o tem motorju?

      dans sm vozu mx 50, pa sm ful navdušen nad tem mopedom, sam je mal prepočasen.

      zanimajo me karakteristike motorja, kak se je voziti z močnejšo različico itd.







      P.S.: pred objavo sem uporabil iskalnik :D :D :D :D :D :D
    • mopedfan
      By mopedfan
      Zanima me ali imate izkušnje s tem motorjem?
      Me zanima ali ima ta motor kakašno serijsko napako a la Aprilia Pegaso in dihtunga glave...?

      Povsod ga označujejo kot dobro touring mašino. Tudi sam sem ga vozil in mi je všeč.
    • Zok
      By Zok
      torej, vprasanje leti predvsem na moj primer - Aprilia AF1 Futura, 125 ccm, 34 KS (25 kW) @ 11.300 rpm, veselje pa se neha ze pri 9.500-10.000??? zdi se mi da je svecka bol "bauga", k z eno staro NGK B10EG (k je predpisana za ta agregat), k je dala skoz ze vsega boga, in je totalka frdirbana, pa ne doseze vec ko 7.000... zdaj mam not B9EG, k tud ni ravno nova, niti ne vem kuk je stara, dobil sem jo z motorjem. zanima me, ce bi bilo kaj boljse, ce svecko menjam, slisal sem namrec za svecke, ki se na teh agregatih uporabljajo v dirkalne namene, agregat pa naj bi dosegel cez 13.000 rpm - je tu fora v svecki, ali v vzigalnem sistemu, nastavitvah predvziga, uplinjaca, itd??

      ja, se to: odkar kurim Castrol TTS se mi se ni zavrtel preko 10.500 rpm, ko sem imel pa Motorex Cross Power 2T (vem, malo cudno se slisi cross power v cestniku, a je slo) pa sem prestavljal pri 11.000, slo je pa tudi preko. je mogoce tudi TTS (delni) krivec za to, da se agregat ne zavrti preko 10.000??

      ne moti me to, da se masina ne vrti visje, moti me to, da mi pri prestavljanju iz prve v drugo prestavo nazaj zapre ventil v izpuhu (ta je odprt nad 7.700 rpm), zato bi rabil malo vec obratov - vsaj 1.500!
    • toxico
      By toxico
      kupil sem si tole.Bil naj bi letnik 94 kje naj izvem če je res.Prvo mi je nagajala prednja zavora spustil sem zrak dolil olje in zdaj prime ravno prav.Zanima če se se sploh še dobi kakšne rezervne dele nove.Kje bi dobil kakšno knjigo za ta motor.In še nekaj mi nagaja , ko je prižgan ne morem prestavit v neutralno oziroma zelo težko, ko ga ugasnem gre brez problema v nevtralno.Zanima me tudi tisti pokrov na rezorvarju za olje ali je to za celoten agregat ali za kaj drugega.Kakšno hlajenje ima voda olje ali...In kakšno olje naj kupim za agregat.

Motosvet Chat

Motosvet Chat

    You don't have permission to chat.
    ×
    ×
    • Create New...

    Important Information

    By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!