norc 16 Objavljeno Junij 25, 2007 Opozori Objavljeno Junij 25, 2007 sam newem zkaj bi kupu cbr-ko pa zamenju pol mašine .... za ta dnar dobiš rsko že skor.... nepozabi da boš v zelo kratkem času moral tudi na apriliji zamenajt pol mašine, če ne ki cele
Gizmo_ Objavljeno Junij 25, 2007 Opozori Objavljeno Junij 25, 2007 nepozabi da boš v zelo kratkem času moral tudi na apriliji zamenajt pol mašine, če ne ki cele pa dobr to je posebn čar :unsure: :unsure: :unsure: ja vem sam je velika razlika kakšn je filing k peleš 2t :evilgrin: :evilgrin: :evilgrin: :evilgrin: al pa 4t (125) :unsure: :unsure: :unsure:
Aless Objavljeno Junij 25, 2007 Opozori Objavljeno Junij 25, 2007 ......a blokada na cilindru misliš da je še? ...... najprej bos zvedo ce bos pogledal
Roky Objavljeno Junij 25, 2007 Opozori Objavljeno Junij 25, 2007 Kašno blokado na cilindru sploh mislš Flame?A tisto "loputo" namest rejva? :hmm:
Jurexy Objavljeno Junij 25, 2007 Opozori Objavljeno Junij 25, 2007 Ja uradno je na 1000. Lahko ga pa tud prej pelješ. Sam pomoje ti ne bo noben nč zastonj odblokiru, pa ni važno al je 07 al je štarejša. Že za starejše so hotl na servisu 800€ da ti jo odblokirajo. Edin mogoče ti bo en kabl precvikou da ne bo več une lukne med 5000-6000. Pa še to ne vem če se sme pr 07, mislm da ne. Sej to flame bolj ve. Drgač pa flame ti si jo u enmu dnevu ulaufal tko da lahka teb. Sam če se morš pa 2 mesca furat pod 6000 je pa muka. Pa jst na tvojmu mestu nebi bil siguren u svoj motor kar se tiče ribanja, pa magar si jo lepu ulaufal. Sej veš, KVALITETA, KI CRKUJE :D Ja dons te še pretepejo ne zastonj :D drgač pa itq nočm zej nč še odblokirat k se bom raj prej mal bl motorja navadu pa še zart garancije bom raj pr mir pustu sicer pa tud tkole dobr vleče :OK: drgač je pa 800€ nekam velik za odblokirat, pa se pomoje tud ket druget da za kej cenej :) No pa če ker ve kej več od odblokiranja 07 letnika nej prosm napiše (stroški, a se sploh splača?) pa zadnč je en neki pravu od ene blokade v armaturi kar mi ni čist jasn...
Matex_46 Objavljeno Junij 25, 2007 Opozori Objavljeno Junij 25, 2007 blokada v armaturi? :blink: Mah tamau ne ve zakaj se gre. Drugačne blokado majo aprile, k majo na armaturki napisan 14k rpm in ne 12k rpm. Flejmček - dej se slišmo na MSN-ju glede olja.
Jurexy Objavljeno Junij 25, 2007 Opozori Objavljeno Junij 25, 2007 evo fantje situacija je taka za tanovo: res je, ima števec do 14k prav tako pa nima več standardnega cdija ampak ma v armaturi nek računalnik ki nadzira da pri zaprti negrejo obrati nad neko mejo... program za odblokacijo tega računalnika dobijo čez 7-14 dni( :OK: :OK: :OK: ) 1000%. to je ena blokada k jo pa MORAŠ odblokerat nujno ker tut če fergazer menjaš se temu računalniku odtrga in da čudno razmerje mešance pa use skup čudn dela... to jim je u mariboru delal... s tem da ga odblokeraš ga pa totalno onesposobiš ampak pozor! moped negre nad 150-155 kmh. zato ker ima novo serijo avspuha (druga izmed dveh blokad) ki je od totalnega začetka krivina pa do totalnega konca dušilca prepleten z zelo zelo zelo ZELO gostim satovjem... tako da je NUJNO treba zamenjat avspuh (to je tist GP k ga ponujajo- stara odprta krivina) in gre isto kot 06 odblokirana- 160-170. that's it. blokade na cdi ni več za cvikat pa to pa u cilindru una ploščica ;) sm se šu pozanimat na apilio. upam da kksnmu bodocmu vozacu o kej pomagu PS: ta program je za plačat na mesec tko da bo baje samo pri aprili drugje se nebo dalo odblokirat sploh, jebiga elektronika nam jebe life :BUA: :BUA: tuki sm prebrau za tist za armaturo :) Matex_46...res je da ne vem zavka se gre, zato pa uprašam nismo usi pro-ji :D
Roky Objavljeno Junij 25, 2007 Opozori Objavljeno Junij 25, 2007 (popravljeno) Aprilie, ki so bile V TOVARNI narejene leta 2007 imajo obratomer z 14.000 vrtlaji.Mi, ki imamo proizvodnji letnik 2006 imamo 12.000rpm na obratomerju.Ti imaš 14k rpm zato boš po vsej verjetnosti imel neki komplikacij z blokadami.Pozanimaj se pri serviserju.Fora pa ni v armaturi ampak v CDI enoti (elektronika), pri 2006 letniku je samo en jumper za precvikat, pri 2007 je pa treba nek program nalagat gor. P.S. drugače sm te pa v petk vidu na Petrolu pri Merkurju...sam sm bil v avtu :) maš eno rdeče-črno jakno Popravljeno Junij 25, 2007. Popravil Roky
FlamE#7 Objavljeno Junij 25, 2007 Opozori Objavljeno Junij 25, 2007 vem zakaj je sou ven ja.......sicer je pa ze to off topic.... kaksen vbrizg??? no lepo da veš... zdej pa ššš :winkiss: zajebu sm, preber se enkrat... nepozabi da boš v zelo kratkem času moral tudi na apriliji zamenajt pol mašine, če ne ki cele :unsure: :P res je Kašno blokado na cilindru sploh mislš Flame?A tisto "loputo" namest rejva? :hmm: ma ja no.. kako je sploh s tem? to nevem... aja zmotu sm se blokada je v tanovem CDIju ni v armaturi sry... armatura je pa sam spremenjena. :whistle:
Roky Objavljeno Junij 25, 2007 Opozori Objavljeno Junij 25, 2007 ma ja no.. kako je sploh s tem? to nevem... Ploščica, ki zapre pol izpušnega kanala.Če jo zamenjaš z rejvom se pa ventil pri 7.000rpm začne odpirat in "večat" to luknjo, ki je sprva le polovična, brez rejva in plošice pa motor ne vleče konstanto ampak se mu scufa okol 7.000 :) če se motm nej me kdo popravi :)
FlamE#7 Objavljeno Junij 25, 2007 Opozori Objavljeno Junij 25, 2007 a to se preprosto ven vzame al je kej bolj zapleteno opravilo? lp :evilgrin:
frk Objavljeno Junij 25, 2007 Opozori Objavljeno Junij 25, 2007 v treh no... :whistle: tist tadrugo maš pa res :closedeyes: a blokada na cilindru misliš da je še? gremo dragat? s keremhočes 125, (vara, yamaha, cbr, tomos), ne res pa bomo pol vidl, pa nč nočm bit pametn (npr. taki kot so ti so itak pol tih če nimajo prav...), nej drag odloč :winkiss: btw dons sm ze do konca odperu zaprto gre 140kmh@malo več kot 10k obratov :naughty: neki pa je heh... aja točno kera 4t125 gre že 140? cbr-110 ODBLOKERANA. yamaha 100, vara tm 120 al mal več, tomos ene 110 zmore :lol: :P :stupid: joj mater si pametn.. nič nea na pamet govorim jaz.. kolega ima novo spains no1 aprilio in sma se v soboto skupaj vozla in sem ga lahko v končni držal, in prav tako v pospeških..
sky_21 Objavljeno Junij 25, 2007 Opozori Objavljeno Junij 25, 2007 v treh no... :whistle: tist tadrugo maš pa res :closedeyes: a blokada na cilindru misliš da je še? gremo dragat? s keremhočes 125, (vara, yamaha, cbr, tomos), ne res pa bomo pol vidl, pa nč nočm bit pametn (npr. taki kot so ti so itak pol tih če nimajo prav...), nej drag odloč :winkiss: btw dons sm ze do konca odperu zaprto gre 140kmh@malo več kot 10k obratov :naughty: neki pa je heh... aja točno kera 4t125 gre že 140? cbr-110 ODBLOKERANA. yamaha 100, vara tm 120 al mal več, tomos ene 110 zmore :lol: :P :stupid: Po ravnem zna čistooo vsak.
dr_lunatic Objavljeno Junij 25, 2007 Opozori Objavljeno Junij 25, 2007 (popravljeno) Po ravnem zna čistooo vsak. Ja kako jim lahko težiš ko pa so tako pogumni da na ravnem držijo gas, pogumno ravno sedijo na motorju in se ne bojijo muh ki jim letijo nasproti :naughty: ... :headbang: :headbang: :headbang: Popravljeno Junij 25, 2007. Popravil dr_lunatic
vision Objavljeno Junij 25, 2007 Opozori Objavljeno Junij 25, 2007 (popravljeno) flame, pri motorju DD2 so uvedli nov cilinder z stranskimi izpusnimi kanali, ter nekaj predelav pri airboxu, vžigalnem sistemu in izpuhu...in to da ven 33konjev pri 11750...upam da nisi z vbrizgom mislil na el. vbrizg :eek: ...ima frgazer dellorto 34 :whistle: ps. slucajno dirkas? Popravljeno Junij 25, 2007. Popravil vision
vision Objavljeno Junij 25, 2007 Opozori Objavljeno Junij 25, 2007 a to se preprosto ven vzame al je kej bolj zapleteno opravilo? lp :evilgrin: ja....samo mores pol tisto luknico kjer je bila ploscica pritrjena nekako zadelat
Matex_46 Objavljeno Junij 26, 2007 Opozori Objavljeno Junij 26, 2007 tuki sm prebrau za tist za armaturo :) Matex_46...res je da ne vem zavka se gre, zato pa uprašam nismo usi pro-ji :D :beer2: problem rešen
FlamE#7 Objavljeno Junij 26, 2007 Opozori Objavljeno Junij 26, 2007 (popravljeno) joj mater si pametn.. nič nea na pamet govorim jaz.. kolega ima novo spains no1 aprilio in sma se v soboto skupaj vozla in sem ga lahko v končni držal, in prav tako v pospeških.. pubec, ti bi se fsral s tisto xtjko :winkiss: flame, pri motorju DD2 so uvedli nov cilinder z stranskimi izpusnimi kanali, ter nekaj predelav pri airboxu, vžigalnem sistemu in izpuhu...in to da ven 33konjev pri 11750...upam da nisi z vbrizgom mislil na el. vbrizg :eek: ...ima frgazer dellorto 34 :whistle: ps. slucajno dirkas? nene aves kva nej bi na 2t (mv agusta) pogruntal da so bolj ekoloski z vbrizgom (clanek v motoristu... moj post..) pa sm mislu da so se pr rotaxu to nrdil.. na ja sej je vseeno :whistle: aja brat dirka... pa ga spremljam malo pa malo tudi vem... :whistle: ja....samo mores pol tisto luknico kjer je bila ploscica pritrjena nekako zadelat ja kako pa jo zadelas, s cem pa kaksna je to luknica? :unsure: :unsure: Popravljeno Junij 26, 2007. Popravil FlamE#7
Jurexy Objavljeno Junij 26, 2007 Opozori Objavljeno Junij 26, 2007 Aprilie, ki so bile V TOVARNI narejene leta 2007 imajo obratomer z 14.000 vrtlaji.Mi, ki imamo proizvodnji letnik 2006 imamo 12.000rpm na obratomerju.Ti imaš 14k rpm zato boš po vsej verjetnosti imel neki komplikacij z blokadami.Pozanimaj se pri serviserju.Fora pa ni v armaturi ampak v CDI enoti (elektronika), pri 2006 letniku je samo en jumper za precvikat, pri 2007 je pa treba nek program nalagat gor. P.S. drugače sm te pa v petk vidu na Petrolu pri Merkurju...sam sm bil v avtu :) maš eno rdeče-črno jakno Ok thx :OK: bom uprašou serviserja pol k bo na servisu.
FlamE#7 Objavljeno Junij 26, 2007 Opozori Objavljeno Junij 26, 2007 kam pa ti hods na servis? lp :whistle:
vision Objavljeno Junij 26, 2007 Opozori Objavljeno Junij 26, 2007 pubec, ti bi se fsral s tisto xtjko :winkiss: nene aves kva nej bi na 2t (mv agusta) pogruntal da so bolj ekoloski z vbrizgom (clanek v motoristu... moj post..) pa sm mislu da so se pr rotaxu to nrdil.. na ja sej je vseeno :whistle: aja brat dirka... pa ga spremljam malo pa malo tudi vem... :whistle: ja kako pa jo zadelas, s cem pa kaksna je to luknica? :unsure: :unsure: na vrhu cilindra nad izpuhom je taka ploscica, z dvema sraufoma na strani je pritrjena na cilinder, na tistem na sredini je pa na notranji strani pritrjena ploscica, in ploscico enostavno odsraufas dol. ostane pa luknja kjer je bla pritrjena, zadelas,.....pac kkr ves in znas, da se dobit ploscica brez luknje, lahko samo kak majhen srauf in matico........... ps a u rotax senior vozi?
FlamE#7 Objavljeno Junij 26, 2007 Opozori Objavljeno Junij 26, 2007 (popravljeno) aha mislm da vem v cem govoris :) ke pa se dobi ta ploscica brez lukne? a to lahko kr mal home made uno predelaš? :whistle: pa bo kul? brat vozi rotax senior ja.. v petki in v šestki... kaj pa ti? aja bojsi kdorkoli misli kupit motul 710 nej mi napise PM hit ker ga bomo ful uzel in bo ful pocen tko da cimvec fantov pa cimvec olja prosim!!! za ose info tut piste vam povem lp Popravljeno Junij 26, 2007. Popravil FlamE#7
vision Objavljeno Junij 26, 2007 Opozori Objavljeno Junij 26, 2007 (popravljeno) aha mislm da vem v cem govoris :) ke pa se dobi ta ploscica brez lukne? a to lahko kr mal home made uno predelaš? :whistle: pa bo kul? brat vozi rotax senior ja.. v petki in v šestki... kaj pa ti? aja bojsi kdorkoli misli kupit motul 710 nej mi napise PM hit ker ga bomo ful uzel in bo ful pocen tko da cimvec fantov pa cimvec olja prosim!!! za ose info tut piste vam povem lp lahk predelas sam ja....pac glavno je da je lukna zapolnjena, da ne uhaja kaj vn... vozim sestko....tonykart :naughty: Popravljeno Junij 26, 2007. Popravil vision
frk Objavljeno Junij 26, 2007 Opozori Objavljeno Junij 26, 2007 pubec, ti bi se fsral s tisto xtjko :winkiss: maš prav ja.. gor na vizir bi ti ga spusto .)
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se