Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Ja sej na to sem ciljal, da ti ga tko ocenijo (po evrotaxu) da je za zjokat :rolleyes: :rolleyes:

Objavljeno

js mam pa še par uprašanj, ko zdej čez zimo počas motor rihtam...

1. svečka je čist črna, še zavsak ko sm jo gledu, tak da bi lahk mal več zraka dobu. Zdej me pa zanima kok je s tem air boxom, ka je treba z njim nardit?

2. kok na tisti črpalki naštimam da mal večjo mešanco dela, zdej ko bom še krivino menju, pa ne bi rad da ribne kej :rolleyes:

pa prosim ne mi z iskalnikom težit, kr sm dve uri po tej temi iskal še za druge stvari to se mi pa ne da več :whistle:

Objavljeno

Eh...

če je svečka črna...

lahko, obrneš vijak zravn tistega za štandgas štelat, za kkšne pol obrata v desno, se pravi zapreš, da dobi manj bencina v mešanico;

lahko spustiš iglo

lahko pa daš manjšo dizo.

Odvisno, pri kakšnih obratih recimo se ti svečka tako obarva. Jest bi reku da bi blo najbolj kr iglo spustit, ker če boš dajov drug auspuh, pol nebi blo fajn manjše dize dajt.

Aja, al pa, če hočeš, pr airboxu, maš na vrhu iz njega dve cevki. Pa ena je zamašena. Še tisto odmašiš, pa je to to.

Objavljeno

jap prov je povedu... sam jst nebi nc stelu dokler ne das krvine gor k pol je cist neki druzga... mesanco olja pa tist sravf odtegnes na pumpici za olje (k je gor iz rezervoarja cevka pritrjena. :worship:

Objavljeno (popravljeno)

Flame, sicer ne vem kako je pri Aprilii, samo, pri Cagivi si količino olja nastavljal na tistmu šraufku k pride zajla do pumpe, ne cevka iz rezervoarja?

Aja, popravlam, sm te narobe zastopil (sm mislil da bi ti odtegnil šraufek na cevki :blush: ). Ja, sej ubistvu je vrjetno samo en šrauf, pa se tistega odtegne.

Popravljeno . Popravil _Fingi_
Objavljeno

Pr Aprilii je isto, tm maš šraufk skozi katerga gre zajla.

Objavljeno

flame mislis zajlo sponat mislm bl k je nasponana zajla vec olja dobi masina a je tak?

Objavljeno
flame mislis zajlo sponat mislm bl k je nasponana zajla vec olja dobi masina a je tak?

Ja bl odšraufaš šrauf, več olja dobi

Objavljeno
flame mislis zajlo sponat mislm bl k je nasponana zajla vec olja dobi masina a je tak?

ja bl kt ti tist šrauf odtegneš s tem zajlo bl nategneš to pomeni da dobi več olja...

Objavljeno

Ima gdo iz Celja in okolice odprto krivino za prodat?

Objavljeno
Ima gdo iz Celja in okolice odprto krivino za prodat?

mb -> ptuj

Objavljeno

dejte na ZS če še ma gdo, da ne bomo preveč smetil :whistle:

Objavljeno
ma kdo dizo 128 za prodat?

mam sam 130 če rabš :)

povej drgač kaj si menjov da rabš 128 ko, pa ti povem če bo kul :)

Objavljeno (popravljeno)
đianeli fajfa :whistle:

ostalo use original odblokiran dellorto 28mm, airbox odčupan??

128 :grrr

125 :grim :OK:

Popravljeno . Popravil JeRn3j
Objavljeno
ostalo use original odblokiran dellorto 28mm, airbox odčupan??

128 :grrr

125 :grim :OK:

ej a mi lohk poveš kera diza je kej za mojga primerna, če se ti slučajno kej sanja? ETX, odblokirana, dellorto 28mm

Objavljeno (popravljeno)
ej a mi lohk poveš kera diza je kej za mojga primerna, če se ti slučajno kej sanja? ETX, odblokirana, dellorto 28mm

hihi

no ja najbrž bi 123 najlepš zasvirala :grim tud 120 bi šla :)

pomojem bi bla najbolša isto k sm jo fafexu notr fuknu ... to je bla pa 123 če se ne motm ... al pa 122 :hmm:

Popravljeno . Popravil JeRn3j
Objavljeno
hihi

no ja najbrž bi 123 najlepš zasvirala :grim tud 120 bi šla :)

pomojem bi bla najbolša isto k sm jo fafexu notr fuknu ... to je bla pa 123 če se ne motm ... al pa 122 :hmm:

hah zdej mam pa ene 94 al pa 95 notr

Objavljeno (popravljeno)
hah zdej mam pa ene 94 al pa 95 notr

ja le zakaj piše pol etx zaribana :whistle:

večjo dizo daj pa bo :whistle: ni pol čudno da vsi pizdijo kak motorji ribajo, če mate pa take štose v motorih :)

Popravljeno . Popravil JeRn3j
Objavljeno (popravljeno)
ja le zakaj piše pol etx zaribana :whistle:

pa maš drgač tud ti rotax 123?

ker če ni tale 123 pol to ni to :)

rotax 122 je, a misliš da je tolk razlike med mašinama? Drugače pa ni to vzrok da je zaribala, fora je v temu ker je v aluminjast celindr nabita gusasta puša in mi je zarad različnga raztezanja materialov celindr ratov ovaln

Popravljeno . Popravil mad driver
Objavljeno
rotax 122 je, a misliš da je tolk razlike med mašinama? Drugače pa ni to vzrok da je zaribala, fora je v temu ker je v aluminjast celindr nabita gusasta puša in mi je zarad različnga raztezanja materialov celindr ratov ovaln

hehe sm popravu ... pomojem ni to tok bistva ... kukr vem je edina razlika bolj ko ne da je serijsko rave pa to je to... res pa je da je na rotaxu 122 fergi ponavad 34mm ... vsaj pr rs ki je tk :hmm:

glede cilindra je pa tole ena velka štala... pomojem boš mogu kar komplet cilinder menjat ker ven da pri avtu je cela pizdarija če se to zgodi...

pa če maš 28mm bi moglo bit tam okol 120 ... če maš pa 34mm je pa tam 150+ diza

Objavljeno

ETX ma ta, 11kw verzija 95 v originalu :whistle: ker se tud ne vrti na takih obratih kot RS, pa se izpusn kanal je manjsi ce se ne motm kot pri RS. Tud nima odpritine za RAVE.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!