_LuX_ Objavljeno Februar 13, 2008 Opozori Objavljeno Februar 13, 2008 (popravljeno) Dele se da povsod dobit, to ni problem. Glede tega kolk se kwar je blo pa že dost povedan, rs-ke se ne kvarjo kr ena za drugo, pač morš lepo z njo delat pa vredu dela, res je da je 2T pa maš več stroškov kot pri 4T ampak leti pa bolj. Popravljeno Februar 13, 2008. Popravil _LuX_
k0ci Objavljeno Februar 13, 2008 Opozori Objavljeno Februar 13, 2008 čisto vse dele (vsak šrauf posebej) se da dobit iz nemčije v roku 5 delovnih dni
blackrider46 Objavljeno Februar 13, 2008 Opozori Objavljeno Februar 13, 2008 kok pa majo končno prbližn tm letnik 2000???????'
JeRn3j Objavljeno Februar 13, 2008 Opozori Objavljeno Februar 13, 2008 kok pa majo končno prbližn tm letnik 2000???????' 170 al pa tud 200+ če zapelješ u prepad
Roky Objavljeno Februar 13, 2008 Opozori Objavljeno Februar 13, 2008 Se strinjam z J3rnejem, da je bedno uprašanje o končni hitrosti RSke (posti so zbrisani) ampak vseen ti je podal odgovor.Okol 170.Odvisno od motorja do motorja.
womlan Objavljeno Februar 14, 2008 Opozori Objavljeno Februar 14, 2008 bat mi je menju bratranec(mehanik) in je ze ful motorjou stimou in ni bat narobe obrnu.samo njemu mu je znanje sedaj tudi odpovedalo ker ne dela toliko z motorji ampak več z auti bogve kwa je ta tvoj bratranc naredu... :closedeyes:
biker125 Objavljeno Februar 14, 2008 Opozori Objavljeno Februar 14, 2008 bogve kwa je ta tvoj bratranc naredu... :closedeyes: drože :lol1:
RSka Objavljeno Februar 14, 2008 Opozori Objavljeno Februar 14, 2008 Nazaj k temu mehaniku in povedat da je neki zaj* in zadeva ne dela. @RSka: Itak da gre apriliji ful dobr, če vse projekte financirajo iz prodaje rezervnih delov za RS! :evilgrin: HAHAHAHAHA :D :D :D ja to si dobro povedu :D
RSka Objavljeno Februar 14, 2008 Opozori Objavljeno Februar 14, 2008 @rokus666 sam si rekel da se tisti bol spozna na avte in ne tok na motorje... rs-ka pa ni apn da bo mislil da zna pa kr tko popravu. če ti je že tok vsega naredu a ma vsaj rotax122 manual pa da tam vse vidi točno kako in kaj? ker rs-ka ni avto... :trance_33_sleep: no za kaj manj resnega ne rabiš, sam če greš mašino odpirat je zlo dobro da maš ta manual...
RSka Objavljeno Februar 14, 2008 Opozori Objavljeno Februar 14, 2008 glede končne pa je tako... od 0 pa tut čez 200 lah gre :krneki: bol kot je zgonjena manj gre, če ribne ne gre :winkiss: če pa daš še kit pa se da marsikej dobit...
_Fingi_ Objavljeno Februar 14, 2008 Opozori Objavljeno Februar 14, 2008 Eh, za šraufat ne rabš manuala, sam pač vedt morš kaj delat, pa si zapount....
urke66mg Objavljeno Februar 14, 2008 Opozori Objavljeno Februar 14, 2008 in kolko bi stal ta kit za rs?
_Fingi_ Objavljeno Februar 14, 2008 Opozori Objavljeno Februar 14, 2008 bat pa cilindr prideta okoli 400€, +/- 50€. Samo, je fajn če daš še večji fergi gor... kkšn 34 S(m)o pa pršli do ugotovitve da je kit brezveze gor dajt, ker se ne dobi nobene močnejše ojnice, pa se hitro zjebe...
urke66mg Objavljeno Februar 15, 2008 Opozori Objavljeno Februar 15, 2008 kej pa pole zamenjas use d dobi tistih 30km, če še ni nc predelana?
RSka Objavljeno Februar 15, 2008 Opozori Objavljeno Februar 15, 2008 kej pa pole zamenjas use d dobi tistih 30km, če še ni nc predelana? zamenjaš auspuh, daš rave ventil (lahko tudi samo ploščico iz cilindra vn daš sam pol je motor v nizkih neuporaben..do 8k rpm), menjaš svečko, dize v fargazerju in ga nastaviš, uno cevko od zraka v airboxu odmašiš, na CDI-ju nek mostiček preščipneš in mislim da je to to če nisem kaj prav pozabil... moraš pa nujno pol povečat dotok olja da ne ribne
norc 16 Objavljeno Februar 15, 2008 Opozori Objavljeno Februar 15, 2008 kej pa pole zamenjas use d dobi tistih 30km, če še ni nc predelana? če neznaš pusti profesionalcem -->me
RSka Objavljeno Februar 15, 2008 Opozori Objavljeno Februar 15, 2008 heh ja to je pa res. ker sam lahko narediš več škode kot dobrega. js ti tut norca priporočam on res obvlada zadevo....
k0ci Objavljeno Februar 15, 2008 Opozori Objavljeno Februar 15, 2008 zamenjaš auspuh, daš rave ventil (lahko tudi samo ploščico iz cilindra vn daš sam pol je motor v nizkih neuporaben..do 8k rpm), menjaš svečko, dize v fargazerju in ga nastaviš, uno cevko od zraka v airboxu odmašiš, na CDI-ju nek mostiček preščipneš in mislim da je to to če nisem kaj prav pozabil... moraš pa nujno pol povečat dotok olja da ne ribne če je pa ne daš ven, je pa nad 8k rpm neuporaben
RSka Objavljeno Februar 15, 2008 Opozori Objavljeno Februar 15, 2008 če je pa ne daš ven, je pa nad 8k rpm neuporaben no ja, vprašanje je blo kako prit do 30km, če je ne daš ven jih ni 30... :winkiss:
urke66mg Objavljeno Februar 15, 2008 Opozori Objavljeno Februar 15, 2008 če neznaš pusti profesionalcem -->me sej bom a :lol:
urke66mg Objavljeno Februar 16, 2008 Opozori Objavljeno Februar 16, 2008 in na kolko kilometrow se pa približno menja bat in te reči?
_Fingi_ Objavljeno Februar 17, 2008 Opozori Objavljeno Februar 17, 2008 15k km, +/- 2k km - bat cilindr je fajn honat ... nikasila je pa gor za ene 3x honat, pol je pa treba al na nov nikasil gor, al pa nov cilindr :worship:
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se