Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)

Dele se da povsod dobit, to ni problem. Glede tega kolk se kwar je blo pa že dost povedan, rs-ke se ne kvarjo kr ena za drugo, pač morš lepo z njo delat pa vredu dela, res je da je 2T pa maš več stroškov kot pri 4T ampak leti pa bolj.

Popravljeno . Popravil _LuX_
Objavljeno

čisto vse dele (vsak šrauf posebej) se da dobit iz nemčije v roku 5 delovnih dni

Objavljeno
kok pa majo končno prbližn tm letnik 2000???????'

170

al pa tud 200+ če zapelješ u prepad

Objavljeno

Se strinjam z J3rnejem, da je bedno uprašanje o končni hitrosti RSke (posti so zbrisani) ampak vseen ti je podal odgovor.Okol 170.Odvisno od motorja do motorja.

Objavljeno
bat mi je menju bratranec(mehanik) in je ze ful motorjou stimou in ni bat narobe obrnu.

samo njemu mu je znanje sedaj tudi odpovedalo ker ne dela toliko z motorji ampak več z auti

bogve kwa je ta tvoj bratranc naredu... :closedeyes:

Objavljeno
Nazaj k temu mehaniku in povedat da je neki zaj* in zadeva ne dela.

@RSka:

Itak da gre apriliji ful dobr, če vse projekte financirajo iz prodaje rezervnih delov za RS! :evilgrin:

HAHAHAHAHA :D :D :D ja to si dobro povedu :D

Objavljeno

@rokus666

sam si rekel da se tisti bol spozna na avte in ne tok na motorje... rs-ka pa ni apn da bo mislil da zna pa kr tko popravu. če ti je že tok vsega naredu a ma vsaj rotax122 manual pa da tam vse vidi točno kako in kaj? ker rs-ka ni avto... :trance_33_sleep: no za kaj manj resnega ne rabiš, sam če greš mašino odpirat je zlo dobro da maš ta manual...

Objavljeno

glede končne pa je tako... od 0 pa tut čez 200 lah gre :krneki: bol kot je zgonjena manj gre, če ribne ne gre :winkiss: če pa daš še kit pa se da marsikej dobit...

Objavljeno

Eh, za šraufat ne rabš manuala, sam pač vedt morš kaj delat, pa si zapount....

Objavljeno

bat pa cilindr prideta okoli 400€, +/- 50€.

Samo, je fajn če daš še večji fergi gor... kkšn 34

S(m)o pa pršli do ugotovitve da je kit brezveze gor dajt, ker se ne dobi nobene močnejše ojnice, pa se hitro zjebe...

Objavljeno

kej pa pole zamenjas use d dobi tistih 30km, če še ni nc predelana?

Objavljeno
kej pa pole zamenjas use d dobi tistih 30km, če še ni nc predelana?

zamenjaš auspuh, daš rave ventil (lahko tudi samo ploščico iz cilindra vn daš sam pol je motor v nizkih neuporaben..do 8k rpm), menjaš svečko, dize v fargazerju in ga nastaviš, uno cevko od zraka v airboxu odmašiš, na CDI-ju nek mostiček preščipneš in mislim da je to to če nisem kaj prav pozabil... moraš pa nujno pol povečat dotok olja da ne ribne

Objavljeno
kej pa pole zamenjas use d dobi tistih 30km, če še ni nc predelana?

če neznaš pusti profesionalcem -->me

Objavljeno

heh ja to je pa res. ker sam lahko narediš več škode kot dobrega. js ti tut norca priporočam on res obvlada zadevo....

Objavljeno
zamenjaš auspuh, daš rave ventil (lahko tudi samo ploščico iz cilindra vn daš sam pol je motor v nizkih neuporaben..do 8k rpm), menjaš svečko, dize v fargazerju in ga nastaviš, uno cevko od zraka v airboxu odmašiš, na CDI-ju nek mostiček preščipneš in mislim da je to to če nisem kaj prav pozabil... moraš pa nujno pol povečat dotok olja da ne ribne

če je pa ne daš ven, je pa nad 8k rpm neuporaben

Objavljeno
če je pa ne daš ven, je pa nad 8k rpm neuporaben

no ja, vprašanje je blo kako prit do 30km, če je ne daš ven jih ni 30... :winkiss:

Objavljeno

15k km, +/- 2k km - bat

cilindr je fajn honat ... nikasila je pa gor za ene 3x honat, pol je pa treba al na nov nikasil gor, al pa nov cilindr

:worship:

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!