urke66mg Objavljeno Februar 17, 2008 Opozori Objavljeno Februar 17, 2008 15k km, +/- 2k km - batcilindr je fajn honat ... nikasila je pa gor za ene 3x honat, pol je pa treba al na nov nikasil gor, al pa nov cilindr :worship: če bi te jst kej kapču bi blo tui doro :worship:
k0ci Objavljeno Februar 17, 2008 Opozori Objavljeno Februar 17, 2008 če bi ti vedu o čem se gre bi bilo tudi dobro :worship: ko bo motor imel 15000km, ga pelji na servis in menjavo bata pa je
urke66mg Objavljeno Februar 17, 2008 Opozori Objavljeno Februar 17, 2008 hvala za pojasnitev :worship:
_Fingi_ Objavljeno Februar 17, 2008 Opozori Objavljeno Februar 17, 2008 Hočeš pojasnitev? Cilinder je aluminijast, zato potrebuje še nanost druge kovine, ker se aluminij preveč obrablja. Ta snov je nikasil. Gor jo je pa nanešeno par qm. Ko pa ti honaš, ti gre pa stran recimo 2, 3qm tega nikasila. In po 3xnem honanju boš ostal brez tega, zato boš moral na novo nanesti nikasil (150-200€ stroška) ali pa kupt nov cilinder. Seveda, v primeru da ti nikoli ne zariba, ker, če ti ribne, se bat toliko raztegne takrat da ti ves nikasil dol pobere na določenih mestih, pa lahko kr v smeti vržeš cilindr, al pa na nov naneseš nikasil. Tko da, če preračunaš, na 45k km menjaš cilindr al pa ga obnoviš, če je vse po sreči :) Bat pa menjaš na 15000km, lahko pa je to mal prej al pa kasnej, odvisno od tega, kako motor vozš, če ga pred vožno ogrevaš, kakšno olje uporabljaš, in pa navsezadnje tud, a je motor odblokiran ali ne. A zdej bo? :whistle:
norc 16 Objavljeno Februar 17, 2008 Opozori Objavljeno Februar 17, 2008 Hočeš pojasnitev?Cilinder je aluminijast, zato potrebuje še nanost druge kovine, ker se aluminij preveč obrablja. Ta snov je nikasil. Gor jo je pa nanešeno par qm. Ko pa ti honaš, ti gre pa stran recimo 2, 3qm tega nikasila. In po 3xnem honanju boš ostal brez tega, zato boš moral na novo nanesti nikasil (150-200€ stroška) ali pa kupt nov cilinder. Seveda, v primeru da ti nikoli ne zariba, ker, če ti ribne, se bat toliko raztegne takrat da ti ves nikasil dol pobere na določenih mestih, pa lahko kr v smeti vržeš cilindr, al pa na nov naneseš nikasil. Tko da, če preračunaš, na 45k km menjaš cilindr al pa ga obnoviš, če je vse po sreči :) Bat pa menjaš na 15000km, lahko pa je to mal prej al pa kasnej, odvisno od tega, kako motor vozš, če ga pred vožno ogrevaš, kakšno olje uporabljaš, in pa navsezadnje tud, a je motor odblokiran ali ne. A zdej bo? :whistle: ponavadi se ne hoan celinder ko se menjava bat. ampak samo novi bat pa gasa naprej. honat se da ko ribne malo pa se še da pol popravit
macak333 Objavljeno Februar 17, 2008 Opozori Objavljeno Februar 17, 2008 (popravljeno) Ej kok pa priporočate da se da notranji fi une cevke za olje? edit: kok dolg se prbližn motor ulafu ko mu zamenjaš bat, pa na kolkih obratih se je najbol furat? LP Popravljeno Februar 17, 2008. Popravil macak333
_Fingi_ Objavljeno Februar 17, 2008 Opozori Objavljeno Februar 17, 2008 ponavadi se ne hoan celinder ko se menjava bat. ampak samo novi bat pa gasa naprej. honat se da ko ribne malo pa se še da pol popravit k ribne malo :D hehe, to je dobr če ti samo mal ribne... men je 2x pa to na ful :) Drgač pa ja OK, če je cilindr čist lep, pol je mogoče res BV dajt honat...
urke66mg Objavljeno Februar 17, 2008 Opozori Objavljeno Februar 17, 2008 Hočeš pojasnitev?Cilinder je aluminijast, zato potrebuje še nanost druge kovine, ker se aluminij preveč obrablja. Ta snov je nikasil. Gor jo je pa nanešeno par qm. Ko pa ti honaš, ti gre pa stran recimo 2, 3qm tega nikasila. In po 3xnem honanju boš ostal brez tega, zato boš moral na novo nanesti nikasil (150-200€ stroška) ali pa kupt nov cilinder. Seveda, v primeru da ti nikoli ne zariba, ker, če ti ribne, se bat toliko raztegne takrat da ti ves nikasil dol pobere na določenih mestih, pa lahko kr v smeti vržeš cilindr, al pa na nov naneseš nikasil. Tko da, če preračunaš, na 45k km menjaš cilindr al pa ga obnoviš, če je vse po sreči :) Bat pa menjaš na 15000km, lahko pa je to mal prej al pa kasnej, odvisno od tega, kako motor vozš, če ga pred vožno ogrevaš, kakšno olje uporabljaš, in pa navsezadnje tud, a je motor odblokiran ali ne. A zdej bo? :whistle: 45k km k si napisu misliš 45000 km?
NejcZ Objavljeno Februar 17, 2008 Opozori Objavljeno Februar 17, 2008 Tolk misli. Ampak to je bl teoretično :krneki:
_Fingi_ Objavljeno Februar 17, 2008 Opozori Objavljeno Februar 17, 2008 Tolk misli. Ampak to je bl teoretično :krneki: Zakaj?
NejcZ Objavljeno Februar 17, 2008 Opozori Objavljeno Februar 17, 2008 A je komu dejansko že tolk držal cilindr?
_Fingi_ Objavljeno Februar 17, 2008 Opozori Objavljeno Februar 17, 2008 A je komu dejansko že tolk držal cilindr? D€nziju s foruma, sicr ga ni nč vidt... amapk baje je mel čez 50k km, pa nedolgo nazaj menjan cilindr če se ne motm. Zaribal pa nikol.
NejcZ Objavljeno Februar 17, 2008 Opozori Objavljeno Februar 17, 2008 Aja, o njegovem mitotu pa sm že bral :worship:
mfink Objavljeno Februar 17, 2008 Opozori Objavljeno Februar 17, 2008 D€nziju s foruma, sicr ga ni nč vidt... amapk baje je mel čez 50k km, pa nedolgo nazaj menjan cilindr če se ne motm. Zaribal pa nikol. je mel pa srečo mene pa zanima kolk cajta se now bat ulawfewa
_Fingi_ Objavljeno Februar 17, 2008 Opozori Objavljeno Februar 17, 2008 je mel pa srečomene pa zanima kolk cajta se now bat ulawfewa 500-1000km da je čist ulaufan... recimo jest sm se taprvih 500km vozu čist, pod 6k rpm skoz... pol pa postopoma začneš zvišvt. Tko da je kr kriza če maš odblokiran pa nimaš RAVE-a.
Stroj Objavljeno Februar 17, 2008 Opozori Objavljeno Februar 17, 2008 je mel pa srečomene pa zanima kolk cajta se now bat ulawfewa Hmm ja eni pravjo 500km eni 1000km. Sam men je to čudn.... vsi deli mašine (bat, cilinder, itd.) so delani na 1/1000 mm natančno. In če je nov bat in nov cilinder, se drug drugemu prilagodita. Če je pa sam noiv bat mi pa ni čist jasn kako se bo ulegu.
Roky Objavljeno Februar 17, 2008 Opozori Objavljeno Februar 17, 2008 500-1000km da je čist ulaufan...recimo jest sm se taprvih 500km vozu čist, pod 6k rpm skoz... pol pa postopoma začneš zvišvt. Tko da je kr kriza če maš odblokiran pa nimaš RAVE-a. Glih hotu sm napisat hehe :D do 500km max. 6000rpm,do 1000km max. 9000rpm poj ga pa lahko tišiš...Tko ti piše tud v manualu :)
mfink Objavljeno Februar 17, 2008 Opozori Objavljeno Februar 17, 2008 500-1000km da je čist ulaufan...recimo jest sm se taprvih 500km vozu čist, pod 6k rpm skoz... pol pa postopoma začneš zvišvt. Tko da je kr kriza če maš odblokiran pa nimaš RAVE-a. ja sej tut z ravom neuleče prej aja pa še to kje se pa kup now bt pa kolk košta
_Fingi_ Objavljeno Februar 17, 2008 Opozori Objavljeno Februar 17, 2008 (popravljeno) ja sej tut z ravom neuleče prej aja pa še to kje se pa kup now bt pa kolk košta Vleče :winkiss: uradni servisi - 150€ nemški geiwiz - 100€ Popravljeno Februar 17, 2008. Popravil _Fingi_
Schmid87 Objavljeno Februar 18, 2008 Opozori Objavljeno Februar 18, 2008 Vleče :winkiss:uradni servisi - 150€ nemški geiwiz - 100€ kdaj greva moji lubici bat vn dt? :P
_Fingi_ Objavljeno Februar 18, 2008 Opozori Objavljeno Februar 18, 2008 Hehe, ta tedn sm jest bl u kurcu s prevozom, k nimam prometne :rolleyes: se bo treba zment a pridem do tebe, al ti do mene pa to.. :whistle:
macak333 Objavljeno Februar 18, 2008 Opozori Objavljeno Februar 18, 2008 Dejte povedat kako se poveča dotok olja za podmazivanje mašine?
JaRaNe Objavljeno Februar 18, 2008 Opozori Objavljeno Februar 18, 2008 o kerga srečam kle, sm bivši lastnik tvojga motorja :) kuko kj, motor laufa dobr? sj za mešanco je blo prej prov naštelan, ne vem zakva bi štelu drgač, mjn raj ne dat, več je pa tud bv dajat
macak333 Objavljeno Februar 18, 2008 Opozori Objavljeno Februar 18, 2008 o kerga srečam kle, sm bivši lastnik tvojga motorja :)kuko kj, motor laufa dobr? sj za mešanco je blo prej prov naštelan, ne vem zakva bi štelu drgač, mjn raj ne dat, več je pa tud bv dajat Aja je naštelan, nevem zakaj se mi je zdel da ni, kul pol. Drgač motor lepo laufa res ni mi žal denarja. Uživi, LP
Schmid87 Objavljeno Februar 18, 2008 Opozori Objavljeno Februar 18, 2008 o kerga srečam kle, sm bivši lastnik tvojga motorja :)kuko kj, motor laufa dobr? sj za mešanco je blo prej prov naštelan, ne vem zakva bi štelu drgač, mjn raj ne dat, več je pa tud bv dajat ni glih za bv. nkol neveš kdaj bo premal mazal :P
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se