Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)
hehehe pr 2t motorjih je olje sam u menjalniku in nima stika z batnimi obročki ali glavno gredjo, zato daš olje med bencin da maže glavno gred in ostale dele.

saj to vem da nima stika l0l :krneki: ampak sem mislil da ko pride na vrsto izpuh da pač nekaj saj pritisne mimo bata in obročkot s tem pride do mašine tam pa se potem s časom malo po malo pomešajo z oljem in nastane črno(olje) :rolleyes: tako sem razmišljal.

Popravljeno . Popravil sonda
Objavljeno
točno tako...

@sonda

pa tud kje d fak si ti najdu turbine oz. prisilna polnenja pri nevem 125 4T? Ti si kr use v isti koš pometu :wacko: veliko rabiš še znanja :)

prilimat animacije je ena znat delovanje je pa drugo :rolleyes:

Objavljeno
saj to vem da nima stika l0l :krneki: ampak sem mislil da ko pride na vrsto izpuh da pač nekaj saj pritisne mimo bata in obročkot s tem pride do mašine tam pa se potem s časom malo po malo pomešajo z oljem in nastane črno(olje) :rolleyes: tako sem razmišljal.

jao olje u 2t motorju je ločeno od glavne gredi in saje ki pridejo mimo bata nikakor ne morejo u menjalnik.....ti mešaš 2 in 4t motorje

Objavljeno

no saj če pa ti poznaš delovanje pol pa ne komentiraj in že napiši zakaj postane olje črno....samo od zobnikov 100% ne!!!

Objavljeno
Razlika med 2-t in 4-t je v tem, da ima dvotaktni motor večjo moč pri enaki prostornini, 4 taktni ima pa večji izkoristek. Pri 2 taktnem motorju je vsak drugi takt delovni kar pomeni, da potekata praznenje in polnjenje valja istočasno, pri 4 taktnem pa vsak četrti.

2 taktni: pospešujejo hitreje, ker imajo večjo moč - s tem pa veliko večjo porabo

4 taktni: bolj leni kot dvotaktni, rešujejo se večinoma s turbinskimi kompresorji

ali imaš turbinski polnilnik ali pa kompresor, ni to vseeno.....kompresor se poganja z jermenom, ki je povezan z glavno gredjo...turbina pa z izpušnimi plini

saj to vem da nima stika l0l :krneki: ampak sem mislil da ko pride na vrsto izpuh da pač nekaj saj pritisne mimo bata in obročkot s tem pride do mašine tam pa se potem s časom malo po malo pomešajo z oljem in nastane črno(olje) :rolleyes: tako sem razmišljal.

ja ampak kako, saj vidiš da je tudi pod batom takrat sveža mešanica bencina in zraka, tu ni nikjer olja zraven

Objavljeno
prilimat animacije je ena znat delovanje je pa drugo :rolleyes:

Hah jz sm učer pisu 5 kontro o BDM (bencinski in dizelski motorji)

Tak da zj res u nulo obvladam teorijo :P

Praksa...to bo pa treba še mal prešraufat... :whistle:

Objavljeno
no saj če pa ti poznaš delovanje pol pa ne komentiraj in že napiši zakaj postane olje črno....samo od zobnikov 100% ne!!!

vglavnem zaradi pobranih lamel sklopke....ker se sklopka drgne med sabo normalno da počasi odletavajo mikroskopsko majhni delci, in zato je olje črno

Objavljeno (popravljeno)
vglavnem zaradi pobranih lamel sklopke....ker se sklopka drgne med samo normalno da počasi odletavajo mikroskopsko majhni delci, in zato je olje črno

končno en konkreten odgovor... :worship:

vsi ostali samo nabijajo kako deluje nobeden pa že ne napiše enkrat od česa...

aja...samo nism 100% da se po 500km tolk odrgne da postane olje tako črno...ali pač

Popravljeno . Popravil sonda
Objavljeno
končno en konkreten odgovor... :worship:

vsi ostali samo nabijajo kako deluje nobeden pa že ne napiše enkrat od česa...

če pa take strelaš o delovanju 2t motorja da je treba mal pokomentirat :headbang:

no zdej pa dosti smetanja po tej temi

Objavljeno

seveda ne, sam ko je motor nov je dlje časa čisto, ko pa enkrat menjaš olje ne boš ti nikoli spravil ven vsega iz mašine, nekaj ga ostane, in to v glavnem usedline, ki se takoj pomešajo z frišnim oljem

Objavljeno
seveda ne, sam ko je motor nov je dlje časa čisto, ko pa enkrat menjaš olje ne boš ti nikoli spravil ven vsega iz mašine, nekaj ga ostane, in to v glavnem usedline, ki se takoj pomešajo z frišnim oljem

k0ci hvala za konkreten odgovor! :worship:

aja...smetal si ti po temi Fric ker sem dal js vprašanje (zakaj postane olje črno) ti pa mi o delovanju 2-t začnes govorit(in tako se tema razvname)...

daj konkretni odgovor kot k0ci ali pa nič :krneki:

Objavljeno
ali imaš turbinski polnilnik ali pa kompresor, ni to vseeno.....kompresor se poganja z jermenom, ki je povezan z glavno gredjo...turbina pa z izpušnimi plini

ja ampak kako, saj vidiš da je tudi pod batom takrat sveža mešanica bencina in zraka, tu ni nikjer olja zraven

končni efekt turbine ali kompresorja je isti, podoben ampak manjši efekt pa lahko dosežeš tudi z navadno cevjo in "lijakom"! cev iz maske (na 50-tki) sem speljal do odprtine od airboxa, pospeški so se občutno povečali in ostali konstantni do končne hitrosti! ne vem pa kako bi podobna stvar delovala na 125, ki že ima kar nekaj moči!

Objavljeno

eh saj fric je imel dober namen....ker si ti napisal če je olje črno zaradi izpušnih saj, smo te vprašali če poznaš delovanje 2T motorja...ker če bi vedel točno kako deluje in kako je sestavljen ne bi pomislil na izpušne saje....kar v nobenem primeru ni možno...lahko bi se kvečjemu bencin pomešal, samo takrat motor ziher ne bi delal ker bi bili semeringi uničeni

Objavljeno

Sonda ne bit zdej jezn js sm sam popravu kar si narobe napisu o 2t motorju... neke osnove je dobro poznat

Objavljeno
končni efekt turbine ali kompresorja je isti, podoben ampak manjši efekt pa lahko dosežeš tudi z navadno cevjo in "lijakom"! cev iz maske (na 50-tki) sem speljal do odprtine od airboxa, pospeški so se občutno povečali in ostali konstantni do končne hitrosti! ne vem pa kako bi podobna stvar delovala na 125, ki že ima kar nekaj moči!

temu pa se reče RAM AIR....in ni šans da si na 50tki občutil razliko....ram air se pozna šele pri visokih hitrostih

Objavljeno

no jst sm pa tak n00b da nevem kaj so semeringi :D

aja a mate tut vi dol k dajs olje vn (na konc šravfa k tesni olje) magnet?

k men se je po 8k km fuuul delcov nabral sploh nism vedu da je to magnet...

to za rse sprasujm da naute udgovarjal: moj apn ma tut to pa moja ybr tut pa se moj punto grande :rolleyes:

Objavljeno
eh saj fric je imel dober namen....ker si ti napisal če je olje črno zaradi izpušnih saj, smo te vprašali če poznaš delovanje 2T motorja...ker če bi vedel točno kako deluje in kako je sestavljen ne bi pomislil na izpušne saje....kar v nobenem primeru ni možno...lahko bi se kvečjemu bencin pomešal, samo takrat motor ziher ne bi delal ker bi bili semeringi uničeni

Saj vem da ni mel slabega namena...itak so mi vsi motosvetovci vredo(fajn nasvete dobiš itd.)

tisto zaradi saj sem pa ugibal in vprašal če je pač mogoče ponavljam MOGOČE možno nisem pa rekel da je 100% od tega...

:worship: :rolleyes: Še enkrat TENX pa brez zamere :rolleyes: :worship:

aja vem da je to kar sem zdej napisal :topic:

:winkiss:

Objavljeno

heh a res ne veš kaj je semering al se zajebavaš :D

ja tisto je res magnet, namenjen je lovljenju opilkov iz menjalnika, da le ti ne škodujejo menjalniku ali katerim drugim delom motorja....ko menjaš olje jih enostavno obrišeš z magneta

Objavljeno

aha se mi je kr zdel..

za semerin pa res nevem kva je... mogoce kksn drug izraz ? :D

Objavljeno
temu pa se reče RAM AIR....in ni šans da si na 50tki občutil razliko....ram air se pozna šele pri visokih hitrostih

vem da se temu reče RAM AIR, in probaj če boš kdaj imel priliko, stvar se je na RS50 poznala nad 60km/h. ni odvisna samo od hitrosti ampak tudi od količine zajetega zraka (Bernullijev princip/formula), tako da se pozna ob dovolšnem zajemu zraka :yes:

Objavljeno
aha se mi je kr zdel..

za semerin pa res nevem kva je... mogoce kksn drug izraz ? :D

ne delaj budalo iz sebe, predobro ti gre :evilgrin:

Objavljeno

semernig je neke vrste tesnilo ki je na nekem delu ki se giblje recimo na vilcah ga imaš na menjalni ročki na glavni gredi so.

tak pa izgleda:

post-4575-1208019564_thumb.jpg

Objavljeno
aha se mi je kr zdel..

za semerin pa res nevem kva je... mogoce kksn drug izraz ? :D

hmm kaki bi drugače rekel...oljno tesnilo mogoče......imaš jih naprimer na glavnih gredeh, da olje ostane ujeto v mašini, tudi na vilicah so, da ostane olje noter in ne teče ven...eh ziher si že vidu sam ne veš da se tut tko reče

Objavljeno (popravljeno)

hvala za razsvetljevanje :worship:

ej ti fosil dej pokaz tko na skici kako si ti to naredu?

k se zmer ne razumem.. sm meu tut jst 50ko btw. lahk bi pa na 125 probu...

Popravljeno . Popravil FlamE#7
Objavljeno

Pozdravljeni kmalu bom js tut nabavo rs 125 pa me zanimajo neke zadeve :D Na avtonetu sem zasledil eno aprilio, končna 190, 34 km, športni izpuh, filter. Koliko bi kaj bilo dela s tem? Koliko bi bila približno registracija? Koliko je za 11 Kw registracija? Mislite da se bolj splača kupiti to aprilio ali eno normalno z samo gianeliem? Upam da nisem preveč zatežen z temi vprašanji ampak bolje da vprašam kot pa da...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!