Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

ve kdo mogoč kok stane zajla za sklopko pa ke je dobim lah za čim mn :P ?

Objavljeno

A je še kje moj Tuonček :P ? Mogoče clo na Motosvetu :)

Edini srebrn takrat v SLO.

Objavljeno

ve kdo mogoč kok stane zajla za sklopko pa ke je dobim lah za čim mn :P ?

25€ Jeršin Novo mesto :)

Je pa eden dražjih.

AC najhitreje, ker majo itq vsi preko njih dele ( večinoma no )

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Ave.! :notworthy:

:worship:

ve kdo mogoč kok stane zajla za sklopko pa ke je dobim lah za čim mn :P ?

Moja povezava Tuki maš pride pa cca 10€, če se ne motim.

Objavljeno

hein gericke

za tole sm 99% da je not motul 710, če koga znima

sem prebral na enem tujem forumu in naroču, sprobou in je identično po vonju, barvi in delovanju :naughty:

  • Všeč mi je 1
  • Ni mi všeč 2
Objavljeno

aprilia letnik 2007 spain replica se mi zavrti samo do 12k obratov, bi se mogla do vec? kak dosezem da se bo bolj? not je tudi rave, je to lahko posledica da se rave ne odpre do konca?

Objavljeno

Če hočeš da se ti do 14,15 nabavi 1000ccm! To je čist dost do 12, ker do tja itq nima smisla motor nažigat, ker s tem sploh ne izkoristiš moči :closedeyes: čeb rd d leti več od 200 si izbrav napačn motor :headbang:

če uzigneš kestl pa če vidš d set motor že pod štant gasam odpira in zapira potem stvar deluje.

Objavljeno

+tega so obrati tovarniško omejeni na 11800 al neki tazga, ker je motor narjen za delovanje na teh obratih; največ moči itak nardi kake 1000rpm prej in navijanje v višje obrate bi pomenilo samo mnogo večjo obrabo in nič več moči

pač šaltej malo prej, pa RSka je za v ovinke, ne za na avtocesto :winkiss:

Objavljeno

+tega so obrati tovarniško omejeni na 11800 al neki tazga, ker je motor narjen za delovanje na teh obratih; največ moči itak nardi kake 1000rpm prej in navijanje v višje obrate bi pomenilo samo mnogo večjo obrabo in nič več moči

pač šaltej malo prej, pa RSka je za v ovinke, ne za na avtocesto :winkiss:

Tvoja še posebej, k je tak aerodinamična :D

Objavljeno

Tvoja še posebej, k je tak aerodinamična :D

ma pa zato vsaj konkretne luči za razliko od serijskih, ki so za en kurac :boobies:

a ti še maš RSko?

jst grem počas na rs250 :evilgrin:

Objavljeno

ma pa zato vsaj konkretne luči za razliko od serijskih, ki so za en kurac :boobies:

a ti še maš RSko?

jst grem počas na rs250 :evilgrin:

Nimam je že ohoho časa :)

Ne verjamem, dokler ne vidim :D al bo pa tale počasi spet 4 leta dolg :D

Objavljeno

Nimam je že ohoho časa :)

Ne verjamem, dokler ne vidim :D al bo pa tale počasi spet 4 leta dolg :D

sej nerabiš verjet, pa nevem, kje si ti 4 leta najdu :rolleyes:

enkrat oktobra grem A2 delat; sem se zmenil, da bom za 300 eur čez prišel in potem verjetno spomladi (al pa kak mesec prej, da bom mel več časa uživat v generalki) nabavim večjo sestro :P

Objavljeno (popravljeno)

sej nerabiš verjet, pa nevem, kje si ti 4 leta najdu :rolleyes:

enkrat oktobra grem A2 delat; sem se zmenil, da bom za 300 eur čez prišel in potem verjetno spomladi (al pa kak mesec prej, da bom mel več časa uživat v generalki) nabavim večjo sestro :P

za rs 250 ti nebo ispit A2 nič pomenil ker ma motor v prometni več kot 35kw, razen če zrihtaš papire za 35 oz. blokiraš :D

Popravljeno . Popravil 666
Objavljeno

za rs 250 ti nebo ispit A2 nič pomenil ker ma motor v prometni več kot 35kw, razen če zrihtaš papire za 35 oz. blokiraš :D

zrihtam papire za 25 in ne blokiram :whistle:

ker je tudi osnovna moč novih modelov 56KM, kar je čisto lepo pod 50 kw in ni problemov z 25 kw blokado

starejši modeli imajo pa 65KM in to izključno zato, ker nimajo katalizatorjev, vse ostalo je isto, tako da samo natakneš gor neke aftermerket krivine, re-jetaš in si na 65, z malo igračkanja si an 70 dvotaktnih in to mi bo pomoje par let čisto dovolj :grim

sem sprobal dobro nastavljeno rs250 tudi po grobniku in kljub temu, da sem jo prvič vozil, ni mel moj gixxer 600 kaj kašlat proti njej tako da ja...

edino požre veliko ampak itak sem žez leto na faxu in jo lahko koristim samo čez vikende, tako da bo idealna izbira :OK:

Objavljeno

zrihtam papire za 25 in ne blokiram :whistle:

ker je tudi osnovna moč novih modelov 56KM, kar je čisto lepo pod 50 kw in ni problemov z 25 kw blokado

starejši modeli imajo pa 65KM in to izključno zato, ker nimajo katalizatorjev, vse ostalo je isto, tako da samo natakneš gor neke aftermerket krivine, re-jetaš in si na 65, z malo igračkanja si an 70 dvotaktnih in to mi bo pomoje par let čisto dovolj :grim

sem sprobal dobro nastavljeno rs250 tudi po grobniku in kljub temu, da sem jo prvič vozil, ni mel moj gixxer 600 kaj kašlat proti njej tako da ja...

edino požre veliko ampak itak sem žez leto na faxu in jo lahko koristim samo čez vikende, tako da bo idealna izbira :OK:

Me je zadnič en prehitu ja, če bi še sam imel tolk jajc bremzat zadnji hip mi nebi ušel. Ker po ravninah in ovinkih sem bil skos za njim. .)

Objavljeno

Me je zadnič en prehitu ja, če bi še sam imel tolk jajc bremzat zadnji hip mi nebi ušel. Ker po ravninah in ovinkih sem bil skos za njim. .)

pa ni tolk fora v jajcih, kot v tem da je mel on ene 40-50 kil lažji motor od tebe in to se pri bremzanju v ovinke še kako pozna :yes:

ampak dobro; to ni tema o rs 250 in smo že rahlo :topic: zato raj nehejmo

Objavljeno (popravljeno)

zrihtam papire za 25 in ne blokiram :whistle:

ker je tudi osnovna moč novih modelov 56KM, kar je čisto lepo pod 50 kw in ni problemov z 25 kw blokado

starejši modeli imajo pa 65KM in to izključno zato, ker nimajo katalizatorjev, vse ostalo je isto, tako da samo natakneš gor neke aftermerket krivine, re-jetaš in si na 65, z malo igračkanja si an 70 dvotaktnih in to mi bo pomoje par let čisto dovolj :grim

sem sprobal dobro nastavljeno rs250 tudi po grobniku in kljub temu, da sem jo prvič vozil, ni mel moj gixxer 600 kaj kašlat proti njej tako da ja...

edino požre veliko ampak itak sem žez leto na faxu in jo lahko koristim samo čez vikende, tako da bo idealna izbira :OK:

Na Grobniku a? :) Ziher maš slikco, ko si fural na Grobniku. Al pa vsaj od Gixxera.?Vsaj obljubu si mi jih...

Tebi niti 250 konjev ne bo dovolj...na papirju in na jeziku :D

Popravljeno . Popravil budacki
Objavljeno

Na Grobniku a? :) Ziher maš slikco, ko si fural na Grobniku. Al pa vsaj od Gixxera.?Vsaj obljubu si mi jih...

Tebi niti 250 konjev ne bo dovolj...na papirju in na jeziku :D

sem ti poslou na fejsbuk zdle k si tolk tečn :winkiss:, zdej lahko pa počas nehaš z kurcem opletat, si raj kej ubau, pa greva kkšno čez gorjance, k smo že konkretno offtopic .)

Objavljeno

zanima koga aprilia rs 125 spain replica? 2007 letnik 9000km, ravnokar opravljen tehnični nasledni je 2013... 170 končna, rave ventil, gianelli. velika napaka edino da je prejšni lastnik po šodru padel opraskal plastike, jih dau barvati nekemu začetniku... barva je identična spain replici edino nalepk ni gor

post-32675-0-66697400-1314572256_thumb.jpg

  • Všeč mi je 1
Objavljeno

zanima koga aprilia rs 125 spain replica? 2007 letnik 9000km, ravnokar opravljen tehnični nasledni je 2013... 170 končna, rave ventil, gianelli. velika napaka edino da je prejšni lastnik po šodru padel opraskal plastike, jih dau barvati nekemu začetniku... barva je identična spain replici edino nalepk ni gor

To rsko pa poznam ...oz 1 LASTNIKA poznam..Alen Nedeljko The Man :) !!

Objavljeno

To rsko pa poznam ...oz 1 LASTNIKA poznam..Alen Nedeljko The Man :) !!

S tem, da on ni nikol padel z njo ^^ vsaj kolikor me spomin ne vara :D Razen, če je klimez že tretji lastnik :D

  • Všeč mi je 1
Objavljeno

ne poznam alenka... je pa 2 alstnik pado ja, kupi kdo zaribano aprilio rs 2007 letnik?

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!