zigec00000@gmail.com Objavljeno April 30, 2013 Opozori Objavljeno April 30, 2013 Lp Problem na fergazerju spodaj pri mali lukni mi ven teče bencin in to kr fejst po nekaj sekundah vožnje pa me zanima kaj bi lahko tu blo narobe sem vzel dol fergazer pa ga očistil pa vse pa še vedno isto.. prilagam sliko http://shrani.si/f/32/A3/4pQHUtsP/20130426181917.jpg
NinjaRider04 Objavljeno April 30, 2013 Opozori Objavljeno April 30, 2013 Lp Problem na fergazerju spodaj pri mali lukni mi ven teče bencin in to kr fejst po nekaj sekundah vožnje pa me zanima kaj bi lahko tu blo narobe sem vzel dol fergazer pa ga očistil pa vse pa še vedno isto.. prilagam sliko http://shrani.si/f/32/A3/4pQHUtsP/20130426181917.jpg malo tale zlati šrajf zategni.. pa daj si neko novo cevko polek gor ..aja pa dize poglej..
zigec00000@gmail.com Objavljeno April 30, 2013 Opozori Objavljeno April 30, 2013 mah sem že popravo sam 10 mi je različno povedlo sem odprl gor pa plovec pogledal pa je bil na eni stran poln bencina pa sem ga sprazno pa nazaj skup zapacal pa gre
pero27 Objavljeno Maj 1, 2013 Opozori Objavljeno Maj 1, 2013 Mi pametni, ti neumen. SP varianta je itq SPORT PRODUCT, tako da čudno, da je namenjena dikranju. Je pa res, da nisem še nikjer zasledil, da imajo kurbl. RS 250 ma kurbl drgač! a to si sam pogruntal?! jst sm pa mislu da SP pomen super prdalo :grim evo ti SP mašine drgač pa SP pomen sport production .)
denso26 Objavljeno Maj 2, 2013 Opozori Objavljeno Maj 2, 2013 (popravljeno) Zanima me, kako je pr rs 125 in vožnjo po avtocesti z hitrostjo 140km/h cca 100 km, je to mogoče ali ni dobro za agregat? Popravljeno Maj 2, 2013. Popravil denso26
znj Objavljeno Maj 2, 2013 Opozori Objavljeno Maj 2, 2013 Na tvojem mestu ne bi probaval..ni zdravo ne za motor in ne zate..kje bi pa dobil tako veliko ravnino ali misliš avtocesto? V vsakem primeru ne priporočam...
Gasperr Objavljeno Maj 2, 2013 Opozori Objavljeno Maj 2, 2013 A bo enosmerna pot? Ker pol boš ostal tam dokler ne narediš generalke No resno, ne tega delat. Konstantno držat tako visoke obrate da se boš lahko skos pelal 140+ je smrt za 2t mašine. Sploh pa po avtocesti tako ali tako ni nekega veselja z motorjem, tako da nič ne boš zamudil
Whitee Objavljeno Maj 2, 2013 Opozori Objavljeno Maj 2, 2013 Tudi jaz ne priporočam, meni je že 4t hudo pol minute držat na visokih obratih konstantno
SpiZek Objavljeno Maj 2, 2013 Opozori Objavljeno Maj 2, 2013 Zanima me, kako je pr rs 125 in vožnjo po avtocesti z hitrostjo 140km/h cca 100 km, je to mogoče ali ni dobro za agregat? Pel se 120-130km/h pa nima bit kej narobe
denso26 Objavljeno Maj 3, 2013 Opozori Objavljeno Maj 3, 2013 avtocesto sem mislil ja, sem pa pri kilometrih pretiraval, gre se za kakšnih 15-30km ne pa 100km....pač na avtocesti tistih 10 minut uvoz pa izvoz, drugače pa itak mislim izogibat avtoceste, ker je dolgočasna.
znj Objavljeno Maj 3, 2013 Opozori Objavljeno Maj 3, 2013 Aaaa to ni panike samo po pameti, da ne bo kaj narobe.
budacki Objavljeno Maj 4, 2013 Opozori Objavljeno Maj 4, 2013 a to si sam pogruntal?! jst sm pa mislu da SP pomen super prdalo :grim evo ti SP mašine drgač pa SP pomen sport production .) Vidim, da ti google dobro služi, če že bonton ne. Zanima me, kako je pr rs 125 in vožnjo po avtocesti z hitrostjo 140km/h cca 100 km, je to mogoče ali ni dobro za agregat? Če se boš peljal 20km in ti motor tega ne bo zdržal...potem je nekaj narobe. Sicer ga ne rabiš obračat do konca....tam nekje 120 bi pa moral normalno zdržat. Enkrat sem bil na avtocesti z Aprilijo in še to je bila zaprta in je normalno zdržala poln gas ~70km. In verjamem, da bi tudi še 10×. Pa predstavljaj si kakšne Ride, kjer priganjaš motor v eno, vsaj jst bi ga in zdrži normalno, vsaj moral bi. :grim
znj Objavljeno Maj 5, 2013 Opozori Objavljeno Maj 5, 2013 Meni je takrat ribnilo ko smo vozili cca. 100 km s povprečno okoli 120 kmh. Naj bi se šlo za panoramsko vožnjo...kurac, skozi naselja 90, drugače 140... in je pač stopilo bat oz. en košček samo. Še to naj bi bila krivda proizvajalca batov(tako mi je mehanik rekel). Hvalabogu, da sem takoj ustavil, da je podrsalo samo nikasil, ker če bi cilinder bi odštel veliko več €€€ kot sem
tintin Objavljeno Maj 5, 2013 Opozori Objavljeno Maj 5, 2013 ne vem kaj mate tolk problemov z temi 2t... če je use nastavlljeno kot je treba zadeva deluje. Edino kar morate pazit je to, da pri useh pravilnih nastavitvah ne zavirate z mašino- obremenitev brez mazanja. LP
norc 16 Objavljeno Maj 6, 2013 Opozori Objavljeno Maj 6, 2013 Meni je takrat ribnilo ko smo vozili cca. 100 km s povprečno okoli 120 kmh. Naj bi se šlo za panoramsko vožnjo...kurac, skozi naselja 90, drugače 140... in je pač stopilo bat oz. en košček samo. Še to naj bi bila krivda proizvajalca batov(tako mi je mehanik rekel). Hvalabogu, da sem takoj ustavil, da je podrsalo samo nikasil, ker če bi cilinder bi odštel veliko več €€€ kot sem Predvidevam da si fural 07 oz. novejši letnik. Da nebom čist off ima kdo za prodat delujočo mašino ?
Buschi Objavljeno Maj 6, 2013 Opozori Objavljeno Maj 6, 2013 Na servis sem dal aprilio z rotax 122 mašino, kjer je bila menjana tudi gas zajla. Sedaj ima motor za 20 km/h nižjo končno, v pospeških me šije navaden klijo, poraba pa je iz 5 skočila na 8 l/100 km. Opažam tudi, da mi iz tistega sivega deklca, kjer se skriva pumpa za 2t olje, kaplja olje. Lahko kaj sam postorim ali moram peljati nazaj?
macak333 Objavljeno Maj 7, 2013 Opozori Objavljeno Maj 7, 2013 Na servis sem dal aprilio z rotax 122 mašino, kjer je bila menjana tudi gas zajla. Sedaj ima motor za 20 km/h nižjo končno, v pospeških me šije navaden klijo, poraba pa je iz 5 skočila na 8 l/100 km. Opažam tudi, da mi iz tistega sivega deklca, kjer se skriva pumpa za 2t olje, kaplja olje. Lahko kaj sam postorim ali moram peljati nazaj? Kaj so pa nardili vse na servisu? Si jo mooče rabil utekat? Drgače pa v vsakem primeru reklamiraj, samo ne se nič dotikat sam, ker ti pol ne bodo upošteval reklamacije.
norc 16 Objavljeno Maj 8, 2013 Opozori Objavljeno Maj 8, 2013 Norc 2007 letnik je...zakaj? Ker ima ta model in novejši super napreden fergazer, katerega še noben serviser nenastavi v prvo tako dobro da nebi ob odpiranju zaribala. Največ živcev in stroškov si prišparaš če kupiš ob odblokiranju gor fergazer od prejšnjega modela in vstaviš noter 120-128 dizo (original odprt-športni izpuh) ali pa 34ko.
pink-panther Objavljeno Maj 9, 2013 Opozori Objavljeno Maj 9, 2013 Pozdravljeni, sem nov na forumu in že kar nekaj časa razmišljam o nakupu motorja. Vse kar pomislim je Aprilia RS 125. Se vnaprej opravičujem če boste jezni zaradi teme, mogoče sem tak šalabajter in nisem ravno v pravo temo začel pisat, ampak ker imam v glavnem željo kupiti Aprilio RS 125 , sem pomislil da je najboljše , če pišem v to temo. V glavnem bi rad kupil omenjeni motor za vožnjo tam od 20-50km na dan. Pač za dušo. Namesto da se vozim okoli z avtom in ker bi se rad tudi nekako vpeljal v motosvet, ter pridobil nekaj izkušenj dokler ne bom star 24 let in naredil izpit za neomejeno. Seveda bi se rad tudi podal na daljše ture, v smislu 90-150km oddaljene. Toliko da pridem do hrvaške(umag, mogoče tudi Krk...). Moja ideja o vožnji z Aprilio bi bila da bi se vozil tam 90-110km/h in seveda da bi imel "rezervo" v brzini in v pospeških za normalno prehitevanje, ravno zato pa ne razmišljam o nakupu 4T motorja s 125 kubiki. Mislim kupiti motor do 1000€. Mehanik nisem, znanja, da bi znal šraufat nimam, željo pa ogromno. Zelo bi rad znal stikat kaj po motorju. Ali je zelo težko začet z nule in se učit sproti, s tem da ne bi naredil kakšnih hujših napak na motorju? Se res tako zelo kvarijo te Aprilie? Zadnja 2 tedna sem bral kako je z motorji in sem dobil toliko mešanih občutkov glede tega ali je možno imeti Aprilio 2 leti brez nekih hujših napak na motorju, da sem skoraj se že odločil, da bi naredil izpit za A2 in kupil motor za to kategorijo , vendar me je tako stisnilo to da pridem takoj čez 2500€ in toliko pa za motor zaenkrat še nebi dajal, ker nimam namena se že takoj vozit na neke dolge ture, kot mislim da je primerno za motorje z 500> kubiki(ja, nisem nek dober poznavalec...). Bolj duša in mogoče z njim na morje. Vem da je za Aprilio treba skrbet in pridejo tudi stroški. Ampak te stroške bi pač sproti poravnal in enkrat na leto dat določeno ,upam da zmerno, količino denarja da motor dela ni problem. Zelo vesel in hvaležen bom vseh odgovorov. Že vnaprej pa se opravičujem če se bo kdo razjezil , da sem pisal v to temo. Že med branjem drugih tem sem se kar malo "podelal v hlače" (šalo na stran ) ker sem videl kako fajn te okregajo za zgrešeno temo. Kot pravim, tukaj vidim da ste fantje ki se ukvarjate s tem motorjem in zato mislim da boste imeli največ izkušenj in prave slike o tem kakšen je motor. Lep pozdrav in lep dan
rok418 Objavljeno Maj 9, 2013 Opozori Objavljeno Maj 9, 2013 Pozdravljeni, sem nov na forumu in že kar nekaj časa razmišljam o nakupu motorja. Vse kar pomislim je Aprilia RS 125. Se vnaprej opravičujem če boste jezni zaradi teme, mogoče sem tak šalabajter in nisem ravno v pravo temo začel pisat, ampak ker imam v glavnem željo kupiti Aprilio RS 125 , sem pomislil da je najboljše , če pišem v to temo. V glavnem bi rad kupil omenjeni motor za vožnjo tam od 20-50km na dan. Pač za dušo. Namesto da se vozim okoli z avtom in ker bi se rad tudi nekako vpeljal v motosvet, ter pridobil nekaj izkušenj dokler ne bom star 24 let in naredil izpit za neomejeno. Seveda bi se rad tudi podal na daljše ture, v smislu 90-150km oddaljene. Toliko da pridem do hrvaške(umag, mogoče tudi Krk...). Moja ideja o vožnji z Aprilio bi bila da bi se vozil tam 90-110km/h in seveda da bi imel "rezervo" v brzini in v pospeških za normalno prehitevanje, ravno zato pa ne razmišljam o nakupu 4T motorja s 125 kubiki. Mislim kupiti motor do 1000€. Mehanik nisem, znanja, da bi znal šraufat nimam, željo pa ogromno. Zelo bi rad znal stikat kaj po motorju. Ali je zelo težko začet z nule in se učit sproti, s tem da ne bi naredil kakšnih hujših napak na motorju? Se res tako zelo kvarijo te Aprilie? Zadnja 2 tedna sem bral kako je z motorji in sem dobil toliko mešanih občutkov glede tega ali je možno imeti Aprilio 2 leti brez nekih hujših napak na motorju, da sem skoraj se že odločil, da bi naredil izpit za A2 in kupil motor za to kategorijo , vendar me je tako stisnilo to da pridem takoj čez 2500€ in toliko pa za motor zaenkrat še nebi dajal, ker nimam namena se že takoj vozit na neke dolge ture, kot mislim da je primerno za motorje z 500> kubiki(ja, nisem nek dober poznavalec...). Bolj duša in mogoče z njim na morje. Vem da je za Aprilio treba skrbet in pridejo tudi stroški. Ampak te stroške bi pač sproti poravnal in enkrat na leto dat določeno ,upam da zmerno, količino denarja da motor dela ni problem. Zelo vesel in hvaležen bom vseh odgovorov. Že vnaprej pa se opravičujem če se bo kdo razjezil , da sem pisal v to temo. Že med branjem drugih tem sem se kar malo "podelal v hlače" (šalo na stran ) ker sem videl kako fajn te okregajo za zgrešeno temo. Kot pravim, tukaj vidim da ste fantje ki se ukvarjate s tem motorjem in zato mislim da boste imeli največ izkušenj in prave slike o tem kakšen je motor. Živijo in dobrodošel na forumu Tako kar ti jaz znam povedat. Glede na to tvojo objavo sklepam da si zelo zagret za ta motor. Js mislim da z aprilio rs 125 nimas kej falit. Motor je super ce ga bos ti redno vzdrzevau in lepo skrbeu zanj. Glede potovanj ce bos vozu 200 km po avtocesti konstantno 130 na uro ni ampak do 100-150. Km zdrzi brez problema. Tudi ostalo ti bo moci za prehitevanje in use ostalo. Glede tega koliko bos odstel za motor ti je mogoce 1000€ premalo raje dodaj se malo vec pa si kupi lepo ohranjen motor da nbos meu tezau z njim. Servisni intervali niso pogosti razen pac obvezno kar rabis tisto olje za mesanco pa da mazes ketno gume preverjas sraufe na motorju pa take malenkosti. Glede sraufanja ni tezko zacet samo voljo treba met pa kako knjigo v eoko uzet pa malo prebrat al pa up kakega mehanika pa ti bo pomagau, Tako ali tako vecjega sraufanja ni ce te motor ne zajebava. Verizni set zna pomoje menjati usak gume mors itak pri vulkanizerju ce nimas opreme doma bat pa te stvari pa tudi lahko storis doma ni velik problem pa itak to ti je zelo redko. Js upam da sm ti z odgovorom kaj pomagau. Lep pozdrav in lep dan pink-panther 1
pink-panther Objavljeno Maj 9, 2013 Opozori Objavljeno Maj 9, 2013 Najlepsa hvala za odgovor. to sem tudi nekako pricakoval. tak odgovor, ker je seveda tako pozitiven. ) drugace pa se po avtocesti nebi niti vozil razen ce ne bi bilo nujno(da ni nobene boljse poti) ker meni so stare ceste res lepe in zanimive. kaj sele z motorjem.... ) drugace pa za sraufat , bi me zanimalo, ampak ce nebi zajebaval motor bi blo se lepse. ) omenil sem za 1000€ ker so do 1500€ priblizno isti letniki(ok malo napamet govorim ker sem enih 6 mogoce pogledal motor cez 1000€ ) in ker me je zelo strah da bi blo treba dosti popravljat ker vecino teh motorjev je velika moznost da so bili grdo obravnavani( ni pa to cista resnica , so sigurno ljudje ki skrbijo lepo za svoj motor, kakor bi tudi sam skusal za njega). drugace za olje , bate , it. sem ze seznanjen in nebi biu to problem dokler ne dela problemov motor. se dva razloga sta zakaj gledam tako ceno. prvic je en prijatelj 4 leta nazaj dal 1800€ za motor in je dal na njega se 1x vec za vsa popravila. drugi razlog je pa da en s foruma prodaja motor in kot sem bral prejsnje objave je ta gospod/gospodic veliko popravil in menjal. pa se mi zdi da je kar skrbno delal z motorjem , glede na objave in interes ki ga je pokazal na forumu.
Gasperr Objavljeno Maj 9, 2013 Opozori Objavljeno Maj 9, 2013 Moreš vedet, da je po večini aprilio za 1000€ menjalo že kar nekaj lastnikov in tako staro boš že težko dobil ohranjeno..- tako ohranjeno, da ne bi bilo potrebno vsaj tu pa tam kaj posečt v motor. Če imaš možnost kupi neki novejšega in ko boš kupoval, zraven vzami nekoga, ki se spozna in ve kaj gledat. Ni noben bav bav kaj pošraufat, ampak malo že moraš vedet kaj sploh gledat, ko pride do določenih problemov. Sam sem pred tremi leti kupil RSko letnik 2008 za 3500€. V dveh letih, 13.000 kilometrih sem edino kar se tiče NErednega vzdrževanja porabil mislim da nekje 50€ (ČE). Pa še to zaradi lastne neumnosti. Prvič sem moral kupil ploščico rave ventila, ker se mi je ona odlomila, drugič pa sem moral zamenjat o-ring na vodni pumpi, ker sem namesto antifriza imet le vodo in se je ring obrabil. Druga je ostalo samo še redno vzdrževanje - gume, olje, ketn set ipd. Nič bolj se ne kvarijo kot ostali motorji, so pa bolj občutljivi in je treba z njimi delat na malo drugačen način, kot je večina najstnikov navajenih..še posebno če je ata-financ-minister. Ravno zaradi tega je kupovanje takih 2nd handed motorjev riskantno dejanje in poznanje zgodovine motorja je zlata vredno. Kar se tiče pa 'potovanja' s tem motorjem je pa brez problema. Sam sem naredil tudi do 550km na dan: Šoštanj-Umag-Šoštanj ( plus kilometri, ko sem se vmes zgubil v kopru :$ ). Je pa res vprašanje, če bi si upal take kilometre delat z več kot 10 let starim motorjem. No..seveda odvisno kako bi mi pred tem služil..pa to. Kupovanje 1000€ vredne aprilie in pričakovanje top-notch motorja je že skoraj na meji naivnosti, na žalost...je pa to le moje skromno mnenje.
pink-panther Objavljeno Maj 9, 2013 Opozori Objavljeno Maj 9, 2013 Moreš vedet, da je po večini aprilio za 1000€ menjalo že kar nekaj lastnikov in tako staro boš že težko dobil ohranjeno..- tako ohranjeno, da ne bi bilo potrebno vsaj tu pa tam kaj posečt v motor. Če imaš možnost kupi neki novejšega in ko boš kupoval, zraven vzami nekoga, ki se spozna in ve kaj gledat. Ni noben bav bav kaj pošraufat, ampak malo že moraš vedet kaj sploh gledat, ko pride do določenih problemov. Sam sem pred tremi leti kupil RSko letnik 2008 za 3500€. V dveh letih, 13.000 kilometrih sem edino kar se tiče NErednega vzdrževanja porabil mislim da nekje 50€ (ČE). Pa še to zaradi lastne neumnosti. Prvič sem moral kupil ploščico rave ventila, ker se mi je ona odlomila, drugič pa sem moral zamenjat o-ring na vodni pumpi, ker sem namesto antifriza imet le vodo in se je ring obrabil. Druga je ostalo samo še redno vzdrževanje - gume, olje, ketn set ipd. Nič bolj se ne kvarijo kot ostali motorji, so pa bolj občutljivi in je treba z njimi delat na malo drugačen način, kot je večina najstnikov navajenih..še posebno če je ata-financ-minister. Ravno zaradi tega je kupovanje takih 2nd handed motorjev riskantno dejanje in poznanje zgodovine motorja je zlata vredno. Kar se tiče pa 'potovanja' s tem motorjem je pa brez problema. Sam sem naredil tudi do 550km na dan: Šoštanj-Umag-Šoštanj ( plus kilometri, ko sem se vmes zgubil v kopru :$ ). Je pa res vprašanje, če bi si upal take kilometre delat z več kot 10 let starim motorjem. No..seveda odvisno kako bi mi pred tem služil..pa to. Kupovanje 1000€ vredne aprilie in pričakovanje top-notch motorja je že skoraj na meji naivnosti, na žalost...je pa to le moje skromno mnenje. tega se zavedam ja. zal sem zelo naiven. to moram priznat. nisem vesc v kupovanju rabljenih avtov/motorjev . problem je ker sem ze zelo zafrustriran glede tega. zelim si en bolj "konkreten" motorcek ze 5 let. in to prestavljanje leto za leto je kar zivcni zlom. ( vem da deluje smesno ). fora je da bo treba potem spet sparat nekej dnara da pridem na budget cez 1500 ali 2000 € . in se najvec pa je problem moj strah ker kot sem rekel je enkrat prijatelj kupil za 1800€ in je blo na robu delujocega po par dnevih. tvoj nasvet jemljem kot pravo kritiko in verjamm da je bistveno bolj pametno razmisljat o cem novejsem in hvala za to mnenje. pac mislis sem da bi mogoce uspela moja ideja.... zal ne deluje tako. vem pa nekaj. takoj ko sem pred leti sedel na aprilio je bil to zame "orgazem". zvok, moc(dovolj za 22+ konjicu) skratka zver za svojo velikost... skratka nepozabna voznja
SpiZek Objavljeno Maj 9, 2013 Opozori Objavljeno Maj 9, 2013 Moreš vedet, da je po večini aprilio za 1000€ menjalo že kar nekaj lastnikov in tako staro boš že težko dobil ohranjeno..- tako ohranjeno, da ne bi bilo potrebno vsaj tu pa tam kaj posečt v motor. Če imaš možnost kupi neki novejšega in ko boš kupoval, zraven vzami nekoga, ki se spozna in ve kaj gledat. Ni noben bav bav kaj pošraufat, ampak malo že moraš vedet kaj sploh gledat, ko pride do določenih problemov. Sam sem pred tremi leti kupil RSko letnik 2008 za 3500€. V dveh letih, 13.000 kilometrih sem edino kar se tiče NErednega vzdrževanja porabil mislim da nekje 50€ (ČE). Pa še to zaradi lastne neumnosti. Prvič sem moral kupil ploščico rave ventila, ker se mi je ona odlomila, drugič pa sem moral zamenjat o-ring na vodni pumpi, ker sem namesto antifriza imet le vodo in se je ring obrabil. Druga je ostalo samo še redno vzdrževanje - gume, olje, ketn set ipd. Nič bolj se ne kvarijo kot ostali motorji, so pa bolj občutljivi in je treba z njimi delat na malo drugačen način, kot je večina najstnikov navajenih..še posebno če je ata-financ-minister. Ravno zaradi tega je kupovanje takih 2nd handed motorjev riskantno dejanje in poznanje zgodovine motorja je zlata vredno. Kar se tiče pa 'potovanja' s tem motorjem je pa brez problema. Sam sem naredil tudi do 550km na dan: Šoštanj-Umag-Šoštanj ( plus kilometri, ko sem se vmes zgubil v kopru :$ ). Je pa res vprašanje, če bi si upal take kilometre delat z več kot 10 let starim motorjem. No..seveda odvisno kako bi mi pred tem služil..pa to. Kupovanje 1000€ vredne aprilie in pričakovanje top-notch motorja je že skoraj na meji naivnosti, na žalost...je pa to le moje skromno mnenje. Malo poglej pogodbo za koliko si kupil motor Da še jaz pripomnim kakšno: - predlagam ti da kupiš RSko od Gasperja -- zakaj? zato ker je preteklost 100% znana in je že od cca 3000km v lastništvu forumašev (jaz, budački in gašper) - tako kot so ti že povedali če lepo delaš z motorjem ni nekih stroškov
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se