Sokole Objavljeno Junij 13, 2013 Opozori Objavljeno Junij 13, 2013 aha hvala obema, na elektrodi od svečke je razvidna tretja kategorija, črn sajast ostanek,sem pa tudi ugotovil da je navoj od svečke vse do podložke ter na podložki črn,oz. pacast od črne tekočine-olja nvn oz. verjetno odvečnih ostankov benzina ?
budacki Objavljeno Junij 13, 2013 Opozori Objavljeno Junij 13, 2013 aha hvala obema, na elektrodi od svečke je razvidna tretja kategorija, črn sajast ostanek,sem pa tudi ugotovil da je navoj od svečke vse do podložke ter na podložki črn,oz. pacast od črne tekočine-olja nvn oz. verjetno odvečnih ostankov benzina ? Kero svečko maš not? BR 9 al BR 10 EG? Dej 10 noter zdej poleti. Pa diza 190 je ziher prevelika. Daleč prevelika. Zmanjšaj to malo. Sicer pa keri letnik mopeda pa imaš? Sicer ne vem kako je z dizami za 34mm, sam na 28 bi za vhsb morala bit diza nekje okrog 160, verjetno na 34 malček večja.
Sokole Objavljeno Junij 13, 2013 Opozori Objavljeno Junij 13, 2013 (popravljeno) Svečka je NGK R br10eg (zakaj spoh ta R služi ? ) ,drugače je letnik 2000,mašina rotax 122... ,se strinjam, fix je prevelika,koliko sem zasledil na tem forume ker sem prej brskal po netu http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?119604-Dellorto-34mm-Carburettor naj bi standard bila 155, drugače pa uporabljajo dize tam do 165 največ ,bo trema manjšo nabavit! Ta ima recimo 165 dizo http://www.youtube.com/watch?v=KeODEMlnbhc Popravljeno Junij 13, 2013. Popravil Sokole
budacki Objavljeno Junij 14, 2013 Opozori Objavljeno Junij 14, 2013 Svečka je NGK R br10eg (zakaj spoh ta R služi ? ) ,drugače je letnik 2000,mašina rotax 122... ,se strinjam, fix je prevelika,koliko sem zasledil na tem forume ker sem prej brskal po netu http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?119604-Dellorto-34mm-Carburettor naj bi standard bila 155, drugače pa uporabljajo dize tam do 165 največ ,bo trema manjšo nabavit! Ta ima recimo 165 dizo http://www.youtube.com/watch?v=KeODEMlnbhc Ja pa ne 155 dize na original vplinjaču? Na original bi blo nekje med 123 pa 128. (če govoriva o tem letniku motorja ter vplinjača) Za tega večjega pa žal ne vem, vendar ja, nekje okrog 160 kot sem že rekel.
Sokole Objavljeno Junij 15, 2013 Opozori Objavljeno Junij 15, 2013 Orginal naj bi bila 155 diza v 34mm vplinjaču
Sokole Objavljeno Junij 16, 2013 Opozori Objavljeno Junij 16, 2013 Lahko tankan to v aprilio za olje ? Danes nujno rabim olje pa ga drugje nemorne dobit http://www.petrol.si/izdelki-za-vozila/izdelek/sint-2t
znj Objavljeno Junij 16, 2013 Opozori Objavljeno Junij 16, 2013 Če je nuja lahko. Meni je enkrat na poti zmanjkalo olja bogu na nogu in sem tankal noter tole olje. Ko sem prišel domou, sem pa dotočil Castrol TTS. Ribnilo mi ni tako da je ql
Sokole Objavljeno Junij 16, 2013 Opozori Objavljeno Junij 16, 2013 Aham vrede,makar še 2% mešanco v rezervar posebej naredim ?
NinjaRider04 Objavljeno Junij 16, 2013 Opozori Objavljeno Junij 16, 2013 Aham vrede,makar še 2% mešanco v rezervar posebej naredim ? ja seveda da lahko :D
budacki Objavljeno Junij 16, 2013 Opozori Objavljeno Junij 16, 2013 Aham vrede,makar še 2% mešanco v rezervar posebej naredim ? Rajši ne, ker ti bo prepihalo obročke. 4-5% mešanca?!?! Tako, kot škodi premalo olja, škodi tudi preveč olja. Verjemi. Pa olja se ne bi smela mešat, ker če se zgrizejo zgubijo neko lastnost (viskoznost mogoče?) in nimajo več prave mazilne vrednosti.
Sokole Objavljeno Junij 17, 2013 Opozori Objavljeno Junij 17, 2013 (popravljeno) Aham zanimivo,ja trenutno je v oljni pumpi ter v rezervarju isto olje bom pa tudi poskrbel da se ne pomešalo z drugim prepihalo obročke ? O.o to pomeni kompresija čaw čaw ter nabava novih obročkov ? Popravljeno Junij 17, 2013. Popravil Sokole
macak333 Objavljeno Junij 17, 2013 Opozori Objavljeno Junij 17, 2013 Menda če je preveč olja ti lahko zlepi obročke skup (sliši se dokaj logično). Tko sm jst slišu, za ziher pa ne vem, se nisem nikoli pogljabljal v te stvari.
NinjaRider04 Objavljeno Junij 17, 2013 Opozori Objavljeno Junij 17, 2013 Menda če je preveč olja ti lahko zlepi obročke skup (sliši se dokaj logično). Tko sm jst slišu, za ziher pa ne vem, se nisem nikoli pogljabljal v te stvari. ni res...sosid ma tounoja..no zdaj se nič več ne vozi (ni cajta).. pa je sam delal fest močno mešanico!!...več olja lepše in bolše maže!....aja mel je prvo 28mm uplinajč..pol 34..na koncu pa 38
macak333 Objavljeno Junij 17, 2013 Opozori Objavljeno Junij 17, 2013 (popravljeno) ni res...sosid ma tounoja..no zdaj se nič več ne vozi (ni cajta).. pa je sam delal fest močno mešanico!!...več olja lepše in bolše maže!....aja mel je prvo 28mm uplinajč..pol 34..na koncu pa 38 Preveč olja je lahko hudo narobe, saj ne izgoreva popolno in se ti saje nabirajo znotraj po cilindru, kar lahko pripelje do "limanja" obročkov na bat in kasneje v sej vemo kam.... toliko o preveč olja... Zablokiran motor je men pil 5l na 100km seprau jih je na 900 45l in 2 litra olja... če greš to mal računat pride mešanca 4% !!!! veliko prveč skratka, na kar ti nakazujejo tudi slike... Tko da un k misle da preveč olja ne škoduje, se zelo moti... Lp, Miha Evo, sm najdu kje sm to prebral. Sicer pravijo, da od viška glava ne boli vendar vseeno, če proizvajalec navede razmerje olje/benz bi mu jaz kar verjel, verjetno ni kr na blef pršu do teh številk :yes:. Popravljeno Junij 17, 2013. Popravil macak333
budacki Objavljeno Junij 17, 2013 Opozori Objavljeno Junij 17, 2013 Evo, sm najdu kje sm to prebral. Sicer pravijo, da od viška glava ne boli vendar vseeno, če proizvajalec navede razmerje olje/benz bi mu jaz kar verjel, verjetno ni kr na blef pršu do teh številk :yes:. To je kvas napisau Kje je ta človk? SXa je prodal al ne?
SpiZek Objavljeno Junij 17, 2013 Opozori Objavljeno Junij 17, 2013 To je kvas napisau Kje je ta človk? SXa je prodal al ne? Se mi zdi da ga ima sedaj njegov brat.
RS 125 Objavljeno Junij 20, 2013 Opozori Objavljeno Junij 20, 2013 Mene pa zanima kako se CDI odblokira mam pa Aprilio letnik 2005
budacki Objavljeno Junij 20, 2013 Opozori Objavljeno Junij 20, 2013 (popravljeno) Tole spodej moraš pretrgat. Najboljše je, da vzameš izvijač in približno 2-5mm od spodnje zadnje strani CDIja zapičiš v silikon. Že 2 sem tako poštimal. Ko poči si uštimal zadevo. Pa zadeva sploh ni nekej globoko, ne pregloboko rint noter. Popravljeno Junij 20, 2013. Popravil budacki
RS 125 Objavljeno Junij 20, 2013 Opozori Objavljeno Junij 20, 2013 Tole spodej moraš pretrgat. Najboljše je, da vzameš izvijač in približno 2-5mm od spodnje zadnje strani CDIja zapičiš v silikon. Že 2 sem tako poštimal. Ko poči si uštimal zadevo. Pa zadeva sploh ni nekej globoko, ne pregloboko rint noter. pa ni važno kje al na sredini al na strani pa samo zapičim da pokne pa je
RS 125 Objavljeno Junij 20, 2013 Opozori Objavljeno Junij 20, 2013 ka mislite da bi blo narobe da mi motor ful trokira med 6000 in 7000 obratov in si morm pomagat z kuplongo da pride črez
Gasperr Objavljeno Junij 20, 2013 Opozori Objavljeno Junij 20, 2013 (popravljeno) To je normalno za odblokirano aprilio. Kupi si rave ali pa daj nazaj not ono ploščico (blokado) v izpušni kanal, pa bo življenje lepše. Popravljeno Junij 20, 2013. Popravil Gasperr
RS 125 Objavljeno Junij 20, 2013 Opozori Objavljeno Junij 20, 2013 To je normalno za odblokirano aprilio. Kupi si rave ali pa daj nazaj not ono ploščico (blokado) v izpušni kanal, pa bo življenje lepše. imam ono ploščico noter pe vseen to dela in kolker js vem ni normalno da tako fejst trokira
budacki Objavljeno Junij 20, 2013 Opozori Objavljeno Junij 20, 2013 pa ni važno kje al na sredini al na strani pa samo zapičim da pokne pa je Najboljše na sredini, je pa vseeno kje. In ravno zaradi tega ti trokira. Bo veliko boljše, ko enkrat to narediš. Sicer je pa potem za tiste pussy riderje še RAVE ventil, da pa res več dejansko skoraj nič ne trokira. Ampak po želji. Stroška je skor 300€ (novo). Meni na nobeni Apriliji ni bil problem to trokiranje.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se