Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Evo mene :D..

Mogoče ste kje v 1200 sraneh že omenili ampak je preveč za pogledat...

Imam en veliki problem.. imam Aprilio etx z rotax 122 mašino... seveda je stvar zaribana.. in ima cilinder globoke reze... original je menda tam okol 53.9mm..

potrebno bi bilo dol vzet 1.5 do 2 mm... je to sploh izvedljivo za za cilinder in kanale.. in če se sploh dobi tak bat??..

kje ste majstri?..poznate koga v okolici maribor lenart da to zbrusi? :D

hvala za odgovor :D

To je nikasil, nimaš to kaj brusit, kvečjemu honat. In 2mm ne vem če boš potem večji bat dobil. Obnova cilindra te pride okrog 150€. Al pa kupi rabljenga kje.

Objavljeno

mene pa zanima če se da aprilio rs 125 registrerati pod 35kw?? kajti motor je predelan in nevem kako je iz registracijo... rad bi se pa vozil po cesti...

hvala za odgovore

L.P. Nejc

Objavljeno

Se da, vendar je potrebno na homologacijo, kjer ti bodo izmerili moč in vpisali novo. Pripravi kakšnih 100€.

LP

b

Objavljeno

Ozzy, spusti malo štandgas, ko se umiri je 1300 rpm dovolj, sedaj je blizu 2000. Oz. možno, da imaš zajlo od gasa preveč našponano v primeru, da se obrati spreminjajo s sukanjem krmila skrajno levo ali desno. Najbrž je tudi malo preveč zraka pri štandgasu, to se pa tudi da nastavit s šraufom zraven tistega, ki je za štandgas štelat.

  • 5 tedne pozneje...
Objavljeno

Pozdravljeni, imam eno vprašanje... :)

 

Pozimi je na vrsti servis in me zanima glede bata, če ga je potrebno menjati ali ne, ker eni govorijo da ga je boljše menjat pri določenih km, drugi pa so mnenja da se naj bat zamenja ko bo motor začel izgubljat na moči...tako da nevem koga naj poslušam  :?

 

motor ima drugače sedaj 30100km z prvim batom, s tem da je bil do 20000km zablokiran, torej ima prevoženih 10000 brez blokad in še vedno dela brezhibno

 

tako da bi prosil za odgovore  :notworthy:

 

P.S. je ob menjavi bata potrebno obvezno zamenjat ojnico, ali je bolje da se preveri če ima preveč lufta in se nato ukrepa?  :hmm:

Objavljeno (popravljeno)

30 100 km s prvim batom? oh my.. :D

 

Menji menji menji menji menji menji :) Tisto izgubljanje moči ne bo tako očitno, da bi ga ti takoj opazil...ko je prepozno ti pa zariba in imaš še en kup dodatnih stroškov. Tako da...menji...če je to res prvi bat si ga tako ali tako že do konca izmolzel :D Nehi bit škrt do svoje lubice pa ji privošč kar si zasluži! :)

Popravljeno . Popravil Gasperr
Objavljeno

tako je, prvi bat...sem pa res karseda čuval motor :)

 

če bi bil škrt, potem več nebi pela ljubica  :grim

hvala za odgovor  .)

Objavljeno

Tako je zamenji bat. Običajno se menjajo na 15000km (po navodilih proizvajalca na 16000km) lih zaradi tega, da ne bi prišlo še do večjih stroškov. Za ojnico pa poglej, da nima lufta gor in dol. Če ga ima vsaj malo tudi to zamenji, sicer pride kr drago, vendar pomni, če ne zamenjaš boš mel sam še večje probleme.

Bat najbolj da naročiš nekje v tujini, te pride ceneje. Aja pa če se boš sam tega lotil, si lahko narediš uslugo in kape sploh ne daješ dol ampak snameš kr skupaj s cilindrom.

Aja pa fajn ga je pol mal ulaufat :).

Objavljeno

Bat sem gledal pred kratkim po ebayu, in če se ne motim je bila cena okrog 60€ za original...zdaj če je to res :hmm:

 

lotil pa se tega sigurno nebom jaz, ker se ne spoznam ravno v to  :)

glede ulaufavanja pa sem že oveščen  :P

 

hvala za nasvete!  :OK:

Objavljeno

30 100 km s prvim batom? oh my.. :D

 

Menji menji menji menji menji menji :) Tisto izgubljanje moči ne bo tako očitno, da bi ga ti takoj opazil...ko je prepozno ti pa zariba in imaš še en kup dodatnih stroškov. Tako da...menji...če je to res prvi bat si ga tako ali tako že do konca izmolzel :D Nehi bit škrt do svoje lubice pa ji privošč kar si zasluži! :)

 

Se podpišem pod to  :smoke:

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Fantje in dekleta, js mam še kr en original celoten izpušni sistem za 06+ letnik. Dejte kupit no, se splača  :grim

Objavljeno

Fantje in dekleta, js mam še kr en original celoten izpušni sistem za 06+ letnik. Dejte kupit no, se splača  :grim

 

Fantje in dekleta, js mam še kr en original celoten izpušni sistem za 06+ letnik. Dejte kupit no, se splača  :grim

 

Fantje in dekleta, js mam še kr en original celoten izpušni sistem za 06+ letnik. Dejte kupit no, se splača  :grim

+30hp :P

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

Pozdravljeni...

imam vprašanje glede verižnega seta....se trudim že kar lep čas da bi našel kolikšno je število zobcev na originalnih (serijskih) zobnikih. Če sem pravilno izbrskal bi moralo biti razmerje 16-39 vem pa da obstajajo tudi druge variante, ampak me trenutno ne zanimajo saj je v takšnem stanju delovalo čist v redu...

 

Torej bi vprašal ali to drži, ali je ta podatek napačen ter katere znamke verige priporočate (slišim da je zelo cenjen D.I.D. ampak je kar nekaj opcij).

 

do sedaj imam nagledano to: http://www.ebay.de/itm/DID-Preiswert-Kettensatz-Kit-Chain-Aprilia-RS-125-alle-Baujahre-/231120145894?pt=DE_Motorradteile&hash=item35cfd58de6

 

Hvala!  :)

Objavljeno

Pozdravljeni...

imam vprašanje glede verižnega seta....se trudim že kar lep čas da bi našel kolikšno je število zobcev na originalnih (serijskih) zobnikih. Če sem pravilno izbrskal bi moralo biti razmerje 16-39 vem pa da obstajajo tudi druge variante, ampak me trenutno ne zanimajo saj je v takšnem stanju delovalo čist v redu...

 

Torej bi vprašal ali to drži, ali je ta podatek napačen ter katere znamke verige priporočate (slišim da je zelo cenjen D.I.D. ampak je kar nekaj opcij).

 

do sedaj imam nagledano to: http://www.ebay.de/itm/DID-Preiswert-Kettensatz-Kit-Chain-Aprilia-RS-125-alle-Baujahre-/231120145894?pt=DE_Motorradteile&hash=item35cfd58de6

 

Hvala!  :)

16-40 top varijanta...sem mel isto!...tale verižni set na ebayu je tudi dober..pa še poceni je  :OK: ..D.I.D je itak najbolša firma verižnih setov ;)...drugač pa raje kupi tukaj : http://www.rpm-team.si/default.asp?pid=modul_it&mid=sl&wid=3127&detailID=10330&segid=&ime=VERIGA_Z_ZOBNIKI_DID_APRILIA_RS_SPORT_125.

vedno kupujem tukaj verižni set in lahko samo rečem da se res Zadovoljen!..pa tudi dostava je hitra :)...

Objavljeno (popravljeno)

ampak 16-40 ni original razmerje če se ne motim, se pravi ko kupiš nov motor? 

bo treba kar preko ebaya, imamo še kup drugih stvari za porihtat in bo malo več stroškov....tu pa mi je res malo predrago za zdaj  ;)

 

hvala :)

Popravljeno . Popravil skategrizzly
Objavljeno

Pazi tale z ebaya je samo ketna DID zobniki pa niso. Lahko te pa potolažim, da sem imel enak set na svoji. Naredil sem okoli 5000km potem sem jo pa prodal.

Se mi zdi da je bilo za 2000 modele original 17/40. Poglej v svoj manual.

Objavljeno

Lahko vprašam kje si zasledil da zobniki niso DID in zakaj si verigo tako hitro prodal?  :)

v tem je namreč problem...nimam uporabniškega priročnika, saj ga nisem ob nakupu motorja dobil zraven, sem pa zato prenesel internetno verzijo kjer ne zasledim podatka za predji zobnik (za zadnjega sicer piše 40)

 

Kakšna pa je sploh razlika pri teh razmerjih, kar se tiče obrabe zobnikov in življenjske dobe verige?  :)

Objavljeno (popravljeno)

mislim da je hotel reči da je prodal motor, ne le ketno hehe :P

drugače pa na več zobih kot je, manjša naj bi bila obraba verige.

Popravljeno . Popravil tintin
Objavljeno

mislim da je hotel reči da je prodal motor, ne le ketno hehe :P

drugače pa na več zobih kot je, manjša naj bi bila obraba verige.

je bolj logično ja :slap:

hvala :)

Objavljeno

mislim da je hotel reči da je prodal motor, ne le ketno hehe :P

drugače pa na več zobih kot je, manjša naj bi bila obraba verige.

Obrabo verige in zobnikov najbolj zmanjšaš s pravilnim vzdrževanjem.

  • Všeč mi je 1
Objavljeno

Pozabil si napisat še da ne sme bit preveč nategnjena, če je preveč nategnjena se lahko dosti prej obrabi ;)

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!