Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Nekako sem upal, da bo Budački kaj več povedal, kateremu serviserju zaupati...

Objavljeno

Budacki je bankrotiral zaradi servisiranja 2 taktnih. Dober mehanik je drag, motor bo zdržal malo dlje. Slab mehanik je poceni, motor vtrga malo prej.

Na koncu si na istem. 2 taktne mašine niso tako zelo zapletene, izbira dobrih rezervnih delov in nastavitev zraka/bencina ter kvalitetno olje in racionalna uporaba motorja (ogrevanje, redno servisiranje,...) so dejavniki, ki na koncu vplivajo na to koliko moraš plačati.

Je pa tudi res, da generalka pri 2 taktnem, če zariba, stane pod 300€, če si vsaj malo iznajdljiv (nov nikasil 150€, kvaliteten bat set 100€, dihtunge itd), tako da niti ni tako hudo.
Jaz bi vsekakor povprašal pri kakšnih mehanikih cross motorjev, tam se da dobiti kvaliteto po zmerni ceni. 

Ti si iz Savinjskega konca...ni tam nekje blizu nek jugoslovanski motocross prvak, ki ima sedaj servis? Vrini se tam.
Je pa tudi res, da če daš na kakšen uradni servis...imaš garancijo in si NAČELOMA 1 leto popolnoma brez skrbi oz. kolikor velja garancija.

Najboljše prejdejo tisti, ki so se sami naučili servisiranja oz. imajo kakšnega kolega, ki ga to veseli in to počnejo doma. Takšni ljudje imajo tudi občutek ko je kaj z motorjem narobe in lahko preprečijo marsikatero okvaro. Poizkusi sam narediti generalko.

Objavljeno
pred 3 urami, budacki pravi:

Budacki je bankrotiral zaradi servisiranja 2 taktnih. Dober mehanik je drag, motor bo zdržal malo dlje. Slab mehanik je poceni, motor vtrga malo prej.
. Poizkusi sam narediti generalko.

No meni so 125 4krat zaribale...

Ko aprilia zaribala...

1 v garanciji...a bilo popravilo zelo drago.Generalni uvoznik pa izgubil uvozništvo...po moji prijavi v Italijo...

2.servisiral motokros mehanik...vse blo ok in 25% cene pooblaščenga...

3.Sam delal generalko,le k vaškemu izkušenemu avto mehaniku sem peljal na fine nastavitve.zraka,goriva..cena okoli 20% cene pooblaščenega...

V prvem primeru čaku na motor ko pes na kost...

Objavljeno (popravljeno)
Ob 27. 3. 2018 ob 6:07, budacki pravi:

 Poizkusi sam narediti generalko.

No, v to se nebi spuščal.

Ob 27. 3. 2018 ob 6:07, budacki pravi:

Ti si iz Savinjskega konca...ni tam nekje blizu nek jugoslovanski motocross prvak, ki ima sedaj servis?

Hm, nimam pojma kdo bi to bil.

 

Mamo pa evropskega prvaka v štiriciklih, ki bi rad nekaj šraufal...sam mu nebi bil poskusni zajček...

Popravljeno . Popravil Buschi
Objavljeno

Mam aprilio 125 in zakaj noce prestavit v ler ko je prizgana, ce je ugasnjena pa prestavi normalno v ler.

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

Pozdravljeni

Ali je olje Motul 2T 510 primerno za rs-sko? 

Objavljeno
On 3/30/2018 at 6:32 PM, Zuzi said:

Mam aprilio 125 in zakaj noce prestavit v ler ko je prizgana, ce je ugasnjena pa prestavi normalno v ler.

Menjaj olje menjalnika s predpisanim tipom ali nastavi jeklenico sklopke.

 

7 hours ago, lukc22 said:

Pozdravljeni

Ali je olje Motul 2T 510 primerno za rs-sko? 

Da.

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Spet jest.

Mulcu sem šenkal, rečmo delujočo, aprilio.

In ga seveda takoj pelje v šolo da bojo med prakso šraufal na njem, da bo to bolj letel (Kidrič Celje).

Seveda so zjebal use. Nekaj so čarali okoli fergazerja, in sedaj motor 10 sekund deluje povsem OK, deset sekund ga lahko imaš

samo pod štandgasom, potem deset sekund spet na polno, deset sekund štandgas.

Isto se dogaja , če je motor v leru. Preprosto se mu zmeša in na mestu laufa poln gas, neglede kaj počnem z ročko za gas.

Kaj so storili ? Mehaniku ga ne  bom vozil, ker ima mulc za kazen, da ga spravi nazaj v takšno stanje,  kot ga je dobil.

 

Hvala za ideje in predloge.

 

Lp, obupan oče....:bum:

Objavljeno

Ne vem kak se rece....plovček v uplinjaču so narobe sestavili...spodnji del vplinjaca razstaviš in je not "plovček,ki je skozi luknjici pritrjen z " žičko" in to niso prav sestavili.  Vsaj pri men blo to...

Objavljeno (popravljeno)
6 hours ago, Buschi said:

Spet jest.

Mulcu sem šenkal, rečmo delujočo, aprilio.

In ga seveda takoj pelje v šolo da bojo med prakso šraufal na njem, da bo to bolj letel (Kidrič Celje).

Seveda so zjebal use. Nekaj so čarali okoli fergazerja, in sedaj motor 10 sekund deluje povsem OK, deset sekund ga lahko imaš

samo pod štandgasom, potem deset sekund spet na polno, deset sekund štandgas.

Isto se dogaja , če je motor v leru. Preprosto se mu zmeša in na mestu laufa poln gas, neglede kaj počnem z ročko za gas.

Kaj so storili ? Mehaniku ga ne  bom vozil, ker ima mulc za kazen, da ga spravi nazaj v takšno stanje,  kot ga je dobil.

 

Hvala za ideje in predloge.

 

Lp, obupan oče....:bum:

Zivijo! :D

Ne verjamem, da je tako hudo, kot izgleda na prvi pogled.

Uplinjac smo imeli povsem narazen, ga ocistili v ultrazvoku, motor po ciscenju ni deloval bistveno bolje - mocno ga je zalivalo - svecka crna (tudi napacnega tipa - mora biti NGK BR8ES, katerakoli druga lahko povzroca tezave, saj svecka pri dolocenih izvedenkah tega motorja sluzi kot ionski senzor - senzor razmerja med zrakom in gorivom, glede na ta podatek pa CDI doloci kot vziga), plini so bili slabi, v visjih vrtljajih je motor trokiral, ce si zaprl bencin je pa tik preden je ugasnil, pobegnil v obrate.

Glavna soba je bila, ce se ne motim, velikosti 170, polno odprta RS 125 s tem uplinjacem v fabriskem stanju zahteva sobo 160, ETX 125 11 kW pa velikost 110-115 (odvisno od letnika oz. ali ima katalizator ali ne). Uplinjac je bil nastavljen za motor z 28 konji z dodanim aftermarket izpuhom.

Po ciscenju uplinjaca sta (dan kasneje) s sosolcem, ki ima komplet nadomestnih sob za te uplinjace, na dvoriscu nastavljala moped (tam mene ni bilo vec zraven - slo je za "off grid" akcijo), kolikor sem zasledil, sta na koncu v uplinjac zmontirala najmanjso sobo ki sta jo imela na zalogi - velikost 120.

Moped je po menjavi sobe deloval povsem normalno - zelo lepo vzigal, rocka za plin je bila normalno odzivna, prosti tek je bil nizek in stabilen, najvisji vrtljaji pa bistveno visji kot prej. Kaj se je potem zalomilo, mi pa ni jasno.

Ker je za menjavo sobe potrebno uplinjac nagniti povsem v levo stran (sicer mora biti za normalno delovanje v navpicnem polozaju!) in odmontirati "salcko", bi rekel, da je slo nekaj narobe okrog dovoda bencina - okrog plovca za regulacijo dovoda (glede na prej omenjen pobeg v obrate ob zaprti pipici za ventil) - "mulc" naj najprej preveri ali se plovcek morda zatika (ce je pleh zvit), in pa da ni cevka za dovod bencina kje stisnjena, in da ventil za bencin normalno odpira, pa da ni cevka morda zabasana.

Kot drugo naj preveri gumijasto cev - adaptor med uplinjacem in valjem, saj na zunaj izgleda ze kar napokana. Ce ta ne tesni, se lahko pojavijo hude tezave s kontrolo plina (in delovanje na suho, pri katerem se vrtljaji nekontrolirano dvignejo). Preveri se tako, da se po njej prsi s kaksnim aerosolom - najbolje s start sprejem ali brake cleanerjem, lahko pa tudi kar z deodorantom v spreju. Ce cev mocno pusca, se delovanje motorja spremeni ze ce pomigas uplinjac. Ce se vrtljaji motorja ob tem spremenijo, pomeni, da ne tesni.

Priporocam se menjavo zracnega filtra z namensko zadevo (stevilka dela AP8101851), ali pa vsaj s srednje gosto gobo debeline 10-15 mm, ki se jo obreze v zahtevano obliko. Trenutno je notri nek hibrid zaslonke in filtra - sicer je ociscen s komprimiranim zrakom, ni pa to optimalna zadeva za delovanje motorja - tako glede filtracije, kot glede pretocnega upora...

Upam na uspesno resen primer - glede na delovanje motorja tisti petek po nastavljanju uplinjaca mislim, da z njim ne more biti dosti narobe.

LP! Zoran

Popravljeno . Popravil Zok
Objavljeno

G. profesor pozdravljeni.

Zdej... svečka je bila notri tista, katero sem lahko v nedeljo popldan našel v savinjski dolini. Razlike v delovanju motorja med predpisano in trenutno nisem opazil.

Z staro dizo, verjetno 170 je motor delal povsem OK. Dober, pil je 6 litrov na sto in v nižjih obratih je mrzel cukal, vendar me to ni motilo.

Potem, flančna fergazerja je od zunaj videti napokana, znotraj je povsem OK. Sem delalj ta preizkus z disccleanerjem.

Sesalec filter sem dal noter začasno, ker letos spomaldi v promotorju še niso imeli pene, stara je bila pa toliko boga, da se je že luščila.

V šoli so dali noter dizo 100, vendar je motor prilezel v peti do 93 in tam obstal. V šesti je hitrost začela upadat ali pa konstantna na ravnini.

 

Mulc je seveda fergazer imel že trikrat narazen pa skupaj, vendar motor še vedno deluje tako, kot bi skoz imel prižgan zauh. V bistvu se ne zavrti v obrate, ampak ''pluva'' tam na tri četrt

Zauh seveda odpira/zapira povsem normalno...

Nastavitev luftvijaka na fergazerju ne spremeni ničesar.

 

Kaj bi še lahko bilo narobe.

Objavljeno

Imam še eno vprašanje. Zakaj se ta mašina zavrti samo do 7500 obratov?

Po internetu gledam da gredo standardne RS-ke čez 14.000 ?

Na tistemu modulu za elektroniko je že nekdo nekaj silikoniziral, zato sklepam, da je tisto varovalo če preščipnil na pol !

Objavljeno
On 6/25/2018 at 3:17 PM, Buschi said:

Po internetu gledam da gredo standardne RS-ke čez 14.000 ?

Tiste RS-ke, ki se sucejo tako visoko, imajo 28 ali 34 konjev pri cca 12500 rpm - od ETX-a imajo drugacen izpuh, cilinder (pa ventil v izpuhu), glavo, svecko, nastavitev uplinjaca in vziga, itd. 11 kW verzija naj bi polno moc dosegla pri 6750 rpm.

Ce je bila notri diza velikosti 100, je verjetno premajhna. Bi bilo potem bolje preizkusiti dize med 120 in 170, ceprav mislim, da je 170 prevec - nisem se pa z njim peljal, da bi ga preizkusil recimo v cetrti, peti prestavi - sele tam se pokaze kako in kaj. Ste ze poskusili menjati dizo za vecjo?

Objavljeno

Išče zdej dizo 140.

Objavljeno

V bistvu je motor z 100 dizo delal lepo, čutilo se je le pomanjkanje moči.

Ko je dal nazaj noter dizo 170, pa motor nikakor ni deloval. 

Zadnji poskus nastavitve fergazerja je dal rezultat, da motor do 4/3 obratov dela, na zgornji četrtini, tam kjer 2T najbolj vlečejo, ga pa zaliva.

 

Objavljeno
Ob 17. 6. 2018 ob 16:46, Buschi pravi:

Isto se dogaja , če je motor v leru. Preprosto se mu zmeša in na mestu laufa poln gas, neglede kaj počnem z ročko za gas.

Preveč zraka dobi. Lepo po vrsti preveriti:

  • A so objemke na fergazerju na strani airboxa dovolj zategnjene
  • A so objemke na fergazerju na strani motorja dovolj zategnjene
  • A je fergazer pravilno montiran
  • A so gume za montažo fergazerja pravilno nameščene
  • A so taiste gume kaj poškodovane
  • Fergazer očistit - delno blokirana pilot diza lahko povzroči kaj takega
  • Fergazer nazaj v tovarniško nastavitev spravit
  • Preverit dovod bencina
  • Preverit nivo plovca
  • To vse za začetek, fauš luft lahko vleče tudi kje drugje.

 

Pa mulcu (in profesorju @Zok :P ) zabičat - kadarkoli se karkoli štela, vedno najprej zabeležiš stanje, pol pa spremeniš samo eno stvar, zabeležiš kaj in kako si spremenil, testiraš. Ko spremeniš pet zadev naenkrat je jeba. Tudi zato se vedno začne iz tovarniške nastavitve delat - da vsaj veš kak je baseline.

 

pred 3 urami, Buschi pravi:

Zadnji poskus nastavitve fergazerja je dal rezultat, da motor do 4/3 obratov dela, na zgornji četrtini, tam kjer 2T najbolj vlečejo, ga pa zaliva.

Kako se sliši to zalivanje?

Objavljeno

Zdravo, sem nov na forumu. Na italijanskem forumu sem prebral, da naj bi imela rs-ka isti motor kot HM moto crm 125 2t. Zakaj sprašujem tukaj, ker teme o HM motu ni na forumu (ali pa sem jo spregledal) nekej o tem motorju piše v temi o husqvarni sms 125 in vsi hvalijo ta motor (ciklistika). Delno sem prebral tudi to temo in večino ste govorili le o servisih in težavah. Ker sem v dilemi kateri motor kupiti (z husqvarno naj ne bi bilo problemou) za HM moto pa me skrbi, da ne bo problemou z motorjem (če je isti?). 

Upam, da ne sprašujem bedarij in, da nisem/ne bom koga razjezil. 

Pa lep pozdrav.

Objavljeno
pred 9 urami, jskrablin pravi:

Kako se sliši to zalivanje?

Isto, kot bi imel mrzel vžig vkloplen.

Objavljeno
On 6/29/2018 at 11:31 AM, jskrablin said:

Pa mulcu (in profesorju @Zok :P ) zabičat - kadarkoli se karkoli štela, vedno najprej zabeležiš stanje, pol pa spremeniš samo eno stvar, zabeležiš kaj in kako si spremenil, testiraš. Ko spremeniš pet zadev naenkrat je jeba. Tudi zato se vedno začne iz tovarniške nastavitve delat - da vsaj veš kak je baseline.

S tem se strinjam - a uplinjac je bil komplet narazen, da smo ga cistili v ultrazvocni kopeli.

Vijak za zrak je bil odvit za 2 obrata, drugega pa razen prostega teka tako ni za nastavljati. :)

Izvlecek nastavitev uplinjaca (in manual iz katerega ta izvlecek izhaja - sicer za RS, a 11 kW verzija naj bi bila enaka):

 

Untitled.png

5b37f3cddbac2.pdf

Objavljeno
Ob 29. 6. 2018 ob 20:59, Buschi pravi:

Isto, kot bi imel mrzel vžig vkloplen.

Če 'muka', to ni zalivanje... je manjko bencina. Če hm, kako bi rekel... 'trokira' namesto da bi razvila polne obrate, to je lahko preveč bencina. Tako preko palca to. Pa ja, svečka more biti predpisana not, drugače je lahko tudi to del problema.

Ob 30. 6. 2018 ob 23:29, Zok pravi:

Vijak za zrak je bil odvit za 2 obrata, drugega pa razen prostega teka tako ni za nastavljati. :)

Če prav vidim iz tega kar si nalimal je na RS-ki 28mm Dellorto PHBH. Iz izkušenj s PHBL vplinjačem na Sherco ST 2.9 trialu lahko povem, da se vijak za zrak štela kontra kot na Keihinu (pa še čem) - bolj je odvit, bogatejšo zmes zrak/bencin da v idle krog. Probajte odviti 4  - 4.5 obrate ven. Meni je to (poleg prej naštetih preverb in popravkov) iz prej totalno lean trial motorja (praktično neuporaben, prosti tek se je zaganjal, gas je 'obvisel' ko si ga popustil, nobene prave moči v obratih, zelo težko vžiganje, ko je bil vroč v prostem teku sploh ni deloval) naredilo precej normalno delujoč trial motor. Bom pa vseeno Keihina gor vrgel ob priliki, Dellorto vplinjači so kr sranje za štelat. Višina plovca je lahko tudi problem. Tu se pa moje znanje počasi zaključi.

Btw za pol reference - 200 EXC ima 40 pilot in 168 glavno dizo, vplinjač je 36mm Keihin PWK. Če se ne motim je EXC 125 nekje tam, seveda oboje odprto na polno moč. 170 glavna diza za 11kW 125 je pomojem dosti preveč. Resda imajo 2T motorji z manjšo prostornino večje dize kot bi pričakoval (manjši podtlak, manj hoda bata in s tem manj časa vlečt mešanco v motor), samo 170...

 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)

Vsi pišete da je 170 prevelika diza !

Meni  je motor deset let, pa še prejšnjemu lastniku nekaj let, čisto lepo laufal na tej dizi.

Popravljeno . Popravil Buschi
Objavljeno

Še letošnji GEM sem čisto spodobno odvozil...če izvzamem vožnjo do vrha smučišča.

Objavljeno
pred 12 urami, Buschi pravi:

Vsi pišete da je 170 prevelika diza !

Ma ne, sam zdi se mi malo velika. Mam doma jetting charte za 125/200 EXC in tam not so dize okoli teh velikosti - za popolnoma odprte mašine. Ki dajo od sebe malo več kot 11kW. Zgolj dal sem za primerjavo. V glavnem napiši ko boste rešili, me res zanima kaj ga muči.

Objavljeno
pred 14 urami, Buschi pravi:

Vsi pišete da je 170 prevelika diza !

Meni  je motor deset let, pa še prejšnjemu lastniku nekaj let, čisto lepo laufal na tej dizi.

Sam se ne spomnim kako dizo imel...26kw je imela...

Nasplosno...višino igle ste kaj prestavljali?

Zdaj kuk se hecam s skuterčkom opazam,da zelo pomembno...

Objavljeno

Da, to so prestavljali. Iglo so čisto dvignili, sama sma jo čisto dol spustila, kolikor sem zvedel po netu, naj bi bila na drugi zarezi(od štirih).

In,sam sem mislil, da je 170 diza premajhna, ker se mi je trikrat zgodilo, da če sem motor v prvi tiščal v dolg klanec,je  preprosto ugasnil.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!