Scarabeo 500 Objavljeno Julij 19, 2015 Opozori Objavljeno Julij 19, 2015 Sem danes še posnel kako opleta motor, kolega, ki je vozil za mano se je kar ustrašil Tako je meni opletal, ko sem imel gor cestne gume. Imel sem popolnoma nevozen motor. Zdaj imam gor enduro gume, pa se lepo pelje. Scarabeo
vandrovec Objavljeno Julij 19, 2015 Opozori Objavljeno Julij 19, 2015 Meni se zdi najbolj verjetno, da je temu kriva aerodinamika. Na TDM mi tako delalo s tremi kovčki, tu je pa možno, da prednji vizir ali razklana maska, tudi ščitniki za roke... preveč vrtinčijo zrak. Tudi okvir ni ravno predimenzioniran, saj je odsvetovana uporaba treh kovčkov. Me pa čudi, ko je nekdo objavil, da je šel s tem motorjem 230 ali koliko že? Trese le določeno območje, pa se potem umiri, ali kako...ko začne tresti trese vedno bolj ob naraščanju hitrosti, pri meni je bilo tako.
jany Objavljeno Julij 19, 2015 Avtor Opozori Objavljeno Julij 19, 2015 (popravljeno) kaj pa, če je za vse skupaj kriva vetrna zaščita ? Ker res ni neki orng fiksirana in se pri visokih hitrostih kr precej trese, vibracije se bi pa lahko prenesle na sprednji konec motorja. Mogoče bi bilo za probat kako se motor obnaša brez zaščite. Cudno da se noben ni spomnil odsraufat une zascite za roke v torek sem fraj in bom testiral brez sprednje vetrne zaščite ter brez zaščite rok pa bomo videli. Javim rezultat. Če bom dobil še ene uteži bom tudi to probal dodat na krmilo. Popravljeno Julij 19, 2015. Popravil jany deki28 1
Yamaha 09 Objavljeno Julij 19, 2015 Opozori Objavljeno Julij 19, 2015 Sam sem se peljal 225, ker mislim, da ima tam elektronsko blokado in več ni šlo pa nisem opazil tresenja sploh pa ne takšnega, kot je prikazano na posnetku. Sem pa čist tako napisal, ker nisem zasledil, da bi kdo na MT-09 imel probleme z tresenjem je čisto možno, da je za vse skupaj kriva zaščita. Me pa to vse skupaj res zelo čudi, da tega nihče ni opazil na vseh testih, ki so jih imeli preden se je Tracerja sploh dalo kupiti, ker bi to verjetno z največjim veseljem popljuvali in dali velik minus motorju.
Rocky Objavljeno Julij 19, 2015 Opozori Objavljeno Julij 19, 2015 Nočem bit pameten ampak take stvari me ful čudijo. Kakšne so gor original gume? Kakšno olje je v prednjih vilicah tudi morda količina, morda kakšna napaka pri vpetju, pri križu? Bolj sumim na gume.
Derbi-mb Objavljeno Julij 19, 2015 Opozori Objavljeno Julij 19, 2015 Sam sem se peljal 225, ker mislim, da ima tam elektronsko blokado in več ni šlo pa nisem opazil tresenja sploh pa ne takšnega, kot je prikazano na posnetku. Sem pa čist tako napisal, ker nisem zasledil, da bi kdo na MT-09 imel probleme z tresenjem je čisto možno, da je za vse skupaj kriva zaščita. Me pa to vse skupaj res zelo čudi, da tega nihče ni opazil na vseh testih, ki so jih imeli preden se je Tracerja sploh dalo kupiti, ker bi to verjetno z največjim veseljem popljuvali in dali velik minus motorju. Verjetno so mel na testu tak primerk kot je tvoj, ki ne trese oziroma niha.......
Ciko86 Objavljeno Julij 19, 2015 Opozori Objavljeno Julij 19, 2015 A ste probali spreminjat pozicijo telesa ce kaj pomaga?recimo ce se probate pomaknit bolj naprej ...se spremeni kaj al nic?
Yamaha 09 Objavljeno Julij 19, 2015 Opozori Objavljeno Julij 19, 2015 Nočem bit pameten ampak take stvari me ful čudijo. Kakšne so gor original gume? Kakšno olje je v prednjih vilicah tudi morda količina, morda kakšna napaka pri vpetju, pri križu? Bolj sumim na gume. Gume imam gor Dunlop D222 katere upam, da bo čimprej pobralo, da lahko nabavim druge. Mi je pa na prejšnjem motorju treslo prednji konec zaradi Dunlop Qualifier. V kolikor so krive gume imam mogoče zaradi tega srečo, ker dvomim, da je na mojem Tracerju kaj drugega kot pri ostalih na forumu, ki imajo te težave...
nxyz Objavljeno Julij 19, 2015 Opozori Objavljeno Julij 19, 2015 Sem danes še posnel kako opleta motor, kolega, ki je vozil za mano se je kar ustrašil Kaj ga to očitno strese nad določenimi obrati namesto blokade? :grim Mogoče pa samo hoče povedati, da to ni motor za vožnjo na tolikih obratih :oops:
jany Objavljeno Julij 19, 2015 Avtor Opozori Objavljeno Julij 19, 2015 (popravljeno) A ste probali spreminjat pozicijo telesa ce kaj pomaga?recimo ce se probate pomaknit bolj naprej ...se spremeni kaj al nic? Probal, bil zalepljen z čelado na sprednji šipi, lahko rečem le da je malo boljše vendar ne povsem izgine. Nočem bit pameten ampak take stvari me ful čudijo. Kakšne so gor original gume? Kakšno olje je v prednjih vilicah tudi morda količina, morda kakšna napaka pri vpetju, pri križu? Bolj sumim na gume. Gume do Sportmax d222 , kolega je menjal gume na road ali sport attack točno ne vem, težava je ista. Z amortizacijo sem probal vse od najmehkejšega, do najtršega kar se da težava je ista le da pri mehkem se stresa na lahko , ko je stršan ga strese na hitro. Ko je na trše nastavljen po ravnem meni ne tako trese ko na posnetku. Olje v vilicah spreda če menjaš na ohlins kartue dajo zraven 5, original ne vem ali je isto ali redkejše. Vpete na križih smo tudi probali spustit nižje za 15mm kar je zelo veliko, isto stresa. o mojem mnenju je to lastnost okvirja oziroma prelahkega motorja ali pa nesimetrične zadnje nihajke ! Kolega z MT 09 nima teh problemov ima pa krajšo nihajko 2cm ter za Tracerja naj bi naredili neko boljšo nesimetrično, sem nekje prebral. Mogoče je to vzrok ? The Tracer’s asymmetric CF die-cast swingarm gives a low unsprung weight for responsive suspension action and a comfortable ride for both rider and passenger. An almost horizontal rear shock is situated beneath the seat, while the externally mounted swingarm pivots keep the centre section of the chassis slim for a relaxed riding position Popravljeno Julij 19, 2015. Popravil jany
Derbi-mb Objavljeno Julij 19, 2015 Opozori Objavljeno Julij 19, 2015 Probal, bil zalepljen z čelado na sprednji šipi, lahko rečem le da je malo boljše vendar ne povsem izgine. Gume do Sportmax d222 , kolega je menjal gume na road ali sport attack točno ne vem, težava je ista. Z amortizacijo sem probal vse od najmehkejšega, do najtršega kar se da težava je ista le da pri mehkem se stresa na lahko , ko je stršan ga strese na hitro. Ko je na trše nastavljen po ravnem meni ne tako trese ko na posnetku. Olje v vilicah spreda če menjaš na ohlins kartue dajo zraven 5, original ne vem ali je isto ali redkejše. Vpete na križih smo tudi probali spustit nižje za 15mm kar je zelo veliko, isto stresa. o mojem mnenju je to lastnost okvirja oziroma prelahkega motorja ali pa nesimetrične zadnje nihajke ! Kolega z MT 09 nima teh problemov ima pa krajšo nihajko 2cm ter za Tracerja naj bi naredili neko boljšo nesimetrično, sem nekje prebral. Mogoče je to vzrok ? The Tracer’s asymmetric CF die-cast swingarm gives a low unsprung weight for responsive suspension action and a comfortable ride for both rider and passenger. An almost horizontal rear shock is situated beneath the seat, while the externally mounted swingarm pivots keep the centre section of the chassis slim for a relaxed riding position Ja, ampak to so že predelave....... mi se pa pogovarjamo zakaj so problemi z original kupljenimi MT-09
jany Objavljeno Julij 19, 2015 Avtor Opozori Objavljeno Julij 19, 2015 Predelave ? Jaz nimam nič predelano. asimetrično nihajko zadaj ima tracer original. DAMI34 1
Cartman Objavljeno Julij 20, 2015 Opozori Objavljeno Julij 20, 2015 Ko berem to temo, dobim filing da je tracer slab in nevarn motor. builder, thumper in ciciban 3
Kmet2 Objavljeno Julij 20, 2015 Opozori Objavljeno Julij 20, 2015 Ko berem to temo, dobim filing da je tracer slab in nevarn motor. Pa ni,sam ne smejo ga objestneži vozit,men ni nič stresal builder in DAMI34 2
DAMI34 Objavljeno Julij 20, 2015 Opozori Objavljeno Julij 20, 2015 Hm...zdej ko sem prebral te primerjave, zgleda da rabi trejčer dovolj težkega voznika, pa nč ne vobla. Kmet2 1
jany Objavljeno Julij 20, 2015 Avtor Opozori Objavljeno Julij 20, 2015 Hm...zdej ko sem prebral te primerjave, zgleda da rabi trejčer dovolj težkega voznika, pa nč ne vobla. Zgleda da res 100kg+ :-P Drugače mislim da sem težavo rešil.zaenkrat ni streslo nič, še en test pa da vidimo. deki28, DAMI34, ciciban in 1 other 4
deki28 Objavljeno Julij 20, 2015 Opozori Objavljeno Julij 20, 2015 Zgleda da res 100kg+ :-P Drugače mislim da sem težavo rešil.zaenkrat ni streslo nič, še en test pa da vidimo. Super, dej sporoči :grim
biker77 Objavljeno Julij 20, 2015 Opozori Objavljeno Julij 20, 2015 Naslednje tri dni v mojih rokah. Sedez je malo cudne oblike. Nic ne trese in ne vobla. Ne vem kaj je z vasimi motorji ali z vami narobe. Mavti in Kmet2 2
HyperJack Objavljeno Julij 20, 2015 Opozori Objavljeno Julij 20, 2015 Identično kot je nazorno prikazano na zgornjem posnetku, je meni isto delalo na XT660X z sprednjo pnevmatiko RoadSmart II!! Očitno preveč profila na gumi povzroči nek čudn vzgon, sprednji del motorja izgubi potreben "stik" s tlemi in sprednji konec prične premetavat levo in desno.. lp
biker77 Objavljeno Julij 20, 2015 Opozori Objavljeno Julij 20, 2015 Jest vzroka ne bi iskal v motorju. Samo toliko..
Cartman Objavljeno Julij 20, 2015 Opozori Objavljeno Julij 20, 2015 Naslednje tri dni v mojih rokah. Sedez je malo cudne oblike. Nic ne trese in ne vobla. Ne vem kaj je z vasimi motorji ali z vami narobe. ocitno si tezak, pa ne wobla pod tabo. ce bos u ridah pocival, javi c3 ti ni oevec, de to zadevo se u elementu vidim. jany 1
biker77 Objavljeno Julij 20, 2015 Opozori Objavljeno Julij 20, 2015 Cartman. Ni fora v tezi. Vzmetenje zadnje je na polovici nasponano. jany 1
Fritz Objavljeno Julij 20, 2015 Opozori Objavljeno Julij 20, 2015 Meni je podobno kot na posnetku (vzdolžno nihanje celotnega motorja, najbolj vidno na prednjem delu) nihal V-Strom 1000 pri 160km/h. Z novim in večjim vetrobranskim steklom je reč popolnoma izginila in se je dalo gladko priti do 200km/h. Mojih 5 centov, da gre za aerodinamiko oz. za težave zaradi toka zraka. thumper in jany 2
jany Objavljeno Julij 20, 2015 Avtor Opozori Objavljeno Julij 20, 2015 Včeraj okoli polnoči naletim na FZ 09 forum in težave z woblanjem. Človek je zmeril da je zadaj na nastavitvah ker nastavljaš ketno razlika v razmaku malo manj kot 2mm. Taakoj grem v garažo vzamem šubler (pomično merilo ) ( ker na tiste črtice se ne zanašam ) in zmerim razliko da na desni strani je razmak večji za 1.85 mm . Zjutraj ob 07:00 budilka, kava popravim na enake razdalje grem na ZAPRTO CESTO jo zvozim najanj 5x v hrib, navzdol, levo in desno z hitrostmi do 200 km/h in tresenja ali woblanja ne čutim več. Pozicijo telesa premikam od nazj do naprej in ne trese, vozim Standard program , dam v A kjer je pospeševanje še malo bolj sunkovito in tresenja še vedno ni. Grem na ravnino 220 km/h razen sunki vetra me nič ne trese. V vseh testih sem čutil samo neravnine ceste, ne trdim da sem problem rešil ker rabim še par dni testiranj. Nastavitve amortizacije po tem ko sem popravu razdalje na šponerjih na enake... Spredaj : 13 mm torej malo trše od originala napetost 4 klike odprt povratek Zadaj : 7 stopnja najtrša stisnjena napetost 1 obrat odprt povratek Jutri zjutraj naredim servis po moji želji na 5000km ter grem spet testirat. Meril še na enem Tracerju isto razlika skoraj 2 mm. skalar36, ciciban, DAMI34 in 5 others 8
jany Objavljeno Julij 20, 2015 Avtor Opozori Objavljeno Julij 20, 2015 Jest vzroka ne bi iskal v motorju. Samo toliko.. V čemu pa ? Človek imel FZ8 naredil xx.xxx kilometrov z njo torej že zna vozit. Jaz sem frišen voznik lahko iščem napake tudi pri meni in v stilu vožnje, ostali so dali nekaj skozi menim da znajo vozit.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se