Skoči na vsebino

KTM 1290 Super Duke ( R 2014 in GT 2016)


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

Priporočene objave

Objavljeno

Mimogrede Loeb je vozil 8:13 gor.

Bruno pa 10:12 :) 

Najjaći KTM pa 9:49, tak da... 

Lol, prišel model s kafe motorjem pa skor vse motoriste poharal.

Ko malo pogledaš po lestvici, vozilih, šoferjih, je bolj ali ne to neka tretjerazredna dirkaška zasedba, a prvovrstna za gledalce.

 

 

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Ziher je ziher  :lol1:Fotografija osebe Kiesi Kies.

Objavljeno
pred 3 urami, Frenk 67 pravi:

Ziher je ziher  :lol1:Fotografija osebe Kiesi Kies.

mi je všeč, k je varn, sam to ni SD GT :ras:

  • 2 tedne pozneje...
  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

if you have ever wondered what that valve is doing, we rigged up a spare mid pipe to show you where the valve is closing. We are guessing that KTM is just trying to get the decibels lowered in the cruise range for the new Euro 4 sound regulations looking at the behavior of it.

 

https://www.facebook.com/RottweilerPerformance/videos/1426884347394435/

 

 

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

Ko je sredi Transfagarasana, ponovno tale znakec zagorel in vrgel moped v "limp mode"

20767763_1896809047245294_2581342290440504435_n.jpg.ac78f5fe6fb6030b91830ff691d66cbb.jpg

 

in ko sem mu preklel vse živo, ter se potem v roku par dni umiril :D, sem kar predvideval, da dosti ne more biti narobe (namreč servo je delal, loputa pa tudi, preverjeno online)....in kot kaže je res tako. Danes sem govoril s servisom, kjer je vsaj trenutna ugotovitev, da so se zajle, ki krmilijo loputo očitno preveč zategnile (kljub temu da redno ob menjavi gum namažem še loputo) in imele premalo "lufta". Baje rabijo cca 2mm in če ga ni, se kompjuterju meša.

Tako da, počasi mi gredo te EU norme na qurac in ob prvi prilik bom tole montiral:

http://www.rottweilerperformance.com/servo-stopper-2017-super-duke-16-17-super-duke-gt/

 

Objavljeno

Njami...

21272657_1530178400377410_1208365293392682847_n.jpg

Objavljeno
1 minute ago, sesir said:

Njami...

21272657_1530178400377410_1208365293392682847_n.jpg

ooo da...tole pa ja

hud motor napram toyboy verziji

:smoke:

Objavljeno

Avspuh mi deluje kot polizdelek, zaradi nespoliranih zvarov.

Objavljeno
pred 40 minutami, DAMI34 pravi:

drugič v pravo temo nalimaj, ker tole ni GT.

Ne spoznam se tuk na KTM...mi je pa da brutaln in 1290 je tak,da kje taj jz vem kake finte ima ktm z oznakami...

Objavljeno
pred 27 minutami, sesir pravi:

Ne spoznam se tuk na KTM...mi je pa da brutaln in 1290 je tak,da kje taj jz vem kake finte ima ktm z oznakami...

2014 je izšel nagec superduke 1290 R, 2016 superduke 1290 GT in 2017 refrešan nagec superduke 1290R

*Razlika je, da imamo 2 temi, ena za nageca, druga za GTja, saj gre kljub zelo podobni zasnovi za 2 različna motorja, sploh letos, ko je ven prišel novi superduke 1290 R

*razlike med 2014 nagecom  in GT v grobem, gre za isti okvir, ki je bil pri GTju ojačan zadnji dela za kovčke in sopotnika, povečan rezervoar, spremenjene so mape,  (konji in navor naj bi bil isti) nekaj malega agregat, dodano semiactive vzmetenje, predvsem pa vetrna zaščita in prednji konec (led cornering lights), ter kup kratic in qucki

več tukaj: http://www.ktm.com/sl/sports-tourer/1290-super-duke-gt-1/

*2017 superdukeR pobira večino bombončkov GTja (beri kratic) dodali so še 4 konjiče več, vzmetenje ostaja sicer klasika elektronsko nastavljiva, bolj je orientiran na pisto,....več si lahko tule prebereš:

http://www.ktm.com/naked-bike/1290-super-duke-r-1/

 

Tako da predlagam, da si tole, pa tudi GTjevo temo prebereš lepo od začetka in ti bo vse jasno :D

pa tule je tudi lepo narisano:

 

 

 

 

 

Objavljeno

Nekak taku? Superduke 990 je pravi mopi,1290 je že fun bike z elektroniko,GT pa je za tiste,ki radi kvalitetno potujejo in imajo za fun faktor še en moped...hehe

Objavljeno
pred 5 minutami, sesir pravi:

Nekak taku? Superduke 990 je pravi mopi,1290 je že fun bike z elektroniko,GT pa je za tiste,ki radi kvalitetno potujejo in imajo za fun faktor še en moped...hehe

kakorkoli, če se le da naj se lepijo slike motorjev v prave teme. 

Pravih mopedov je velik, žal (al pa na srečo) bodo pa kmalu vsi z elektronskimi potuhami. 

Objavljeno
pred 16 urami, Scarabeo 500 pravi:

Avspuh mi deluje kot polizdelek, zaradi nespoliranih zvarov.

:kva2:

:twak:

Tole ti dam za poliranje zvarov na SC mojstrovini. A si cisto znorel?

Objavljeno
pred 7 urami, IZTOK pravi:

:kva2:

:twak:

Tole ti dam za poliranje zvarov na SC mojstrovini. A si cisto znorel?

Predolgo sem delal v firmi, kjer smo prokrom zvare lepo obdelali. Tam je bil standar lepo svetleče in spucano. Tu pač veljajo druga estetska merila. Zame je še zmeraj grdo. :) Pa avspuh nič posebnega - pač ror, sory.

Objavljeno (popravljeno)
pred 2 urami, Scarabeo 500 pravi:

Predolgo sem delal v firmi, kjer smo prokrom zvare lepo obdelali. Tam je bil standar lepo svetleče in spucano. Tu pač veljajo druga estetska merila. Zame je še zmeraj grdo. :) Pa avspuh nič posebnega - pač ror, sory.

Ja, saj sem si mislil da je nekaj takega. Ampak to ni ograja na balkonu :) Temperaturno obarvani vzorci okoli zvarov spadajo zraven. Če so zvari lepi seveda. Okusi pa so različni ...

Mogoče ti ne deluje lepo ampak, ko ga slišiš ...  Je pa tale SC race izvedba in za cesto nelegalen

Popravljeno . Popravil IZTOK
Objavljeno

Taki zvari delujejo ceneno, kot da je narejeno v garaži med malico.

Verjamem pa, da se nekateri ob mastnem vložku prepičate, da je to lepo...

Objavljeno

Pravzaprav je cel motor grd ne le izpuh:dry: zgleda kot neko stršilo:ras: in pa neuporaben za normalno vožnjo:cool:

Objavljeno
pred 12 urami, Snecer pravi:

Taki zvari delujejo ceneno, kot da je narejeno v garaži med malico.

Verjamem pa, da se nekateri ob mastnem vložku prepičate, da je to lepo...

se mi zdi , da so se trenda neobdelanih/pregretih  zvarov na izpuhih spomnili japonci.. in če ni celo en , ki dela aftermarket za kawe sicer zna biti da je naše gore list - joško z mure..

Objavljeno (popravljeno)
pred 12 urami, Snecer pravi:

Taki zvari delujejo ceneno, kot da je narejeno v garaži med malico.

Verjamem pa, da se nekateri ob mastnem vložku prepičate, da je to lepo...

Zame vizualno najlepši....očitno še nisi videl varilca na delu,čim misliš,da gre tako lepe zvare med malco narediti oz verjetno se delqjo strojno in je možno ja...

$_1.jpg

Popravljeno . Popravil sesir
Objavljeno
pred 4 urami, vandrovec pravi:

Pravzaprav je cel motor grd ne le izpuh:dry: zgleda kot neko stršilo:ras: in pa neuporaben za normalno vožnjo:cool:

A si ga ze videl zivo? Meni je vsec, deluje povsem nedolzno dokler se ne oglasi. Vozil ga se nisem in je sigurno brutalen, kar pa se ne pomeni, da ni normalno vozen. Ampak tole ni misljeno za avtoceste ali pa mestno vozakanje. Je pa zato bomba na gorskih cestah. Meni bolj vsec tale izvedba z SC Project izpuhom. Ampak z EURO4 je edino Akrapo neproblematicen, kupis pa ga kar z mopijem. Je pa velik in grd pisker z lepim zvokom.

 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)
pred 4 urami, vandrovec pravi:

in pa neuporaben za normalno vožnjo

Tole pa precej ne drži. Je pa odvisno, kaj komu pomeni normalna vožnja. Za v trgovino po kruh in mleko je res nepraktičen, ja.

Aja, o obliki pa seveda: de gustibus non est disputandum. Pri ktm-ju pa še na stoto potenco. 

Popravljeno . Popravil dlicen
  • Všeč mi je 2
Objavljeno

SD 1290 je od vseh high end "modernih nakedov (S1000R, Tuono 1100, Monster 1200) dalec najbolj ergonomsko primeren za vsakdanjik. Preiskusil sem vse razen Monstra in lahko recem, da je edini, kateri je "udoben in komot", neutrujajoc za mojo visino -186. Pisan je na kozo malce visje raslim voznikom.

IMHO

Objavljeno

Vozil se nisem, sem pa sedel na vseh nastetih in z mojimi 184 cm je KTM dalec najudobnejsi.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!