Skoči na vsebino

KTM 1290 Super Duke ( R 2014 in GT 2016)


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

Priporočene objave

Objavljeno

Kolega z GT FB foruma tole piše:

 

She just wanted me to rub her belly. :P

 

21369609_10156613417669832_1954280869451289100_n.jpg.f06f5721aae9520fb67afae9974433c7.jpg

Baje je ta cesta dostop do hotela :D mokro kamenje in nobenega oprijema.

Kreši so baje dobro opravili svoje delo in nobene poškodbe, nekaj malega so podrsani konci krmila

Objavljeno
pred 32 minutami, DAMI34 pravi:

debata o GT je premaknjena v svojo temo, da ne smetimo tule.

Koliko maš kje km?

Vem da si imel nekaj reklamacij, kako so se rešile?

20kkm ma moped. nimam ksnih problemov razn turncelar mi steka, to bo zdele posezonsko popravilo.

Objavljeno
pred 6 minutami, Nearrain pravi:

S1000R in Tuono 1100 sta oba slecena supersport motorja. Oba sta derivata dirkalnih petard, tko da je agilnost in udobnost  tam-tam za razliko od SD in Monstra.

Se ne bi strinjal v celoti. Okvirji so od SS ampak na agregatu je Aprilia naredila veliko spremembo: povečala kubaturo. S tem krepko prednjači po voznih lastnostih pred BMW-jem, ki pa ima popolnoma enak motor kot RR izvedba z znižano močjo. Isto velja za Yamaho, prednost je le v drugačnem vrstnem redu vžiga. Po drugi strani pa KTM in Monster nimata kultiviranih motorjev, pri nizkih vrtljajih skoraj neuporabni. Ampak testi ( 1000PS, MCN, Motorcycle USA ) so vsi uvrstili Aprilio daleč pred ostale, tako da nekaj že more biti na tem mopedu.

Objavljeno

Lep, samo je dal za auspuhe vec kot za moped :) Si zamislis, da se s tem zvrnes?  To bi bilo jokanje :(

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

NOVA VERZIJA PROGRAMA - tehnična informacija / SELES moto

Improved software is available for the KTM 1290 SUPER DUKE R model year 17. For a maximum of comport and safety, we recommend installing this update before delivering the vehicles or during the next service appointment.

Objavljeno
pred 4 minutami, jaka1s pravi:

NOVA VERZIJA PROGRAMA - tehnična informacija / SELES moto

Improved software is available for the KTM 1290 SUPER DUKE R model year 17. For a maximum of comport and safety, we recommend installing this update before delivering the vehicles or during the next service appointment.

a je tudi kaj upgrejda za superduka GT?

Baje, nekaj sem prebral, da naj bi bil novi softwere za vzmetenje? (al je to defolt 2017 letnika?)

 

 

Ob 9. 9. 2017 ob 14:24, IZTOK pravi:

Lep, samo je dal za auspuhe vec kot za moped :) Si zamislis, da se s tem zvrnes?  To bi bilo jokanje :(

pa še legalen ni :(

po mojem je tako ali tako preglasen, vsi ki so na superduka GT montirali cel sistem ali pa decat, se pritožujejo nad glasnostjo. 10 minut je fino, potem ti pa začne v glavi zvoniti, da ne omenim še drugih problemov.

Objavljeno

# DAMI34 Da bi bilo na splošno ni nič, za kaj več pa potrebujem številko šasije in vidim ali je mogoče kakšen T.I. za tvoj motor.

 

lp jaka

KTM SELES MOTO

Objavljeno
Pravkar, jaka1s pravi:

# DAMI34 Da bi bilo na splošno ni nič, za kaj več pa potrebujem številko šasije in vidim ali je mogoče kakšen T.I. za tvoj motor.

 

lp jaka

KTM SELES MOTO

ok, ti pišem na pm, da ne smetim tule.

Hvala

Objavljeno
pred 4 urami, DAMI34 pravi:

a je tudi kaj upgrejda za superduka GT?

Baje, nekaj sem prebral, da naj bi bil novi softwere za vzmetenje? (al je to defolt 2017 letnika?)

 

 

pa še legalen ni :(

po mojem je tako ali tako preglasen, vsi ki so na superduka GT montirali cel sistem ali pa decat, se pritožujejo nad glasnostjo. 10 minut je fino, potem ti pa začne v glavi zvoniti, da ne omenim še drugih problemov.

Vse, kar je glasnejše od originala, ni legalno. Simpl. 

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno
Ob 8. 9. 2017 ob 19:49, Cartman pravi:

AdBlue? Za eko kamjonske dizle? A s mau falil? 

narobe povedal, neko olje, ki ima v imenu Blue in je tudi modre barve, sicer je pa odpadlo in je dal isto kot do sedaj, ker ga ni dobil.

Objavljeno

Servis na 30.000km narejen, žwava pelje ko nova (saj je tudi prej)

Menjano:

vse 4 svečke

vsi filtri in olje+zračni

spucan killer

kontrolirani ventili

tekočina zavor, sklopke in hladilna

2x sas ventil

ter kontrola komplet motorja, čiščenje in podmazanje protiprašne zaščite vilic, nekaj drobnarij zalepil in to je to

v reklamaciji pa:

servo lopute izpuha

držalo tačke (vpoklic)

neka nalepka na zadnji vzmeti (vpoklic) 

cilinder ročke sklopke

 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)
pred 2 urami, DAMI34 pravi:

Servis na 30.000km narejen, žwava pelje ko nova (saj je tudi prej)

Menjano:

vse 4 svečke

vsi filtri in olje+zračni

spucan killer

kontrolirani ventili

tekočina zavor, sklopke in hladilna

2x sas ventil

ter kontrola komplet motorja, čiščenje in podmazanje protiprašne zaščite vilic, nekaj drobnarij zalepil in to je to

v reklamaciji pa:

servo lopute izpuha

držalo tačke (vpoklic)

neka nalepka na zadnji vzmeti (vpoklic) 

cilinder ročke sklopke

 

Ceno si pozabil napisati. So bili ventili kontrolirani po posluhu, kot se bere v drugih temah ali je mojster res kontroliral ventile?

Popravljeno . Popravil Borutt
Objavljeno (popravljeno)
pred 4 minutami, Borutt pravi:

Ceno si pozabil napisati. 

970$$$$$$$$$$$$$$$:ras:

Popravljeno . Popravil lukec
  • Haha 2
Objavljeno
pred 32 minutami, Borutt pravi:

Ceno si pozabil napisati. So bili ventili kontrolirani po posluhu, kot se bere v drugih temah ali je mojster res kontroliral ventile?

500€

Ventili so bili res kontrolirani, kot vsi do sedaj pri mojih motorjih. Vsi v zgornji meji tolerance in vsi enako, zanimivo. Mi je pokazal tudi slike.

V sklopu garancije mi pravkar menja še cilinder sklopke

IMG_20171009_183246.thumb.jpg.f0bb9694144cc339e4ba29f6c53bdba7.jpg

Objavljeno
18 minutes ago, DAMI34 said:

500€

Ventili so bili res kontrolirani, kot vsi do sedaj pri mojih motorjih. Vsi v zgornji meji tolerance in vsi enako, zanimivo. Mi je pokazal tudi slike.

V sklopu garancije mi pravkar menja še cilinder sklopke

IMG_20171009_183246.thumb.jpg.f0bb9694144cc339e4ba29f6c53bdba7.jpg

Kr dost.. pac premium znamka :P 

Objavljeno
On 09/09/2017 at 9:45 AM, DAMI34 said:

v bistvu lahko 4.0 ali 5.1. (za sklopko isto)Če se ne motim bo 5.1. V glavnem različni modeli imajo različne predpise, sicer za zavore je verjetno isto, ampak pri sklopki imajo nekateri hidravlično, drugi zavorno...bom več opisal, ko dobim moped nazaj v drugi temi.

Jaz sem na zadnji zavori (Brembo/Guzzi.... :) ) na približno 2000km odzračeval. Serviser ni imel pojma kaj je. Na servisu zamenjal zavorno olje... in spet enako čez 2k km. Miljonkrat sem odzračeval....prebral nekaj forumov in videl enako napako pri Apriliah in Dukatijih.

Najprej sem zamenjal olje Dot4 z najvišjo možmo zgornjo točko vrelišča.....in čudežno je vse tako kot mora biti. Na 10k km sem prekontroliral ali je kaj zraka v ceveh... no, nada, nč, :). Tako je sedaj že ene 50k km. Pri hidravlični sklopki olje zelo hitro potemni ker so vgrajeni neki čudni materiali, ki reagirajo z Dot oljem. Nič hudega samo črna barva. Vem da Guzziji in Ktmji so svetlobna leta narazen samo težave so podobne ;)

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 15 minutami, DAMI34 pravi:

500€

Ventili so bili res kontrolirani, kot vsi do sedaj pri mojih motorjih. Vsi v zgornji meji tolerance in vsi enako, zanimivo. Mi je pokazal tudi slike.

V sklopu garancije mi pravkar menja še cilinder sklopke

IMG_20171009_183246.thumb.jpg.f0bb9694144cc339e4ba29f6c53bdba7.jpg

Cena me je zanimala zaradi ventilov. Za kontrolo je potreben določen čas in čas je denar.

Ker sem v eni temi prebral, da je neki mehanik rekel, da so ventili ok, čeprav se pri tistih kilometrih kontrolirajo. To je napisala ena punca. Pa mi takšno kontroliranje ventilov po posluhov prav nič ne paše. 

Objavljeno
pred 14 minutami, ukica pravi:

Kr dost.. pac premium znamka :P 

Niti ne. Je bilo pač veliko dela. 

Sem nekje prilepil račune za moj motor. Res, da ni noben 500€, je pa  en nekaj čez 400€ in sicer tisti s kontrolo ventilov pri 60k km. Tisti pri 30k km je bil nekoliko nižji. 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
Ob 9/8/2017 ob 19:36, DAMI34 pravi:

To pa ni res, 1x letno pol je pa 15 dni tam, sam ga pa zrihtajo u nulo :P

Meni ga bodo celo na dom dostavili :ras:

Kolikokrat na leto je v zasilnem ali kakšnem drugem programu z omejeno močjo in opozorilom na armaturi ? 

Objavljeno

Je potrebno razumeti, da se tu odstranita in nazaj namestita dva pokrova ventilov, posledično 2x več dela kot pri večini drugih motorjev z vrstnim agregatom. Če pa je tako malo prostora za samo demontažo kot je pri 690 potem je dela res veliko oz. je zamudno.

 

 

Lp, Samo

Objavljeno
pred 14 urami, Borutt pravi:

Kolikokrat na leto je v zasilnem ali kakšnem drugem programu z omejeno močjo in opozorilom na armaturi ? 

dva krat, je pa res da vedno na najbolj oddaljeni točki od doma. Do sedaj 2x problem s servomotorjem lopute, nič drugega. Slej ko prej bom tudi to rešil, samo da naredijo dongl za moj moped.

Servis Cena je pa tako, ni pretirano in ni poceni. Vzemi pa v obzir da delam servis na 15kkm. Velik pa na 30.

Objavljeno
pred 15 urami, Bostjan L pravi:

Jaz sem na zadnji zavori (Brembo/Guzzi.... :) ) na približno 2000km odzračeval. Serviser ni imel pojma kaj je. Na servisu zamenjal zavorno olje... in spet enako čez 2k km. Miljonkrat sem odzračeval....prebral nekaj forumov in videl enako napako pri Apriliah in Dukatijih.

Najprej sem zamenjal olje Dot4 z najvišjo možmo zgornjo točko vrelišča.....in čudežno je vse tako kot mora biti. Na 10k km sem prekontroliral ali je kaj zraka v ceveh... no, nada, nč, :). Tako je sedaj že ene 50k km. Pri hidravlični sklopki olje zelo hitro potemni ker so vgrajeni neki čudni materiali, ki reagirajo z Dot oljem. Nič hudega samo črna barva. Vem da Guzziji in Ktmji so svetlobna leta narazen samo težave so podobne ;)

Pri meni sem ozračil vsake 10kkm, ni pa problem v tekočini, očitno je v ročki neka drsa. Bomo videli, sedaj sem menjal batek.

zavor nisem še rabil odzračit, problem je edino pri sklopki vsake 10 jurjev, sedaj smo menjali batek in če bo še problem se bo menjalo komplet. Vse v garanciji.

Objavljeno
pred 14 urami, Borutt pravi:

Cena me je zanimala zaradi ventilov. Za kontrolo je potreben določen čas in čas je denar.

Ker sem v eni temi prebral, da je neki mehanik rekel, da so ventili ok, čeprav se pri tistih kilometrih kontrolirajo. To je napisala ena punca. Pa mi takšno kontroliranje ventilov po posluhov prav nič ne paše. 

Pisal je Hiperđek za njegov Versače, ko je ventile kontroliral mehanik po posluhu (je bilo poceni), taisti moped je potem Kmet že za drugo kontrolo ventilov peljal na Eliso in je bil skrajni čas da so jih prilagodili.

 

pred 14 urami, Nightmare pravi:

Je potrebno razumeti, da se tu odstranita in nazaj namestita dva pokrova ventilov, posledično 2x več dela kot pri večini drugih motorjev z vrstnim agregatom. Če pa je tako malo prostora za samo demontažo kot je pri 690 potem je dela res veliko oz. je zamudno.

 

 

Lp, Samo

dela je ogromno, sploh odstranitev rezervoarja, vsega kableraja Euro4 sranja itd...mislim da je Miha opravil kar dobro delo saj je komplet moped sčekiral.

 

Objavljeno
pred eno uro, DAMI34 pravi:

Pisal je Hiperđek za njegov Versače, ko je ventile kontroliral mehanik po posluhu (je bilo poceni), taisti moped je potem Kmet že za drugo kontrolo ventilov peljal na Eliso in je bil skrajni čas da so jih prilagodili.

 

dela je ogromno, sploh odstranitev rezervoarja, vsega kableraja Euro4 sranja itd...mislim da je Miha opravil kar dobro delo saj je komplet moped sčekiral.

 

Ena punca je pisala za svoj motor. In je že pripravila denar, pa je mehanik rekel, da so ok. To je pravi mojster. 

  • Haha 2

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!