Skoči na vsebino

KTM 1290 Super Duke ( R 2014 in GT 2016)


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

Priporočene objave

Objavljeno

Spet nova kubatura,spet so vas nafukal.

Objavljeno (popravljeno)
pred 10 urami, luxsa pravi:

Spet nova kubatura,spet so vas nafukal.

Vsi motorji KTM 1290 imajo že ves čas 1301 ccm.  Ne sodi KTMa po BMWju, ki mu vsake par let dodajo en štamperle. :naughty:

Popravljeno . Popravil Frenk 67
Objavljeno
3 hours ago, Frenk 67 said:

ki mu vsake par let dodajo en štamperle.

Tud po 0,3 se pocas liter nabere.?

17 minutes ago, DAMI34 said:

Ja to bo ja...

Ne se sekirat,sej bos itak nouga kupu. 

Objavljeno
pred 39 minutami, luxsa pravi:

Tud po 0,3 se pocas liter nabere.

 

Se vid, da si gorenc. Pr nas je štamprle 0,5. :D

Objavljeno
pred 2 urami, luxsa pravi:

Tud po 0,3 se pocas liter nabere.?

Ne se sekirat,sej bos itak nouga kupu. 

SD pride 2020, Gt kako leto ali dve kasneje

Objavljeno

No,takrat znam pa tudi jaz kupit GT ja, drug teden sem v Minkenu pa bom sel mal v KTM stacuno sline cedit.?

Objavljeno
pred 4 minutami, luxsa pravi:

No,takrat znam pa tudi jaz kupit GT ja, drug teden sem v Minkenu pa bom sel mal v KTM stacuno sline cedit.?

Ta novega SD še ne bo v štacuni

Objavljeno

Ma ni vazn,tam majo use modele za pogledat in za probat.

Objavljeno

 

 

smo že čez 50kkm

 

IMG_20190614_213133.thumb.jpg.22214b8251a8319858a346fb6a81c202.jpgIMG_20190615_104020.thumb.jpg.32e4bdfd30de33e447ec283f652d9e7f.jpg

Objavljeno
Ob 6. 6. 2019 ob 21:38, johan pravi:

A kdo ve zakaj ni novih gt 2019 nič v salonih?So tako prodajni ali je kje drugje težava?

tule ga imaš pri Selesu, pravkar gledam na FBju

Zvrcni pa se dogovori, mogoče je celo testni

 

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Peljal včeraj zgornjo beštjo.

1. kviki gori doli, samo zabiješ, krajši hod od mojega in manj klonkast, bolj natančen, deluje res lepo

2. vzmetenje, očitno ga še niso posodobili, moj mi je bolj všeč

3. krmilo obvezno prestaviti naprej, defolt pozicija mi ne sede

4. televizija...fak kera televizija :D

5. gume, kurac od angel gt (qurac zaradi oblike, ne oprijema)

ostalo isto, oziroma ok šipca boljša in odriv zraka nekoliko boljši, pa predalčki spredaj, agregat, ne čutim razlike, oziroma mi je bolj všeč moj s krajšim prvim verižnikom in ESE donglom. 

ampak...sem si ga zacahnal za naslednji moped :D

 

Objavljeno
pred 55 minutami, DAMI34 pravi:

Peljal včeraj zgornjo beštjo.

1. kviki gori doli, samo zabiješ, krajši hod od mojega in manj klonkast, bolj natančen, deluje res lepo

2. vzmetenje, očitno ga še niso posodobili, moj mi je bolj všeč

3. krmilo obvezno prestaviti naprej, defolt pozicija mi ne sede

4. televizija...fak kera televizija :D

5. gume, kurac od angel gt (qurac zaradi oblike, ne oprijema)

ostalo isto, oziroma ok šipca boljša in odriv zraka nekoliko boljši, pa predalčki spredaj, agregat, ne čutim razlike, oziroma mi je bolj všeč moj s krajšim prvim verižnikom in ESE donglom. 

ampak...sem si ga zacahnal za naslednji moped :D

 

Oblika gume? Zaradi vožnje naravnost in preizkušnja zmogljivosti oziroma pospeška? 

Ker podobno sem videl, ko sem šel preizkusiti fokus este, kjer so bile pogonske gume skoraj na žicah in položaj sedeža za ležanje. Ker so znalci samo naravnost gonili v supermen stilu (ležanje za volanom z iztegnjeno roko). 

  • Haha 2
Objavljeno
pred 51 minutami, Borutt pravi:

Oblika gume? Zaradi vožnje naravnost in preizkušnja zmogljivosti oziroma pospeška? 

Ker podobno sem videl, ko sem šel preizkusiti fokus este, kjer so bile pogonske gume skoraj na žicah in položaj sedeža za ležanje. Ker so znalci samo naravnost gonili v supermen stilu (ležanje za volanom z iztegnjeno roko). 

da oblika (izrabljene niso bile), angel GT ima nižjo parabolo, pa je bolj lesena/počasna ( s prvo pridem celo do roba), sem že pozabil kako je "smotana" in kok je SF+ ter ToF fajn za prelaganje in v lahkotnosti vodljivosti in to kljub temu da ima prva moja SF+ že 9kkm in je trikotna.

Pospeškov nisem testiral, ker ni razlik(oziroma imata oba enako zadnjo posodobitev softwerja), je pa spodaj "štandard" brez ESE bolj zamorjen. Lepše diha, če je loputa v avspuhu stalno odprta kot pri mojem. Tak al tak, bo, če bom menjal, najprej nameščen dongl.

 

Objavljeno
pred 59 minutami, DAMI34 pravi:

da oblika (izrabljene niso bile), angel GT ima nižjo parabolo, pa je bolj lesena/počasna ( s prvo pridem celo do roba), sem že pozabil kako je "smotana" in kok je SF+ ter ToF fajn za prelaganje in v lahkotnosti vodljivosti in to kljub temu da ima prva moja SF+ že 9kkm in je trikotna.

Pospeškov nisem testiral, ker ni razlik(oziroma imata oba enako zadnjo posodobitev softwerja), je pa spodaj "štandard" brez ESE bolj zamorjen. Lepše diha, če je loputa v avspuhu stalno odprta kot pri mojem. Tak al tak, bo, če bom menjal, najprej nameščen dongl.

 

Razumem. Sama guma ima takšno obliko in jo niso drugi preoblikovali.

Tiste eko zadeve samo sranje delajo. Moj prejšnji motor ni imel tega in je lepše delal pri majhnem gasu.

Objavljeno

ne zaupaj garminu :D oziroma test vodotesnosti kufrov

 

 

Objavljeno

še mal spy fotk 2020 SDja

 

66079366_10219536211494273_8286493546219831296_n.jpg

66154048_10219536211254267_6641984704981499904_n.jpg

66187503_10219536211974285_9052195724430671872_n.jpg

66267496_10219536211334269_2459549769794584576_n.jpg

  • 3 mesecev pozneje...
  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

 

Objavljeno

 

Zanimivo, da so si sposodili okvir iz RC8. In pa zadek je tokrat odlitek.

Tole bo spet čist v svoji ligi.

 

 

Lp, Samo

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

dobro leti po Grobniku 1.38.7

 

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!