Jump to content

KTM 1290 Super Duke ( R 2014 in GT 2016)


Cufa
DAMI34
Message added by DAMI34

Recommended Posts

recimo na 790, mam poštarsko šajbo..vroče, bobni in šajbo od Ra, ki je vsaj pol manjša, a ni zavihana..še vedno bobni :P

 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Tako, odločitev je padla in zamenjalo se je še motorno olje. Prvo je bilo planirano, da bodo ta poseg opravili ob kontroli ventilov pa sem si premislil glede na to, da je olje notri že več kot eno leto, kdaj bom nabral še tega jurja pa pol, da ga odpeljem na servis je pa tudi vprašanje.

IMG_20210421_174845.thumb.jpg.12533ec9dfae0b3f7419675262737516.jpg

 

Poleg samega filtra sem zamenjal še oba screena pred samimi pumpami ker ne vem, če so že kdaj bli in glede na stanje magnetkov na njih upam, da ne. Je bilo kar nekaj robe nabrane.

 

Ob servisu naj bi se opravila še kontrola/čiščenje Oil Jeta sklopk tako, da sem preveril še to.

IMG_20210421_181305.thumb.jpg.9b4df2e8fda4f74ba6b96c05dc5c9919.jpg

IMG_20210421_181451.thumb.jpg.d1069a4e9fdc52f11400a3d5daf8b74e.jpg

IMG_20210421_184857.thumb.jpg.ef2a9f5a86de0a0073357731c7e2c7b2.jpg

 

Ta pa je bil čist in pretočen tako, da z njim ni bilo dosti dela.

 

Takoj ko spraznim ta tank goriva pa še menjava filtrov v samem rezervoarju goriva.

 

Imam pa en problem. V času zime sem sklepal, da je kriv akumulator saj motor po daljšem obdobju ni vžgal in akumulator je bil po hitrem postopku prazen pa je bil ta menjan lani, za primerjavo 690ka ima 6 let star akumulator, še nikoli odstranjen iz motorja ali kakorkoli napolnjen pa tudi po več mesecih upali v prvo. No tokrat je motor po treh tednih še vedno normalno verglal vendar samo sem in tja kakšnega pokašljevanja več od sebe ni dal. Seveda toliko časa, da je bil na koncu akumulator spet prazen. Ko sem mu dal par minut, da se je nekoliko sestavil sem poskusil ponovno in z veliko muke je le vžgal. Čuti se, da je bil zalit in verjetno gre eno z drugim, da potem ne vžge. 

Sedaj pa, zakaj pride do tega? Na 60k se bodo menjale sveče. Je lahko to? Filtri goriva tudi menda še niso bili menjani, bi bil lahko problem s pritiskom v primeru, da so preveč zapacani? Ali je vseeno lahko akumulator, katerega že obračanje agregata toliko utrudi, da ne sproducira še iskre?

 

Lp, Samo

Link to comment
Share on other sites

pred 2 urami, Nightmare pravi:

Tako, odločitev je padla in zamenjalo se je še motorno olje. Prvo je bilo planirano, da bodo ta poseg opravili ob kontroli ventilov pa sem si premislil glede na to, da je olje notri že več kot eno leto, kdaj bom nabral še tega jurja pa pol, da ga odpeljem na servis je pa tudi vprašanje.

IMG_20210421_174845.thumb.jpg.12533ec9dfae0b3f7419675262737516.jpg

 

Poleg samega filtra sem zamenjal še oba screena pred samimi pumpami ker ne vem, če so že kdaj bli in glede na stanje magnetkov na njih upam, da ne. Je bilo kar nekaj robe nabrane.

 

Ob servisu naj bi se opravila še kontrola/čiščenje Oil Jeta sklopk tako, da sem preveril še to.

IMG_20210421_181305.thumb.jpg.9b4df2e8fda4f74ba6b96c05dc5c9919.jpg

IMG_20210421_181451.thumb.jpg.d1069a4e9fdc52f11400a3d5daf8b74e.jpg

IMG_20210421_184857.thumb.jpg.ef2a9f5a86de0a0073357731c7e2c7b2.jpg

 

Ta pa je bil čist in pretočen tako, da z njim ni bilo dosti dela.

 

Takoj ko spraznim ta tank goriva pa še menjava filtrov v samem rezervoarju goriva.

 

Imam pa en problem. V času zime sem sklepal, da je kriv akumulator saj motor po daljšem obdobju ni vžgal in akumulator je bil po hitrem postopku prazen pa je bil ta menjan lani, za primerjavo 690ka ima 6 let star akumulator, še nikoli odstranjen iz motorja ali kakorkoli napolnjen pa tudi po več mesecih upali v prvo. No tokrat je motor po treh tednih še vedno normalno verglal vendar samo sem in tja kakšnega pokašljevanja več od sebe ni dal. Seveda toliko časa, da je bil na koncu akumulator spet prazen. Ko sem mu dal par minut, da se je nekoliko sestavil sem poskusil ponovno in z veliko muke je le vžgal. Čuti se, da je bil zalit in verjetno gre eno z drugim, da potem ne vžge. 

Sedaj pa, zakaj pride do tega? Na 60k se bodo menjale sveče. Je lahko to? Filtri goriva tudi menda še niso bili menjani, bi bil lahko problem s pritiskom v primeru, da so preveč zapacani? Ali je vseeno lahko akumulator, katerega že obračanje agregata toliko utrudi, da ne sproducira še iskre?

 

Lp, Samo

Za zagon dvocilindrašov sploh takšnih z ogromno kompresijo rabiš visok zagonski tok, akumolator mora biti zato v top kondiciji. Ker ga čez zimo nisi imel na vzdrževalcu, mu je ta kondicija pošla. 

Predstavljaj si, da celo zimo ležiš, nič ne ješ, na pomlad bi pa rad rekorde v hoji v hrib podiral...pač ne gre. Dobro ga napolni in boš čez časi videl, kako bo.

Poglej tudi, da je stik akuja in kabla dober, da ni kje kakšne oksidacije oz, da ni slučajno celo odvijačen konektor kabla in s tem slab stik.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Aku sem za en čas tekom zime odstranil in ga napolnil. Vendar je bil po 14ih dnevih ponovno problem vžgat motor ampak takrat je bilo že samo verglanje problematično. Konec marca sem naredil 300km in takrat verjamem, da se je tudi sam aku ponovno napolnil in kot tak je cel dan vžigal normalno. Sedaj po 3h tednih pa je bil ponovno problem. Sicer je obračal normalno ampak vžgal pa ni. 

Kontakti so čisti in stiki dobri.

 

Lp, Samo

Link to comment
Share on other sites

pred 9 minutami, Nightmare pravi:

Aku sem za en čas tekom zime odstranil in ga napolnil. Vendar je bil po 14ih dnevih ponovno problem vžgat motor ampak takrat je bilo že samo verglanje problematično. Konec marca sem naredil 300km in takrat verjamem, da se je tudi sam aku ponovno napolnil in kot tak je cel dan vžigal normalno. Sedaj po 3h tednih pa je bil ponovno problem. Sicer je obračal normalno ampak vžgal pa ni. 

Kontakti so čisti in stiki dobri.

 

Lp, Samo

Pri teh motorjih z veliko elektronike je to hiba. 

Jaz imam nov akumolator, a če motorja ne vozim 14 dni je isto, kot pri tebi, zaganja, vžge pa ne. 

Imam 1190.

Lp

P.S. Tako dela od novega. 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Kmet2 said:

Pri teh motorjih z veliko elektronike je to hiba. 

Jaz imam nov akumolator, a če motorja ne vozim 14 dni je isto, kot pri tebi, zaganja, vžge pa ne. 

Imam 1190.

Lp

P.S. Tako dela od novega. 

Kako potem rešuješ ta problem? Vzdrževalec, kabli,....?

 

Lp, Samo

Link to comment
Share on other sites

Men so svetovali liion, ker ma močnejši zagonski tok, potem se nisem odločil, ker baje ko crkne crkne in ne pokaže nič prej. Navadni pa običajno postoka.

aja, ne spoznam se na accuje..tak, da kateri tip in kaj, pojmanimam.

 

 

Link to comment
Share on other sites

pred eno uro, Nightmare pravi:

Kako potem rešuješ ta problem? Vzdrževalec, kabli,....?

 

Lp, Samo

Tako je, ko parkiram za več kot 14 dni, vzdrževalec. 

Vžge ne zato ker ima premali zagonski tok, ki ga je proizvajalec določil za zagon, kljub temu da zaganjač zaganja agregat. 

 

Link to comment
Share on other sites

No, moj stari GS 1.2...že več kot 6 let ga imam, akumulator je še starejši. Lani je že malo jamral pri vžiganju, sem si rekel, letos ne bo več in bo potrebno novega nabavit. Preko zime ga nisem polnil, enkrat na začetku leta sem ga vseeno poskušal vžgat in začuda zavrti. Ga na hitro napolnim in vžge...sedaj vžiga enako kot lani, nima neke moči, vžge pa hitro...:OK:

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Jest teh problemov nimam recimo.. sem pa letos prvic akomulator vn vzel in ga nafilal... Mogoce so pri meni ze kj zrihtal al pa mam sam tako sreco... Pojma nimam se ne spoznam.

Link to comment
Share on other sites

Sej tut na GTju je accu zdržal 3 leta. In je še vedno vžigal, pa sem ga menjal, ker ni bil več 100%. Tega k ma Nightmere sem original montiral na servisu pred letom in pol. Mogoče je mašina preveč stala, mogoče je accu bolj slaba roba, mogoče so filtri za gorivo, mogoče se premal vozi. V glavnem GT ni imel problemov z vžiganjem, razen ko je accu postal malo slabši, potem je bilo pa tako kot je sedanji lastnik opisal. 

S tem da sem hladnega mogoče moral nekajkrat zaverglat, da je kresnil. Pa tudi kup napak je običajno izpisal na armaturki, ki so se potem izbrisale, ker accu ni sfolgal vseh kontrol izvest. Ko sem menjal accu mi je čisto normalno spet vžigal. bp

Link to comment
Share on other sites

pred 16 minutami, DAMI34 pravi:

evo stari, problem rešen, GSa vzameš :P

 

Ma, GS je kot predpotopni dinozaver napram tem novim elektoničarjem :)

Link to comment
Share on other sites

Sicer je pa veliko govora o baterijah v FB grupi

recimo:

Motobatt are cheap crap... Yuasa are the best Lead Acid batteries on the market. The problem is, with an enormous 1301cc V-Twin engine to crank over and a fair suite of electronics, all fired by a tiny little battery (a 1300cc car, more likely an inline 4, would have more than twice the CCA by comparison), it's a BIG strain on the battery...

Thing is, the battery is an easy place to save weight on a motorbike... That and Big Singles and V-Twins require far more of an effort to crank than an inline 4. My Honda Blackbird will crank over on an 8yr old knacker of a battery, where if my 8 month old SDGT hasn't been on its Optimate for over a week, it will struggle to start!

 

https://www.facebook.com/groups/224793567875981/search/?q=battery

al pa tole Ionlitium baterija

https://www.facebook.com/groups/224793567875981/permalink/1311585739196753/

 

For those thinking of swapping the old battery for a lithium... I’ve just swapped over to one of these off fleabay ..... what a difference!!! .... bike fires first push ... no lazy starting in the cold .... weirdly the horn has started working again and the day nav now charges properly.... the old one tested fine .... fully charged .... with a optinate .... but this seams much better .... hopefully still as good in winter

Link to comment
Share on other sites

pred 5 urami, DAMI34 pravi:

Men so svetovali liion, ker ma močnejši zagonski tok, potem se nisem odločil, ker baje ko crkne crkne in ne pokaže nič prej. Navadni pa običajno postoka.

aja, ne spoznam se na accuje..tak, da kateri tip in kaj, pojmanimam.

 

 

 

pred 5 urami, Nightmare pravi:

Sem dobil tudi sam tak nasvet. Če ne bo drugače bo to to kar se rešitve tiče.

 

Lp, Samo

litionski aku. potrebuje drugačen vzdrževalec kot kislinski/gel,... torej tudi alternator, če priklučiš litionski aku na motor ki ni mišljen za to bo deloval ampak ne dolgo, in glede na to da je cena x2 napram gel, vprašanje če se to izplača.

 

More specifically, the charging system on your bike must charge between 13.4v and 14.6vIf your charging system only puts out power under 13.4v, the battery will never charge.

 

tako da pred nakupom tega bi jaz na tvojem mestu preveril koliko tvoj motor sploh fila.

Edited by Shillien
Link to comment
Share on other sites

Ma saj bi bilo bolje splošno o acujih čvekati tule, kjer je veliko napisanega (da ne ponavljamo vsega še 1x v sdgt temi)

če se pa konkretni problem SDGT ali lc8 rešuje pa naj bo v tej temi. 

 

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, bajkr88 said:

as dau od traktorja acu pol?

Sam dost bliz sm ga parkiru, da se je mal naelektriu. 😅

 

Lp, Samo

Link to comment
Share on other sites

pred eno uro, Nightmare pravi:

Sam dost bliz sm ga parkiru, da se je mal naelektriu. 😅

 

Lp, Samo

je še ena opcija, ampak jaz pač nisem šel nanjo, ker mi je 3 leta original dobro delal, pa samo občasno sem priklopil na vzdrževalec, močnejša baterija več Ah namest 13x 14x..bi bilo za preverit al gre al ne gre, ker se nisem poglabljal v zadevo.

ps. dej slikce od ledvičk..ups od spojlerjev :D

Na hitro sploh ne zgleda slabo

 

Link to comment
Share on other sites

Po današnji vožnji je bil deležen še menjave filtrov goriva in vseh tesnil, gumic, ki pašejo zraven. Po 60k km se je okoli pumpe in na filtrih nabralo kar nekaj materiala. 

Pacient

IMG_20210423_180722.thumb.jpg.646671bf92a0ce1b5feee386837cfcab.jpg

Filter za pumpo

IMG_20210423_181905.thumb.jpg.a8bb871728d9d6f732e36e21f5224b7c.jpg

Filter pred pumpo

IMG_20210423_182529.thumb.jpg.e1ed257bb0c1309c2cac2f3983ce02ae.jpg

IMG_20210423_183025.thumb.jpg.98c41872716b99bec4750fbb7720d341.jpg

Vmes je bilo nekaj čiščenja, šraufanja, natikanja,... 

IMG_20210423_184219.thumb.jpg.4919335b8b2e1d695d0d9e8290c28ee9.jpg

In pa varovalka, katero so priporočali na tujih forumih. 

IMG_20210423_185149.thumb.jpg.300e442ec27cd086ea357266d5429c68.jpg

Menda naj bi po razstavljanju lahko prišlo do tega, da ta zgornji del izstreli iz svojega mesta in priporočajo vezico čez "ušesa", da se temu izogneš. 

Pa še odslužen material. 

IMG_20210423_193412.thumb.jpg.6aba1149eb90c871d9c49fd5700e7e52.jpg

 

Lp, Samo 

Link to comment
Share on other sites

zdej bo takoj užgal. :P

Filtri so bili veliko bolj zapacani, kot sem si mislil.

Link to comment
Share on other sites

Zjutrej je spet števec mrknu med verglanjem ma je vseen prec upalu. 

Vrečka je pomoje prec črna, mali filtercek je biu pa kr bogi, ja. 

 

Lp, Samo

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!