Jump to content

KTM 1290 Super Duke ( R 2014 in GT 2016)


Cufa
DAMI34
Message added by DAMI34

Recommended Posts

pred 7 minutami, Nightmare pravi:

Zjutrej je spet števec mrknu med verglanjem ma je vseen prec upalu. 

Vrečka je pomoje prec črna, mali filtercek je biu pa kr bogi, ja. 

 

Lp, Samo

Zjutrej je spet števec mrknu med verglanjem ma je vseen prec upalu. 

No tole se je meni dogajalo, ko je bila baterija stara cca 3 leta (govorim za hladen zagon, potem ne več). Ni bila slaba, na servisu je rekel da je še vsaj 90% dobra, ampak je bilo očitno že premalo.

Včasih pa recimo zabeleži kake napake..ki pa potem v roku pol minute izginejo. 

Link to comment
Share on other sites

Po slabem mesecu od registracije je bil končno čas za nekoliko bolj obsežen test. Od petka do nedelje opravljenih cca 800 km, nekaj solo nekaj v dvoje, malo AC in velika večina krasnih ovinkov. Še naprej se ubadam s prevelikim hrupom pod čelado zaradi česar sem imel še v ponedlejek kar problem saj se mi je večkrat čez dan pojavila nenadna bolečina v desnem ušesu za kar bi lahko bila tudi delno kriva že skoraj 6 let stara Shark Speed R čelada za katero upam, da dobim nadomestilo že ta tedn, vse ostalo pa špila kot mora. Rit se je očitno že navadla na nesdež saj je začela javkati šele na koncu 400km poti, ki sva jo opravila v soboto in še to na AC kjer itak ne migaš nič in se tak problem še prej pojavi. Roke in noge so se navadile na položaj tako, da iz tega naslova prav tako nobene pripombe in je pozicija za krmilom idealna zame. Zanimivo, da pozicije krmila, ročk itn. kljub nešteto opcijam nisem prav nič spreminjal in so ostala kot si jih je predpripravil @DAMI34  pa mi popolnoma ustrezajo. Vključno z ogledali pa je le nekaj razlike v višini med nama. Edino ročico menjalinka moram nekoliko spustit pa vedno pozabim ko pripeljem do garaže saj se zgodi, da šaltam prenežno in Quiki ne opravi svoje naloge kot bi jo moral. Verjamem, da bom problem odpravil z zmanjšanjem zračnosti med škornjem in samo ročico. 

Zavore ostajajo vrhnusnke tako v dvoje kot solo po vijugastih cestah, serpentinah,.... Koristim tako sprednje kot tudi zadnjo, ki sedaj po menjavi ploščic in zavorne tekočine dejasnko tudi deluje.

Vzmetenje, pa ne, da imam prav dosti izkušen, prav tako deluje odlično. Spreminjanje programov med vožnjo je res vrhunska zadeva(upam, da ne crkne😅) ko si po dolgi vožnji na AC rukneš v Comfort in te ne briga, ko na dalših neravninah nekolio zanihaš, na regioalki na Street in je odličen kompromis med športnostjo, vendar še vseeno ne čutiš vretenc ko povoziš kakšno neravnino oz. na polikanih, hitrih vijugastih cestak na Sport in zadeva res postane čvrsta in izgubiš vsak občutek, da sediš na velikem, težkem sport-turerju. Slednji je sicer res uporaben samo na res lepih oz. novih cestah, verjamem, da vrhunski na peglanju jadranke a v realnosti je najbolj uporaben Street in tam se v meniju tudi največkrat nahaja.

Prednapenjanje vzmetenja na dve osebi prav tako pride zelo prav in skrbi, da je motor cel čas optimalno postavljen in ni zibanja naprej in nazaj ob pospeševanju in zaviranju kot je to pri klasičnem vzmetenju. 

O agregatu brez veze izgubljat besede saj ima vsega preveč pa sem na motorju sam ali v dvoje s kufri mu sape ne zmanjka. Meni osebno prav prijetno vibrira in ti s tem tudi sporoča ali si v optimalnih obratih samega agregata ali bi počasi lahko prešaltal eno nižje oz. višje. V kolikor prezreš te signale pa ti tako ali tako lučka na armaturki močno blenda v obraz in ti da vedeti, da počasi prešaltaj višje.

Nastavitve motorne elektronike so ostajale večinoma nedotaknjene. Rain bom testiral ko bo za to primeren čas, Street je zelo zvezen in več kot dovol odziven v vsakdanjem pometu, Sport pa je pri držanju neke konstante skozi naselja preveč odrezav in se ga zato še nisem prav dosti posluževal.

Več kot udoben je očitno tudi za sopotnika saj sva ob vračanju iz Pragerske do Cerknice opravila samo 2 postanka in namreč na Trojanah za wc in v Domžalah kjer sem dolil gorivo pa ni bilo iz strani boljše polovice nobene kritike. Zaradi raznih poškodb/težav bi bilo na 690 Duku karkoli takega nemogoče. Sploh pa glede na to, da je bila to njena prva fura letos in 400km vseeno ni tako malo.

Poraba goriva konec dneva 6,2l/100km, katera se naslednji dan, ko sem se na motor odpravil sam ni prav bistveno spremenila. 6,4l/100km je kazalo na števcu  po 200 odpeljanih kilometrih katere sem v nedeljo odpeljal solo in nekaj teh v družbi @DAMI34-ja. Kljub temu, da ni bil dirkaško razpoložen kot je trdil sam sem se kar natrudil mu sledit po tisti kraških ovinkih. 🤯😂

Pričakal me je v zasedi :smoke: in s "kamero" v roki, da sem se že ustrašil, da je policaj. No, na srečo ni bil.

20210425_142046_HDR.thumb.jpg.649b75ef5f8851ff6068e1437aaaf224.jpg

 

In ko si je že drugič zaželel :smoke: mi je v nagrado, ker tako lepo skrbim za bivšega GTja odstopil svojega SXa, da vidim kako dolgočasni so japonci. :P:kva2:

20210425_150609_HDR.thumb.jpg.3debc4dcd7784288cce37696689f40c0.jpg

 

Če odmislim, da sem za motor popolnoma prevelik in so bili komolci skoraj na kolenih je zadeva čist drug svet kot pa GT. Nič ne trese, nič ne ropota, da prestavljaš prestave sploh ne veš, hitrost opaziš šele na števcu, bremze delajo pa tudi, če na njih ne piše Brembo, prav tako nisem ničesar pogrešal na vzmetenju. Za kakšne resne ocene je bilo seveda čisto premalo ovinkov ampak za dobiti občutek kako deluje motor kot celota neke renomirane Japonske znamke in to ne nek prežvečen 15 let star motor je bilo pa dovol. Tako, da hvala še 1x za priložnost žal pa vsaj zaradi velikosti ne moram bit potencialen kupec naslednje leto ko si bo spet zaželel KTMa. :OK:

Še ena skupna

20210425_153533_HDR.thumb.jpg.8aa9bb37de9954990cd88e96fe4a5dd8.jpg

 

In to je to.

 

Lp, Samo

 

Link to comment
Share on other sites

Veš, ročico menjalnika sem moral dvigniti ker mam dvoje škornje. St, ki jih rabim za potavanja in offroad ter sidi športne in je res mal višja in to zaradi čevljev, ki so debelejši spredaj. 

Kar pa se tiče GTja: je šel v prave roke. Ultimativna mašina za nekoga, ki ni šalabajzer.

Sem pa souzico potočil, ko je moja pribila, ko sem ji kazal slike...joooj kok je lep. I n ni mislila sxa 😉

 

Link to comment
Share on other sites

pred 3 urami, Nightmare pravi:

Po slabem mesecu od registracije je bil končno čas za nekoliko bolj obsežen test. Od petka do nedelje opravljenih cca 800 km, nekaj solo nekaj v dvoje, malo AC in velika večina krasnih ovinkov. Še naprej se ubadam s prevelikim hrupom pod čelado zaradi česar sem imel še v ponedlejek kar problem saj se mi je večkrat čez dan pojavila nenadna bolečina v desnem ušesu za kar bi lahko bila tudi delno kriva že skoraj 6 let stara Shark Speed R čelada za katero upam, da dobim nadomestilo že ta tedn, vse ostalo pa špila kot mora. Rit se je očitno že navadla na nesdež saj je začela javkati šele na koncu 400km poti, ki sva jo opravila v soboto in še to na AC kjer itak ne migaš nič in se tak problem še prej pojavi. Roke in noge so se navadile na položaj tako, da iz tega naslova prav tako nobene pripombe in je pozicija za krmilom idealna zame. Zanimivo, da pozicije krmila, ročk itn. kljub nešteto opcijam nisem prav nič spreminjal in so ostala kot si jih je predpripravil @DAMI34  pa mi popolnoma ustrezajo. Vključno z ogledali pa je le nekaj razlike v višini med nama. Edino ročico menjalinka moram nekoliko spustit pa vedno pozabim ko pripeljem do garaže saj se zgodi, da šaltam prenežno in Quiki ne opravi svoje naloge kot bi jo moral. Verjamem, da bom problem odpravil z zmanjšanjem zračnosti med škornjem in samo ročico. 

Zavore ostajajo vrhnusnke tako v dvoje kot solo po vijugastih cestah, serpentinah,.... Koristim tako sprednje kot tudi zadnjo, ki sedaj po menjavi ploščic in zavorne tekočine dejasnko tudi deluje.

Vzmetenje, pa ne, da imam prav dosti izkušen, prav tako deluje odlično. Spreminjanje programov med vožnjo je res vrhunska zadeva(upam, da ne crkne😅) ko si po dolgi vožnji na AC rukneš v Comfort in te ne briga, ko na dalših neravninah nekolio zanihaš, na regioalki na Street in je odličen kompromis med športnostjo, vendar še vseeno ne čutiš vretenc ko povoziš kakšno neravnino oz. na polikanih, hitrih vijugastih cestak na Sport in zadeva res postane čvrsta in izgubiš vsak občutek, da sediš na velikem, težkem sport-turerju. Slednji je sicer res uporaben samo na res lepih oz. novih cestah, verjamem, da vrhunski na peglanju jadranke a v realnosti je najbolj uporaben Street in tam se v meniju tudi največkrat nahaja.

Prednapenjanje vzmetenja na dve osebi prav tako pride zelo prav in skrbi, da je motor cel čas optimalno postavljen in ni zibanja naprej in nazaj ob pospeševanju in zaviranju kot je to pri klasičnem vzmetenju. 

O agregatu brez veze izgubljat besede saj ima vsega preveč pa sem na motorju sam ali v dvoje s kufri mu sape ne zmanjka. Meni osebno prav prijetno vibrira in ti s tem tudi sporoča ali si v optimalnih obratih samega agregata ali bi počasi lahko prešaltal eno nižje oz. višje. V kolikor prezreš te signale pa ti tako ali tako lučka na armaturki močno blenda v obraz in ti da vedeti, da počasi prešaltaj višje.

Nastavitve motorne elektronike so ostajale večinoma nedotaknjene. Rain bom testiral ko bo za to primeren čas, Street je zelo zvezen in več kot dovol odziven v vsakdanjem pometu, Sport pa je pri držanju neke konstante skozi naselja preveč odrezav in se ga zato še nisem prav dosti posluževal.

Več kot udoben je očitno tudi za sopotnika saj sva ob vračanju iz Pragerske do Cerknice opravila samo 2 postanka in namreč na Trojanah za wc in v Domžalah kjer sem dolil gorivo pa ni bilo iz strani boljše polovice nobene kritike. Zaradi raznih poškodb/težav bi bilo na 690 Duku karkoli takega nemogoče. Sploh pa glede na to, da je bila to njena prva fura letos in 400km vseeno ni tako malo.

Poraba goriva konec dneva 6,2l/100km, katera se naslednji dan, ko sem se na motor odpravil sam ni prav bistveno spremenila. 6,4l/100km je kazalo na števcu  po 200 odpeljanih kilometrih katere sem v nedeljo odpeljal solo in nekaj teh v družbi @DAMI34-ja. Kljub temu, da ni bil dirkaško razpoložen kot je trdil sam sem se kar natrudil mu sledit po tisti kraških ovinkih. 🤯😂

Pričakal me je v zasedi :smoke: in s "kamero" v roki, da sem se že ustrašil, da je policaj. No, na srečo ni bil.

20210425_142046_HDR.thumb.jpg.649b75ef5f8851ff6068e1437aaaf224.jpg

 

In ko si je že drugič zaželel :smoke: mi je v nagrado, ker tako lepo skrbim za bivšega GTja odstopil svojega SXa, da vidim kako dolgočasni so japonci. :P:kva2:

20210425_150609_HDR.thumb.jpg.3debc4dcd7784288cce37696689f40c0.jpg

 

Če odmislim, da sem za motor popolnoma prevelik in so bili komolci skoraj na kolenih je zadeva čist drug svet kot pa GT. Nič ne trese, nič ne ropota, da prestavljaš prestave sploh ne veš, hitrost opaziš šele na števcu, bremze delajo pa tudi, če na njih ne piše Brembo, prav tako nisem ničesar pogrešal na vzmetenju. Za kakšne resne ocene je bilo seveda čisto premalo ovinkov ampak za dobiti občutek kako deluje motor kot celota neke renomirane Japonske znamke in to ne nek prežvečen 15 let star motor je bilo pa dovol. Tako, da hvala še 1x za priložnost žal pa vsaj zaradi velikosti ne moram bit potencialen kupec naslednje leto ko si bo spet zaželel KTMa. :OK:

Še ena skupna

20210425_153533_HDR.thumb.jpg.8aa9bb37de9954990cd88e96fe4a5dd8.jpg

 

In to je to.

 

Lp, Samo

 

Super bajk....samo tole mu še privošči :) 

20210424_142000.thumb.jpg.b3991b18137296cdb929680e758b04c7.jpg

 

Je pa kar nekaj dela 🔧 :hmm::D

20210424_162341.thumb.jpg.2228b5724cf56a251c2ca50d4a26f0f5.jpg

 

Link to comment
Share on other sites

pred 23 minutami, Luka66 pravi:

Super bajk....samo tole mu še privošči :) 

20210424_142000.thumb.jpg.b3991b18137296cdb929680e758b04c7.jpg

 

Je pa kar nekaj dela 🔧 :hmm::D

20210424_162341.thumb.jpg.2228b5724cf56a251c2ca50d4a26f0f5.jpg

 

kaj je to? Rotwailer SAS elimniator stage 2? Ker drugače tega skoraj ne rabi, razen da profitira 2kg krame manj (ok vsakih 30kkm ne rabi sas ventilov menjat) :D  Podhranjenost v spodnjih vrtljajih je fino dvignil ESE od Healtecha, ki anulira flap valve. Pa še zob manj ima na prvem verižniku. Se pelje bolje od stock mašin.

Link to comment
Share on other sites

pred 23 minutami, DAMI34 pravi:

kaj je to? Rotwailer SAS elimniator stage 2? Ker drugače tega skoraj ne rabi, razen da profitira 2kg krame manj (ok vsakih 30kkm ne rabi sas ventilov menjat) :D  Podhranjenost v spodnjih vrtljajih je fino dvignil ESE od Healtecha, ki anulira flap valve. Pa še zob manj ima na prvem verižniku. Se pelje bolje od stock mašin.

COOBER dodatna CPU, KTM "hišni" proizvajalec, so edini proizvajalec pri katerih KTM še priznava garancijo..........v osnovi izboljša performanse, beri krivulje moči in navora, izboljša delovanje v območju nizkih obratov, ker se merijo izpusti za norme......s tem da se ohranijo vse tovarniške omejitve glede delovanja agregata.......gratis (no sej je dost drago v osnovni varianti) so mi dodali še mapo za slab bencin, da deluje do 80okt, razmišljam namreč, da bi se zapeljal v "čudne" dežele......... poleg tega pa so mi naložili še dodatno sport mapo + cca.30KM, ko sem rekel vodji teh stuffa, s katerim sem precej komuniciral o te "škatlici", ki je naš čovek od dole Bane :)  da je to brez veze, je dejal, poskusi potem pa povej :D ne vem zakaj, samo imam občutek da bi bil lahko hudoooo

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

@Luka66 Sliš se prou fajn sam glede na to, da sem bil sedaj 5 let popolnoma zadovoljen z 70km mislim, da bo tudi teh 170 za nekaj časa kar dovol. Za 1x nimam nobene želje po dodelavah motorja in bi res rad čim več €€€ zapravil na cesti in ne v garaži. Kakšen pa je strošek tega heca?

 

@bajkr88 ko Krpan na kobilici, a? 😂 Hvala 👍

 

Čedala kupljena zdej pa držat pesti, da nism pihnu čist mim in bo končno užitek se vozit z motorjem.

 

Lp, Samo

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Tako, padla je odločitev, da skrajšam original vizir. 

Zacahnano

IMG_20210503_184130.thumb.jpg.269714688de52d4367f1b44e32bafee1.jpg

Odrezano

IMG_20210503_190637.thumb.jpg.104831536e7ca317dce0e8c0b6fadee5.jpg

 

Zmontirano in stestirano

IMG_20210503_194715.thumb.jpg.90d784754e9c7aa02ff9034b7df9fa27.jpg

 

Razlika občutna in sem zelo zadovoljen. Tista stranska ušesa bom verjetno vseeno se nekoliko znižal potem pa sfiniširam robove in je to to. 

 

Lp, Samo

Link to comment
Share on other sites

Pa se je začelo. 😅

V nedeljo sem med vožnjo od Lesc proti Kranju opazil, da se je temperatura olja začela nekam hecno dvigat. Do sedaj mislim, da med vožnjo nisem opazil, da bi šla čez 65°C tokrat pa veselo do 90 in čez. V Kranju postanek nato pa AC in proti domu. Na AC se je povzpela na 101°C in tam ostal vse do Vrhnike. Po stari do Logatca je ostala nespremenjena. V industrijski se ustaviva na pijačo in ko speljeva temp olja 52°C. Čez cel Logatec tako, potem pa 60, 70... In do doma po regionalni s počasnim tempom je prilezna na 104. Zacuda temperatura vmes ni nič padala po drugi strani pa kazalec za vodo stalno na 4ih crticah kot je to ponavadi. 

Danes sem odstranil senzor saj je menda dokaj pogosta hiba in ga želel stestirati. V mrzli vodi je pokazal 3°C ko pa sem ga vtaknil v zavreto vodo je ta zlezel le do 67°C.

Po eni strani vem, da olje na 100° ni nekaj nenavadnega sploh, če imaš še izmenjevalec z vodo in bi to po logiki moglo bit pribljizno enako segreto po drugi strani pa pred 14imi dnevi na AC Lj-Unec čez 65°C ni šel. 

Po današnjem testu z vrelo vodo pa bi lahko sklepal tudi, da je bilo olje v agregatu ubistvu segreto med 130 in 140°C.

Koliko se kaj ostalim lastnikom 1290 mašin kaj segreje  olje?

V ponedeljek gre motor tako ali tako na servis na kontrolo ventilov, menjavo svečk, hladilne,... Ampak tole mi ne gre iz glave. 

 

Hvala

 

Lp, Samo

 

Edited by Nightmare
Link to comment
Share on other sites

pred 2 minutami, Nightmare pravi:

Pa se je začelo. 😅

V nedeljo sem med vožnjo od Lesc proti Kranju opazil, da se je temperatura olja začela nekam hecno dvigat. Do sedaj mislim, da med vožnjo nisem opazil, da bi šla čez 65°C tokrat pa veselo do 90 in čez. V Kranju postanek nato pa AC in proti domu. Na AC se je povzpela na 101°C in tam ostal vse do Vrhnike. Po stari do Logatca je ostala nespremenjena. V industrijski se ustaviva na pijačo in ko speljeva temp olja 52°C. Čez cel Logatec tako, potem pa 60, 70... In do doma po regionalni s počasnim tempom je prilezna na 104. Zacuda temperatura vmes ni nič padala po drugi strani pa kazalec za vodo stalno na 4ih crticah kot je to ponavadi. 

Danes sem odstranil senzor saj je menda dokaj pogosta hiba in ga želel stestirati. V mrzli vodi je pokazal 3°C ko pa sem ga vtaknil v zavreto vodo je ta zlezel le do 67°C.

Po eni strani vem, da olje na 100° ni nekaj nenavadnega sploh, če imaš še izmenjevalec z vodo in bi to po logiki moglo bit pribljizno enako segreto po drugi strani pa pred 14imi dnevi na AC Lj-Unec čez 65°C ni šel. 

Po današnjem testu z vrelo vodo pa bi lahko sklepal tudi, da je bilo olje v agregatu ubistvu segreto med 130 in 140°C.

Koliko se kaj ostalim lastnikom 1290 mašin kaj segreje  olje. 

V ponedeljek gre motor tako ali tako na servis na kontrolo ventilov, menjavo svečk, hladilne,... Ampak tole mi ne gre iz glave. 

 

Hvala

 

Lp, Samo

Na mojem super duku 1290 R (2018) letnik je bila podobna težava. Problem je bil senzor za temperaturo olja. Na zaslonu temperatura preko 110 stopinj in veliko nihanje (gor in dol), po črticah pa normalno. Senzor za temperaturo olja je bilo potrebno menjati.

Link to comment
Share on other sites

8 minutes ago, killerade said:

Na mojem super duku 1290 R (2018) letnik je bila podobna težava. Problem je bil senzor za temperaturo olja. Na zaslonu temperatura preko 110 stopinj in veliko nihanje (gor in dol), po črticah pa normalno. Senzor za temperaturo olja je bilo potrebno menjati.

Meni za 1x ne niha. Samo narašča. Upam, da je res samo senzor. 

Hvala

Lp, Samo

Link to comment
Share on other sites

pred 2 minutami, Nightmare pravi:

Meni za 1x ne niha. Samo narašča. Upam, da je res samo senzor. 

Hvala

Lp, Samo


Video - glej temperaturo olja 😆
Link to comment
Share on other sites

pred 1 minuto, Nightmare pravi:

Koliko ti je kazalo pa pred okvaro oz. po menjavi? 

Lp, Samo

Normalno nikoli nisem zasledil da bi šlo preko 105 stopinj. Pa tako kot že rečeno, črtice na zaslonu so bile normalne samo ta prikaz temperature je bil pa čisto narobe, poleg tega pa še to nihanje že v samem mirovanju kot tudi med vožnjo. Ko je crknil senzor je šlo tudi do 140 stopinj. 

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, killerade said:

Normalno nikoli nisem zasledil da bi šlo preko 105 stopinj. Pa tako kot že rečeno, črtice na zaslonu so bile normalne samo ta prikaz temperature je bil pa čisto narobe, poleg tega pa še to nihanje že v samem mirovanju kot tudi med vožnjo. Ko je crknil senzor je šlo tudi do 140 stopinj. 

Ok, potem pa možno, da pri meni celo se normalno dela, če je prlezu le do 104 in ni nihanja gor dol kot pri tebi. Pa, da je to le posledica, da je bilo pred 14imi dnevi med 15 in 20 stopinj ta vikend pa 20+?

 

Lp, Samo

Link to comment
Share on other sites

pred 18 minutami, Nightmare pravi:

Ok, potem pa možno, da pri meni celo se normalno dela, če je prlezu le do 104 in ni nihanja gor dol kot pri tebi. Pa, da je to le posledica, da je bilo pred 14imi dnevi med 15 in 20 stopinj ta vikend pa 20+?

 

Lp, Samo

Hehe kaj pa vem, vse je možno. Najbolše da jim to omeniš na servisu, bodo več znali povedati.

P.S. pa še nekaj za vse lastnike "duke" motorjev 😇

https://www.facebook.com/events/1653415094856130

Link to comment
Share on other sites

Kar mam v spominu med vožnjo gre redko preko 90C tudi v hudi vročini. Ko pa stojiš pred semaforji in guzaš v prometu pa gre. Več kot neke 104 pa nikol ni bil.

Link to comment
Share on other sites

Ko smo se vozili v Maroku pri +55 mi je med vožno temp olja pri SA 1190  prišla največ do 108 st.več pa ne, tudi po mestu ne.

V večini pa med 70 in 80 st.C.

DSC01100.thumb.JPG.acbf93b6f6c629afd955be848d1ef564.JPG

Edited by Luka66
Link to comment
Share on other sites

Tako, motor je dostavljen na servis, da se na njem opravi še preostalo kar je predvideno ob 60k km in kar nisem opravil sam, torej kontrola ventilov, svečke in hladilna. Glede SAS ventila se še odločam preverili pa bodo še senzor temp. olja. Danes je namreč komaj prilezel do 60°C pri 18°C okolice. 

Če bo vse po sreči ga dobim do konca tedna. 

 

Lp, Samo

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Mi2 sva nazaj. Servis opravljen oz. prekontrolirani ventili in vsi v toleranci, menjane svečke, hladilna tekocina, ena cev od hladilne in SAS ventili oz. bolje rečeno membrane. Cena 535€. Dobr, da sm sedeu. 

Čez čas klic in info, da je fuč še nosilec zobnika in same blažilne gumice. Krasno, še 300€ dodatka... Naročeno a bom menjal sam. 

Za senzor olja pravijo, da je v redu... Čeprav dvomim ampak dokler ni ostalih opozoril sem zadovoljen. 

Denarnica je lažja, glava težja in nekako potiho jezna na samo sebe ker se ventilov nisem lotil sam a je kar je. Bi rekel, da upam, da je to to za letos pa si ne upam.

IMG_20210531_182225.thumb.jpg.55d5d4632db66d52953806edd3e51dee.jpg

 

Lp, Samo

Edited by Nightmare
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 1 month later...

20210727_161529.thumb.jpg.1cd36cdd761f196edca60b1cb6ad8aa2.jpg20210727_161626.thumb.jpg.2dfe2884c2dbde170a685a6995d6329f.jpg

 

Z vsakim dnem in kilometrom bolj navdušen nad motorjem. 

 

Lp, Samo

Edited by Nightmare
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.



  • Similar Content

    • Vito23
      By Vito23
      @DAMI34 tole bi mogu kupit
      Jaz pa razmišljam o KLE500 za malo po gmajni.
       
      https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=15007409&display=KTM KTM 790 Adventure R Rally 2020
    • IZTOK
      By IZTOK
      Pozdravljeni,
      nekako že od lani poleti sem iskal primeren offf road oziroma hard enduro motor. Ker že imam Yamaho Super Tenere za po cesti je prišel ta drug edino v poštev rabljen. Iskal sem 4T motor KTM ali Yamaha. Yamahe WR 450 F nisem našel v stanju, da bi jo bilo vredno kupit, sem pa zato našel KTM EXC 530 Six Days letnik 2009 s tem da je bil nov kupljen leta 2010. Sem tretji lastnik. Motor ima seveda vse dokumente za registracijo in je tudi že bil registriran. Ohranjen je zelo dobro in ima skupno 248 ur. Malo sem bil sicer skeptičen glede ur ampak se je izkazalo, da je bil na večjem popravilu leta 2016 ko je imel 180 ur in je vpisano v servisno knjigo. Tudi serviser se spomni prvega lastnika in tega popravila tako da bo kar držalo. Prvotni lastnik je motor vzdrževal vzorno, kljub temu pa mu je zaradi loma plastičnega zobnika, ki poganja oljne črpalke motor leta 2016 pri 180 urah malo zaribal. Menjani so bili bat, ojnica, ležaji motorne gredi, celotna oljna črpalka ( oziroma vse tri ) z pogonskimi zobniki, cilinder pa je bil obnovljen.
      Že ob temeljitem ogledu mi je bilo jasno, da bo treba nekatere zanemarjene sklope obnovit. Trenutno je motor deloma razstavljen in se obnavlja. Odločil sem se, da bom čim več napravil sam, saj imam vso potrebno orodje razen določenih specialnih orodij.
      I. Faza
      Zadnje kolo, verižniki, veriga, zadnja zavora, PDS ležaji in puše, vodila verige
      KTM je trenutno podrt do motorja. V zadnjem kolesu sem menjal ležaja, puše in tesnila oziroma sem kar nabavil celotni servisni kit, ker je ceneje kot če kupuješ posamično. Sicer so bili ležaji še brez zračnosti a so se že težje vrteli. Tesnila in puše pa so bile obrabljene. Ležaje so mi zamenjali v moto mehanični delavnici, ker se meni res ne splača nabavljat izvlečnega orodja, ko to potrebujem enkrat na par let. Če pa to počneš na silo z kladivom in izbijačem pa lahko poškoduješ ležajna ohišja v pestih in posledično je takšno pesto neuporabno. Zadnje kolo ima tudi že nov verižnik, original KTM Six Days, ki ima zunanji obod jeklen, sredico pa iz aluminija.
      Amortizer in nihajka sta pri Selešu. Amortizer bo temeljito servisiran z menjavo obrabljivih delov ( servisni kit ), na nihajki pa je potrebno zamenjat spodnjo pušo vpetja amortizerja. Obojega sam ne morem narediti, ker so potrebna posebna orodja. Igličasti ležaji vpetja nihajke v okvir motorja so v odličnem stanju. Zamenjal bom samo tesnila ( so še funkcionalna a stanejo nova vsega 8 EUR ), vse lepo namazal in bo kot novo. Nabavil sem že tudi nov prednji verižnik skupaj z vijakom in podložko ter oba vodila verige. Menjal pa bom tudi tesnilo, O-ring in pušo na pogonski gredi menjalnika.
      V zadnji zavorni čeljusti bom menjal tesnila zavornega bata, manšete vodil in vzmetne pločevine. Sledi še nekaj drobnarij, kot so gumijasti blažilniki za pritrditev izpušnega sistema, nekaj vijakov itd. S tem bo zadnji del motorja popolnoma obnovljen.
      Medtem sem se pozabaval z merjenjem kompresije in preverjanjem zračnosti ventilov. Kompresija je po tovarniških specifikacijah, ventili pa so bili malenkost tesno nastavljeni. Trenutno čakam na nove podložke. So pa debeline podložk med 2,50 do 2,65 mm kar pomeni, da so ventili še dobi in še niso Izrabljeni na ležiščih. Ko zlezejo tja proti 2,00 mm pa je konec in je potrebno obnovit glavo motorja.
      Pa še nekaj slikic. Motor je trenutno v delovni sobi v hiši , ker je v garaži premrzlo. Jebi ga, ko gradiš hišo vedno kje mimo usečeš in pač ni ogrevanja v garaži. Ampak umazanih dela, kot so menjava olja ali antifriza v hiši seveda odpadejo, bo potrebno počakat, da bo topleje. Periferijo pa lahko tule porihtam, saj ni veliko umazanije. Rezervoar pa je v garaži, ker bencina pa ne voham rad
      Več pa naslednjič, ko prispejo še neki deli in ko bo nared amortizer in nihajka.
       



    • supermoto00
      By supermoto00
      Tukaj izveste vse o nas, naših aktivnostih, motorjih, izletih, obiskih večjih moto dogodkov, KTM Family Florball Teamu, sponzorjih...

      - http://www.facebook.com/pages/Ziri-Slovenia/KTM-Family-Ziri/185717619599

    • Kmet2
      By Kmet2
      Ne bi bilo slabo za po teren 
    • DAMI34
      By DAMI34
      Baje prihaja v sezoni 2015
       

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!