Skoči na vsebino

KTM 1290 Super Duke ( R 2014 in GT 2016)


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

Priporočene objave

Objavljeno
pred 7 minutami, Nightmare pravi:

Zjutrej je spet števec mrknu med verglanjem ma je vseen prec upalu. 

Vrečka je pomoje prec črna, mali filtercek je biu pa kr bogi, ja. 

 

Lp, Samo

Zjutrej je spet števec mrknu med verglanjem ma je vseen prec upalu. 

No tole se je meni dogajalo, ko je bila baterija stara cca 3 leta (govorim za hladen zagon, potem ne več). Ni bila slaba, na servisu je rekel da je še vsaj 90% dobra, ampak je bilo očitno že premalo.

Včasih pa recimo zabeleži kake napake..ki pa potem v roku pol minute izginejo. 

Objavljeno

Po slabem mesecu od registracije je bil končno čas za nekoliko bolj obsežen test. Od petka do nedelje opravljenih cca 800 km, nekaj solo nekaj v dvoje, malo AC in velika večina krasnih ovinkov. Še naprej se ubadam s prevelikim hrupom pod čelado zaradi česar sem imel še v ponedlejek kar problem saj se mi je večkrat čez dan pojavila nenadna bolečina v desnem ušesu za kar bi lahko bila tudi delno kriva že skoraj 6 let stara Shark Speed R čelada za katero upam, da dobim nadomestilo že ta tedn, vse ostalo pa špila kot mora. Rit se je očitno že navadla na nesdež saj je začela javkati šele na koncu 400km poti, ki sva jo opravila v soboto in še to na AC kjer itak ne migaš nič in se tak problem še prej pojavi. Roke in noge so se navadile na položaj tako, da iz tega naslova prav tako nobene pripombe in je pozicija za krmilom idealna zame. Zanimivo, da pozicije krmila, ročk itn. kljub nešteto opcijam nisem prav nič spreminjal in so ostala kot si jih je predpripravil @DAMI34  pa mi popolnoma ustrezajo. Vključno z ogledali pa je le nekaj razlike v višini med nama. Edino ročico menjalinka moram nekoliko spustit pa vedno pozabim ko pripeljem do garaže saj se zgodi, da šaltam prenežno in Quiki ne opravi svoje naloge kot bi jo moral. Verjamem, da bom problem odpravil z zmanjšanjem zračnosti med škornjem in samo ročico. 

Zavore ostajajo vrhnusnke tako v dvoje kot solo po vijugastih cestah, serpentinah,.... Koristim tako sprednje kot tudi zadnjo, ki sedaj po menjavi ploščic in zavorne tekočine dejasnko tudi deluje.

Vzmetenje, pa ne, da imam prav dosti izkušen, prav tako deluje odlično. Spreminjanje programov med vožnjo je res vrhunska zadeva(upam, da ne crkne?) ko si po dolgi vožnji na AC rukneš v Comfort in te ne briga, ko na dalših neravninah nekolio zanihaš, na regioalki na Street in je odličen kompromis med športnostjo, vendar še vseeno ne čutiš vretenc ko povoziš kakšno neravnino oz. na polikanih, hitrih vijugastih cestak na Sport in zadeva res postane čvrsta in izgubiš vsak občutek, da sediš na velikem, težkem sport-turerju. Slednji je sicer res uporaben samo na res lepih oz. novih cestah, verjamem, da vrhunski na peglanju jadranke a v realnosti je najbolj uporaben Street in tam se v meniju tudi največkrat nahaja.

Prednapenjanje vzmetenja na dve osebi prav tako pride zelo prav in skrbi, da je motor cel čas optimalno postavljen in ni zibanja naprej in nazaj ob pospeševanju in zaviranju kot je to pri klasičnem vzmetenju. 

O agregatu brez veze izgubljat besede saj ima vsega preveč pa sem na motorju sam ali v dvoje s kufri mu sape ne zmanjka. Meni osebno prav prijetno vibrira in ti s tem tudi sporoča ali si v optimalnih obratih samega agregata ali bi počasi lahko prešaltal eno nižje oz. višje. V kolikor prezreš te signale pa ti tako ali tako lučka na armaturki močno blenda v obraz in ti da vedeti, da počasi prešaltaj višje.

Nastavitve motorne elektronike so ostajale večinoma nedotaknjene. Rain bom testiral ko bo za to primeren čas, Street je zelo zvezen in več kot dovol odziven v vsakdanjem pometu, Sport pa je pri držanju neke konstante skozi naselja preveč odrezav in se ga zato še nisem prav dosti posluževal.

Več kot udoben je očitno tudi za sopotnika saj sva ob vračanju iz Pragerske do Cerknice opravila samo 2 postanka in namreč na Trojanah za wc in v Domžalah kjer sem dolil gorivo pa ni bilo iz strani boljše polovice nobene kritike. Zaradi raznih poškodb/težav bi bilo na 690 Duku karkoli takega nemogoče. Sploh pa glede na to, da je bila to njena prva fura letos in 400km vseeno ni tako malo.

Poraba goriva konec dneva 6,2l/100km, katera se naslednji dan, ko sem se na motor odpravil sam ni prav bistveno spremenila. 6,4l/100km je kazalo na števcu  po 200 odpeljanih kilometrih katere sem v nedeljo odpeljal solo in nekaj teh v družbi @DAMI34-ja. Kljub temu, da ni bil dirkaško razpoložen kot je trdil sam sem se kar natrudil mu sledit po tisti kraških ovinkih. ??

Pričakal me je v zasedi :smoke: in s "kamero" v roki, da sem se že ustrašil, da je policaj. No, na srečo ni bil.

20210425_142046_HDR.thumb.jpg.649b75ef5f8851ff6068e1437aaaf224.jpg

 

In ko si je že drugič zaželel :smoke: mi je v nagrado, ker tako lepo skrbim za bivšega GTja odstopil svojega SXa, da vidim kako dolgočasni so japonci. :P:kva2:

20210425_150609_HDR.thumb.jpg.3debc4dcd7784288cce37696689f40c0.jpg

 

Če odmislim, da sem za motor popolnoma prevelik in so bili komolci skoraj na kolenih je zadeva čist drug svet kot pa GT. Nič ne trese, nič ne ropota, da prestavljaš prestave sploh ne veš, hitrost opaziš šele na števcu, bremze delajo pa tudi, če na njih ne piše Brembo, prav tako nisem ničesar pogrešal na vzmetenju. Za kakšne resne ocene je bilo seveda čisto premalo ovinkov ampak za dobiti občutek kako deluje motor kot celota neke renomirane Japonske znamke in to ne nek prežvečen 15 let star motor je bilo pa dovol. Tako, da hvala še 1x za priložnost žal pa vsaj zaradi velikosti ne moram bit potencialen kupec naslednje leto ko si bo spet zaželel KTMa. :OK:

Še ena skupna

20210425_153533_HDR.thumb.jpg.8aa9bb37de9954990cd88e96fe4a5dd8.jpg

 

In to je to.

 

Lp, Samo

 

Objavljeno

Veš, ročico menjalnika sem moral dvigniti ker mam dvoje škornje. St, ki jih rabim za potavanja in offroad ter sidi športne in je res mal višja in to zaradi čevljev, ki so debelejši spredaj. 

Kar pa se tiče GTja: je šel v prave roke. Ultimativna mašina za nekoga, ki ni šalabajzer.

Sem pa souzico potočil, ko je moja pribila, ko sem ji kazal slike...joooj kok je lep. I n ni mislila sxa ?

 

Objavljeno
pred 3 urami, Nightmare pravi:

Po slabem mesecu od registracije je bil končno čas za nekoliko bolj obsežen test. Od petka do nedelje opravljenih cca 800 km, nekaj solo nekaj v dvoje, malo AC in velika večina krasnih ovinkov. Še naprej se ubadam s prevelikim hrupom pod čelado zaradi česar sem imel še v ponedlejek kar problem saj se mi je večkrat čez dan pojavila nenadna bolečina v desnem ušesu za kar bi lahko bila tudi delno kriva že skoraj 6 let stara Shark Speed R čelada za katero upam, da dobim nadomestilo že ta tedn, vse ostalo pa špila kot mora. Rit se je očitno že navadla na nesdež saj je začela javkati šele na koncu 400km poti, ki sva jo opravila v soboto in še to na AC kjer itak ne migaš nič in se tak problem še prej pojavi. Roke in noge so se navadile na položaj tako, da iz tega naslova prav tako nobene pripombe in je pozicija za krmilom idealna zame. Zanimivo, da pozicije krmila, ročk itn. kljub nešteto opcijam nisem prav nič spreminjal in so ostala kot si jih je predpripravil @DAMI34  pa mi popolnoma ustrezajo. Vključno z ogledali pa je le nekaj razlike v višini med nama. Edino ročico menjalinka moram nekoliko spustit pa vedno pozabim ko pripeljem do garaže saj se zgodi, da šaltam prenežno in Quiki ne opravi svoje naloge kot bi jo moral. Verjamem, da bom problem odpravil z zmanjšanjem zračnosti med škornjem in samo ročico. 

Zavore ostajajo vrhnusnke tako v dvoje kot solo po vijugastih cestah, serpentinah,.... Koristim tako sprednje kot tudi zadnjo, ki sedaj po menjavi ploščic in zavorne tekočine dejasnko tudi deluje.

Vzmetenje, pa ne, da imam prav dosti izkušen, prav tako deluje odlično. Spreminjanje programov med vožnjo je res vrhunska zadeva(upam, da ne crkne?) ko si po dolgi vožnji na AC rukneš v Comfort in te ne briga, ko na dalših neravninah nekolio zanihaš, na regioalki na Street in je odličen kompromis med športnostjo, vendar še vseeno ne čutiš vretenc ko povoziš kakšno neravnino oz. na polikanih, hitrih vijugastih cestak na Sport in zadeva res postane čvrsta in izgubiš vsak občutek, da sediš na velikem, težkem sport-turerju. Slednji je sicer res uporaben samo na res lepih oz. novih cestah, verjamem, da vrhunski na peglanju jadranke a v realnosti je najbolj uporaben Street in tam se v meniju tudi največkrat nahaja.

Prednapenjanje vzmetenja na dve osebi prav tako pride zelo prav in skrbi, da je motor cel čas optimalno postavljen in ni zibanja naprej in nazaj ob pospeševanju in zaviranju kot je to pri klasičnem vzmetenju. 

O agregatu brez veze izgubljat besede saj ima vsega preveč pa sem na motorju sam ali v dvoje s kufri mu sape ne zmanjka. Meni osebno prav prijetno vibrira in ti s tem tudi sporoča ali si v optimalnih obratih samega agregata ali bi počasi lahko prešaltal eno nižje oz. višje. V kolikor prezreš te signale pa ti tako ali tako lučka na armaturki močno blenda v obraz in ti da vedeti, da počasi prešaltaj višje.

Nastavitve motorne elektronike so ostajale večinoma nedotaknjene. Rain bom testiral ko bo za to primeren čas, Street je zelo zvezen in več kot dovol odziven v vsakdanjem pometu, Sport pa je pri držanju neke konstante skozi naselja preveč odrezav in se ga zato še nisem prav dosti posluževal.

Več kot udoben je očitno tudi za sopotnika saj sva ob vračanju iz Pragerske do Cerknice opravila samo 2 postanka in namreč na Trojanah za wc in v Domžalah kjer sem dolil gorivo pa ni bilo iz strani boljše polovice nobene kritike. Zaradi raznih poškodb/težav bi bilo na 690 Duku karkoli takega nemogoče. Sploh pa glede na to, da je bila to njena prva fura letos in 400km vseeno ni tako malo.

Poraba goriva konec dneva 6,2l/100km, katera se naslednji dan, ko sem se na motor odpravil sam ni prav bistveno spremenila. 6,4l/100km je kazalo na števcu  po 200 odpeljanih kilometrih katere sem v nedeljo odpeljal solo in nekaj teh v družbi @DAMI34-ja. Kljub temu, da ni bil dirkaško razpoložen kot je trdil sam sem se kar natrudil mu sledit po tisti kraških ovinkih. ??

Pričakal me je v zasedi :smoke: in s "kamero" v roki, da sem se že ustrašil, da je policaj. No, na srečo ni bil.

20210425_142046_HDR.thumb.jpg.649b75ef5f8851ff6068e1437aaaf224.jpg

 

In ko si je že drugič zaželel :smoke: mi je v nagrado, ker tako lepo skrbim za bivšega GTja odstopil svojega SXa, da vidim kako dolgočasni so japonci. :P:kva2:

20210425_150609_HDR.thumb.jpg.3debc4dcd7784288cce37696689f40c0.jpg

 

Če odmislim, da sem za motor popolnoma prevelik in so bili komolci skoraj na kolenih je zadeva čist drug svet kot pa GT. Nič ne trese, nič ne ropota, da prestavljaš prestave sploh ne veš, hitrost opaziš šele na števcu, bremze delajo pa tudi, če na njih ne piše Brembo, prav tako nisem ničesar pogrešal na vzmetenju. Za kakšne resne ocene je bilo seveda čisto premalo ovinkov ampak za dobiti občutek kako deluje motor kot celota neke renomirane Japonske znamke in to ne nek prežvečen 15 let star motor je bilo pa dovol. Tako, da hvala še 1x za priložnost žal pa vsaj zaradi velikosti ne moram bit potencialen kupec naslednje leto ko si bo spet zaželel KTMa. :OK:

Še ena skupna

20210425_153533_HDR.thumb.jpg.8aa9bb37de9954990cd88e96fe4a5dd8.jpg

 

In to je to.

 

Lp, Samo

 

Super bajk....samo tole mu še privošči :) 

20210424_142000.thumb.jpg.b3991b18137296cdb929680e758b04c7.jpg

 

Je pa kar nekaj dela ? :hmm::D

20210424_162341.thumb.jpg.2228b5724cf56a251c2ca50d4a26f0f5.jpg

 

Objavljeno

prou smešn zgledaš na kawi :D  gt ti pa  paše u nulo... 

Objavljeno
pred 23 minutami, Luka66 pravi:

Super bajk....samo tole mu še privošči :) 

20210424_142000.thumb.jpg.b3991b18137296cdb929680e758b04c7.jpg

 

Je pa kar nekaj dela ? :hmm::D

20210424_162341.thumb.jpg.2228b5724cf56a251c2ca50d4a26f0f5.jpg

 

kaj je to? Rotwailer SAS elimniator stage 2? Ker drugače tega skoraj ne rabi, razen da profitira 2kg krame manj (ok vsakih 30kkm ne rabi sas ventilov menjat) :D  Podhranjenost v spodnjih vrtljajih je fino dvignil ESE od Healtecha, ki anulira flap valve. Pa še zob manj ima na prvem verižniku. Se pelje bolje od stock mašin.

Objavljeno
pred 23 minutami, DAMI34 pravi:

kaj je to? Rotwailer SAS elimniator stage 2? Ker drugače tega skoraj ne rabi, razen da profitira 2kg krame manj (ok vsakih 30kkm ne rabi sas ventilov menjat) :D  Podhranjenost v spodnjih vrtljajih je fino dvignil ESE od Healtecha, ki anulira flap valve. Pa še zob manj ima na prvem verižniku. Se pelje bolje od stock mašin.

COOBER dodatna CPU, KTM "hišni" proizvajalec, so edini proizvajalec pri katerih KTM še priznava garancijo..........v osnovi izboljša performanse, beri krivulje moči in navora, izboljša delovanje v območju nizkih obratov, ker se merijo izpusti za norme......s tem da se ohranijo vse tovarniške omejitve glede delovanja agregata.......gratis (no sej je dost drago v osnovni varianti) so mi dodali še mapo za slab bencin, da deluje do 80okt, razmišljam namreč, da bi se zapeljal v "čudne" dežele......... poleg tega pa so mi naložili še dodatno sport mapo + cca.30KM, ko sem rekel vodji teh stuffa, s katerim sem precej komuniciral o te "škatlici", ki je naš čovek od dole Bane :)  da je to brez veze, je dejal, poskusi potem pa povej :D ne vem zakaj, samo imam občutek da bi bil lahko hudoooo

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

@Luka66 Sliš se prou fajn sam glede na to, da sem bil sedaj 5 let popolnoma zadovoljen z 70km mislim, da bo tudi teh 170 za nekaj časa kar dovol. Za 1x nimam nobene želje po dodelavah motorja in bi res rad čim več €€€ zapravil na cesti in ne v garaži. Kakšen pa je strošek tega heca?

 

@bajkr88 ko Krpan na kobilici, a? ? Hvala ?

 

Čedala kupljena zdej pa držat pesti, da nism pihnu čist mim in bo končno užitek se vozit z motorjem.

 

Lp, Samo

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Tako, padla je odločitev, da skrajšam original vizir. 

Zacahnano

IMG_20210503_184130.thumb.jpg.269714688de52d4367f1b44e32bafee1.jpg

Odrezano

IMG_20210503_190637.thumb.jpg.104831536e7ca317dce0e8c0b6fadee5.jpg

 

Zmontirano in stestirano

IMG_20210503_194715.thumb.jpg.90d784754e9c7aa02ff9034b7df9fa27.jpg

 

Razlika občutna in sem zelo zadovoljen. Tista stranska ušesa bom verjetno vseeno se nekoliko znižal potem pa sfiniširam robove in je to to. 

 

Lp, Samo

Objavljeno (popravljeno)

Pa se je začelo. ?

V nedeljo sem med vožnjo od Lesc proti Kranju opazil, da se je temperatura olja začela nekam hecno dvigat. Do sedaj mislim, da med vožnjo nisem opazil, da bi šla čez 65°C tokrat pa veselo do 90 in čez. V Kranju postanek nato pa AC in proti domu. Na AC se je povzpela na 101°C in tam ostal vse do Vrhnike. Po stari do Logatca je ostala nespremenjena. V industrijski se ustaviva na pijačo in ko speljeva temp olja 52°C. Čez cel Logatec tako, potem pa 60, 70... In do doma po regionalni s počasnim tempom je prilezna na 104. Zacuda temperatura vmes ni nič padala po drugi strani pa kazalec za vodo stalno na 4ih crticah kot je to ponavadi. 

Danes sem odstranil senzor saj je menda dokaj pogosta hiba in ga želel stestirati. V mrzli vodi je pokazal 3°C ko pa sem ga vtaknil v zavreto vodo je ta zlezel le do 67°C.

Po eni strani vem, da olje na 100° ni nekaj nenavadnega sploh, če imaš še izmenjevalec z vodo in bi to po logiki moglo bit pribljizno enako segreto po drugi strani pa pred 14imi dnevi na AC Lj-Unec čez 65°C ni šel. 

Po današnjem testu z vrelo vodo pa bi lahko sklepal tudi, da je bilo olje v agregatu ubistvu segreto med 130 in 140°C.

Koliko se kaj ostalim lastnikom 1290 mašin kaj segreje  olje?

V ponedeljek gre motor tako ali tako na servis na kontrolo ventilov, menjavo svečk, hladilne,... Ampak tole mi ne gre iz glave. 

 

Hvala

 

Lp, Samo

 

Popravljeno . Popravil Nightmare
Objavljeno
pred 2 minutami, Nightmare pravi:

Pa se je začelo. ?

V nedeljo sem med vožnjo od Lesc proti Kranju opazil, da se je temperatura olja začela nekam hecno dvigat. Do sedaj mislim, da med vožnjo nisem opazil, da bi šla čez 65°C tokrat pa veselo do 90 in čez. V Kranju postanek nato pa AC in proti domu. Na AC se je povzpela na 101°C in tam ostal vse do Vrhnike. Po stari do Logatca je ostala nespremenjena. V industrijski se ustaviva na pijačo in ko speljeva temp olja 52°C. Čez cel Logatec tako, potem pa 60, 70... In do doma po regionalni s počasnim tempom je prilezna na 104. Zacuda temperatura vmes ni nič padala po drugi strani pa kazalec za vodo stalno na 4ih crticah kot je to ponavadi. 

Danes sem odstranil senzor saj je menda dokaj pogosta hiba in ga želel stestirati. V mrzli vodi je pokazal 3°C ko pa sem ga vtaknil v zavreto vodo je ta zlezel le do 67°C.

Po eni strani vem, da olje na 100° ni nekaj nenavadnega sploh, če imaš še izmenjevalec z vodo in bi to po logiki moglo bit pribljizno enako segreto po drugi strani pa pred 14imi dnevi na AC Lj-Unec čez 65°C ni šel. 

Po današnjem testu z vrelo vodo pa bi lahko sklepal tudi, da je bilo olje v agregatu ubistvu segreto med 130 in 140°C.

Koliko se kaj ostalim lastnikom 1290 mašin kaj segreje  olje. 

V ponedeljek gre motor tako ali tako na servis na kontrolo ventilov, menjavo svečk, hladilne,... Ampak tole mi ne gre iz glave. 

 

Hvala

 

Lp, Samo

Na mojem super duku 1290 R (2018) letnik je bila podobna težava. Problem je bil senzor za temperaturo olja. Na zaslonu temperatura preko 110 stopinj in veliko nihanje (gor in dol), po črticah pa normalno. Senzor za temperaturo olja je bilo potrebno menjati.

Objavljeno
8 minutes ago, killerade said:

Na mojem super duku 1290 R (2018) letnik je bila podobna težava. Problem je bil senzor za temperaturo olja. Na zaslonu temperatura preko 110 stopinj in veliko nihanje (gor in dol), po črticah pa normalno. Senzor za temperaturo olja je bilo potrebno menjati.

Meni za 1x ne niha. Samo narašča. Upam, da je res samo senzor. 

Hvala

Lp, Samo

Objavljeno
pred 2 minutami, Nightmare pravi:

Meni za 1x ne niha. Samo narašča. Upam, da je res samo senzor. 

Hvala

Lp, Samo


Video - glej temperaturo olja ?
Objavljeno

Koliko ti je kazalo pa pred okvaro oz. po menjavi? 

Lp, Samo

Objavljeno
pred 1 minuto, Nightmare pravi:

Koliko ti je kazalo pa pred okvaro oz. po menjavi? 

Lp, Samo

Normalno nikoli nisem zasledil da bi šlo preko 105 stopinj. Pa tako kot že rečeno, črtice na zaslonu so bile normalne samo ta prikaz temperature je bil pa čisto narobe, poleg tega pa še to nihanje že v samem mirovanju kot tudi med vožnjo. Ko je crknil senzor je šlo tudi do 140 stopinj. 

Objavljeno
3 minutes ago, killerade said:

Normalno nikoli nisem zasledil da bi šlo preko 105 stopinj. Pa tako kot že rečeno, črtice na zaslonu so bile normalne samo ta prikaz temperature je bil pa čisto narobe, poleg tega pa še to nihanje že v samem mirovanju kot tudi med vožnjo. Ko je crknil senzor je šlo tudi do 140 stopinj. 

Ok, potem pa možno, da pri meni celo se normalno dela, če je prlezu le do 104 in ni nihanja gor dol kot pri tebi. Pa, da je to le posledica, da je bilo pred 14imi dnevi med 15 in 20 stopinj ta vikend pa 20+?

 

Lp, Samo

Objavljeno
pred 18 minutami, Nightmare pravi:

Ok, potem pa možno, da pri meni celo se normalno dela, če je prlezu le do 104 in ni nihanja gor dol kot pri tebi. Pa, da je to le posledica, da je bilo pred 14imi dnevi med 15 in 20 stopinj ta vikend pa 20+?

 

Lp, Samo

Hehe kaj pa vem, vse je možno. Najbolše da jim to omeniš na servisu, bodo več znali povedati.

P.S. pa še nekaj za vse lastnike "duke" motorjev ?

https://www.facebook.com/events/1653415094856130

Objavljeno

Kar mam v spominu med vožnjo gre redko preko 90C tudi v hudi vročini. Ko pa stojiš pred semaforji in guzaš v prometu pa gre. Več kot neke 104 pa nikol ni bil.

Objavljeno (popravljeno)

Ko smo se vozili v Maroku pri +55 mi je med vožno temp olja pri SA 1190  prišla največ do 108 st.več pa ne, tudi po mestu ne.

V večini pa med 70 in 80 st.C.

DSC01100.thumb.JPG.acbf93b6f6c629afd955be848d1ef564.JPG

Popravljeno . Popravil Luka66
Objavljeno

Tako, motor je dostavljen na servis, da se na njem opravi še preostalo kar je predvideno ob 60k km in kar nisem opravil sam, torej kontrola ventilov, svečke in hladilna. Glede SAS ventila se še odločam preverili pa bodo še senzor temp. olja. Danes je namreč komaj prilezel do 60°C pri 18°C okolice. 

Če bo vse po sreči ga dobim do konca tedna. 

 

Lp, Samo

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

Mi2 sva nazaj. Servis opravljen oz. prekontrolirani ventili in vsi v toleranci, menjane svečke, hladilna tekocina, ena cev od hladilne in SAS ventili oz. bolje rečeno membrane. Cena 535€. Dobr, da sm sedeu. 

Čez čas klic in info, da je fuč še nosilec zobnika in same blažilne gumice. Krasno, še 300€ dodatka... Naročeno a bom menjal sam. 

Za senzor olja pravijo, da je v redu... Čeprav dvomim ampak dokler ni ostalih opozoril sem zadovoljen. 

Denarnica je lažja, glava težja in nekako potiho jezna na samo sebe ker se ventilov nisem lotil sam a je kar je. Bi rekel, da upam, da je to to za letos pa si ne upam.

IMG_20210531_182225.thumb.jpg.55d5d4632db66d52953806edd3e51dee.jpg

 

Lp, Samo

Popravljeno . Popravil Nightmare
  • 4 tedne pozneje...
  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

20210727_161529.thumb.jpg.1cd36cdd761f196edca60b1cb6ad8aa2.jpg20210727_161626.thumb.jpg.2dfe2884c2dbde170a685a6995d6329f.jpg

 

Z vsakim dnem in kilometrom bolj navdušen nad motorjem. 

 

Lp, Samo

Popravljeno . Popravil Nightmare

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!