Skoči na vsebino

KTM 1290 Super Duke ( R 2014 in GT 2016)


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

Priporočene objave

Objavljeno

But 90's was better...:ras::D

Objavljeno
pred 32 minutami, DinDiin pravi:

Seveda, da rabis....:D

Vozil sem testni KTM 1290 SD z orginalnim izpuhom in zvok motorja se mi ni zdel nič posebnega. Nič posebnega tudi ni zvok z originalnim izpuhom na A 1190. Tudi z Akrapovičevim izpuhom zvok ni nič posebnega, brez DB killerja pa je strahotno glasen. Zvok smo izboljšali šele, ko smo odrezali del cevi na  DB killerju.  

Torej Dani! Kupi Akrapoviča, odreži cev na DB killerju in boš sigurno zadovoljen. 

Objavljeno

Akrapo je slip on, torej lonec pa od kogarkoli ima bore malo veze z glasnostjo. Kmet lahko potrdi, kaka je zgodba z akrapotom. Si bo potrebno zmisliti, kako bolj globoko čiščenje rorov. Pa bo.

Žal so 90 leta mimo, in časi odprtih oz bobnečih rorov tudi.

Objavljeno
pred 47 minutami, Cartman pravi:

Tole zna bit povezano s tem, da, kot Vezalka pravi, AKrapovica za KTM lahko kupis le preko KTM, njim se pa ne da zajebavat z malenkostimi kot so db kilerji. 

 

1300ccm na dveh batih....po moje je masina cist okej glasna, pa rencanje iz airboxa verjetno tud prestrasi otrock v tebi hehe. Glasni avspuhi pa so sooo 90's. 

Ja sej to pravim oz.sem povedal že v prejšnjih postih v temi Akrapovič .Ker ko sem kupil Dolenčka ga ni bilo treba homologirat .

 Ti ga  kupiš pri nas v trgovini ampak samo papirno ,pride pa iz AUS nazaj k nam in je tudi v konfiguraciji oziroma ponujen pod originalnimi KTM deli (dodatna oprema) 

Saj KTM se nič ne zajebava on samo naroči z zašvasanim db kilerjem al pa ne......db kiler je notri tako ali drugače.

Praktično pa je ta isti db kiler švasjen na lonec in ne privijačen in to so bile po moje tudi zahteve KTM in ostale norme ki so bile določene v pogodbi in zaradi tega mogoče tudi ni potrebno homologirat izpuha saj je bil izpuh razvit v sodelovanju z Akrapovičem in posledično se to smatra kot original opcija izpuha ....samo predvidevam vem ne,bo Vezalka vedu kaj več o tem .....

Kar se pa tiče glasa moj ma 100kubikov manj kar tudi ni ravno malo ,a glas pa kot od mlade mucke kr neki ......zarohni šele od 6kobratov naprej ,tud Akrapovič ni kapitalno popravil zvoka,a za dolge vožnje mi to kar sede. Pri 990 mi je še 3ure piskal v glavi ko sem se ustavil po 600km ......tisto pa je pokal :)

Norc kaj si mi dal to za pit.......:drunk:

Objavljeno
pred 11 urami, Kmet2 pravi:

Kar se pa tiče glasa moj ma 100kubikov manj kar tudi ni ravno malo ,a glas pa kot od mlade mucke kr neki ......zarohni šele od 6kobratov naprej ,tud Akrapovič ni kapitalno popravil zvoka,a za dolge vožnje mi to kar sede. Pri 990 mi je še 3ure piskal v glavi ko sem se ustavil po 600km ......tisto pa je pokal :)

Norc kaj si mi dal to za pit.......:drunk:

Sergej, sva pri stvari okusa, ki je kar rdeča nit pisarij na tem forumu. Nekomu je všeč Honda, drugemu BMW, spet enemu se dozdeva, da na motorju ne rabi zaščitne opreme, drugi je bolj previden. Tako je tudi z zvokom mopeda. Enemu je všeč izjemna glasnost, drugemu zvok, tretjemu oblika, spet nekomu blagovna znamka...B) 

Včasih smo mopede kupovali od invalidov, ki so ga lahko uvozili. Prvo čelado sva s punco "prešvercala" iz Trsta v njenem krilu...  Danes pa je izbira izjemna in vsak se lahko odloči za nakup kar mu srce. In hvala Bogu, da je tako. In zato imamo - še zlasti v času "kislih kumaric" možnost debate na forumu.:D  

Kot sem že zapisal: iz Akrapoviča sem odstranil DB Killer in daljša vožnja je bila nemogoča. Odrezani DB ne daje zvoka iz 90', je pa glede na okoljske zahteve pač takšno, kot je. Mi pa takšen zvok (mlade mucke) "za dolge vožnje kar sede". :)

 

Objavljeno

Sneci, kaj te moti na spodnji fotki?

128537_KTM-1290-super-duke-gt-MY-2016-10

Teza motorja je 212kg s praznim rezervarjem, cevni okvir mi je pa vizuelno zanimiv. 

Res je nima 200 konjev , jih ima samo 173, a še vedno največ v svojem razredu, sicer pa iz iskušenj vem, da se jih na zavito cesto težko spravi vec ko 100-120. 

Sem se pa bolj orientiral na dimenzije, te so povsod za odtenek bolj radodarne kot pri SXu, to je pa definitivno plus za starga polomljenega strica kot sm jaz.

Pa še nekaj, če mi slučajno (kar pa ne verjamem) ne bo všeč, ga bom z lahkoto prodal, ker jih bo zelo malo v Slo.

Objavljeno

Posodici za urin in žolč :) 

Po moje boš to težko prodal, ker kdor ima denar za tole, kupi novo, ali?

Ni slab drugače, kovčke so lepo integrirali, zadnji ročaj za sopotnika ni najbolj uspel, a vseeno ni tako katastrofalen kot pri traceru.

Ta zadeva ima aktivno ali polaktivno vzmetenje?

p.s.

glede konjev, je bila šala

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Semiactive http://www.ktm.com/sl/sports-tourer/1290-super-duke-gt/

Posodice se da poceni menjat, vendar so take kot pri kawi iz preprostega razloga, da vidiš, ce je dovolj olja. 

Cena je sicer visoka, ampak je temu primerna oprema. 

Kar sem rekel o prodaji, tak moped kupi kdor si ga želi, ne pa tisti ki racionalno kupujejo. Ker jih ne bo veliko pri nas, bo seveda tudi povpraševanje premosorazmerno. Kar spremljam prodaje in nakupe KTMji veselo krožijo. Sicer pa niti doma ga nimam, torej je do prodaje še daleč.

Ročaj za sopotnika, res ni biser, a je dovolj estetski, da ne kvari izgleda, upam da je tudi dovolj trdno vpet, ker bom pritrditve poskusil iskoristiti za nosilce zadnjega kovčka.

Kar gledam slike, deluje zelo kvalitetno, všeč so mi posamezni detajli, napisi na plastiki itd

ktm-1290-super-duke-gt-masmoto_04-1024x8

Komaj čakam da stestiram adaptivne luči, ker na sxu so bile slabše kot na pony expresu.

Ko je pa govora o agregatu, naj bi šlo za vzdržljiv biser, kar mi je kar nekaj ljudi zagotovilo, kateri so imeli možnost peljati 1290 lc8. 

Poleg tega, naj bi polikali konje in krivulje navora, da konstantno lepo vleče, kar je imel že moj prejšnji moped in kar mi je osebno tudi všeč.

Kaj češ lepšega kot 114nm navora pri 3200 obratih. Če ti je premalo ima pa pri 8000 cca 144nm :D

Torej iz slik in iz specifikacij sem prepričan da mi bo sedel. Enako sem bil pri sxu.

Objavljeno

Navor so res lepo speglali, na nizkihvleče na visokih verjetno znori :-) 

Me zanima če boš probal mitasko gor kolko bo zdržala napram sxu :-) Bomo meli lepo primerjavo istega voznika z različnimi agregati :-) 

 

AZoJ1rPA.png

 

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
5 minutes ago, jany said:

Navor so res lepo speglali, na nizkihvleče na visokih verjetno znori :-) 

Me zanima če boš probal mitasko gor kolko bo zdržala napram sxu :-) Bomo meli lepo primerjavo istega voznika z različnimi agregati :-) 

 

AZoJ1rPA.png

 

hehe. Kašno "lukno2 ima u navoru med 4 in 5000rpm. Ko je toi najbol u lukni, ma več navora kot s1000r?

cifre so bolne. 

Objavljeno (popravljeno)
pred 11 minutami, Cartman pravi:

hehe. Kašno "lukno2 ima u navoru med 4 in 5000rpm. Ko je toi najbol u lukni, ma več navora kot s1000r?

cifre so bolne. 

Gt nima enake krivulje kot sd, so spremenili mape, max vrhe doseže cca 1000_obratov nižje kot sdr, pa krivulja je bolj speglana.

pred 21 minutami, jany pravi:

Navor so res lepo speglali, na nizkihvleče na visokih verjetno znori :-) 

Me zanima če boš probal mitasko gor kolko bo zdržala napram sxu :-) Bomo meli lepo primerjavo istega voznika z različnimi agregati :-) 

 

AZoJ1rPA.png

 

Če zdrži na sxu ne vidim vzroka zakaj ne bi na gtju. Itak je pri obeh elektronika, ki pomaga ohranjat zadnjo gumo, za oprijem se pa sploh ne bojim. 

Popravljeno . Popravil DAMI34
Objavljeno

Mislim da če imaš pri 3000 obratih 100+Nm navora te luknja med 4000-5000 še najmanj skrbi :D 

 

Če bi pri 3000 imel 60Nm in bi padlo potem na 40 bi me bolj skrbelo :D 

Objavljeno

položaj sedenja bo ziher manj utrujajoč (ali bolj sproščen) kot na sxu! vetrovna zaščita pa vprašanje! drugače je pa to motor, ki v vsem ustreza mojim zahtevam in pričakovanjem od motorja...razen v ceni :-)...vsaj na papirju;-)

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
Pravkar, siks pravi:

položaj sedenja bo ziher manj utrujajoč (ali bolj sproščen) kot na sxu! vetrovna zaščita pa vprašanje! drugače je pa to motor, ki v vsem ustreza mojim zahtevam in pričakovanjem od motorja...razen v ceni :-)...vsaj na papirju;-)

S tem da lahko krmilo reguliraš v 4 položaje, torej 22mm naprej nazaj in ročice v 3 polozaje. Kar se tiče vetrne zaščite sicer špekuliram ampak zaradi višjega prednjega konca, višjega rezervoarja zna lepo odnesti stran veter. Tudi šipca se laho regulira v 8 stopnjah po višini. V nasprotnrm bo podobno turbulentno kot na sxu in bom iskal aftermarjet šipco.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred eno uro, DAMI34 pravi:

S tem da lahko krmilo reguliraš v 4 položaje, torej 22mm naprej nazaj in ročice v 3 polozaje. Kar se tiče vetrne zaščite sicer špekuliram ampak zaradi višjega prednjega konca, višjega rezervoarja zna lepo odnesti stran veter. Tudi šipca se laho regulira v 8 stopnjah po višini. V nasprotnrm bo podobno turbulentno kot na sxu in bom iskal aftermarjet šipco.

Ma ni to Kawasaki ,tukaj če ti kaj ne paše imaš tudi stock opcije za šipce:Pkak aftermarket ,pa ne boš na ta stroj metal kitajsko bižuterijo kot Snecer :)

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Šipa na kawi je bila original MRA (Nemčija) for Kawasaki, zamenjana za Givi (lah).

Tista, ki si jo ti zlomil pa je bila iz Francije.

Ne vem, če imam kaj iz Kitajske na motorju... morda LED žarnice in na axi spredaj zaščito.

Objavljeno (popravljeno)

Lep motorček je ta GT, ampak sprednja luč mi ne potegne, pa če se še tako trudim:(.

DAMI: 

ja motor ima izredno veliko navora, ampak, zanimivo, v praksi ga ne moreš izkoristit oz se porazgubi v primerjavi z konkurenco, ki ima "bistveno" manj navora. Tudi na superduku 1290 je to prej problem kot korist. Pa kot zanimivost,  recimo ko gledaš prožnost (navor), torej 60-100km/h  100-140km/h, 140-180km/h..... ga konkurenca ujame oz celo prehiti. Da ne bo pomote, motor  konkretno vleče, kot vsi spodaj omenjeni,  razlike so v praksi zanemarljive,  pa...........vseeno

primerjava čist tok za info:

KTM 1290 Super Duke R       60-100   3,4 sec   ;  100-140   3,4 sec  ; 140-180  3,8 sec      60-180 = 10,6 sec

Aprilia Tuono V4R(170KM)     60-100   3,8 sec   ;  100-140   3,7 sec  ; 140-180  3,8 sec      60-180 = 11,3 sec

BMW S1000 XR                      60-100   3,3 sec   ;  100-140   3,3 sec  ; 140-180  3,5 sec      60-180 = 10,1sec

Z1000 SX 2014                       60-100   3,2 sec   ;  100-140   3,2 sec  ; 140-180  3,6 sec      60-180 = 10,0 sec

DUCATI MULTISTRADA          60-100   4,1 sec   ;  100-140   4,3 sec  ; 140-180  4,9 sec      60-180 = 13,3 sec

prejšnja: (150KM)

Zanimivo, SX se celo najboljše odreže, kljub ~ 30KM manj in manjši kubitaži. Prosim brez spotikanja ob moj post, sem samo dal zanimivo primerjavo, da se v praksi med recimo 140 in 170 KM sploh ne pozna tko fejst oz se sploh ne, kot si nekdo predstavlja.

Še iz prve roke primerjava med "zverjo" KTM RC8 in SX-om, pa tudi KTM superduke 990, da RC8 v praksi nič kaj dost bolj ne butne kot SX, bi rekel dokaj podobno, razen  vibracij 10x preveč na KTM-u. Seveda GT ne bo imel pol toliko vibracij kot športna verzija RC8, ampak tako mirno predel kot Kawasaki pa tudi ne bo.:jezik:

o zgornjem grafu:

BMW S1000R kljub veliko manj navora od superduka,moč enaka, BMW hitreje pospešuje od KTM-a, seveda tukaj igrajo vlogo tudi prestavna razmerja.....ampak spet vseeno....., KTM ima na papirju tok navora, da bi ga lahko prodajal, pa v praksi to nič kaj ne koristi v primerjavi z BMW S1000R

DAMI:  upam da ga kupiš, če si ga želiš in da ti bo dobro služil in brez kakšnih zapletov na cesti ;).  Oranžna barva pa mi je itak sploh všeč.:OK:  O udobnosti pa sploh ni primerjave, boš na GT-ju veliko bolj udobno sedel in užival kot na SX-u, ki ima itak rahlo bolj športen položaj (nagnjen naprej).

Lp

Popravljeno . Popravil renyy
  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 5 urami, Kmet2 pravi:

Ma ni to Kawasaki ,tukaj če ti kaj ne paše imaš tudi stock opcije za šipce:Pkak aftermarket ,pa ne boš na ta stroj metal kitajsko bižuterijo kot Snecer :)

Ma tut kawa stock, vendar so aftermarket kot so Ermax, Zerogravity, včasi boljši od stocka, ker se za dolocen del posvetijo izdelavi v vetrovniku in opravijo prav probleme stock opcij. Ktm je dober, ne pa tok da bom padu u nezavest. Pravzaprav bo svojo kvaliteto pri meni šele moral upravičit.

pred 18 minutami, renyy pravi:

Lep motorček je ta GT, ampak sprednja luč mi ne potegne, pa če se še tako trudim:(.

DAMI: 

ja motor ima izredno veliko navora, ampak, zanimivo, v praksi ga ne moreš izkoristit oz se porazgubi v primerjavi z konkurenco, ki ima "bistveno" manj navora. Tudi na superduku 1290 je to prej problem kot korist. Pa kot zanimivost,  recimo ko gledaš prožnost (navor), torej 60-100km/h  100-140km/h, 140-180km/h..... ga konkurenca ujame oz celo prehiti. Da ne bo pomote, motor  konkretno vleče, kot vsi spodaj omenjeni,  razlike so v praksi zanemarljive,  pa...........vseeno

primerjava čist tok za info:

KTM 1290 Super Duke R       60-100   3,4 sec   ;  100-140   3,4 sec  ; 140-180  3,8 sec      60-180 = 10,6 sec

Aprilia Tuono V4R(170KM)     60-100   3,8 sec   ;  100-140   3,7 sec  ; 140-180  3,8 sec      60-180 = 11,3 sec

BMW S1000 XR                      60-100   3,3 sec   ;  100-140   3,3 sec  ; 140-180  3,5 sec      60-180 = 10,1sec

Z1000 SX 2014                       60-100   3,2 sec   ;  100-140   3,2 sec  ; 140-180  3,6 sec      60-180 = 10,0 sec

DUCATI MULTISTRADA          60-100   4,1 sec   ;  100-140   4,3 sec  ; 140-180  4,9 sec      60-180 = 13,3 sec

prejšnja: (150KM)

Zanimivo, SX se celo najboljše odreže, kljub ~ 30KM manj in manjši kubitaži. Prosim brez spotikanja ob moj post, sem samo dal zanimivo primerjavo, da se v praksi med recimo 140 in 170 KM sploh ne pozna tko fejst oz se sploh ne, kot si nekdo predstavlja.

Še iz prve roke primerjava med "zverjo" KTM RC8 in SX-om, pa tudi KTM superduke 990, da RC8 v praksi nič kaj dost bolj ne butne kot SX, bi rekel dokaj podobno, razen  vibracij 10x preveč na KTM-u. Seveda GT ne bo imel pol toliko vibracij kot športna verzija RC8, ampak tako mirno predel kot Kawasaki pa tudi ne bo.:jezik:

o zgornjem grafu:

BMW S1000R kljub veliko manj navora od superduka,moč enaka, BMW hitreje pospešuje od KTM-a, seveda tukaj igrajo vlogo tudi prestavna razmerja.....ampak spet vseeno....., KTM ima na papirju tok navora, da bi ga lahko prodajal, pa v praksi to nič kaj ne koristi v primerjavi z BMW S1000R

DAMI:  upam da ga kupiš, če si ga želiš in da ti bo dobro služil in brez kakšnih zapletov na cesti ;).  Oranžna barva pa mi je itak sploh všeč.:OK:  O udobnosti pa sploh ni primerjave, boš na GT-ju veliko bolj udobno sedel in užival kot na SX-u, ki ima itak rahlo bolj športen položaj (nagnjen naprej).

Lp

Vem, vse to o navoru in možnost prenosa moči na tla. To že dolgo govorim. Ampak v primeru gtja mi je vseeno. Se pa zgoraj navedene kalkulacije poderejo, če si v dvoje in polno nalozen. Takrat je fizično lažje spravt več navora in noči na tla. 

Drugace pa 100 konjev maš vrh glave za cepat po jadranki.

In da Sxa je zlo težko ujeti in prehiteti na pospeševanju.

Objavljeno
pred 1 uro, renyy pravi:

Lep motorček je ta GT, ampak sprednja luč mi ne potegne, pa če se še tako trudim:(.

DAMI: 

ja motor ima izredno veliko navora, ampak, zanimivo, v praksi ga ne moreš izkoristit oz se porazgubi v primerjavi z konkurenco, ki ima "bistveno" manj navora. Tudi na superduku 1290 je to prej problem kot korist. Pa kot zanimivost,  recimo ko gledaš prožnost (navor), torej 60-100km/h  100-140km/h, 140-180km/h..... ga konkurenca ujame oz celo prehiti. Da ne bo pomote, motor  konkretno vleče, kot vsi spodaj omenjeni,  razlike so v praksi zanemarljive,  pa...........vseeno

primerjava čist tok za info:

KTM 1290 Super Duke R       60-100   3,4 sec   ;  100-140   3,4 sec  ; 140-180  3,8 sec      60-180 = 10,6 sec

Aprilia Tuono V4R(170KM)     60-100   3,8 sec   ;  100-140   3,7 sec  ; 140-180  3,8 sec      60-180 = 11,3 sec

BMW S1000 XR                      60-100   3,3 sec   ;  100-140   3,3 sec  ; 140-180  3,5 sec      60-180 = 10,1sec

Z1000 SX 2014                       60-100   3,2 sec   ;  100-140   3,2 sec  ; 140-180  3,6 sec      60-180 = 10,0 sec

DUCATI MULTISTRADA          60-100   4,1 sec   ;  100-140   4,3 sec  ; 140-180  4,9 sec      60-180 = 13,3 sec

prejšnja: (150KM)

Zanimivo, SX se celo najboljše odreže, kljub ~ 30KM manj in manjši kubitaži. Prosim brez spotikanja ob moj post, sem samo dal zanimivo primerjavo, da se v praksi med recimo 140 in 170 KM sploh ne pozna tko fejst oz se sploh ne, kot si nekdo predstavlja.

Še iz prve roke primerjava med "zverjo" KTM RC8 in SX-om, pa tudi KTM superduke 990, da RC8 v praksi nič kaj dost bolj ne butne kot SX, bi rekel dokaj podobno, razen  vibracij 10x preveč na KTM-u. Seveda GT ne bo imel pol toliko vibracij kot športna verzija RC8, ampak tako mirno predel kot Kawasaki pa tudi ne bo.:jezik:

o zgornjem grafu:

BMW S1000R kljub veliko manj navora od superduka,moč enaka, BMW hitreje pospešuje od KTM-a, seveda tukaj igrajo vlogo tudi prestavna razmerja.....ampak spet vseeno....., KTM ima na papirju tok navora, da bi ga lahko prodajal, pa v praksi to nič kaj ne koristi v primerjavi z BMW S1000R

DAMI:  upam da ga kupiš, če si ga želiš in da ti bo dobro služil in brez kakšnih zapletov na cesti ;).  Oranžna barva pa mi je itak sploh všeč.:OK:  O udobnosti pa sploh ni primerjave, boš na GT-ju veliko bolj udobati no sedel in užival kot na SX-u, ki ima itak rahlo bolj športen položaj (nagnjen naprej).

Lp

Rezultati 4-valjnikov so boljši zaradi prestavnih razmerij, saj imajo pri isti hitrosti v isti prestavi 4-valjniki bistveno višje obrate. Če bi želel to priibližno izničit, bi moral npr. pri testu 100-140 dvovaljnika držat v 4., štirivaljnika pa v 6. prestavi. Tako bi imel isto hitrost in obrate (verjetno ne čist).

Test izpod riti bi bil še najboljši: iz serpentine oba motorja v isti prestavi odpreš, pa vidiš kateri boljš potegne.

Pri teh konjih je itak vsega preveč, tako da je na koncu verjetno odločitev bolj stvar okusa in stila vožnje.

 

 

 

 

 

 

 

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Neverjetno ste navalili na papirnate podatke v obliki grafov in številk. In jih celi slinasti primerjate med seboj. 

Nasedli ste propagandi. Kaj pa naj bi bilo drugega vse to primerjanje in razglabljanje oziroma teoretiziranje na podlagi papirnatih podatkov. Naj bi številke povedale vse o voznosti in ciklistiki ter o prožnosti premikajočega se železja ali pa kakšne zlitine ? Praksa bo pokazala ali so te številke samo črnilo na papirju ali so mogoče nekaj živega in realnega. Takšno papirnato primerjanje je bolj kot ne otroško prepiranje, čigav oči ima večjega. Ampak mame to tako ali tako že vedo. 

Kljub vsemu pa je potrebno sanjati in izživeti sanje. 

Objavljeno (popravljeno)

Ker grozn izpuh:slap:, kot bi ga en zanetal sam doma v garaži.

gt-exhaust.jpg

Popravljeno . Popravil HyperJack
Objavljeno
pred 10 urami, Borutt pravi:

Neverjetno ste navalili na papirnate podatke v obliki grafov in številk. In jih celi slinasti primerjate med seboj. 

Nasedli ste propagandi. Kaj pa naj bi bilo drugega vse to primerjanje in razglabljanje oziroma teoretiziranje na podlagi papirnatih podatkov. Naj bi številke povedale vse o voznosti in ciklistiki ter o prožnosti premikajočega se železja ali pa kakšne zlitine ? Praksa bo pokazala ali so te številke samo črnilo na papirju ali so mogoče nekaj živega in realnega. Takšno papirnato primerjanje je bolj kot ne otroško prepiranje, čigav oči ima večjega. Ampak mame to tako ali tako že vedo. 

Kljub vsemu pa je potrebno sanjati in izživeti sanje. 

Pol bot pa tih pa nam pusti sanjat :P

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 2 urami, HyperJack pravi:

Ker grozn izpuh:slap:, kot bi ga en zanetal sam doma v garaži.

gt-exhaust.jpg

Stari, vsaj ni kot TEŠ 6 kot na tvojmu Gsu :ras:

Objavljeno
pred 2 urami, HyperJack pravi:

Ker grozn izpuh:slap:, kot bi ga en zanetal sam doma v garaži.

gt-exhaust.jpg

Taprav se je oglasu .......a si stehtal lonc od GS ......boš videl katere grozne kg ima :P

Objavljeno (popravljeno)
pred 10 urami, Borutt pravi:

Neverjetno ste navalili na papirnate podatke v obliki grafov in številk. In jih celi slinasti primerjate med seboj. 

Nasedli ste propagandi. Kaj pa naj bi bilo drugega vse to primerjanje in razglabljanje oziroma teoretiziranje na podlagi papirnatih podatkov. Naj bi številke povedale vse o voznosti in ciklistiki ter o prožnosti premikajočega se železja ali pa kakšne zlitine ? Praksa bo pokazala ali so te številke samo črnilo na papirju ali so mogoče nekaj živega in realnega. Takšno papirnato primerjanje je bolj kot ne otroško prepiranje, čigav oči ima večjega. Ampak mame to tako ali tako že vedo. 

Kljub vsemu pa je potrebno sanjati in izživeti sanje. 

Branje grafkov je kot branje interneta, lahko vse verjameš, lahko tudi ne, bistvo pa je, da znaš predvsem presortirati informacije in prebrati tiste, ki so ti ponembne. 

Meni osebno je pri grafkih pomembna čimlepša krivulja navora, pa da je spodaj že visoka. Nisem falul ori sxu, pa tudi tule ne bom. A ima moped 3,4 ali 3,7 do sto mi niti ni ponembno, ker itak nisem sposobn tako pospešiti, da bi ta čas dosegel. Nekako mi je bolj pomembno koliko ima od 60-140km/h

Popravljeno . Popravil DAMI34
  • Všeč mi je 2

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!