Skoči na vsebino

BMW S 1000 XR


Cufa
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

IMG_3251.JPG.f5bda04d743c3cd3b79b01a43a42c159.thumb.jpg.4b11bc50966b66617c31a39268b14dcc.jpg

Priporočene objave

@shark90 - idi na servis pa naj ti menjajo gumice, tezje utezi tak ze mas. Enim menjajo tudi gumice pri pritrditvi izpuha. 

Je pa res da eni XRi bolj vibrirajo kot drugi. Ocitno mam jaz kr sreco s tem. Kombinacija tezjih utezi ter drugih gumic (ceprav so mi menjali napacne) je kar odpravila vibracije. Je pa res da se bcasih tudi izogibam teh vrtljajev.

So pa mi roke drevenele tudi na Fazerki recimo, medtem ko na XRu po obcutku manj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, vuk76 pravi:

@shark90 - idi na servis pa naj ti menjajo gumice, tezje utezi tak ze mas. Enim menjajo tudi gumice pri pritrditvi izpuha. 

Je pa res da eni XRi bolj vibrirajo kot drugi. Ocitno mam jaz kr sreco s tem. Kombinacija tezjih utezi ter drugih gumic (ceprav so mi menjali napacne) je kar odpravila vibracije. Je pa res da se bcasih tudi izogibam teh vrtljajev.

So pa mi roke drevenele tudi na Fazerki recimo, medtem ko na XRu po obcutku manj.

Ja moram zamenjati te gumice, če bo sploh kaj pomagalo.. Je pa težko vozit v takšnih vrtlajih da nebi bilo vibracij, saj se začnejo že malo nad 4.000 obratih pa vse tja do 6.000, torej bi moral voziti nad 6.000 kar pa je z polno naloženim motorjem in lagano vožnjo neprimerno :(

Kot pa sem že omenil me najbolj moti nestabilnost motorja ko je natovorjen, ko sem sam ali z sopotnico je super. Je to problem preslab okvir ali je za to krivo sprednje vzmetenje, saj bmw k1200r ima telelever sprednje vzmetenje in se motor tudi polno naložen pelje kot po tirnicah..
In še slika iz grčije :P Vse je na givi cevni zaščiti in givi kovčku ;) 

Grcija_01262.thumb.JPG.acb285c5c41b0ec5ab5d397b56e44197.JPG

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala zasciti. Meni so se vibracije pomaknile nad 5000 obratov oz. se malo dlje po menjavi na Evotech utezi krmila. Me res zanima kak tvoj kaj vibrira proti mojemu in ce je res tolko slabse. Jaz polno nalozenega s tremi kufri se nisem vozil. Poln topcase in sopotnica je blo bp.

Popravljeno . Popravil vuk76
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jest sem dal gor made home utež in na konec še original. Je dost bolš. Moti pa me zelo še zvok izpuha in sam ropot mašine, ki sta v primerjavi z SX-om zelo moteča. Izpuh je brez dušilca in za moje pojme preveč bobni. Po zadnji celodnevi vožnji sem imel glavo ko čebelji panj. Imam naročen auspuh od SC project in upam da ga jutri po enem mesecu dobim. Če bo preglasen, ga bom malo dodelal, ker original se ne da. Kolega ima letošnji model XR in pravi, da ga nič ne moti. Na yutube pa sem videl izjavo, ds tudi dva nista enaka. na mojem šaltanje v dinamiku dela veliko lepše kot na road. Bremze so v dinamiku bolj agresivne, kot na road. Vzmetenje je na road pretrdo za touring motor, za dinamik bi bilo ok. Zamera gre samo, da malih lukenj in neravnin ne pobira ampak samo stresa in buta. Polno obremenjenega nisem vozil in upam, da res ni tako slab. Vaše mnenje o ropotu?

 

20170507_182912.jpg

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 urami, shark90 pravi:

Ja moram zamenjati te gumice, če bo sploh kaj pomagalo.. Je pa težko vozit v takšnih vrtlajih da nebi bilo vibracij, saj se začnejo že malo nad 4.000 obratih pa vse tja do 6.000, torej bi moral voziti nad 6.000 kar pa je z polno naloženim motorjem in lagano vožnjo neprimerno :(

Kot pa sem že omenil me najbolj moti nestabilnost motorja ko je natovorjen, ko sem sam ali z sopotnico je super. Je to problem preslab okvir ali je za to krivo sprednje vzmetenje, saj bmw k1200r ima telelever sprednje vzmetenje in se motor tudi polno naložen pelje kot po tirnicah..
In še slika iz grčije :P Vse je na givi cevni zaščiti in givi kovčku ;) 

Grcija_01262.thumb.JPG.acb285c5c41b0ec5ab5d397b56e44197.JPG

Oooooo pocivat si ga dal. Prijazno. Pogrnil ga nisi nic? :P

 

xr nism pelal k1200s pa je res stabiln in fino prenasa tovor. Tak, tank. Ampak ne vem pa ce je trik spredaj. Moja japonka se po menjavi zadnjega amortizerja+fedra polno nalozena bistveno leps obnasa. Predne vilce so stock,  zadaj malo upgrada, splosno precej razlike.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, hajamoto pravi:

Jest sem dal gor made home utež in na konec še original. Je dost bolš. Moti pa me zelo še zvok izpuha in sam ropot mašine, ki sta v primerjavi z SX-om zelo moteča. Izpuh je brez dušilca in za moje pojme preveč bobni. Po zadnji celodnevi vožnji sem imel glavo ko čebelji panj. Imam naročen auspuh od SC project in upam da ga jutri po enem mesecu dobim. Če bo preglasen, ga bom malo dodelal, ker original se ne da. Kolega ima letošnji model XR in pravi, da ga nič ne moti. Na yutube pa sem videl izjavo, ds tudi dva nista enaka. na mojem šaltanje v dinamiku dela veliko lepše kot na road. Bremze so v dinamiku bolj agresivne, kot na road. Vzmetenje je na road pretrdo za touring motor, za dinamik bi bilo ok. Zamera gre samo, da malih lukenj in neravnin ne pobira ampak samo stresa in buta. Polno obremenjenega nisem vozil in upam, da res ni tako slab. Vaše mnenje o ropotu?


Tudi jaz imam homemade uteži, pa so še vseeno vibracije. Glede izpuha imam jaz popolnoma odprtega ker mi je všeč ko je motor glasen (pač stvar okusa) Sem pa sedaj opazil da ko imam način vožnje na road ali rain iz izpuha nič ne poka, ko pa nastavim dynamic pa vedno ob spustu gasa ali menjavi navzdol poka iz izpuha.. Glede vzmetenja pa je mene že takoj po nakupu zmotila esa, saj je mogoče nastaviti le road ali dynamic ( star k1200r je imel comfort, normal in sport ki pa je popolnoma spremenilo trdoto) kar pa se pri xr-u ne da kaj preveč nastavit.

 

pred 21 minutami, Cartman pravi:

Oooooo pocivat si ga dal. Prijazno. Pogrnil ga nisi nic? :P

 

xr nism pelal k1200s pa je res stabiln in fino prenasa tovor. Tak, tank. Ampak ne vem pa ce je trik spredaj. Moja japonka se po menjavi zadnjega amortizerja+fedra polno nalozena bistveno leps obnasa. Predne vilce so stock,  zadaj malo upgrada, splosno precej razlike.

hmm, torej bi to plavanje in zvijanje motorja ob polni natovorjenosti lahko rešil z zamenjavo zadnega vzmetenja? razliko med k1200r se tudi opzi v zaprtih počasnih ovinkih, kjer je xr dosti lepše in lažje vodljiv od k-ja... :) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 hour ago, hajamoto said:

Jest sem dal gor made home utež in na konec še original. Je dost bolš. Moti pa me zelo še zvok izpuha in sam ropot mašine, ki sta v primerjavi z SX-om zelo moteča. Izpuh je brez dušilca in za moje pojme preveč bobni. Po zadnji celodnevi vožnji sem imel glavo ko čebelji panj. Imam naročen auspuh od SC project in upam da ga jutri po enem mesecu dobim. Če bo preglasen, ga bom malo dodelal, ker original se ne da. Kolega ima letošnji model XR in pravi, da ga nič ne moti. Na yutube pa sem videl izjavo, ds tudi dva nista enaka. na mojem šaltanje v dinamiku dela veliko lepše kot na road. Bremze so v dinamiku bolj agresivne, kot na road. Vzmetenje je na road pretrdo za touring motor, za dinamik bi bilo ok. Zamera gre samo, da malih lukenj in neravnin ne pobira ampak samo stresa in buta. Polno obremenjenega nisem vozil in upam, da res ni tako slab. Vaše mnenje o ropotu?

 

20170507_182912.jpg

Katere gume mas gor? Meni se je skoraj marija prikazala ko sem sel iz bridgestone,kjer sem cutil skoraj vsak kamen an cesti, na Metzeler M7RR. Gume ki imajo samo po sebi dosti lastnega dusenja (eigendämpfung) se obnesejo super v kmbinaciji z XRovim podvozjem - recimo M7RR, Roadtec 01...

Na nemskem XR forumu najdes dosti tem in informacij o tem.
Glede zvoka kaj dosti razlike ne bo, ker sam lonec ne zadusi tolko zvoka ,ampak katalizator. Je pa res,da je original dokaj glasen.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 22 minutami, shark90 pravi:


 

hmm, torej bi to plavanje in zvijanje motorja ob polni natovorjenosti lahko rešil z zamenjavo zadnega vzmetenja? razliko med k1200r se tudi opzi v zaprtih počasnih ovinkih, kjer je xr dosti lepše in lažje vodljiv od k-ja... :) 

Pismo, Zadrega. Nekako nebi verjel, da je treba vzmetenje na vrhunskem stroju, XR to nedvomno je, kar menjavat. Tezko bi verjel, da je novo orignal presvoh. Bol sem imel v mislih, ce morda ni optimalno nastavljeno. in da je verjetno bols posvetit pozornost zadnjemu koncu kot vilcam. Ali morda elektro pred-nastavitve ne dajo dost maneverskega prostora? 

 

k1200s k sm ga mel/vozil je bil meni ko krava. ESA je bla vedno celada+kufer/normal. comfort premehko, prevec juganja. Sport ni bil dramaticno drugacn od normal. Verjamem de se XR bols pele po kljukah. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 20 minutami, Cartman pravi:

Pismo, Zadrega. Nekako nebi verjel, da je treba vzmetenje na vrhunskem stroju, XR to nedvomno je, kar menjavat. Tezko bi verjel, da je novo orignal presvoh. Bol sem imel v mislih, ce morda ni optimalno nastavljeno. in da je verjetno bols posvetit pozornost zadnjemu koncu kot vilcam. Ali morda elektro pred-nastavitve ne dajo dost maneverskega prostora? 

 

k1200s k sm ga mel/vozil je bil meni ko krava. ESA je bla vedno celada+kufer/normal. comfort premehko, prevec juganja. Sport ni bil dramaticno drugacn od normal. Verjamem de se XR bols pele po kljukah. 

XR se pele super, sam zmerej je nekaj kar moti. Mislim, da ima ta  motor preveč teh slabih "bonbončkov", ki preveč motijo, sploh na vložek.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 27 minutami, Cartman pravi:

Pismo, Zadrega. Nekako nebi verjel, da je treba vzmetenje na vrhunskem stroju, XR to nedvomno je, kar menjavat. ...

 

Ne gre za XRa temveč pri konkurentu iz Italijanske hiše Multistradi 1200 (s Sachs-ovim vzmetenjem zadaj) in na potrebo po menjavi vzmeti že kar takoj pri novem motorju.

Prejšnji vikend smo merl posed (sag). Samo za pilota je bilo še v redu, ko pa je v igro prišla sopotnica in prtljaga, pa je "vpilo" po trši vzmeti (ima nastavljivo prednapetost) in drugi hidravliki. Poleg premehke vzmeti se spremembe nastavitve povratka (rebound) na obnašanje zadka niso poznale (jojo, prehiter povratek).  

Na netu obstaja kar nekaj rešitev, ki se jih hitro najde. Se pravi, znani problem. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, Cartman pravi:

Pismo, Zadrega. Nekako nebi verjel, da je treba vzmetenje na vrhunskem stroju, XR to nedvomno je, kar menjavat. Tezko bi verjel, da je novo orignal presvoh. Bol sem imel v mislih, ce morda ni optimalno nastavljeno. in da je verjetno bols posvetit pozornost zadnjemu koncu kot vilcam. Ali morda elektro pred-nastavitve ne dajo dost maneverskega prostora? 

 

k1200s k sm ga mel/vozil je bil meni ko krava. ESA je bla vedno celada+kufer/normal. comfort premehko, prevec juganja. Sport ni bil dramaticno drugacn od normal. Verjamem de se XR bols pele po kljukah. 

Res je xr je super motorček lepo vodljiv, zelo lepo odziven in lahkoten za vožnjo vse to seveda dokler se ga ne natovori. Pri polno naloženem sem imel nastavljeno vzemtenje na 2 čeladi in road, sem poskusil tudi na dynamica pa je enako nestabilen "plava". 

Ko sem kupoval nov motor mi je s1000r dosti bol sedel, saj je nižji, bolj primerna drža in še lepši. ampak ker rabim motorček za potovanja je odpadel in izbral sem xr-a. Pri bmw-ju ga uvrščajo v adventure kategorijo, ampak mislim da ne spada tja :) Če pod vsem skupaj potegnem črto je xr super za krajše ture, kjer se ga lahko preganja po ovinkih se mi zdi da je za to najbolj primeren :)  Morda pa se ga bo treba še samo navadit ;) 

FullSizeRender.thumb.jpg.5395f44783efdccbf50dd149f9ca5ab7.jpg

Popravljeno . Popravil shark90
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 14 urami, shark90 pravi:


Sem pa sedaj opazil da ko imam način vožnje na road ali rain iz izpuha nič ne poka, ko pa nastavim dynamic pa vedno ob spustu gasa ali menjavi navzdol poka iz izpuha..

če te moti "pokanje" kot mene, ga lahko za 20% zmanjšaš vsaj pri nižjih obrati tako da blokiraš:

IMG00105-20100513-2048.jpg

glede na to da še vedno nezgravžno prdi ko spustiš gas bom ob priliki te dni direkt blokiral na kolektorjih če bo mogoče še kaj bolje ampak dvomim vsa poanta je v tem ventilu na sliki

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

E jej, zdej sm pa čist zmeden, ne vem če sm ravno čist ziher, da bi kot edinega kandidata za nakup mel še sm xr-a :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 hour ago, Danilo D said:

E jej, zdej sm pa čist zmeden, ne vem če sm ravno čist ziher, da bi kot edinega kandidata za nakup mel še sm xr-a :)

Kaj si vozil? Oz. nasel interesantnega?

Pa saj XR ni nic posebnega.Cist fajn povprecen motorcek :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Všeč mi je več stvari, ampak vsaka iz druge kategorije, vozu sem pa samo xr- a :D. Sicer ne bom že letos kupoval, pa vseeno mal čekiram zadeve :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 15 urami, vuk76 pravi:

Kaj si vozil? Oz. nasel interesantnega?

Pa saj XR ni nic posebnega.Cist fajn povprecen motorcek :)

 

:eek:

 

160 konjska zadeva za 20kek je poprečn motorček? Kaj hudiča pr vas smatrate za hud stroj???? 

 

NOT a BMW fan, ampak se mi zdijo trenutno edini ki so z glavo pri stvari, in smiselni. Politika japoncev mi ne gre u glavo. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

3 hours ago, Cartman said:

 

:eek:

 

160 konjska zadeva za 20kek je poprečn motorček? Kaj hudiča pr vas smatrate za hud stroj???? 

 

NOT a BMW fan, ampak se mi zdijo trenutno edini ki so z glavo pri stvari, in smiselni. Politika japoncev mi ne gre u glavo. 

Nisem mislil, kot da je slab motor ali pa da ni hud stroj. Ampak ni pa nekaj kar preseneca na trgu ali pa je dejansko sokiralo trg. In postalo legenda. To je bil recimo RR. R in XR sta pa fajn izpeljanki iz tega. In za mene (ki si je par let nazaj bil ziher,da nikoli v zivljenju ne bo vozil vozila z BMW znacko) je to ze dovolj hvaljenja BMWja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danes sem se z xr-om zapeljal na pohorje. Nastavitve čelada + kovček, motor pa brez kovčkov ampak z sopotnico. ( ponavadi nastavim 2 čeladi ko je polno naložen). Torej motorček ko je brez kovčkov zelo lepo pada v ovinke in je lepo vodljiv, sem pa v enem ovinku podrsal po tleh ampak ne z stopalko, v napoto je namreč centralno stojalo :( Vrjetno ga bom res moral odstranit..

IMG_2461.thumb.JPG.874da77fe331bf8b0e46186fa1ee8395.JPG

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 40 minutami, shark90 pravi:

Danes sem se z xr-om zapeljal na pohorje. Nastavitve čelada + kovček, motor pa brez kovčkov ampak z sopotnico. ( ponavadi nastavim 2 čeladi ko je polno naložen). Torej motorček ko je brez kovčkov zelo lepo pada v ovinke in je lepo vodljiv, sem pa v enem ovinku podrsal po tleh ampak ne z stopalko, v napoto je namreč centralno stojalo :( Vrjetno ga bom res moral odstranit..

IMG_2461.thumb.JPG.874da77fe331bf8b0e46186fa1ee8395.JPG

Še malo ga s flexom poberi pa bo OK. :)

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 hour ago, shark90 said:

Danes sem se z xr-om zapeljal na pohorje. Nastavitve čelada + kovček, motor pa brez kovčkov ampak z sopotnico. ( ponavadi nastavim 2 čeladi ko je polno naložen). Torej motorček ko je brez kovčkov zelo lepo pada v ovinke in je lepo vodljiv, sem pa v enem ovinku podrsal po tleh ampak ne z stopalko, v napoto je namreč centralno stojalo :( Vrjetno ga bom res moral odstranit..

IMG_2461.thumb.JPG.874da77fe331bf8b0e46186fa1ee8395.JPG

Divjak...:OK:. Z XRom se nisem uspel podrsati z bilo cem po tleh, ali sam ali v dvoje. Medtem ko z Fazerko sem vlekel stopalke kdaj hoces, se posebej ko sem bil z sopotnico - podvozje sem imel tudi temu primerno nastavljeno - pac kolko se je dalo nastavljati.

Mogoce drugic probas nastavit na dve celadi,ko se peljes z sopotnico. Vsaj v navodilih tak pise. Ceprav kar se stojala tice ne bi smeli biti neke razlike - ce se ne motim seveda.

Mas pa Roadtec 01 gor ali Z8?

Popravljeno . Popravil vuk76
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 14. 5. 2017 ob 20:22, Danilo D pravi:

E jej, zdej sm pa čist zmeden, ne vem če sm ravno čist ziher, da bi kot edinega kandidata za nakup mel še sm xr-a :)

...za tvojo višino ga sam niti gledal ne bi. :smoke:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 39 minutami, vuk76 pravi:

Divjak...:OK:. Z XRom se nisem uspel podrsati z bilo cem po tleh, ali sam ali v dvoje. Medtem ko z Fazerko sem vlekel stopalke kdaj hoces, se posebej ko sem bil z sopotnico - podvozje sem imel tudi temu primerno nastavljeno - pac kolko se je dalo nastavljati.

Mogoce drugic probas nastavit na dve celadi,ko se peljes z sopotnico. Vsaj v navodilih tak pise. Ceprav kar se stojala tice ne bi smeli biti neke razlike - ce se ne motim seveda.

Mas pa Roadtec 01 gor ali Z8?

Gor mam Z8 :) ja z k1200r sem z stransko tacko vlekel po tleh, z stopalkami pa ne :P da prejsnjega suzukija sploh ne omenjam, tam je slo vse po tleh :) 

no zadevo bom probal resit tak da bom distanco predelal tako da bo centralno stojalo visje od tal, vrjetno bo ok :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!