motolover Objavljeno Maj 16, 2017 Opozori Objavljeno Maj 16, 2017 Mogoče ne bi škodilo pogledati s kakšno tehniko vozite, če drsate z vsem mogočim po tleh? Na spodnjih slikah ne opazim nobenega drsanja. jevi 1
DAMI34 Objavljeno Maj 16, 2017 Opozori Objavljeno Maj 16, 2017 Nekaj mi ni jasno, zakaj si premalo nastavil prednapetost, če si pa bil s sopotnico? Čelada + kovček je oseba + prtljaga, kar je manj kot 2 čeladi oziroma 2 osebi. Seveda šlajsaš po tleh. V končni fazi bi bilo bolje, da bi nastavil na 2ćeladi+kovček, pol bi bilo šele ok. (če vzamem v obzir da sta skupaj malce težja od povprečja) ps. GT ne pošlajsa, niti prekomerno obtežen (2osebi, 2 stranska in centralni kufer) prej gre v maline. pss. ne vem kako ima XR, vendar, če odstopata od nekega povprečja, ali če se ti zdi moped prenizek (premehek v nastavitvah za dvoje, prezibajoč, preveč zabija) verjetno obstaja možnost, da ti ga na servisu softwersko prilagodi, se pravi defolt nekoliko otrdi (dvigne). KTM vem, da ima to možnost. Quest 1
motolover Objavljeno Maj 16, 2017 Opozori Objavljeno Maj 16, 2017 Mislim, da nastavitev dve čeladi in kovček ne obstaja. Ena čelada, ena čelada plus kovček, dve čeladi. Vsaj tako je pri GSu. Pri nastavitvi dve čeladi piše, da je namenjena dvema osebama in prtljagi.
DAMI34 Objavljeno Maj 16, 2017 Opozori Objavljeno Maj 16, 2017 pred 15 minutami, motolover pravi: Mislim, da nastavitev dve čeladi in kovček ne obstaja. Ena čelada, ena čelada plus kovček, dve čeladi. Vsaj tako je pri GSu. Pri nastavitvi dve čeladi piše, da je namenjena dvema osebama in prtljagi. sej pravim, ne vem, mora pa na max vrednost nastaviti, če je še premalo, pa povprašati o možnosti popravkov na servisu, dvomim, da je vzmetenje prešvoh.
motolover Objavljeno Maj 16, 2017 Opozori Objavljeno Maj 16, 2017 Mogoče bi lahko povedala koliko tehtata. Poznam fante s 140kg suhe teže in naložijo konkretno težko žensko in recimo 60kg prtljage, potem jamrajo, da ima motor zanič vzmetenje.
hajamoto Objavljeno Maj 16, 2017 Opozori Objavljeno Maj 16, 2017 pred 6 urami, shark90 pravi: Danes sem se z xr-om zapeljal na pohorje. Nastavitve čelada + kovček, motor pa brez kovčkov ampak z sopotnico. ( ponavadi nastavim 2 čeladi ko je polno naložen). Torej motorček ko je brez kovčkov zelo lepo pada v ovinke in je lepo vodljiv, sem pa v enem ovinku podrsal po tleh ampak ne z stopalko, v napoto je namreč centralno stojalo Vrjetno ga bom res moral odstranit.. Gume bolj napumpaj.
DAMI34 Objavljeno Maj 16, 2017 Opozori Objavljeno Maj 16, 2017 pred 3 urami, motolover pravi: Mogoče ne bi škodilo pogledati s kakšno tehniko vozite, če drsate z vsem mogočim po tleh? Na spodnjih slikah ne opazim nobenega drsanja. vsaj na dveh fotkah ni centralca jevi 1
TakeALookAround Objavljeno Maj 16, 2017 Opozori Objavljeno Maj 16, 2017 V nagibu pac ne drsa, lahko pa na kaksni neravnini verjetno....
Snečer Objavljeno Maj 16, 2017 Opozori Objavljeno Maj 16, 2017 Ja, verjetno prileti v ovinek in ravno na idealno liniji (Murphy, ničkolikokrat) nabije. Al pa cukne v ovinku, ko rešuje. Vsekakor s primerno tehniko vožnje tega ne bi bilo, kot zgoraj nekdo že pravilno opozarja.
shark90 Objavljeno Maj 16, 2017 Opozori Objavljeno Maj 16, 2017 (popravljeno) pred 3 urami, DinDiin pravi: V nagibu pac ne drsa, lahko pa na kaksni neravnini verjetno.... Tako je bila je neravnina oz nekakšna jama in motor rahlo posede, ampak glede na slovenske ceste tega ni malo... Glede nastavitev pa.. 2 čeladi + prtljaga žal ne obstaja.. Skupaj z sopotnico tehtama približno 120-130kg pa nekaj še oprema nanese... Če gledam iz tega vidika da se peljem sam in naložim 3 kovčke z pogledom na to da zadnji kovček gleda čez zadnje kolo oz je teža dosti bolj zadaj kot sopotnica po moje ni kakšne razlike? Takšne nastavitve sem uporabljal na K1200R in mi je najbolj sedlo, zato se tudi sedaj držim teh nastavitev. Pozabil sem omenit da je motor serijsko spuščen, kar mogoče tudi vpliva na to.. Popravljeno Maj 16, 2017. Popravil shark90 DAMI34 1
motolover Objavljeno Maj 16, 2017 Opozori Objavljeno Maj 16, 2017 27 minutes ago, shark90 said: Pozabil sem omenit da je motor serijsko spuščen, kar mogoče tudi vpliva na to.. gotovo
Danilo D Objavljeno Maj 17, 2017 Opozori Objavljeno Maj 17, 2017 pred 17 urami, vandrovec pravi: ...za tvojo višino ga sam niti gledal ne bi. od kje pa teb info glede moje višine? Sicer sem ga samo 1x mal vozu, ampak lega mi je bla čist o.k.. Ka bi pa pol ti priporočo, gs-a?
DAMI34 Objavljeno Maj 17, 2017 Opozori Objavljeno Maj 17, 2017 pred 8 urami, shark90 pravi: Tako je bila je neravnina oz nekakšna jama in motor rahlo posede, ampak glede na slovenske ceste tega ni malo... Glede nastavitev pa.. 2 čeladi + prtljaga žal ne obstaja.. Skupaj z sopotnico tehtama približno 120-130kg pa nekaj še oprema nanese... Če gledam iz tega vidika da se peljem sam in naložim 3 kovčke z pogledom na to da zadnji kovček gleda čez zadnje kolo oz je teža dosti bolj zadaj kot sopotnica po moje ni kakšne razlike? Takšne nastavitve sem uporabljal na K1200R in mi je najbolj sedlo, zato se tudi sedaj držim teh nastavitev. Pozabil sem omenit da je motor serijsko spuščen, kar mogoče tudi vpliva na to.. v bistvu sta še prelahka skupaj ampak tale stavek pove vse: Pozabil sem omenit da je motor serijsko spuščen, kar mogoče tudi vpliva na to..
Nearrain Objavljeno Maj 17, 2017 Opozori Objavljeno Maj 17, 2017 Z dvema XR-oma Sem podrsal s centralcem, ko Je motor v ovinku skompresiralo. Enkrat sam ( celada +kufer) in enkrat v dvoje ( dve celadi). Noben motor ni bil znizan. Tudi z GSA se Je to dogajalo. BTW: vecina motorjev zna ob mocni kompresiji v nagibu s cim podrgnit po tleh, sploh pa tisti s centralnimi stojali. vuk76, jevi, shark90 in 3 others 6
RSM Objavljeno Maj 17, 2017 Opozori Objavljeno Maj 17, 2017 pred 12 urami, shark90 pravi: Pozabil sem omenit da je motor serijsko spuščen, kar mogoče tudi vpliva na to.. Če imaš tovarniško nižan motor, preveri podatek o največji obremenitvi. Pri nekaterih modelih BMW se pri nižanem motorju največja dovoljena obremenitev skoraj razpolovi. Pridobi si ta podatek in temu primerno nastavljaj vzmetenje. Iz lastnih izkušenj, uporabljaj v vožnji (aktivni) v dvoje dve čeladi. vuk76 1
hajamoto Objavljeno Maj 20, 2017 Opozori Objavljeno Maj 20, 2017 Mav lepši, predvsem pa tišji. shark90, jevi, mladench in 5 others 8
brutal Objavljeno Maj 20, 2017 Opozori Objavljeno Maj 20, 2017 Ob 7. 5. 2017 ob 12:23, vuk76 pravi: @shark90 - idi na servis pa naj ti menjajo gumice, tezje utezi tak ze mas. Enim menjajo tudi gumice pri pritrditvi izpuha. Je pa res da eni XRi bolj vibrirajo kot drugi. Ocitno mam jaz kr sreco s tem. Kombinacija tezjih utezi ter drugih gumic (ceprav so mi menjali napacne) je kar odpravila vibracije. Je pa res da se bcasih tudi izogibam teh vrtljajev. So pa mi roke drevenele tudi na Fazerki recimo, medtem ko na XRu po obcutku manj. Pri tem motorju bodo vibracije zmeraj močno prisotne. Prebral sem nek ameriški test, kjer je eden od testnikov napisal, da motorja, ki bi tako močno vibriral že dolgo ni vozil. Problem povečanih vibracij je posledica vgradnje agregata brez "protivibracijskih" gredi. Lp
vuk76 Objavljeno Maj 20, 2017 Opozori Objavljeno Maj 20, 2017 17 minutes ago, brutal said: Pri tem motorju bodo vibracije zmeraj močno prisotne. Prebral sem nek ameriški test, kjer je eden od testnikov napisal, da motorja, ki bi tako močno vibriral že dolgo ni vozil. Problem povečanih vibracij je posledica vgradnje agregata brez "protivibracijskih" gredi. Lp SI vozil ta motor oz. ga mogoce vozis? Ali govoris iz "izkusenj" prebranih testov?
motolover Objavljeno Maj 20, 2017 Opozori Objavljeno Maj 20, 2017 Kaj točno je protivibracijska gred? Utež na glavni gredi? Kolikor vem, ta motor to ima, tudi če je ne bi imel, bi vplivalo na vožnjo v zelo nizkih obratih, ne toliko na vibracije. HP2 je ni imel in ni nič bolj vibriral od tedanjega navadnega GSa. Le hitreje se je vrtel v obrate.
vuk76 Objavljeno Maj 21, 2017 Opozori Objavljeno Maj 21, 2017 Ce ze baje tak hudo trese, pa naj vsaj zgleda nekak... Ce ze baje tak hudo trese, pa naj vsaj zgleda nekak... DAMI34, hajamoto in tourer 3
vandrovec Objavljeno Maj 21, 2017 Opozori Objavljeno Maj 21, 2017 Ob 17. 5. 2017 ob 8:07, Danilo D pravi: od kje pa teb info glede moje višine? Sicer sem ga samo 1x mal vozu, ampak lega mi je bla čist o.k.. Ka bi pa pol ti priporočo, gs-a? ...če ti paše, OK, ...sam sem nižji pa mi je še GS premalo udoben.
vuk76 Objavljeno Maj 27, 2017 Opozori Objavljeno Maj 27, 2017 (popravljeno) Sem vedel da XR kar leti, nisem pa mislil da gre cez 300 km/h... Pojma nimam kak je to ratalo na naviju... Nobenega photoshopa ali kaksnega podobnega programa ni bilo uporabljeno... Popravljeno Maj 27, 2017. Popravil vuk76 DAMI34 in shark90 2
S1000R Objavljeno Maj 28, 2017 Opozori Objavljeno Maj 28, 2017 sam po kafanah vuk76, jevi in shark90 3
tomash Objavljeno Maj 28, 2017 Opozori Objavljeno Maj 28, 2017 pred 23 urami, vuk76 pravi: Sem vedel da XR kar leti, nisem pa mislil da gre cez 300 km/h... Pojma nimam kak je to ratalo na naviju... Nobenega photoshopa ali kaksnega podobnega programa ni bilo uporabljeno... Se mi zdi, da je vzrok kakšen predor. Običajno mi pri izhodu iz predora nabije hitrost u maloro. Prenesi na karto pa boš videl kje si ga žgal za 18 pik. vuk76 1
vuk76 Objavljeno Maj 28, 2017 Opozori Objavljeno Maj 28, 2017 Si kar trofo - hvala za hint. Sem pregledal dnevnike in sem na zadnji furi po jadranki nasel par zanimivih hitrosti od 280 km/h navzgor - res ga pohecajo tuneli.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se