Skoči na vsebino

BMW S 1000 XR


Cufa
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

IMG_3251.JPG.f5bda04d743c3cd3b79b01a43a42c159.thumb.jpg.4b11bc50966b66617c31a39268b14dcc.jpg

Priporočene objave

Mogoče ne bi škodilo pogledati s kakšno tehniko vozite, če drsate z vsem mogočim po tleh? 

Na spodnjih slikah ne opazim nobenega drsanja.

BMW-S-1000-XR-images-134-750x500.jpg

ab9t6428.jpg?itok=KvyWSRQ0

BMW%20S1000%20XR-s_action_WWW.jpg

Pirelli-Diablo-Rosso-III-tires-action-4-

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nekaj mi ni jasno, zakaj si premalo nastavil prednapetost, če si pa bil s sopotnico?

Čelada + kovček je oseba + prtljaga, kar je manj kot 2 čeladi oziroma 2 osebi. Seveda šlajsaš po tleh.

V končni fazi bi bilo bolje, da bi nastavil na 2ćeladi+kovček, pol bi bilo šele ok. (če vzamem v obzir da sta skupaj malce težja od povprečja)

ps. GT ne pošlajsa, niti prekomerno obtežen (2osebi, 2 stranska in centralni kufer) prej gre v maline. :D

pss. ne vem kako ima XR, vendar, če odstopata od nekega povprečja, ali če se ti zdi moped prenizek (premehek v nastavitvah za dvoje, prezibajoč, preveč zabija) verjetno obstaja možnost, da ti ga na servisu softwersko prilagodi, se pravi defolt nekoliko otrdi (dvigne). KTM vem, da ima to možnost.

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislim, da nastavitev dve čeladi in kovček ne obstaja. Ena čelada, ena čelada plus kovček, dve čeladi. Vsaj tako je pri GSu. Pri nastavitvi dve čeladi piše, da je namenjena dvema osebama in prtljagi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 15 minutami, motolover pravi:

Mislim, da nastavitev dve čeladi in kovček ne obstaja. Ena čelada, ena čelada plus kovček, dve čeladi. Vsaj tako je pri GSu. Pri nastavitvi dve čeladi piše, da je namenjena dvema osebama in prtljagi.

sej pravim, ne vem, mora pa na max vrednost nastaviti, če je še premalo, pa povprašati o možnosti popravkov na servisu, dvomim, da je vzmetenje prešvoh.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mogoče bi lahko povedala koliko tehtata. Poznam fante s 140kg suhe teže in naložijo konkretno težko žensko in recimo 60kg prtljage, potem jamrajo, da ima motor zanič vzmetenje. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 urami, shark90 pravi:

Danes sem se z xr-om zapeljal na pohorje. Nastavitve čelada + kovček, motor pa brez kovčkov ampak z sopotnico. ( ponavadi nastavim 2 čeladi ko je polno naložen). Torej motorček ko je brez kovčkov zelo lepo pada v ovinke in je lepo vodljiv, sem pa v enem ovinku podrsal po tleh ampak ne z stopalko, v napoto je namreč centralno stojalo :( Vrjetno ga bom res moral odstranit..

IMG_2461.thumb.JPG.874da77fe331bf8b0e46186fa1ee8395.JPG

Gume bolj napumpaj.:)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, motolover pravi:

Mogoče ne bi škodilo pogledati s kakšno tehniko vozite, če drsate z vsem mogočim po tleh? 

Na spodnjih slikah ne opazim nobenega drsanja.

BMW-S-1000-XR-images-134-750x500.jpg

ab9t6428.jpg?itok=KvyWSRQ0

BMW%20S1000%20XR-s_action_WWW.jpg

Pirelli-Diablo-Rosso-III-tires-action-4-

vsaj na dveh fotkah ni centralca :ras:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, verjetno prileti v ovinek in ravno na idealno liniji (Murphy, ničkolikokrat) nabije. Al pa cukne v ovinku, ko rešuje.

Vsekakor s primerno tehniko vožnje tega ne bi bilo, kot zgoraj nekdo že pravilno opozarja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, DinDiin pravi:

V  nagibu pac ne drsa, lahko pa na  kaksni neravnini verjetno....

Tako je bila je neravnina oz nekakšna jama in motor rahlo posede, ampak glede na slovenske ceste tega ni malo... ;)

Glede nastavitev pa.. 2 čeladi + prtljaga žal ne obstaja..  Skupaj z sopotnico tehtama približno 120-130kg pa nekaj še oprema nanese... Če gledam iz tega vidika da se peljem sam in naložim 3 kovčke z pogledom na to da zadnji kovček gleda čez zadnje kolo oz je teža dosti bolj zadaj kot sopotnica po moje ni kakšne razlike? 
Takšne nastavitve sem uporabljal na K1200R in mi je najbolj sedlo, zato se tudi sedaj držim teh nastavitev. ;) 

 

Pozabil sem omenit da je motor serijsko spuščen, kar mogoče tudi vpliva na to.. 

Popravljeno . Popravil shark90
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 17 urami, vandrovec pravi:

...za tvojo višino ga sam niti gledal ne bi. :smoke:

od kje pa teb info glede moje višine? :D Sicer sem ga samo 1x mal vozu, ampak lega mi je bla čist o.k.. Ka bi pa pol ti priporočo, gs-a? :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 8 urami, shark90 pravi:

Tako je bila je neravnina oz nekakšna jama in motor rahlo posede, ampak glede na slovenske ceste tega ni malo... ;)

Glede nastavitev pa.. 2 čeladi + prtljaga žal ne obstaja..  Skupaj z sopotnico tehtama približno 120-130kg pa nekaj še oprema nanese... Če gledam iz tega vidika da se peljem sam in naložim 3 kovčke z pogledom na to da zadnji kovček gleda čez zadnje kolo oz je teža dosti bolj zadaj kot sopotnica po moje ni kakšne razlike? 
Takšne nastavitve sem uporabljal na K1200R in mi je najbolj sedlo, zato se tudi sedaj držim teh nastavitev. ;) 

 

Pozabil sem omenit da je motor serijsko spuščen, kar mogoče tudi vpliva na to.. 

v bistvu sta še prelahka skupaj :P

ampak tale stavek pove vse: 

Pozabil sem omenit da je motor serijsko spuščen, kar mogoče tudi vpliva na to.. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Z dvema XR-oma Sem podrsal s centralcem, ko Je motor v ovinku skompresiralo. Enkrat sam ( celada +kufer) in enkrat v dvoje ( dve celadi).

Noben motor ni bil znizan. 

Tudi z GSA se Je to dogajalo.

BTW: vecina motorjev zna ob mocni kompresiji v nagibu s cim podrgnit po tleh, sploh pa tisti s centralnimi stojali. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 12 urami, shark90 pravi:

 

Pozabil sem omenit da je motor serijsko spuščen, kar mogoče tudi vpliva na to.. 

Če imaš tovarniško nižan motor, preveri podatek o največji obremenitvi. Pri nekaterih modelih BMW se pri nižanem motorju največja dovoljena obremenitev skoraj razpolovi.

Pridobi si ta podatek in temu primerno nastavljaj vzmetenje. Iz lastnih izkušenj, uporabljaj v vožnji (aktivni) v dvoje dve čeladi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 7. 5. 2017 ob 12:23, vuk76 pravi:

@shark90 - idi na servis pa naj ti menjajo gumice, tezje utezi tak ze mas. Enim menjajo tudi gumice pri pritrditvi izpuha. 

Je pa res da eni XRi bolj vibrirajo kot drugi. Ocitno mam jaz kr sreco s tem. Kombinacija tezjih utezi ter drugih gumic (ceprav so mi menjali napacne) je kar odpravila vibracije. Je pa res da se bcasih tudi izogibam teh vrtljajev.

So pa mi roke drevenele tudi na Fazerki recimo, medtem ko na XRu po obcutku manj.

Pri tem motorju bodo vibracije zmeraj močno prisotne. Prebral sem nek ameriški test,

kjer je eden od testnikov napisal, da motorja, ki bi tako močno vibriral že dolgo ni vozil.

Problem povečanih vibracij je posledica vgradnje agregata brez "protivibracijskih" gredi.

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

17 minutes ago, brutal said:

Pri tem motorju bodo vibracije zmeraj močno prisotne. Prebral sem nek ameriški test,

kjer je eden od testnikov napisal, da motorja, ki bi tako močno vibriral že dolgo ni vozil.

Problem povečanih vibracij je posledica vgradnje agregata brez "protivibracijskih" gredi.

Lp

SI vozil ta motor oz. ga mogoce vozis? Ali govoris iz "izkusenj" prebranih testov?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj točno je protivibracijska gred? Utež na glavni gredi? Kolikor vem, ta motor to ima, tudi če je ne bi imel, bi vplivalo na vožnjo v zelo nizkih obratih, ne toliko na vibracije. HP2 je ni imel in ni nič bolj vibriral od tedanjega navadnega GSa. Le hitreje se je vrtel v obrate.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ce ze baje tak hudo trese, pa naj vsaj zgleda nekak...:cool:

 

IMG_7793.JPG

Ce ze baje tak hudo trese, pa naj vsaj zgleda nekak...:cool:

 

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 17. 5. 2017 ob 8:07, Danilo D pravi:

od kje pa teb info glede moje višine? :D Sicer sem ga samo 1x mal vozu, ampak lega mi je bla čist o.k.. Ka bi pa pol ti priporočo, gs-a? :D

...če ti paše, OK, ...sam sem nižji pa mi je še GS premalo udoben. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem vedel da XR kar leti, nisem pa mislil da gre cez 300 km/h...:cool:

Pojma nimam kak je to ratalo na naviju...:hmm:

Nobenega photoshopa ali kaksnega podobnega programa ni bilo uporabljeno...

 

IMG_7885.JPG

Popravljeno . Popravil vuk76
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 23 urami, vuk76 pravi:

Sem vedel da XR kar leti, nisem pa mislil da gre cez 300 km/h...:cool:

Pojma nimam kak je to ratalo na naviju...:hmm:

Nobenega photoshopa ali kaksnega podobnega programa ni bilo uporabljeno...

 

IMG_7885.JPG

Se mi zdi, da je vzrok kakšen predor. Običajno mi pri izhodu iz predora nabije hitrost u maloro. Prenesi na karto pa boš videl kje si ga žgal za 18 pik.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Si kar trofo - hvala za hint.  Sem pregledal dnevnike in sem na zadnji furi po jadranki nasel par zanimivih hitrosti od 280 km/h navzgor - res ga pohecajo tuneli.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!