Skoči na vsebino

KTM 790/890 ADVENTURE S/R, DUKE in SMT


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

Uporabna stran s pojasnili, slikami itd modifikacij in dodatne opreme: KLIK

890R.jpg.0c84d9970af721dd20ac0060861c5214.thumb.jpg.630e3b2600b1c34e17a0af76cab49641.jpg

Priporočene objave

Objavljeno
pred 1 uro, DAMI34 pravi:

Niti kvikija + ne bom dokupil. 399€ je tumač. 

Bistven podatek:

Žena pravi, da je lep, da krasno gor sedi. Dami hepi...

Cestitam za nakup novega motorja.

Tudi meni je ta motor zelo zanimiva opcija. Ko ga bos sprobal, upam da napises kaj vec.

To je motor, ki te pripelje kjerkoli po cesti in se naprej po makedamu, ce je treba.

Kdor se zeli vozit po brezpotjih kupi R razlicico.

Meni osebno je tudi S razlicica veliko bolj ustrezna.

 

  • Hvala 2
Objavljeno

Kr nc nouga al kva??? nobenih novih bonbonckov??

Avon gume original gor?? Zanimivo pr men je bla Pirelli scorpion trail, Naredu par jurju in zamenu za Pirelli Scorpion Rally STR, zdej pa da Sprobam Mitas E07.... Originalne pa se zdej nad omaro lezijo?

A avspuh bos pustu tak kot je al bos menjal?? Mam original od 1290SAR ce te zanima??? pa od 1050 tut?

Objavljeno

Zdej hodijo paketi :P

Včeraj visel 2 uri pri mopedu razdrl en kup zadev pa nazaj zmetal. Naredil nič :P

1. jebem se z oilerjem, pozicija flaške že gre kul za tačko, medtem ko nima na nihajki nekih pametnih mest za pritrditi cevko, predvsem pa dizo na verižnik, ker je na poti stabilizator verige. Moram en nosilček tam narediti, da bo šla cevka in diza lepo mimo. 

2. Gume, bom znucal, so bile v ceni, na otip so dobre, mehke, potem pa grem na Terra force, za tist šoder ko ga bom vozil bo več kot dovolj.

3. ror je res pleh..trenutno je denar vržen proč menjava, ker razen vizuelnosti, ni druge prednosti..mogoče bo kdaj mass.

Drgač pa mal sem si prenastavil ročice, ne morem voziti če so preveč vodoravne, ampak morajo biti obrnjene malce navzdol (poškodbe pa to in nimam dovolj rotacije pri dvigu roke.)

Nalepka je prišla danes, cevna tudi, tutoro pa je včeraj priletel....zdj pa počasi. Se moram vsaj mal zapeljat, da vidim, kaj bi in kaj ne bi še uredil. Jutri poknem gor tablico, za vikend pa mal drajsat po mojih ridah v občini.

 

Objavljeno
pred 15 minutami, DAMI34 pravi:

Zdej hodijo paketi :P

Včeraj visel 2 uri pri mopedu razdrl en kup zadev pa nazaj zmetal. Naredil nič :P

1. jebem se z oilerjem, pozicija flaške že gre kul za tačko, medtem ko nima na nihajki nekih pametnih mest za pritrditi cevko, predvsem pa dizo na verižnik, ker je na poti stabilizator verige. Moram en nosilček tam narediti, da bo šla cevka in diza lepo mimo. 

2. Gume, bom znucal, so bile v ceni, na otip so dobre, mehke, potem pa grem na Terra force, za tist šoder ko ga bom vozil bo več kot dovolj.

3. ror je res pleh..trenutno je denar vržen proč menjava, ker razen vizuelnosti, ni druge prednosti..mogoče bo kdaj mass.

Drgač pa mal sem si prenastavil ročice, ne morem voziti če so preveč vodoravne, ampak morajo biti obrnjene malce navzdol (poškodbe pa to in nimam dovolj rotacije pri dvigu roke.)

Nalepka je prišla danes, cevna tudi, tutoro pa je včeraj priletel....zdj pa počasi. Se moram vsaj mal zapeljat, da vidim, kaj bi in kaj ne bi še uredil. Jutri poknem gor tablico, za vikend pa mal drajsat po mojih ridah v občini.

 

Nalepka?? 

Glej da naus prek meje obcine zapelu hudica ?

Jest sm auspuh menju prvo zarad izgleda... no pa na tezi se tut kr ogromn pozna..... vse ostalo pa eh.... 

pa k je tko fajn k prihajajo paketki 

  • Haha 2
Objavljeno

tank nalepka...da bom zgledu pravi avanturist :P

 

Objavljeno

Evo..zmatran :)

no, še konektor za cytek potem pa dovolj

20201105_144533_HDR.jpg

20201105_144527_HDR.jpg

20201105_144520_HDR.jpg

Objavljeno

Kje si narocu te nalepke?? Fajn zgleda fajn.

 

Objavljeno

Ko boš tega prodajal bom verjetno kandidat za nakup...nekaj podobnega si bo potrebno omislit, ko bo GS šel v pokoj. :)

Objavljeno (popravljeno)
pred 4 minutami, vandrovec pravi:

Ko boš tega prodajal bom verjetno kandidat za nakup...nekaj podobnega si bo potrebno omislit, ko bo GS šel v pokoj. :)

maš gnar prštiman? ta menja mopede prej ku gate..

ja drgac pa zgleda lušn motorček... bi blo za probat :P

 

 

Popravljeno . Popravil bajkr88
Objavljeno
pred 12 minutami, bajkr88 pravi:

maš gnar prštiman? ta menja mopede prej ku gate..

ja drgac pa zgleda lušn motorček... bi blo za probat :P

Glede na to, da ga je kupil kar ugodno, bo tudi rabljen po moje ugoden nakup. Do takrat se bom morda privadil na te KTMove sprednje luči, katere so nekaj posebnega....če nas corona ne pobere prej :)

Objavljeno
pred 2 urami, gasperX pravi:

Kje si narocu te nalepke?? Fajn zgleda fajn.

 

https://www.ebay.it/itm/PARASERBATOIO-ADESIVO-in-RESINA-GEL-3D-compatibile-per-MOTO-KTM-790-ADVENTURE/143282910901?hash=item215c53b6b5:g:GsAAAOSwi9Vc975C

pred 2 urami, bajkr88 pravi:

maš gnar prštiman? ta menja mopede prej ku gate..

ja drgac pa zgleda lušn motorček... bi blo za probat :P

 

 

na tem ne morem izgubiti toliko kot sem na GTju :P , pa tudi če ga gratis dam... :D

 

Objavljeno

ostalo pa tako:

cevna zaščita hmm...včasih sem prehiter, pa slabo pogledam, namreč za montažo je potrebno odstraniti plastično zaščito, kar pomeni, da razgalim spodnji del rezervarja, od cevi za gorivo, do elektrike, kar mi ni preveč všeč..

Bom še premislil, če jo bom sploh dal.

129898-005-1603972525-129898-0.thumb.jpg.23a5602534c7d2d567e213515b64f4dd.jpg129898-006-1603972525-129898-0.thumb.jpg.4277017ec267d2b5bdadc2782cdc03a2.jpg

 

in končno sem našel pozicijo, kako bom dizo do verižnika speljal. Na notranji strani zaščite verige, je prosto uho z navojem, čist fajn za privijačit držalo cevke. Tako da bo diza skrita, podobno kot na sliki

641058888_chainguardadapter.jpg.1f09e3769e87542a55cfb4a6cfef5c15.jpg

mogoče bom v zaščito verige moral zvrtat kako luknjico, kje mal pobrusit, ma ne bo hudega

pred 1 uro, vandrovec pravi:

Glede na to, da ga je kupil kar ugodno, bo tudi rabljen po moje ugoden nakup. Do takrat se bom morda privadil na te KTMove sprednje luči, katere so nekaj posebnega....če nas corona ne pobere prej :)

sj luči ne gledaš..ampak če si se na BMwejevo slepo oko navadil, se boš tudi na bogomolkine učke :P

 

Objavljeno

Ja Dami no, Nobl si tole kupil! ???

Objavljeno

Še ena o policajih...ne, ne, nisem falil teme.

 

Gospod, a prva pomoč je?

Ma ni, je nimam kam dat :(

Aha, kaj pa odsevnik zadaj pri tablici?

Ja, najbrž je odpadel :P

 

 

Objavljeno
Ob 3. 11. 2020 ob 18:12, DAMI34 pravi:

ena fura z mopedom na dan, odžene korono stran :P

 

Eno vprašanje za lastnike: kam ste PP stlačili? Hm..

Jst jo imam pod sedežem, čisto spredaj pred tankom. Jo stlačim tam not.  Glede gum, zadnja Trailrider mi ustreza, gre po makedamu čist spodobno, oprijema na asvaltu ima zares veliko, tudi zdaj v hladnem in vlažnem. Na robu gume lahko pospešuješ na polno iz ovinka. Sprednjo bom pa zamenjal za Pirelli STR, ker ta malo preveč plava na makedamu. Drugače drži na asfaltu zelo dobro. 5000 km sem porabil gume spredaj na 2/3, zadaj na 1/2. 

Lp

Objavljeno

Kera igračka..čist drug svet v primerjavi s cestakom. Zabavno, odpušča napake, gre povsod in ne drsi. Jebe se mu za umazan asfalt. 

Šipca povzroča bobnenje, menjalnik tačka je absolutno previsoko. Moram zrihtat. Presenetljivo in uporabno vleče. Sklopka je bila preveč labava pa sem mal zategnil, tut sam sistem zajle ni ravno najbolje speljan.

Drgač pa stoji se kul, kvikija nimam, drža ok. 

Več pa ko se ga navadim metat po ovinkih. Ampak bo..

Končno mam motorje da lahko pokrijem oba segmenta furanja.

20201106_131327_HDR.thumb.jpg.e53cff48e4cd821aa790b88135941eed.jpg

Objavljeno
pred 2 urami, Snečer pravi:

koncept versya

žal ne...

razen drže

in hudo veliko predelav versača.

1. večje gume, nov svet se mi je odprl, kako ga zaženem na travo in šoder, versač s 17 colami ne bo šel tako in običajno cestnimi gumami.

2. agregat, ja res je oba sta inline...versač je pač mrtev in ga ubijam, 790ka zmore presenetljivo dobro suniti spodaj, enako ali približno kot GT v rain modu (100kojnu, kar sem že vedel da bo dovolj)

3. sedim nižje kot na versaču, precej nižje, v osnovi pa ja, tudi versač se lepo meče po asfaltu, ampk gt se je tut, v bistvu se vsak visok moped

Če pa nadaljujem:

končno vidim pravo razliko, da moraš ST ali cestaka ali močnega nejkeda znat vozit, če ga hočeš pulit čez ovinke, medtem ko se s tako zadevo dobesedno zajebavaš. Gume sem že spucal do roba, pa mam cc 50km..odpiram ga tudi do konca.

Všeč mi je oprijem in delovanje v offroad modu, sploh neč ne odpizdi ampak kontrolirano drsi. Sem šel nalašč mal na travo in šoder. Me pa moti odzivnost plina..se bo potrebno naučiti.

In ko pridemo do hitosti višjih od 120km- nimajo ti motorji za burek proti cestakom ali močnim nejkedom. Kar naenkrat so labavi, drsijo, se zvijajo itd...ampak moj nakup ni bil namen parirat cestaku. Jest se mam tok fino do tistih 110km/h :D in pulim serpentine...wiiii

Še eno zelo pomembno vprašanje za lastnike:

koliko časa od tankanja polnega rezervarja ali koliko km prevozite, da pogaže pravi range in polno posodo? Sem mel primer da je GT rabil kar nekih 10km..dokler ni crknil plovček. Ko sem ga menjal je kazal pa takoj. V glavnem če bo odgovor takoj, bom rekel aha..KTM klasika..še dobro ne začneš vozit pa že pizdarije. Namreč tankal sem in po prevoženih 3h kmjih, je še vedno ista vrednost kot prej.

ps...kavo kupiš in voziš..

 

Objavljeno
pred 2 minutami, Snečer pravi:

kaj se zvija nad 120kmh?

tak kot ostali šrot..moraš peljat cestaka 200 in čez boš videl, kako je pribit in odziven, filigranski in povprečne advenčerje, tja malo čez 100 in res najboljše advenčerje čez 200. Razlike so zelo hude....ampak nebistvene, ker to je isto kot če ti rečem, da zaplužim po luknji ali čez kak železniški prehod z SXom, GTjem al pa višjo kravo z dolgom hodom vzmetenja, je kot dan in noč..

Ozka guma ima svoje prednost, široka pa svoje.

ps. ne zvija se, komot se pelje, ni pa to kirurški rez, kot bi s sklapelom rezal (GT, SX in podobne mašine to zmorejo, ampak čez 360 stopinjske serpentine pa niso tok zabavni)

Objavljeno

aja zavore..ni presežka..bolj take..nikakve. :Ppišem za prednje, zadnja je kul, grabi

Dolg hod, da kaj primejo, pa še to se jim ne da ravno enakomerno. od Z900 je sicer prijemala enakomerno, ampak je imela tudi dolg hod.

Do sedaj najboljše zavore, precizne in močne, ter popolnoma mirne, kar sem vozil motorjev (pa jih nisem malo) ima SX

Objavljeno
pred 3 urami, DAMI34 pravi:

žal ne...

razen drže

in hudo veliko predelav versača.

1. večje gume, nov svet se mi je odprl, kako ga zaženem na travo in šoder, versač s 17 colami ne bo šel tako in običajno cestnimi gumami.

2. agregat, ja res je oba sta inline...versač je pač mrtev in ga ubijam, 790ka zmore presenetljivo dobro suniti spodaj, enako ali približno kot GT v rain modu (100kojnu, kar sem že vedel da bo dovolj)

3. sedim nižje kot na versaču, precej nižje, v osnovi pa ja, tudi versač se lepo meče po asfaltu, ampk gt se je tut, v bistvu se vsak visok moped

Če pa nadaljujem:

končno vidim pravo razliko, da moraš ST ali cestaka ali močnega nejkeda znat vozit, če ga hočeš pulit čez ovinke, medtem ko se s tako zadevo dobesedno zajebavaš. Gume sem že spucal do roba, pa mam cc 50km..odpiram ga tudi do konca.

Všeč mi je oprijem in delovanje v offroad modu, sploh neč ne odpizdi ampak kontrolirano drsi. Sem šel nalašč mal na travo in šoder. Me pa moti odzivnost plina..se bo potrebno naučiti.

In ko pridemo do hitosti višjih od 120km- nimajo ti motorji za burek proti cestakom ali močnim nejkedom. Kar naenkrat so labavi, drsijo, se zvijajo itd...ampak moj nakup ni bil namen parirat cestaku. Jest se mam tok fino do tistih 110km/h :D in pulim serpentine...wiiii

Še eno zelo pomembno vprašanje za lastnike:

koliko časa od tankanja polnega rezervarja ali koliko km prevozite, da pogaže pravi range in polno posodo? Sem mel primer da je GT rabil kar nekih 10km..dokler ni crknil plovček. Ko sem ga menjal je kazal pa takoj. V glavnem če bo odgovor takoj, bom rekel aha..KTM klasika..še dobro ne začneš vozit pa že pizdarije. Namreč tankal sem in po prevoženih 3h kmjih, je še vedno ista vrednost kot prej.

ps...kavo kupiš in voziš..

 

Pri 260 km začne prav kazat. Tako da prevoziš med 140-180 kilometrov. Vsaj jaz. In ko pokaže domet samo 10km, je v rezervarju 1.5 litra. Preveril že 2x. :)

Objavljeno
Pravkar, dolenc100 pravi:

Pri 260 km začne prav kazat. Tako da prevoziš med 140-180 kilometrov. Vsaj jaz. In ko pokaže domet samo 10km, je v rezervarju 1.5 litra. Preveril že 2x. :)

ne zanimalo me je, kdaj pokaže spremembo. Recimo domet in nivo sta skoraj na rezervi. Ti napolniš. Večina motorjev pokaže polno al pa 1/2 kot v primeru 790 (če si opazil ne kaže 1/1 ampak pol rezervarja) in domet pač neko cifro.

Ampak moj 790 ni reagiral takoj po tankanju. Šele doma, sem sedaj v garaži preveril.

Sem imel podobno z GTjem, ko je pokazal polno šele po kakem kmju prevoženim, počasi pa se je ta čas vedno bolj daljšal, dokler ni plovec crknil pri 50kkm.

Sem dal novega, je pa delal takoj prav. Tankaš in pokaže polno.

 

Objavljeno

Ja rabi 5 min vožnje, da se BC zbudi za pravilen prikaz. Sploh, ko je posoda bolj prazna, in je motor nagnjen, prehitro pokaže na rezervo. Pol se mal pelješ, pa zraste domet za 50 km. Če naliješ cca. 3 litre, plovec reagira in pokaže večji domet za 50-70 kilometrov. Domet/plovec postane precej natančen ko se približuješ rezervi. Tam pod 80-70 km dosega. Jst sicer vedno tankam polno- v skoraj čist prazen tank. 

Lp, 

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!