Climber Objavljeno Februar 10, 2003 Opozori Objavljeno Februar 10, 2003 Šibka točka africe twin je hitra obraba kontaktov na črpalki za bencin. Zgodilo se je tudi meni :cry: , vendar se mi ne kupuje nove, ker je draga. Slišal sem namreč, da nekdo v Ljubljani te kontakte zna obnoviti!!! Torej če kdo ve, kje bi bilo to možno naj se javi Pa še to: kontakti izgledajo skoraj natančno tako kot pri platinah!
Hanzi Objavljeno Februar 10, 2003 Opozori Objavljeno Februar 10, 2003 Climber saj veš moram en post objavit! Probaj tud pri skoraj tvojem sosedu (KOGOV....) če on koga takega pozna! Pri njem sem dubu krtačke za 30 let star štarter pa še najcenejše so bile od vseh drugih! Če jih ne bi dobil pri njem bi mi ostala samo še predelava krtačk al pa naročilo direkt v Magnetti Mareli! Saj on po moje tega ne "obnavlja" Ampak ti pa lahko kako pametno informacijo da!
pero Objavljeno Februar 10, 2003 Opozori Objavljeno Februar 10, 2003 Motor zamenat pa bo!! :twisted: :roll: :o :D Ne sej se hecam nikar! Si tko lepga nabavu sam me pa vseen zanima a je zadeva le preventivnega značaja pred sezono al je kaj šlo?? :?: :?: :idea: Velik sreče pr iskanju, pa nizki ceni!! A sam kontaktov se pa ne da kupt, kok prideo ( če se jih da kupt ), kok pride pumpa?? Ciao,by Pero
transalp Objavljeno Februar 10, 2003 Opozori Objavljeno Februar 10, 2003 Climber, v temi "Honda Varadero" je obnovo kontaktov črpalke in mojstra, ki naj bi to počel, omenjal Mat. Pošlji mu PM, morda ti lahko posreduje informacije.
Jason Objavljeno Februar 10, 2003 Opozori Objavljeno Februar 10, 2003 Tudi mene je že doletela zamenjava pumpe. Koliko stane nova, ne vem, ampak nemci omenjajo zneske okoli 250 eurov. Staro pumpo imam še doma, in bi jo rad obnovil/popravil za rezervo. Ravno danes zjutraj sem Matu poslal PM, ampak še vedno čakam na odgovor. Ultimativna rešitev pa se mi zdi takale vakumska pumpa, ki se veliko težje pokvari kot električna, motaža je preprosta, pa tudi draga ni preveč - v primerjavi z originalno. http://www.africanqueens.de/_html/prod_d/k...s/kpt_t044.php3 Po montaži pa zadeva izgleda takole: Če bi se še enkrat lotil popravila, bi sigurno izbral to varjanto.
pero Objavljeno Februar 10, 2003 Opozori Objavljeno Februar 10, 2003 Ja če maš za tistih 76 eurov pol res mer za zmeri je vredn ni kej!!!K si enkat na poti ne morš skos preverjat preventivno delov motorja pa čakat kdaj bo kej šlo zato ta nakup definitivno upravičen!! :D :D :idea: Ciao,by Pero
Roman Objavljeno Februar 10, 2003 Opozori Objavljeno Februar 10, 2003 Moja AT l.96 kleple pri 60kkm še na originalno pumpo - sicer naj bi bile problematične (kakor je napisal Varamat ) od modela RD07A naprej (moja AT je RD07), pri teh je pa problem, da pumpa po nekaj dneh (tednih) ne potegne bencina (na uni strani od Afrik so sicer navodila, kako spremeniš "lajtnge" na frgazerjih), ampak se s tem ne obremenjujem več spljoh :lol: . V soboto, ko sem jo oživljal sem lepo odvil tiste štiri vijake od zračnega filtra na vrhu rezervarja in s stekleničko pomagal pumpi toliko časa, da je sama dojela za kaj je prikuplana k motorju :twisted: .Ko je že ravno laufala sem naredil še 60 km, da mi ne bi ostal kondenz v auspuhu :P . Sem pa lani, ker se nisem spomnil tega s filtrom oživljal krepenino toliko časa, da je napol že vžgala - posledice: na zadnjem cilindru mi je preskočila veriga odmične gredi - sicer brez posledic za ventile, ampak odhod je bil odložen za kakšni dve uri. Ko smo že ravno pri AT (ki nima svoje teme :( ) - Jason mi je lani poslal načrt predelave trip masterja (je na uni strani od AT - pa ne grem zdej po računalniku brskat, ker bi bil v tem času kar tole tipkam že skoraj na Grobniku :roll: ), zadeva deluje, glede na to, da pa je vse že pripravljeno, mi pa ni jasno zakaj je serijsko izključena :?: :shock: . P.S. Gud lak usi AT juzersi, no ja pa tud vsi ostali :wink:
Roman Objavljeno Februar 10, 2003 Opozori Objavljeno Februar 10, 2003 Aja, bistvo mi je pa ušlo - sem imel tudi sam že razdrto pumpo "platine" so prav čudno (postrani) obrabljene, ampak mislim, da je stvar tako enostavno narejena, da me enostavno ne more pustiti nebogljenega na cesti.
Jason Objavljeno Februar 10, 2003 Opozori Objavljeno Februar 10, 2003 AT bi res lahko imala svojo temo. Predlagam Climberju da naslov teme spremeni samo v Africa Twin, in bo to postala "naša" tema. Roman, ali se potem ventili in bat ne dotaknejo? Ali misliš da bi bilo kaj škode, če bi se veriga (za pogon ventilov) strgala?
Roman Objavljeno Februar 10, 2003 Opozori Objavljeno Februar 10, 2003 AT bi res lahko imala svojo temo. Predlagam Climberju da naslov teme spremeni samo v Africa Twin, in bo to postala "naša" tema. Roman, ali se potem ventili in bat ne dotaknejo? Ali misliš da bi bilo kaj škode, če bi se veriga (za pogon ventilov) strgala? Saj sem napisal, da sem imel srečo (preskočila je za en zob na glavni gredi - dva na odmični), drugače pa ventili hodijo v delovni hod bata (samo ne istočasno :D ), bi se pa z zelo veliko sreče lahko zgodilo tudi, da ti jih ne zabije (če se ti strga veriga). No, vidim da nisem napisal, da sem imel srečo, ampak sem jo imel vseeno :D . P.S. Tudi sam se pridružujem Jasonu - naj bo to "naša" tema.
FLY Objavljeno Februar 11, 2003 Opozori Objavljeno Februar 11, 2003 ce ne bo druge ,se zapeli malo okrog stromarskih(ni nujno avtostromarskih)delavnic.Verjetno bo najvecji strosek bencin.Verjetno ne bi skodil pol kaksen kondenzator vzporedno gor fliknit.Ce ti bo pa kdaj kaj cvenka ostajalo :wink: pa NE od AT pumpe nabavit,ampak od YAM ST ali kako podobno dekompresijsko zadevo .Cim prej postimej LP FLY
mat Objavljeno Februar 11, 2003 Opozori Objavljeno Februar 11, 2003 Tudi mene je že doletela zamenjava pumpe. Koliko stane nova, ne vem, ampak nemci omenjajo zneske okoli 250 eurov. Staro pumpo imam še doma, in bi jo rad obnovil/popravil za rezervo. Ravno danes zjutraj sem Matu poslal PM, ampak še vedno čakam na odgovor. Če bi se še enkrat lotil popravila, bi sigurno izbral to varjanto. Glede na to da bo verejtno še koga zanimalo, ti tukaj odgovarjam. Pokliči Primoža na As-Honda Domžale:01 5622242, on ti bo povedal kam jo nesti. Če se ne motim mi je lansko leto v pogovoru o tej temi dejal, da popravlja to njegov znanec, da stane nekje okoli 5000 sit, in da naj bi bilo še boljše kot prej, ker se naj ne bi kontakti več nucali.
Climber Objavljeno Februar 11, 2003 Avtor Opozori Objavljeno Februar 11, 2003 Naslov teme popravljen :!: :D Mat, klical sem Primoža in mi je razložil, da se takratno popravilo ni preveč obneslo :?: Torej, glede na to, da je popravilo preventivno, bom raje našel počasi vakumsko, tačas pa naj se matra stara pumpa :D Fly, kje se dobijo YAM ST pumpe :?: :?: Imam, še eno centralno stojalo za africo!
mat Objavljeno Februar 11, 2003 Opozori Objavljeno Februar 11, 2003 Kako se ni obneslo? Kolega iz Pule je na TA, sam zamenjal kontakte, pa pravi da je delala normalno.
Treker Objavljeno Februar 11, 2003 Opozori Objavljeno Februar 11, 2003 Koncno... @ ima svojo temo se sreca, da nimam novejse Afrike :) Dosedaj sem samo enkrat brusil kontakte... 8) Poglejte na tole stran http://www.africatwin.de/faq/faq_benzinpumpe.htm me pa mika vakumska pumpa...
Ice Objavljeno Februar 11, 2003 Opozori Objavljeno Februar 11, 2003 eh...no ja :arrow: http://www.motosvet.com/phpbb/viewtopic.php?t=693
M@to Objavljeno Februar 12, 2003 Opozori Objavljeno Februar 12, 2003 Šibka točka africe twin je hitra obraba kontaktov na črpalki za bencin. Zgodilo se je tudi meni :cry: , vendar se mi ne kupuje nove, ker je draga. Slišal sem namreč, da nekdo v Ljubljani te kontakte zna obnoviti!!! Torej če kdo ve, kje bi bilo to možno naj se javi Pa še to: kontakti izgledajo skoraj natančno tako kot pri platinah! http://www.atic.org/ PROBAJ TALE LINK! Sorry, nisem se ti oglasil glede stojala... Si ga naredil sam? Imas načrt?
M@to Objavljeno Februar 12, 2003 Opozori Objavljeno Februar 12, 2003 Aja, bistvo mi je pa ušlo - sem imel tudi sam že razdrto pumpo "platine" so prav čudno (postrani) obrabljene, ampak mislim, da je stvar tako enostavno narejena, da me enostavno ne more pustiti nebogljenega na cesti. :D če se ne motim, si dobil na pumpi že fičkotove platine... :D ..če je motor od tistega lastnika, katerega mislim!
FLY Objavljeno Februar 12, 2003 Opozori Objavljeno Februar 12, 2003 Climber YAM ST je misljeno za Yamahino Super Tenerejko.Info sem pobral iz spagetarskih ATClub strani.Mej se FLY
Climber Objavljeno Februar 12, 2003 Avtor Opozori Objavljeno Februar 12, 2003 M@to, stojalo sem naredil sam, zase, za prijatelja in enega si pa ti naročil, če se ne motim??? Torej če te še zanim mi sporoči! Načrta pa nimam, ker sem ga naredil po vzorcu.
Roman Objavljeno Februar 12, 2003 Opozori Objavljeno Februar 12, 2003 Sem se spomnil ene stvari, ki me pri AT zelo moti - če se pelješ po mokri cesti, ti opere desno stegno. Sicer to ni logično, ker je na desni strani auspuh, ampak očitno ravno ta tako spremeni tok zraka, da posesa prš izpod kolesa. A je že kdo našel kakšno pametno rešitev, ali pa to nikogar ne moti :? . Sam sem razmišljal, da bi vgradil notranji blatnik, kot ga imajo nekateri sportaši.
Climber Objavljeno Februar 13, 2003 Avtor Opozori Objavljeno Februar 13, 2003 Roman, jaz imam izpuh speljan nižje zaradi wingracka, vendar še nisem vozil po dežju, ker imam lepotičko šele nekaj teh hladnih mesecev. Ker pa bo letos ogromno lepega sončnega vremena, pa tudi nisem prepričan, če bom lahko sprobal ali tudi meni šprica :D :D :D Če pa že ujamem kak deževen dan, pa grem sprobat, da vidimo če je res kriv izpuh :idea:
Roman Objavljeno Februar 13, 2003 Opozori Objavljeno Februar 13, 2003 Aja, bistvo mi je pa ušlo - sem imel tudi sam že razdrto pumpo "platine" so prav čudno (postrani) obrabljene, ampak mislim, da je stvar tako enostavno narejena, da me enostavno ne more pustiti nebogljenega na cesti. :D če se ne motim, si dobil na pumpi že fičkotove platine... :D ..če je motor od tistega lastnika, katerega mislim! Ja, je tista - je tudi meni Pančur to povedal, samo kolega - štromar, ki sem mu nesel pumpo takrat, ko sem jo snel, je rekel, da je prepričan, da na tej črpalki ni bilo še nič zamenjano. Je bila pa hecna štorija zakaj sem jo sploh razdiral. Bilo je kmalu po tistem, ko sem po kraji dobil motor nazaj in tiste pi*de so nekaj zdrkale, da mi ni delal tripmaster, pa sem se zajebal v kilometrih, pa še pipico sem pozabil na črpalki, ko sem tankal obrniti nazaj na ON. V glavnem, ko je motor pocukal sem segel pod rit in obrnil pipico, pa ni bilo nič, pa obrnil spet nazaj, pa naprej - na koncu nisem nič več vedel kako je bila obrnjena na začetku. Mi je bilo hitro jasno, da je tudi mene doletelo - crknila pumpa. Pumpo dol, jo nesem kolegu, da mi jo zrihta in šele, ko mi tudi s "popravljeno" motor ni vžgal, sem pomislil, da mi je mogoče zmanjkalo bencina :idea: :? :D .
Treker Objavljeno Februar 14, 2003 Opozori Objavljeno Februar 14, 2003 tole ni pravo mesto za oglas, pa vendarla... prodam nove frgazar membrane za Afriko l. '93 cena ugodna 150e za par
Treker Objavljeno Februar 27, 2003 Opozori Objavljeno Februar 27, 2003 A je kdo ze menjal zavorne diske? Kaj ste dali gor, originalne ali ktere druge?? Se mi zdi 80.000 sit za par sprednjih diskov zeeeeelo veliko :evil:
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se