RVT Objavljeno November 30, 2010 Opozori Objavljeno November 30, 2010 Imel sem kakšnih dvajset motociklov. Edini (uporabni), po katerem se mi "kolca" je Honda Africa Twin 750. Dober motorist = Star motorist in tak ne menja konja, ki zmaguje sayo 1
Dr.SPEED Objavljeno December 7, 2010 Opozori Objavljeno December 7, 2010 Že kakšna dva tedna se odločem,kateri kufri bi bili bolj primerne(kvaliteta,pritrditev,cena,tudi sam izgled)predvsem pa je tukaj 300€ razlike TOURATECH ali TOURATECH ZEGA PRO ali pa te od SW-MOTECHA TRAX XRV.doc.Predvsem bi bil vesel komentarjev lasnikov teh kovčkov,zakaj JA in zakaj NE. Kdor pravilno odgovori,dobi za velkiiiiiii :beer1: .
suhi Objavljeno December 7, 2010 Opozori Objavljeno December 7, 2010 (popravljeno) TRAX-e mam jz in so super, za spodoben denar se da zbarantati v Ready-to-Race trgovini v Kozini, se mi zdi da majo celo zdle neke akcije, pa še malo teži boš še kaj zraven dobil Men so všeč, so izjemno velki (mam 45l), trpežni, odklepanje je solidno, na njih se elegantno priveže vsega boga, samo "gurtno" nabaviš pa je, padejo pa tleh in ni nobenih posledic, motor fino držijo če gre vse skup po tleh, so OK za prenašanje...edino kar čuvaj je, da se ti ne odprejo preveč (čez), saj potem ne bo več funkcionirala vodoodpornost (se je zgodilo uporabniku Mayestiju in ma sedaj težave). Če dopušča denar pa vzemi Zego pro, so pomoje še boljši (vsaj sistem zaklepanja in odpiranja mi je malce bolj všeč), a dvomim da odtehtajo razliko v ceni. ajd p.s. sm šele zdej vidu link za Traxe - tu kupi ja! Popravljeno December 7, 2010. Popravil suhi
Bambi61 Objavljeno December 8, 2010 Opozori Objavljeno December 8, 2010 Že kakšna dva tedna se odločem,kateri kufri bi bili bolj primerne(kvaliteta,pritrditev,cena,tudi sam izgled)predvsem pa je tukaj 300€ razlike TOURATECH ali TOURATECH ZEGA PRO ali pa te od SW-MOTECHA TRAX XRV.doc.Predvsem bi bil vesel komentarjev lasnikov teh kovčkov,zakaj JA in zakaj NE. Kdor pravilno odgovori,dobi za velkiiiiiii :beer1: . Nobeni od teh! pa ne zato ker bi bili slabi, ampak ker ALPOS dela zelo dobre alu kufre ki so nekajkrat cenejši! Jaz jih vozim že več let! Poglej tudi pod temo Mongolija 2010 ,so slike.
suhi Objavljeno December 8, 2010 Opozori Objavljeno December 8, 2010 Nobeni od teh! pa ne zato ker bi bili slabi, ampak ker ALPOS dela zelo dobre alu kufre ki so nekajkrat cenejši! Jaz jih vozim že več let! Poglej tudi pod temo Mongolija 2010 ,so slike. Alposi so tanjši in večina (katerim je padel motor nekajkrat po tleh) so mel jake probleme z njimi, saj so se povili. Vem da si bil že po celem svetu z njimi in da se to še teb ni zgodilo, se je pa mnogim ostalim. Pač če bi bla res cena faktorja 4 manjša se že splača po Alpose, sam ker dobi za 500€ Traxe in nosilce vkup, je pa to pomoje tombola! ajd
Bambi61 Objavljeno December 8, 2010 Opozori Objavljeno December 8, 2010 Ok, za 500 ojrof z nosilci vred bi jaz tudi Traxe kupil ! No, z Alposi sem tudi jaz že padel in se niso zvili ?? sreča pač! Je pa /ponavadi/ res: več dnara več muzike. Dijo!
MiNa Objavljeno December 8, 2010 Opozori Objavljeno December 8, 2010 Suhi poglej da ne bom . Bambi61 maš popolnoma prav!
Ni3ous Objavljeno December 8, 2010 Opozori Objavljeno December 8, 2010 Mah qrc, to je vse predrago. Kdo ve kje se da kupit elektrode zua aluminij švasat? Bom probal kako se kaj lepo švasa in če me razpizdi si bom še kufre naredu, take masivne 5 mm stena in 20 kilske No za elektrode pa res sprašujem.
Robyy Objavljeno December 8, 2010 Opozori Objavljeno December 8, 2010 Nevem v kateri trgovini se jih nabavi, vem pa da so svinjsko drage
MiNa Objavljeno December 8, 2010 Opozori Objavljeno December 8, 2010 (popravljeno) Mah qrc, to je vse predrago. Kdo ve kje se da kupit elektrode zua aluminij švasat? Bom probal kako se kaj lepo švasa in če me razpizdi si bom še kufre naredu, take masivne 5 mm stena in 20 kilske No za elektrode pa res sprašujem. Takole ali Durafix. Drugi primer predstavljajo na skoraj vsakem sejmu tudi pri nas (npr. Obrtni sejem v Celju). Popravljeno December 8, 2010. Popravil MiNa
Dr.SPEED Objavljeno December 13, 2010 Opozori Objavljeno December 13, 2010 Kaj pravite na te dve bencinski pumpi,odločam se med 4 (149,50),in10 (110,50)KLIK. Vsako mnenje prav pride,zato tud vprašujem,ali se splača doplačat teh 40€ pa vzet dražjo,ali ne
Ni3ous Objavljeno December 13, 2010 Opozori Objavljeno December 13, 2010 Takole ali Durafix. Drugi primer predstavljajo na skoraj vsakem sejmu tudi pri nas (npr. Obrtni sejem v Celju). Hvala za dober/zanimiv odgovor. Zna prav pridet, bom se malo poigral z elektrodami za aluminij, dobil sem jih v Variks Homec pri Radomljah. Par elektrod se dobi za đabe. Tale durafix je pa svetoven, še mal se bodo moral pocenit, ker stanejo za enga Alposa.
trojan69 Objavljeno December 13, 2010 Opozori Objavljeno December 13, 2010 Na ebayu se najde kr ugodno, pr nas je pa drag kot žafran http://cgi.ebay.co.uk/Aluminium-Welding-Low-Temp-Durafix-Easyweld-5-x-Rods-/370429887006?pt=LH_DefaultDomain_3&hash=item563f57821e Kako je pa kej varit z temi ALU elektrodami?
Angel_girl Objavljeno December 13, 2010 Opozori Objavljeno December 13, 2010 (popravljeno) Jaz imam na svoji Africi Zega kufre in Touratech nosilce. So super, edino sistem pritrjevanja na nosilce je malo neroden. Če bi imela lani na poti v Rusijo in nazaj Alposove kufre ali kakšne plastične, bi jih lahko samo vrgla vstran. Kot se vidi iz slik prestanejo zelooo veliko. Za ravnanje nismo uporabili samo kladiva ampak tudi roke, drugi motor in razne ostale pripomočke trde pripomočke. Na koncu so še doma rabili malo kozmetičnih popravkov za vodotesnost in služijo še danes svojemu namenu. LP :)p.s. Mladen, upam da ti ne gre na jok Popravljeno December 13, 2010. Popravil Angel_girl
urkoman Objavljeno December 13, 2010 Opozori Objavljeno December 13, 2010 Jaz imam na svoji Africi Zega kufre in Touratech nosilce. So super, edino sistem pritrjevanja na nosilce je malo neroden. Če bi imela lani na poti v Rusijo in nazaj Alposove kufre ali kakšne plastične, bi jih lahko samo vrgla vstran. Če nebi padala bi tut plastični preživel, heheh Verjetno sploh ni blo tko, ampak sm mogu napisat. Se strinjam stabo o vsem kar si napisala.
diskow Objavljeno December 13, 2010 Opozori Objavljeno December 13, 2010 Kaj pravite na te dve bencinski pumpi,odločam se med 4 (149,50),in10 (110,50)KLIK. Vsako mnenje prav pride,zato tud vprašujem,ali se splača doplačat teh 40€ pa vzet dražjo,ali ne Jest sem tle kupil. http://www.bikesupport.de/index.html AQ je predrag, ker nabijajo cene brezveze... (jest sem kupil mikuni, vendar ce te zanima Facet jo dobis ceneje drugje kot na AQ)
Bambi61 Objavljeno December 14, 2010 Opozori Objavljeno December 14, 2010 (popravljeno) [Če bi imela lani na poti v Rusijo in nazaj Alposove kufre ali kakšne plastične, bi jih lahko samo vrgla vstran. No, jaz sem še Mongolijo zraven prevozil cca 3700km hard enduro in nekaj padcev ( en pri kakih 80-90 kmh)pa je Alpos zdržal.Sicer pa ne vem zakaj bi jim reklamo delal, jaz sem pač zadovoljen.Pa motorja po asvaltu ne mečem :naughty:Običajno! Če nisi padel, potem si verjetno nasproti vozeči kamion s kufrom "tresno". Popravljeno December 14, 2010. Popravil bambi61
Leteči Objavljeno December 14, 2010 Opozori Objavljeno December 14, 2010 Jaz sem Alposa pri padcu pri hitrosti ne več kot 20km/h stisnil do neprepoznavnosti. Saj ni panike prideš domov daš tistih 60 EUR in imaš novega. Edini problem pri alposu je da je pločevina pretanka za kakršnakoli resna popravila. Alpos je OK za svojo ceno.....drugače pa kot sem že rekel če bi še enkrat kupoval...Zega, kolikor so dražji toliko so tudi boljši.
plevcek Objavljeno December 17, 2010 Opozori Objavljeno December 17, 2010 Lep pozdrav vsem skupaj. Sem nov član in tudi ponosni lastnik svoje nove Africe Twin. Skratka sedaj malo pripravljam motor na pomlad in ga malo servisiram doma. Zanima me če je že kdo delal tale tunning: http://www.atic.org/faq/ventilation.php in ali dejansko to pomaga. Sedaj se ravno odločam ali bi naredil to ali ne bi. Dela ni veliko in tudi težko ni, zanima me le če je smiselno. Ker tam v navodilih piše, da so imele honde le 3cm cev navzgor obrnjeno zaradi česar je izhlapel bencin ampak pri meni je daljša(kakih 12cm) in je v bistvu navzdol obrnjen, zato ne vem ali bom kaj izboljšal s tem tunningom. Če ima kdo izkušnje s tem ga prosim za odgovor. Hvala in lp, Branko Še slikca moje afrike in pa cev za katero sprašujem.
diskow Objavljeno December 17, 2010 Opozori Objavljeno December 17, 2010 (popravljeno) Kolikor je meni znano po barvi je tvoj moped 1996 letnik in spada ze v RD07a kategorijo. Torej ima daljso cev ker je ze rahlo moidficirano v primerjavi z RD07 (1993-1995) modelom. Sicer pa je tale opis, ki si ga poslal namenjen za izboljsanje vziga, po daljsem casu mirovanja, ko benzin izhlapi... Glede na to, da je moja tudi 1996 letnik ti pri vzigu lahko dam sledeci nasvet: 1. Vzig po daljsem sezonskem mirovanju: motor iz garaze, vodoravna pozicija, choke maximum ter pustit vse skupaj 5 min stati preden probas vzgati. Ne dodajaj ali dotikaj se gasa. Vmes priklopi akumulator na kleme (ne glede na to ali je polen ali ne - verjami to je pomembna stvar). Po cca. 5 minutah mirovanja z chokom na maximumu probaj prvi vzig. Najvec 10 sekund kurbljaj ter stop. Vse skupaj choke max da ne bo pomote. Potem 5 sek premora v katerem popolnoma izkopis choke in ga vklopis zopet nazaj na maximum. Sledi drugi vzig 10 sek. Meni v drugem ze vzge. Ce ne uzge ponovi pavzo ter choke izklop/vklop... 2. Vsakodnevni "jutranji" vzig v sezoni (hladni motor): lega motorja kakorkoli, choke maximum, brez cakanja vzig. Ne dotikaj se gasa. 3. Ogret motor: v noben primeru ne dodajaj Choka. Vzgi z malo gasa (malo je zelo relevantno - feeling bos scasoma dobil) Pozor: choke maximum pomeni res do konca. Pazi da ne odlomis plastike za dodajat choke. In ne dotikaj se Gasa v nobenem primeru, kadar vzigas s chokom. V primeru da po nesreci zaijes motor ne vstrajaj z vzigom: Pusti stati 5 min in nato samo s chokom ce je hladen ALI samo z miniaturnem (feeling) dodajanjem ter spuscanjem gasa ter brez choka ce je ogreta masina. Popravljeno December 17, 2010. Popravil diskow
plevcek Objavljeno December 19, 2010 Opozori Objavljeno December 19, 2010 Ja imaš prav je letnik '96 ampak nisem pa bil siguren glede rd007a, ker mislim da so nekje pisal, da je še tud '96 letnik rd007. Torej ne bo potrebna nobena modifikacija glede tega. V splošnem me pa zanima a je kaka stvar na podlagi katere se vidi katerega tipa je motor, rd007 ali rd007a ? Imam en drug problem zaradi katerega sem razmišljal o prej omenjeni modifikaciji. Motor je bil od kolega in brat si ga je sposojal in 2 leti nazaj je bil kupljen nov akumulator. Ko sva motor kupila nekaj mesecev nazaj je bilo v akumulatorju premalo tekočine zato sem jo kupil v trgovini in dolil. Sedaj se pa dogaja, da ko motor stoji nekaj časa in ga hočem vžgat se zelo hitro sprazne. 2x zaveglam po 2-3s in je prazen. Potem ko se nekaj časa peljem se napolni nazaj in je v redu. Ampak se je pa že zgodilo, da sem šel samo v trgovino za pol ure, prišel nazaj in akumulator je bil prazen. Sumim, da je kje kaka težava z elektriko(kakšen konstantni porabnik ali pa morebiti celo kratek stik). Ali je mogoče, da bi mi regler preveč polnil akumulator (en kolega mi je to rekel), men se sicer ne zdi to logično ? Pa še to ali se lahko polni akumulator z polnilcem za avto ? Na akumulatorju piše 2h po 3A ali 6h po 1A. Moj avtopolnilec ima pa na voljo min. 6A. Ali lahko polnem 1h z 6A ali ne ? Kolikor sem razbral iz tvojega posta ti čez zimo izklopiš akumulator ? Pa še to v 1. točki si napisal vodoravna lega. Ali si mogoče mislil v navpični legi oz. kako v vodoravni legi?
motofrik Objavljeno December 19, 2010 Opozori Objavljeno December 19, 2010 Teoretično bi sicer lahko polnil eno uro s tem 6A polnilcem (kako smo pa včasih polnili drugače kot z navadnimi polnilci, pa nobenemu ni crknil...), ti pa priporočam da kupiš pulzni ohranjevalec (Lidl in Hofer po 20 evrov, ali pa C-tek za malo več, ampak meni Lidlov že par let služi b.p.). A dolil si kislino ali destilirano vodo v akomulator? Ker če ni bil prevrnjen, da bi tekočina tekla ven, načeloma kisline ne manjka, pač pa destilirana voda sčasoma ''izhlapi''.
plevcek Objavljeno December 19, 2010 Opozori Objavljeno December 19, 2010 V trgovini sem kupil prav tekočino za akumulatorje (37% ne vem česa). Ni destilirana voda. No sej nekak se mi je zdel, da ne bi smelo bit kej narobe če polnim z 6A ampak sem raje vprašal. A ta pulzni ohranjevalec predvidevam, da je samo za ohranjanje moči akumulatorja, polni pa verjetno ne.
motofrik Objavljeno December 19, 2010 Opozori Objavljeno December 19, 2010 (popravljeno) Je, je. Polni s tokom 1A, ko je akomulator poln, pa avtomatsko preklopi na ohranjanje. Ko napolnjenost malo pade, oziroma vsake toliko časa spusti noter malo elektrike -zato se mu tudi reče pulzni ohranjevalec. Priklopiš in pustiš. Je stalno priklopljen. Je o njem vse opisano v temi o akomulatorjuh, na tem forumu tudi. Popravljeno December 19, 2010. Popravil motofrik
plevcek Objavljeno December 19, 2010 Opozori Objavljeno December 19, 2010 Spet jst A je tole zvita ročka za zavore al je to original taka? Men se zdi da bi moglo bit to malo bolj ravno, sej nekaj moteče ni ker se navadiš na to ampak vseeno. Pa tesnilo bi rabu(slika2). A je kak afrikaš iz okolice Celja (Vojnik) tukaj gor ? Najbolje bi blo če bi blo možno pri komu videt v živo, ker iz slike je težko videt, pa še odvisno je iz kakega zornega kota slikam. Zanima me kje vi naročate dele za Africo, kje se da dobiti ugodno dele? Po možnosti okolica Celja, lahko pa tudi iz kje drugje. Nekaj sem naročil original pri Hondi ampak je vse precej drago in čakat je treba. No glede čakanja ni problema zdaj, ker je itak zima.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se