Skoči na vsebino

Kawasaki Ninja ZX 10 R in RR


Pervy
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

273751508_10160268160322137_7987673213948296891_n.thumb.jpg.d32758fe8d1703eda4dec8115d930f09.jpg

Priporočene objave

Meni se 20KM tudi zdi malce preveč prirastka, ampak par KM se pa verjetno že pozna..

Če se ustvari 500000Pa nadtlaka v komori, je to še kako mogoče...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi meritve na 'kolesu' so bolj ali manj larifari, če ti niso znane vse okoliščine meritve.

Merilne mize (dyno-ti) namreč (lahko) izmerijo tudi izgubo na verigi, ležajih, ..., tako da je rezultat meritve moč/navor na sklopki. Prav tako (lahko) večina teh aparatur upošteva korekcijo po DIN ali EU normah (razlika je v tem, da EU poleg temperature in pritiska zraka upošteva še vlažnost), tako da je končni rezultat meritev (približno) moč na gredi.

Tako da meritev 'na kolesu' nima nobene teže, če ne veš, ali so izmerili in upoštevali izgube ter ali so upoštevali DIN/EG korekcijo...

In še to - merilne mize so dokaj natančne, če le niso namerno razštelane. Tako da meritev po DIN na enem je primerljiv z meritvijo po DIN na drugem. DIN pa poskrbi za to, da se izničijo razlike, do katerih pride zaradi različnih okoliščin (temperatura, pritisk zraka, ... ).

Da bi simuliral hitrost 150+km/h bi moral imeti pravi pravcati 'wind tunnel'... 'Navadni' ventilatorji, ki ponavadi čepijo pred dyno mizo, tega ne zmorejo.

V bistvu RAM-AIR postane učinkovit šele pri zelo visokih hitrostih - skoraj prepričan sem, da se pri hitrostih, ki so v SLO še legalne, še ne pozna...

Če imaš moped z RAM-AIR, lahko to tudi preizkusiš/izmeriš. Rabiš dovolj natančen G-meter in dovolj dolgo ravnino. Potem pa narediš eno meritev z RAM-AIR, pa še eno brez (odstraniš del cevi, ki vodi zrak do airbox-a)...

Pritisk, ki ga ustvari RAM-AIR je par milibarov...

D.

Tlak, pravilneje NADTLAK, ki ga ustvari RAM AIR ni par mb, ampak pri približno 200km/h 0,5bara!!!

Športni stroji imajo zajem in komoro izdelano tako, da je najučinkovitejša pri okrog 200km/h, verjetno bo tisti, k motorje vozi po pisti vedel zakaj tako...

Če se ustvari 500000Pa nadtlaka v komori, je to še kako mogoče...

Ups. ena preveč :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

v spominu imam da ram dela od 200 ali še več km/h dalje. oziroma da se popravim, takrat se komaj pozna, delap pa skoz ja, če misliš da pač malo piha. :whistle:

lahko bi bil pri, hitrostih do 200 km/h uporabljen, kot prisilni hladilnik :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a je že kdo lastnik-voznik kawlna zx10r 05,06 v sloveniji :)

ne zaenkrat, se vozijo letniki do 2003 :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tale devetka, ki jo navajaš, je stara 10 ali več let...

Verjetno se lastnosti zraka niso kaj bistveno spremenile v teh 10-ih (ali več) letih...

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bom jaz še nekaj napisal, pred časom sem bral primerjavo o učinkovitosti parih japonskih litrašev glede tega kakšen tlak ustvarja ta Ram ait zadeva in kako linearno. No kawasaki je imel daleč najlepšo krivuljo (yamahe so še posebej bile cik-cak) in so mu priznali da so oni največji mojstri učinkovitosti ram-air sistema. Samo tako v vednost :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ram air se mora na avtocesti kar poznat. :hmm:

in točno za na avtocesto je 10-ka namenjena a ne?

predvsem pri nas kjer je omejitev 130 in se ti ata s klobukom brez obotavljanja ali pogleda v ogledalo zapelje na prehitevalni pas s svojimi 121 km/h..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Edino na AC ali hitrem dirkališču pa pride do izraza.

Če ga pa na AC tiščiš s kolono na voznem pasu, takrat bo pa sigurno nekdo zapeljal pred tebe.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Verjetno se lastnosti zraka niso kaj bistveno spremenile v teh 10-ih (ali več) letih...

D.

Se je pa uporaba fluidne tehnologije in pretokov zraka, tudi pri motorjih precej spremenila, očitno, ker se pri novi 10-ki tlak poveča za 0,5bara, to je pa približno polovica, kolikor dozeže turbina pri bencinskih motorjih v avtomobilih...

Ne duhovitit, če ne veš, kaj govoriš..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se je pa uporaba fluidne tehnologije in pretokov zraka, tudi pri motorjih precej spremenila, očitno, ker se pri novi 10-ki tlak poveča za 0,5bara, to je pa približno polovica, kolikor dozeže turbina pri bencinskih motorjih v avtomobilih...

Ne duhovitit, če ne veš, kaj govoriš..

Lahko morda navedeš še kak vir tega podatka? Me namreč te stvari precej zanimajo in bi zelo rad prebral kaj več o tem...

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lahko morda navedeš še kak vir tega podatka? Me namreč te stvari precej zanimajo in bi zelo rad prebral kaj več o tem...

D.

Bom, med tednom, ko dobim v roke revijo (me ni doma, zato ne morem)...piše pa mislim da v testu zx10-ke l.2006, ta proizvajalec je bil tudi 1.,ki je to začel prakticirat pri motorjih in stvari so se v 10 oz. 15 letih (nisem prepričan, če je to imel zxr750) precej spremenile...kot vse ostalo na motorjih...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ram air ali ne..desetke 99% ljudi ne upa peljat na limitu..

če je to res, kar se piše in govori, so zelo redki...upam pa, da bom letos novi lastnik :) eden tiste večine, ki ga bo imel predvsem zaradi všečnosti oblike, priznam...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...
Lahko morda navedeš še kak vir tega podatka? Me namreč te stvari precej zanimajo in bi zelo rad prebral kaj več o tem...

D.

Sem pozen....

Revija motorist, l.2006/junij, test Kawasaki ZZR1400.

"pri 200=>0,25bar, pri 250=>0,5bar"...in še par zanimivosti, kot so...RamAir je razvil Kawasaki (oz.ga je 1. uporabil na motociklih) na modelu ZZR1100, l.93...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem pozen....

Revija motorist, l.2006/junij, test Kawasaki ZZR1400.

"pri 200=>0,25bar, pri 250=>0,5bar"...in še par zanimivosti, kot so...RamAir je razvil Kawasaki (oz.ga je 1. uporabil na motociklih) na modelu ZZR1100, l.93...

Nope. Imel ga je že letnik 90, zx-11 tu je dokaz, po mojem ga ima tudi '92 zxr-750, razen če so tiste cevi ''fake'', to pa ne vem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem pozen....

Revija motorist, l.2006/junij, test Kawasaki ZZR1400.

"pri 200=>0,25bar, pri 250=>0,5bar"...in še par zanimivosti, kot so...RamAir je razvil Kawasaki (oz.ga je 1. uporabil na motociklih) na modelu ZZR1100, l.93...

če me spomin ne vara, in mislim da me ne, je bil prvi stroj z ram airom ZXR. cevi je mel spelane skoz rezervar, zgledale so pa ko cev za sesalec.... ZXR je rojen 1989?

zx10r 2003 pa je meni najbrž najlepši cestak.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nope. Imel ga je že letnik 90, zx-11 tu je dokaz...

Zx-11 se je v Evropi imenoval ZZR 1100 (ravno tako kot se ZZR 1400 v US imenuje ZX-14). Model, ki je testiran v linku je očitno letnik 1995, ki pa je bil enak od, se mi zdi, l. 1993.

V tekstu pa dejansko piše, da naj bi od l. 1990 imel ram-air :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!