Skoči na vsebino

Kawasaki Ninja ZX 10 R in RR


Pervy
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

273751508_10160268160322137_7987673213948296891_n.thumb.jpg.d32758fe8d1703eda4dec8115d930f09.jpg

Priporočene objave

a se že kj ve kolk kil bo mel

Pri kwaku bodo metali kovanec in napisali eno cifro. :naughty:

Dokler ga ne bodo dali na vago na kakšnem testu, je vse samo ugibanje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...
  • 2 tedne pozneje...

Tovarniški podatek je tudi 209 kg s polnim tankom, model 2008 je pridobil 4kg. Kolko se je že zredila 06?

V prvi primerjavi z R1 na pisti se je dobro obnesla.

Dobro, da s kilami v paketu pridejo tudi druge kvalitete.

ZX 10, Best buy 2008 - največ (kg) motorja za naš $$. :yea1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

170KM na kolesu :)

A je to z ali brez ramaira? Ker tovarniški podatek za moč na gredi brez je 180 in z kar 200KM :D Predvidevam, da je meritev brez, glede na to, da motor na dynotu stoji pri miru :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A je to z ali brez ramaira? Ker tovarniški podatek za moč na gredi brez je 180 in z kar 200KM :D Predvidevam, da je meritev brez, glede na to, da motor na dynotu stoji pri miru :)

tvoja predvidevanja so pravilna :yes:

ps: če mene vprašaš so RAM-air konji zelo dobra marketinška poteza, to je pa tudi vse

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni se 20KM tudi zdi malce preveč prirastka, ampak par KM se pa verjetno že pozna..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

skoda da je kawasaki :oops:

vsaj ni od firme ki špara pri cilindrih :naughty:

jaz pa mislim da je RAM kar doda konje, no mogoče pa res ne 20 ampak ni zanemarljivo. sicer pa je vse drugo kar ni zmerjeno na kolesu itak marketing čeprav obstajajo mize za merit ki simulirajo tudi hitrost in bi se tam moral videt efekt ram-a.

všeč mi je ibaje prva izjava predstavnikov kawe (napisana v testu v januarskem motoristu :OK: ) glede nove elektronike - IT'S NOT A TRACTION CONTROL!!!

tudi sicer morem pohvalit test v motoristu, končno razumem kaj dela ta nova elektronika. :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne razumem kako sploh imaš dve meritve. Sej RAM air-a ne moreš dol dat... Al ja? A nimajo vsi tega RAM aira že "vgrajenga"

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne razumem kako sploh imaš dve meritve. Sej RAM air-a ne moreš dol dat... Al ja? A nimajo vsi tega RAM aira že "vgrajenga"

:eek:

Ram air črpa zrak pri hitrosti med vožnjo in tako,................. bla bla preberi si tehniko kako deluje. skratka če je motor na mestu na mizi se ne da zmerit koliko pripomore še zrak pridobljen z ram-om, razen pri mizah ki "pihajo" zrak kot da se res voziš 200.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja no sej lih to...

Vem kaj in kako deluje, lih to mi ni jasno. Itak na cesti se ne morš peljat brez RAM air. Ker itak greš hitro in pod prtiskom šopa zrak v mašino.

Vseeno bi pa lohk povedali povedali pr keri hitrosti je meritev "z Ram air"

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jaz pa mislim da je RAM kar doda konje, no mogoče pa res ne 20 ampak ni zanemarljivo. sicer pa je vse drugo kar ni zmerjeno na kolesu itak marketing

Tudi meritve na 'kolesu' so bolj ali manj larifari, če ti niso znane vse okoliščine meritve.

Merilne mize (dyno-ti) namreč (lahko) izmerijo tudi izgubo na verigi, ležajih, ..., tako da je rezultat meritve moč/navor na sklopki. Prav tako (lahko) večina teh aparatur upošteva korekcijo po DIN ali EU normah (razlika je v tem, da EU poleg temperature in pritiska zraka upošteva še vlažnost), tako da je končni rezultat meritev (približno) moč na gredi.

Tako da meritev 'na kolesu' nima nobene teže, če ne veš, ali so izmerili in upoštevali izgube ter ali so upoštevali DIN/EG korekcijo...

In še to - merilne mize so dokaj natančne, če le niso namerno razštelane. Tako da meritev po DIN na enem je primerljiv z meritvijo po DIN na drugem. DIN pa poskrbi za to, da se izničijo razlike, do katerih pride zaradi različnih okoliščin (temperatura, pritisk zraka, ... ).

čeprav obstajajo mize za merit ki simulirajo tudi hitrost in bi se tam moral videt efekt ram-a.

Da bi simuliral hitrost 150+km/h bi moral imeti pravi pravcati 'wind tunnel'... 'Navadni' ventilatorji, ki ponavadi čepijo pred dyno mizo, tega ne zmorejo.

Ja no sej lih to...

Vem kaj in kako deluje, lih to mi ni jasno. Itak na cesti se ne morš peljat brez RAM air. Ker itak greš hitro in pod prtiskom šopa zrak v mašino.

Vseeno bi pa lohk povedali povedali pr keri hitrosti je meritev "z Ram air"

V bistvu RAM-AIR postane učinkovit šele pri zelo visokih hitrostih - skoraj prepričan sem, da se pri hitrostih, ki so v SLO še legalne, še ne pozna...

Če imaš moped z RAM-AIR, lahko to tudi preizkusiš/izmeriš. Rabiš dovolj natančen G-meter in dovolj dolgo ravnino. Potem pa narediš eno meritev z RAM-AIR, pa še eno brez (odstraniš del cevi, ki vodi zrak do airbox-a)...

Pritisk, ki ga ustvari RAM-AIR je par milibarov...

D.

Popravljeno . Popravil danci1973
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

podoben stavek sem si rekel ko sem prvič zagledal tripla 675 :whistle:

pol ves kaj bi blo če bi 4 cilindre melo :closedeyes:

no da ne bom smetil teme. glede na to da mi motorji z notranjim zgorevanjem in oprema in diagnostika nista tuje. smo malce na faksu razpravljali o ram air. pač nič kaj tako novega. stvar ki je aktualna nekaj časa pri avtomobili. no v bistu nekega veelikega narastka moči ne boš občutil. :naughty: tako .... marketing isto kot pri yamahi r1

najdejo se pa ljudje ki nasedeju temu

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

v spominu imam da ram dela od 200 ali še več km/h dalje. oziroma da se popravim, takrat se komaj pozna, delap pa skoz ja, če misliš da pač malo piha. :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa zgleda da je tole olje pri vseh en velik problem. Če daš noter motul 5100 ne boš nič zgrešil, prav tako ne z 300v :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mi lahko poveste kawasakiji katero olje dajete v mašino pri zx10r :evilgrin:

lp :)

Mastno :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mi lahko poveste kawasakiji katero olje dajete v mašino pri zx10r :evilgrin:

lp :)

če ni drugega pri roki tut binglolje prav pride

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!