LucifugeRofocale Objavljeno December 14, 2007 Opozori Objavljeno December 14, 2007 ZX '06 definitivno absolutno! Objektivno najmuskulaturnejši. B)
gregor46 Objavljeno December 16, 2007 Opozori Objavljeno December 16, 2007 http://www.motosvet.com/izpis.php?cid=3769 Kaj bi dal, da bi mel "prasico"
akrapovič Objavljeno December 16, 2007 Opozori Objavljeno December 16, 2007 a se že kj ve kolk kil bo mel
simonsi Objavljeno December 16, 2007 Opozori Objavljeno December 16, 2007 a se že kj ve kolk kil bo mel Pri kwaku bodo metali kovanec in napisali eno cifro. :naughty: Dokler ga ne bodo dali na vago na kakšnem testu, je vse samo ugibanje.
marko55 Objavljeno December 17, 2007 Opozori Objavljeno December 17, 2007 a se že kj ve kolk kil bo mel Katalog vozil Pri kawasakiju so napisali 179kg suhe teže.
Red Objavljeno Januar 21, 2008 Opozori Objavljeno Januar 21, 2008 Tovarniški podatek je tudi 209 kg s polnim tankom, model 2008 je pridobil 4kg. Kolko se je že zredila 06? V prvi primerjavi z R1 na pisti se je dobro obnesla. Dobro, da s kilami v paketu pridejo tudi druge kvalitete. ZX 10, Best buy 2008 - največ (kg) motorja za naš $$. :yea1:
Jure Objavljeno Januar 23, 2008 Opozori Objavljeno Januar 23, 2008 170KM na kolesu :) A je to z ali brez ramaira? Ker tovarniški podatek za moč na gredi brez je 180 in z kar 200KM :D Predvidevam, da je meritev brez, glede na to, da motor na dynotu stoji pri miru :)
P182 Objavljeno Januar 23, 2008 Opozori Objavljeno Januar 23, 2008 A je to z ali brez ramaira? Ker tovarniški podatek za moč na gredi brez je 180 in z kar 200KM :D Predvidevam, da je meritev brez, glede na to, da motor na dynotu stoji pri miru :) tvoja predvidevanja so pravilna :yes: ps: če mene vprašaš so RAM-air konji zelo dobra marketinška poteza, to je pa tudi vse
Jure Objavljeno Januar 23, 2008 Opozori Objavljeno Januar 23, 2008 Meni se 20KM tudi zdi malce preveč prirastka, ampak par KM se pa verjetno že pozna..
Pervy Objavljeno Januar 23, 2008 Avtor Opozori Objavljeno Januar 23, 2008 skoda da je kawasaki :oops: vsaj ni od firme ki špara pri cilindrih :naughty: jaz pa mislim da je RAM kar doda konje, no mogoče pa res ne 20 ampak ni zanemarljivo. sicer pa je vse drugo kar ni zmerjeno na kolesu itak marketing čeprav obstajajo mize za merit ki simulirajo tudi hitrost in bi se tam moral videt efekt ram-a. všeč mi je ibaje prva izjava predstavnikov kawe (napisana v testu v januarskem motoristu :OK: ) glede nove elektronike - IT'S NOT A TRACTION CONTROL!!! tudi sicer morem pohvalit test v motoristu, končno razumem kaj dela ta nova elektronika. :P
Dani Objavljeno Januar 23, 2008 Opozori Objavljeno Januar 23, 2008 A je to z ali brez ramaira? Ker tovarniški podatek za moč na gredi brez je 180 in z kar 200KM :D Predvidevam, da je meritev brez, glede na to, da motor na dynotu stoji pri miru :) Brez RamAira 188km, z pa 200. Razlika je 12km in ne 20 http://www.motosvet.com/katalog/moto_show.php?cid=2_900
Stric Burek Objavljeno Januar 23, 2008 Opozori Objavljeno Januar 23, 2008 Ne razumem kako sploh imaš dve meritve. Sej RAM air-a ne moreš dol dat... Al ja? A nimajo vsi tega RAM aira že "vgrajenga"
Pervy Objavljeno Januar 23, 2008 Avtor Opozori Objavljeno Januar 23, 2008 Ne razumem kako sploh imaš dve meritve. Sej RAM air-a ne moreš dol dat... Al ja? A nimajo vsi tega RAM aira že "vgrajenga" :eek: Ram air črpa zrak pri hitrosti med vožnjo in tako,................. bla bla preberi si tehniko kako deluje. skratka če je motor na mestu na mizi se ne da zmerit koliko pripomore še zrak pridobljen z ram-om, razen pri mizah ki "pihajo" zrak kot da se res voziš 200.
Stric Burek Objavljeno Januar 23, 2008 Opozori Objavljeno Januar 23, 2008 Ja no sej lih to... Vem kaj in kako deluje, lih to mi ni jasno. Itak na cesti se ne morš peljat brez RAM air. Ker itak greš hitro in pod prtiskom šopa zrak v mašino. Vseeno bi pa lohk povedali povedali pr keri hitrosti je meritev "z Ram air"
danci1973 Objavljeno Januar 23, 2008 Opozori Objavljeno Januar 23, 2008 (popravljeno) jaz pa mislim da je RAM kar doda konje, no mogoče pa res ne 20 ampak ni zanemarljivo. sicer pa je vse drugo kar ni zmerjeno na kolesu itak marketing Tudi meritve na 'kolesu' so bolj ali manj larifari, če ti niso znane vse okoliščine meritve. Merilne mize (dyno-ti) namreč (lahko) izmerijo tudi izgubo na verigi, ležajih, ..., tako da je rezultat meritve moč/navor na sklopki. Prav tako (lahko) večina teh aparatur upošteva korekcijo po DIN ali EU normah (razlika je v tem, da EU poleg temperature in pritiska zraka upošteva še vlažnost), tako da je končni rezultat meritev (približno) moč na gredi. Tako da meritev 'na kolesu' nima nobene teže, če ne veš, ali so izmerili in upoštevali izgube ter ali so upoštevali DIN/EG korekcijo... In še to - merilne mize so dokaj natančne, če le niso namerno razštelane. Tako da meritev po DIN na enem je primerljiv z meritvijo po DIN na drugem. DIN pa poskrbi za to, da se izničijo razlike, do katerih pride zaradi različnih okoliščin (temperatura, pritisk zraka, ... ). čeprav obstajajo mize za merit ki simulirajo tudi hitrost in bi se tam moral videt efekt ram-a. Da bi simuliral hitrost 150+km/h bi moral imeti pravi pravcati 'wind tunnel'... 'Navadni' ventilatorji, ki ponavadi čepijo pred dyno mizo, tega ne zmorejo. Ja no sej lih to...Vem kaj in kako deluje, lih to mi ni jasno. Itak na cesti se ne morš peljat brez RAM air. Ker itak greš hitro in pod prtiskom šopa zrak v mašino. Vseeno bi pa lohk povedali povedali pr keri hitrosti je meritev "z Ram air" V bistvu RAM-AIR postane učinkovit šele pri zelo visokih hitrostih - skoraj prepričan sem, da se pri hitrostih, ki so v SLO še legalne, še ne pozna... Če imaš moped z RAM-AIR, lahko to tudi preizkusiš/izmeriš. Rabiš dovolj natančen G-meter in dovolj dolgo ravnino. Potem pa narediš eno meritev z RAM-AIR, pa še eno brez (odstraniš del cevi, ki vodi zrak do airbox-a)... Pritisk, ki ga ustvari RAM-AIR je par milibarov... D. Popravljeno Januar 23, 2008. Popravil danci1973
hilton Objavljeno Januar 23, 2008 Opozori Objavljeno Januar 23, 2008 podoben stavek sem si rekel ko sem prvič zagledal tripla 675 :whistle: pol ves kaj bi blo če bi 4 cilindre melo :closedeyes: no da ne bom smetil teme. glede na to da mi motorji z notranjim zgorevanjem in oprema in diagnostika nista tuje. smo malce na faksu razpravljali o ram air. pač nič kaj tako novega. stvar ki je aktualna nekaj časa pri avtomobili. no v bistu nekega veelikega narastka moči ne boš občutil. :naughty: tako .... marketing isto kot pri yamahi r1 najdejo se pa ljudje ki nasedeju temu
Pervy Objavljeno Januar 23, 2008 Avtor Opozori Objavljeno Januar 23, 2008 v spominu imam da ram dela od 200 ali še več km/h dalje. oziroma da se popravim, takrat se komaj pozna, delap pa skoz ja, če misliš da pač malo piha. :whistle:
snakeyes Objavljeno Januar 29, 2008 Opozori Objavljeno Januar 29, 2008 mi lahko poveste kawasakiji katero olje dajete v mašino pri zx10r :evilgrin: lp :)
RHonda Objavljeno Januar 29, 2008 Opozori Objavljeno Januar 29, 2008 Pa zgleda da je tole olje pri vseh en velik problem. Če daš noter motul 5100 ne boš nič zgrešil, prav tako ne z 300v :worship:
Stric Burek Objavljeno Januar 29, 2008 Opozori Objavljeno Januar 29, 2008 mi lahko poveste kawasakiji katero olje dajete v mašino pri zx10r :evilgrin: lp :) Mastno :whistle:
k0ci Objavljeno Januar 29, 2008 Opozori Objavljeno Januar 29, 2008 mi lahko poveste kawasakiji katero olje dajete v mašino pri zx10r :evilgrin: lp :) če ni drugega pri roki tut binglolje prav pride
snakeyes Objavljeno Januar 30, 2008 Opozori Objavljeno Januar 30, 2008 a je že kdo lastnik-voznik kawlna zx10r 05,06 v sloveniji :)
snakeyes Objavljeno Januar 30, 2008 Opozori Objavljeno Januar 30, 2008 če ni drugega pri roki tut binglolje prav pride binglolje kvaj pa to koci :lol: :lol: :lol:
JMatic Objavljeno Januar 30, 2008 Opozori Objavljeno Januar 30, 2008 haha pr ns pa recemo binglnov ole :)
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se