Skoči na vsebino

Kawasaki Ninja ZX 10 R in RR


Pervy
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

273751508_10160268160322137_7987673213948296891_n.thumb.jpg.d32758fe8d1703eda4dec8115d930f09.jpg

Priporočene objave

glih sm dobu info da so komplet pošiljko poslali nazaj na japonsko ker jim nagaja sklopka tako da se bo dobava zavlekla za en mesec. :hmm:

hočem črnegaaaaaaaaaaa :yea2:

joj sto volim ovaj rezim

mamicu im

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Pri akrapoviču so serijskemu zx10r na gumi namerli mal čez 158 KM :notworthy: Hondi 155 KM :OK: suzukiju pa 151 KM :hmm:

Popravljeno . Popravil a
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

no tole pa piše v novem MOTO PULSU - "Čini se da nam se Japanci osvećuju za Hirošimu,pa nam šalju prave ubojice na dva kotača!" in pa "Recimo samo da prva brzina dostiže 165 km/h,druga 205 km/h, a treča preko 240 km/h, uz isto tako energično ubrzanje.Zaista fascinantno!"

to pove vse o novi ninji :notworthy: :notworthy: :notworthy: :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1.prestava 165km/h.....itd...?!'! :? :hmm: :blink: :blink: :wacko:

men na slikah ni bla všeč,v živo v padovi pa res hud motor :devil:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A ste opazili, da ima oklep v obliki črke Z :naughty:

Pa ti digitalni števci, ki so se razpasli so živ obup. :BUA: Čez klasiko ga ni :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri akrapoviču so serijskemu zx10r na gumi namerli mal čez 158 KM :notworthy: Hondi 155 KM :OK: suzukiju pa 151 KM :hmm:

In kam so šli vsi ti konjiči???? :? :? Obljubljali so jih 175 oz. 185 z air ramom :BUA:, še enkrat ponavljam za kozlat :BUA: .

LP Bajsi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In kam so šli vsi ti konjiči???? :? :? Obljubljali so jih 175 oz. 185 z air ramom :BUA:, še enkrat ponavljam za kozlat :BUA: .

LP Bajsi

Bajsi, teli Akrapovičevi konjički so bli zmerjeni na zadnjem kolesu, ne na gredi. Tovarna navaja pa moč na gredi, razumljivo, ne?! :rolleyes: B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bajsi, teli Akrapovičevi konjički so bli zmerjeni na zadnjem kolesu, ne na gredi. Tovarna navaja pa moč na gredi, razumljivo, ne?! :rolleyes:  B)

malo velik "osip" kavalcekof - ~11%. :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja ja menjalnik naredi svoje. Sej to je isto pri vseh motorjih! Pa sej ni kej za jamrat če maš čež 150 KM na zadnjem kolesu! Razen ker moraš vsakih 3000 km gume menjat :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja ja menjalnik naredi svoje. Sej to je isto pri vseh motorjih! Pa sej ni kej za jamrat če maš čež 150 KM na zadnjem kolesu! Razen ker moraš vsakih 3000 km gume menjat :lol1:

Čisto tak za mojo dušo, merijo moč na sklopki, res je kolo vrti valj, vendar to ni moč na kolesu. Druga stvar pa je da SS klaso prodajajo tri stvari:

1. Pripadnost znamki (ki je noben bog ne zna razložit.... :? )

2. Izgled motocikla (ki je popolnoma subjektivna stvar.... :? )

3. Podatek o največji motorni moči (edini izmerljiv, vedno zlagan podatek :BUA: )

Zdaj veste zakaj razburjanje okoli tega nepomembnega podatka. Teh treh kritwerijev nisem potegnil iz glave ampak iz Motorrada.... :yea2:

LP Bajsi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

normalno je 5-8% osipa. samo v vednost.

To je še en dokaz, da moč motorja na gredi ne pove dovolj. Bi blo boljš da bi napisal tko kot je včasih Rolls Royce - dovolj oz. več kot dovolj. .)

Sicer je pa bolj pomembno kako motor spravi te konje na asfalt in kako deluje vzmetenje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ZX12 naj bi šel v prvi 190 :unsure:

naka, napaka. taprva ZX12R je sla (z Akrapovicem, ampak to nima veze) v drugi po Gustincicevih besedah 185. .)

ta zdej ne verjamem, da ma kaj daljsa prestavna razmerja (niti ni potrebno, sploh pa tolk ne, k pol spelat nebi mogu, pa ze tastara 12ka je sla z Akrapovicem 340). :)

Popravljeno . Popravil Zok
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če koga zanimajo prvi testi zx10r iz: SuperBike Magazine, Cycle News, RoadRacing World, Performance Bike naj mi pošle sporočilo pa mu pošlem link. Potrebna je sam registracija pa če maš slabo povezavo mal dolg traja. So pa to ful testi skenirani in je prou zanimiv kakšne razlike se pojavljajo pri različnih testerjih. Zanimivo branje :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No motorvision-u so objavili video test, najdete ga tukaj :OK:

Povezava je samo do razpredelnice testov, ker direktnega linka nism znal najdt,

za ogled sta potrebna ISDN ali pa ADSL

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No motorvision-u so objavili video test, najdete ga tukaj :OK:

Povezava je samo do razpredelnice testov, ker direktnega linka nism znal najdt,

za ogled sta potrebna ISDN ali pa ADSL

Ravno pogledal, ADSL (XDSL) vezija seka. Ja tud tukaj so rekli da je zadeva kar dost prehuda, da bi se jo dal na cesti izkoristit. No pa še to, da bojo počakal na test R1, preden se odločijo, kdo je zakon.

lp

Rudi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!