MitcH' Objavljeno Junij 28, 2018 Opozori Objavljeno Junij 28, 2018 zdaj pa boš rekel, da je šofer kriv, ne pa ni, ampak motor
kasti Objavljeno Julij 4, 2018 Opozori Objavljeno Julij 4, 2018 Ob 28. 6. 2018 ob 16:04, MitcH' pravi: zdaj pa boš rekel, da je šofer kriv, ne pa ni, ampak motor Krive so neustrezne pnevmatike in kombinacija moči + teže.
Wakasaki Objavljeno Julij 4, 2018 Opozori Objavljeno Julij 4, 2018 Ob 28. 6. 2018 ob 16:04, MitcH' pravi: zdaj pa boš rekel, da je šofer kriv, ne pa ni, ampak motor Ma mal filinga na sklopki mu nebi škodval a kaj meniš?
Dr.SPEED Objavljeno Julij 18, 2018 Opozori Objavljeno Julij 18, 2018 Novost od Touratecha igc1, MiNa, Joker in 1 other 1 3
FrigoFrops Objavljeno Julij 26, 2018 Opozori Objavljeno Julij 26, 2018 Koliko je minimalno število oktanov za naše stroje, da še delujejo normalno?
Tepko Objavljeno Julij 28, 2018 Opozori Objavljeno Julij 28, 2018 Še en update: Po skoraj narejenih 10k km od nakupa letos marca, lahko rečem, da je motor top! Edini problemi, ki jih imam trenutno: včasih se čelada (BMW čelada + BMW komunikator) noče povezat ali pravilno povezat na connectivity. Rešljivo s software update-om. shift-pro (quickshifter) mi še vedno dela probleme. Šaltanje gor se mi zdi precej trdo še vedno, včasih imam občutek, da bo motor razpadu. Kak mesec nazaj kupu nove škornje pa imam na levem že znake obrabe od ročice menjalnika. Šaltanje navzdol po prvem servisu deluje precej bolje z izjemo da občasno "zašteka" med prestavo (velikokrat na klancu navzdol) in mi ostane tako, se mi je že zgodilo, da mi je potem sredi ovinka padu v prestavo oz. jo je zamenjal. Ne vem kako ostalim deluje, ampak občasno dela tale shifter zelo lepo gor in dol, tudi pri nižjih obratih, včsih ga serje na polno. gume, prednja se mi nuca 2x hitreje kot zadnja. Prednja je nekje že na 40-50%, zadnja nekje 80-90% profila. Prav tako moram pumpati precej redno. Bojda se reši z zatesnitvijo ventilov (matice spodaj), upam, da rešim kmalu - je v planu. Dobre strani: bremzo so jebeno dobre :) Tudi razporeditev in vse, na ostrih ovinkih zadnja na "road" mode zelo lepo deluje, tako abs kot vse ostalo. Do sedaj najboljše zavore na kateremkoli motorju, ki sem ga vozil. Dejansko me ni strah uporabljati zadnje zavore več. "rain" mode je super, na mokri cesti se lahko pelješ skorajda normalno. motor narejen za ovinke, prava uživancija, samo da so ovinki, tako serpentine kot navadni. Tako lepo uravnotežen, teže se sploh ne čuti, okreten, kontrole so mehke, tako sklopka kot bremze, tako da je prav užitek it povsod, kjer se le da. :D Ne pridem čisto do roba gume, ampak 35 stopinjski nagib je zame več kot dovolj, več se že bojim tudi zaradi cilindrov. Wakasaki, Vito23, mladench in 2 others 4 1
XTR Objavljeno Julij 28, 2018 Opozori Objavljeno Julij 28, 2018 9 minutes ago, mladench said: Kva pomen GS LC? Liquid Cooled? Ja, GS-ko si prilepil v napačno temo. mladench 1
mladench Objavljeno Julij 29, 2018 Opozori Objavljeno Julij 29, 2018 pred 13 urami, XTR pravi: Ja, GS-ko si prilepil v napačno temo. Hehehe
MdAzz Objavljeno Julij 30, 2018 Opozori Objavljeno Julij 30, 2018 Tisto o quickshifterju lahko podprem s podobno izkušnjo. Po dopustu imam servis pa poročam če je kej bolš.
alfa155 Objavljeno Julij 30, 2018 Opozori Objavljeno Julij 30, 2018 Meni je po menjavi olja z originalnim Bmw- jevim prestavljanje veliko bolj gladko. Prej je bil v motorju Motorex.
MdAzz Objavljeno Julij 30, 2018 Opozori Objavljeno Julij 30, 2018 Glede na to, da je moped nov verjamem, da je noter bmwjevo olje. Mam servis n 10000.
Tepko Objavljeno Julij 30, 2018 Opozori Objavljeno Julij 30, 2018 Prvi servis in menjavo olja sem imel pri 1000km, mehanik je tudi naštimal ampak kot zgleda večinoma samo za navzdol, ker dol dela BP v 90%, gor pa nekje 50%. mogoče še manj. Prej je gor delal bolje, pa dol sploh ni hotel gasa dajat vmes in je blo trdo kot k**ba. Bomo pa vidl pri 10k km, kaj bo naredu, bom ga povprašal tudi kako olje daje not. Vem pa iz lastnih izkušenj, da olje v motorju vpliva zelo velik tudi na menjalnik.
Snečer Objavljeno Julij 30, 2018 Opozori Objavljeno Julij 30, 2018 pred 1 uro, Tepko pravi: Prvi servis in menjavo olja sem imel pri 1000km, mehanik je tudi naštimal ampak kot zgleda večinoma samo za navzdol, ker dol dela BP v 90%, gor pa nekje 50%. mogoče še manj. Prej je gor delal bolje, pa dol sploh ni hotel gasa dajat vmes in je blo trdo kot k**ba. Bomo pa vidl pri 10k km, kaj bo naredu, bom ga povprašal tudi kako olje daje not. Vem pa iz lastnih izkušenj, da olje v motorju vpliva zelo velik tudi na menjalnik. sploh če si delita olje drugač pa če imaš rad menjalnik opusti QS
mladench Objavljeno Julij 30, 2018 Opozori Objavljeno Julij 30, 2018 pred 24 minutami, Snecer pravi: sploh če si delita olje drugač pa če imaš rad menjalnik opusti QS Zakaj opusti QS? Sem se malo zapeljal z GSko pa mi všečno. Ni spedenan ok?
krucymucy Objavljeno Julij 30, 2018 Opozori Objavljeno Julij 30, 2018 Je je. Sicer ne bi bilo v redni proizvodnji za povprecnega gospoda srednjih do zrelih let.
mladench Objavljeno Julij 30, 2018 Opozori Objavljeno Julij 30, 2018 Ja kaj pa za mlade energične fante? DAMI34 1
krucymucy Objavljeno Julij 30, 2018 Opozori Objavljeno Julij 30, 2018 Tudi. Pri BMW ne placas samo znamke. Je tudi narejeno tako kot mora biti. Velja za vse evropske znamke. ukica in jami65 2
Kmet2 Objavljeno Julij 31, 2018 Opozori Objavljeno Julij 31, 2018 pred 8 urami, Snecer pravi: sploh če si delita olje drugač pa če imaš rad menjalnik opusti QS Ti res nimaš blage veze o motorznanstvu. Menjalnik je narejen ,da se lahko brez sklopke prestavlja brez tveganja za poškodbo le tega. Z QS pa je vse samo lažje . DAMI34, jami65 in FACO 3
Snečer Objavljeno Julij 31, 2018 Opozori Objavljeno Julij 31, 2018 to so gostilniške, da je narejen za menjavanje brez sklopke...
DAMI34 Objavljeno Julij 31, 2018 Opozori Objavljeno Julij 31, 2018 pred 11 urami, mladench pravi: Ja kaj pa za mlade energične fante? naveličal se ga boš...ni karakterja (ps. pretiravam) pred 2 urami, Snecer pravi: to so gostilniške, da je narejen za menjavanje brez sklopke... da te na hitro demantiram, vprašaj @mladencha če mu je ribnil menjalnik na SXu. (kar vem beleži 110kkm) Taisti je bil redno menjan brez sklopke (navzgor) in v posnemanju QŠ, in kar vem on počne isto. Razen 1-2 takrat je vse bolj nežno in z uporabo sklopke.
Kmet2 Objavljeno Julij 31, 2018 Opozori Objavljeno Julij 31, 2018 pred 3 urami, Snecer pravi: to so gostilniške, da je narejen za menjavanje brez sklopke... Se mi je zdelo, da boš več vedel , kot mehaniki.
raza Objavljeno Julij 31, 2018 Opozori Objavljeno Julij 31, 2018 QS je pogruntavščina za dirkalne stroje, kjer se lovijo tisočinke, kar pa BMW GS ni! Na potovalnih endurah so to pogruntavščino dodali iz ekonomskega vidika, iz varnostnega stališča pa so še naštudirali elektronsko dodajanje medgasa za prestavljanje v nižje prestave, kar pa podaljša čas prestavljanja in včasih deluje včasih pa ne, kot poročate. Seveda je vse elektronsko nastavljivo, za to pa rabiš tim mehanikov in računalničarjev. To pa potem ne gre več skupaj s konceptom "potovalna endura", kajti noben popotnik si po par prevoženih kilometrih ne želi zavijati v "box" na štelanje. Joker in MiNa 2
Someone12 Objavljeno Julij 31, 2018 Opozori Objavljeno Julij 31, 2018 QS je pri mojmu gs-u bil nastavljen dvakrat, na prvih servisih... potem pa ne več... naredil že nekaj servisov zatem... Wakasaki 1
hitrii Objavljeno Avgust 4, 2018 Opozori Objavljeno Avgust 4, 2018 takle pa zgleda kardan pri 90000km motor star tri leta na pooblaščenem servisu redno servisiran, olje v diferencijalu menjano vsakih 10000km gumice še prve in brez pošodb MitcH', KyoKon, skalaprava in 2 others 1 2 2
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se