Skoči na vsebino

BMW R 1200 GS LC 2013 dalje


solorider

Priporočene objave

pred 2 urami, kasti pravi:

Conti Road Attack 3!

Road mi bo komplet zdržal 5 kkm, se bojim, da bom stalno menjaval gume. Bom najprej Pirelli proval, pa še dost ugodne so. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, HyperJack pravi:

Road mi bo komplet zdržal 5 kkm, se bojim, da bom stalno menjaval gume. Bom najprej Pirelli proval, pa še dost ugodne so. 

Kako veš da ti bo zdržal samo 5k km?

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 10 minutami, kasti pravi:

Kako veš da ti bo zdržal samo 5k km?

 

RoadAttack je cestna guma, če mi je zdej spredna enduro zdržala 7 km, zna Road hitro it, sploh zadnja...ti voziš roadattack?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 24 minutami, HyperJack pravi:

RoadAttack je cestna guma, če mi je zdej spredna enduro zdržala 7 km, zna Road hitro it, sploh zadnja...ti voziš roadattack?

Ne, Pirelli Scorpion Trail 2 vozim..... naslednja bo pa ziher Road attack 3!

Mi je Pirelli ena parkrat nepričakovano malenkost zdrsnila na pospeševanju iz zavoja... hvala bogu brez posledic!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, kasti pravi:

Ne, Pirelli Scorpion Trail 2 vozim..... naslednja bo pa ziher Road attack 3!

Mi je Pirelli ena parkrat nepričakovano malenkost zdrsnila na pospeševanju iz zavoja... hvala bogu brez posledic!

@pjotr se je tudi pritoževal nad zdrsi na Ktm superadvenčerju

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 urami, DAMI34 pravi:

@pjotr se je tudi pritoževal nad zdrsi na Ktm superadvenčerju

Vem... se velikokrat skupaj voziva! :)

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 11. 5. 2017 ob 13:29, Someone12 pravi:

Lep pozdrav!

Zanima me, če ima kdo od lastnikov GS1200 LC podobno težavo kot moj konjič.

Namreč, v 3. in 4. prestavi med 2.000 in 3.000 vrtljaji je neenakomeren tek motorja, drugje je OK, samo pri teh vrtljajih je tako - približno takšen efekt je kot bi imel "elipsaste feltne", frekvenca približno 2x na sekundo...

Na tujih forumih so podobno javljlali lastniki RS-ov - so javljali enako težavo, ki pa se je s kilometrino 5-10.000 km rešila.

Moj ima 12.000 km, letnik 2016, na servisu pravijo da je to normalno. Meni to ni normalno, halo?

Ima še kdo podobno izkušnjo?

Zdravo, ponovno objavljam zgornje...

Torej, zanima me vaš tek motorja med 2.000 in 3.000 vrtljaji v 3. in 4. prestavi - je enakomeren, ali se tudi pri katerem pojavlja neenakomeren tek motorja ki se izrazi npr. kot neenakomeren zvok ali neenakomerno tresenje.

Bom res vesel vsake povratne informacije!!!

LP

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če govoriš o vibracijah, ki nastanejo na primer pri vožnji 50 km/h v 4. prestavi in ob enakomernem gasu po ravnini ko motor ni ravno obremenjen potem je to pri enem več, pri drugem manj čist normalno za ta motor. Malo ga še ulaufaj - maja je bilo 12000 koliko jih je pa sedaj?

Mene je na začetku zelo motil hrup in vibracije, sčasoma pa se zadeva ulaufa in zmanjšajo kriteriji kaj je to hrup. To je največji problem pri tistih, ki smo šli s štiricilindraša na boxer.

Dokler ropota se ne sekiraj, ko bo pa nehal ropotat bo pa nekaj hudo narobe:cool:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mah,  normalne vibracije npr pri nizjih obratih me ne motijo,  prej sem imel transalpko pa je tudi treslo, mi cist pase da tako cutis motor :cool:.  Enakomeren rrrrrrrrrr je balzam in pomirja.  :sleep2:  Me pa res orenk nervira ce je tek oziroma tresenje neenakomerno,  tko k je med 2 in 3.000 obratih v 4. prestavi.  Zdaj ma 23.000 km,  je se kar enako. 

Zato sprasujem ce imate tudi drugi taksen neenakomerem tek (ki mene recimo nervira :dry:).  

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Četrta je bolj za dinamično vožnjo okoli ovinkov. Kako sploh veš, da je tresenje neenakomerno? Vklopi tempomat in pelji par km z recimo 40-50km/h, tako boš najbolje vedel!

Popravljeno . Popravil motolover
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Enakomerno tresenje bi recimo graficno lahko orisal z ravno crto,  oziroma z zvokom rrrrrrrrrrrrrrrrrr.  

Neenakomerno tresenje bi orisal s sinusoido,  dvakrat na sekundo zatrese in neha.  Zvok pa: ...rrrRRRrrr... ...rrrRRRrrr....  Nic lep tek.... 

Verjetno bo zdaj bolj jasno.  Ni lep zvezni tek motorja posledicno tresenja,  to me nervira.  S tem da vcasih se to prenese na tresljaje,  vcasih je pa samo zvok motorja tak. Naj bi bil kriv menjalnik.  Na tujih forumih sem nasel poste za identicno tezavo pri RS-ih ki pa se je s kilometrino zmansala oz.  odpravila,  zacuda za gsa ni bilo pripomb. 

Servis pravi da imajo to vsi gsa 2016, ker mi je bilo to cudno zdaj tukaj sprasujem da vidim kako je pri drugih. 

Popravljeno . Popravil Someone12
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 7 urami, Someone12 pravi:

Enakomerno tresenje bi recimo graficno lahko orisal z ravno crto,  oziroma z zvokom rrrrrrrrrrrrrrrrrr.  

Neenakomerno tresenje bi orisal s sinusoido,  dvakrat na sekundo zatrese in neha.  Zvok pa: ...rrrRRRrrr... ...rrrRRRrrr....  Nic lep tek.... 

Verjetno bo zdaj bolj jasno.  Ni lep zvezni tek motorja posledicno tresenja,  to me nervira.  S tem da vcasih se to prenese na tresljaje,  vcasih je pa samo zvok motorja tak. Naj bi bil kriv menjalnik.  Na tujih forumih sem nasel poste za identicno tezavo pri RS-ih ki pa se je s kilometrino zmansala oz.  odpravila,  zacuda za gsa ni bilo pripomb. 

Servis pravi da imajo to vsi gsa 2016, ker mi je bilo to cudno zdaj tukaj sprasujem da vidim kako je pri drugih. 

maš original auspuh?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 11 urami, motolover pravi:

Četrta je bolj za dinamično vožnjo okoli ovinkov. Kako sploh veš, da je tresenje neenakomerno? Vklopi tempomat in pelji par km z recimo 40-50km/h, tako boš najbolje vedel!

Skoraj vsako naselje prakticno odpeljem s tempomatom, samo bolj redko v 4. prestavi ker me nervira tek, rajsi potem v 5. (ki bolj trese ampak enakomerno in to mi je cist ok). 

Popravljeno . Popravil Someone12
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem preizkusil in dela lepo v četrti med 2 in 3000 obrati. Pospeševanje, vožnja s tempomatom med 40 in 60km/h, nič posebnega vibracij.

50 tudi jaz vozim v peti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 7 urami, motolover pravi:

Sem preizkusil in dela lepo v četrti med 2 in 3000 obrati. Pospeševanje, vožnja s tempomatom med 40 in 60km/h, nič posebnega vibracij.

50 tudi jaz vozim v peti.

Hvala za pomoc in test.  :-) 

Ja, tale hiba pri mojmu je orenk ocitna,  ce bi jo kateri od vasih gs-ov imel bi takoj vedeli o cem razlagam.  No, hotel sem izvedeti ali imajo res vsi gs-i podobno tezavo kot mi je bilo receno od uradne strani. Zdaj vidim da ni ravno tako.  Imam pac malo smole pa ne bo konec sveta zaradi tega,  mogoce se celo še ulaufa... 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 21 urami, motolover pravi:

Lahko se tudi zmeniva in zapeljem par km, da poskusim.

Je na servisu motor zdajle,  mislim da se zabavajo ravno s tem problemom ker malo dlje traja servis kot obicajno,  upam da kaj stuhtajo. Javim ko dobim motor. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 19. 7. 2017 ob 8:10, Someone12 pravi:

Da,  original. 

kako pa je s tem, če vožiš nekoliko navkreber?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, Wakasaki pravi:

kako pa je s tem, če vožiš nekoliko navkreber?

Ravno takrat (pri manjsi enakomerni obremenitvi) se hiba najbolj izrazi.  Zdaj me seveda zanima zakaj si to vprasal, ker si zadel v terno.  

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj so ti pa na servisu rekli?

Na ita.forumih je ohoho napisanega na temo ciklične resonance, ki NAJ BI izvirala iz kardana, ko je ta bolj obremenjen. Naj izpostavim dva komentarja:

Citiraj
non la avverto (più) nemmeno io, ma prima si.....peso 70 kg e per cercare in po' di carico e di sensibilità all'anteriore mi piaceva avere la moto alta dietro....(provenivo da altra scuola).
Poi ho letto un po' qui e ho fatto delle prove. Ebbene se sono solo (anche con bauletto) sparisce mettendo il precarico nella posizione più bassa

 

Citiraj

Si e ho provato che effettivamente, se regoli ESA su soft e con solo pilota (senza borse e senza passeggero) quasi scompare, anzi, sulla mia scompare proprio.
Sarà perché essendo io leggero, l'albero di trasmissione ha modo di lavorare ben allineato.

Vir: Risonanza ciclica

Torej ESA na soft in probaj, če je tega kaj manj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ta italijan se je malo zmotil. Na soft nič ne pomaga, ampak na eno čelado, da je prednapetost vzmeti čim manjša. Soft samo "zavira" povratek vzmeti in ne vpliva na višino.

  • Hvala 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!