Quest Objavljeno Avgust 4, 2018 Opozori Objavljeno Avgust 4, 2018 Razmišljanje. Na kamionih, traktorjih, avto motor sperdaj pogon zadaj so kardani zunaj. Niso zaprti v nihajko in z njimi ni nič narobe, da so zunaj. Delujejo in se kvarijo kot vse ostalo. Površinska rja ne spremen življenske dobe kardana. Ripne je dobro imet namazane. Na kaj torej vpliva ta površinska rja. Na zaprte ležaje v križih? Ali samo nakazuje na vdor vode, ki pride do igličastih ležajev v križih in jih tako uniči? Kakšna razlaga?
MiNa Objavljeno Avgust 5, 2018 Opozori Objavljeno Avgust 5, 2018 pred 10 urami, hitrii pravi: takle pa zgleda kardan pri 90000km motor star tri leta na pooblaščenem servisu redno servisiran, olje v diferencijalu menjano vsakih 10000km gumice še prve in brez pošodb Slej kot prej bi bi potreboval asistenco in imel pokvarjeno potovanje.... Je bilo nekaj besed na temlem forumu o "šušmarjih", ki vijačimo in servisiramo sami "doma". Tale del na sliki v 90Kkm ni videl masti. Pri prvi seriji 1200 modelov (05-06) ni bila predvidena menjava olja. Kdor se ni zanašal na nemško zanesljivost in sam opravil kar ni bilo predvideno, težav ni imel. So se pač ušteli (niso se prvič in tudi ne zadnjič, F850...). Quest, 3nity, DAMI34 in 2 others 5
hitrii Objavljeno Avgust 5, 2018 Opozori Objavljeno Avgust 5, 2018 pred 17 minutami, MiNa pravi: Slej kot prej bi bi potreboval asistenco in imel pokvarjeno potovanje.... Je bilo nekaj besed na temlem forumu o "šušmarjih", ki vijačimo in servisiramo sami "doma". Tale del na sliki v 90Kkm ni videl masti. Pri prvi seriji 1200 modelov (05-06) ni bila predvidena menjava olja. Kdor se ni zanašal na nemško zanesljivost in sam opravil kar ni bilo predvideno, težav ni imel. So se pač ušteli (niso se prvič in tudi ne zadnjič, F850...). sj sem jo tut potreboval dodobra mi je spremenilo potovanje glede na to da je bil na vsakih deset tisoč na pooblaščenem servisu bi verjetno kot izkušeni v ( """ ) lahko preverili stanje krdana še posebej če vsakih 20tisoč naročiš pregled kpl. motorja tako pač je na pooblaščenih servisih DAMI34, 3nity, Wakasaki in 3 others 6
MiNa Objavljeno Avgust 5, 2018 Opozori Objavljeno Avgust 5, 2018 (popravljeno) Mene je "sveta krava" pred leti pustila na cesti po rednem servisu. Menjali so mi filter goriva na 50Kkm v Romuniji je "krepala" črpalka za gorivo. Zato sem se pa odločil, da pred vsakim potovanjem SAM pregledam in opravim vse potrebno. Dva mopija prevozila do Gruzije in nazaj BP. No ja moja je ponesreči med vožnjo fotografirala in izklopila stikalo v sili. Ker je kombiniran z gumbom za zagon motorja sva kasneje ugotovila, da je panika odveč in je vse OK. Popravljeno Avgust 5, 2018. Popravil MiNa Quest 1
AlesD Objavljeno Avgust 6, 2018 Opozori Objavljeno Avgust 6, 2018 Mi prosim nekdo pogleda koliko se zategnejo vsi vijaki pri menjavi sprednjih zavornih ploščic za gs1200 2013+ Hvala
AlesD Objavljeno Avgust 6, 2018 Opozori Objavljeno Avgust 6, 2018 (popravljeno) Sem nerodno napisal, rabil bi še momente pri menjavi spedbje gume, se pravi vijak na osovini in "varnostni" vijak. Popravljeno Avgust 6, 2018. Popravil AlesD
Popularna objava skalaprava Objavljeno Avgust 6, 2018 Popularna objava Opozori Objavljeno Avgust 6, 2018 Ob 4. 8. 2018 ob 22:59, hitrii pravi: takle pa zgleda kardan pri 90000km motor star tri leta na pooblaščenem servisu redno servisiran, olje v diferencijalu menjano vsakih 10000km gumice še prve in brez pošodb Prvič vidim da je takole ripne "popapalo" Meni je pred tremi leti crknil zaprti ležaj na križnem zglobu, ampak je imel takrat kardan že ker lepo kilometrino za sabo - 185.000km! Kot lahko vidiš na spodnji slik, o kaki omembe vrednii rji ni bilo sledi, ripne na obeh straneh pa kot nove. Kot je @MiNa zapisal, mi ki doma sami "šušmarimo" po svojih motorjih, včasih naredimo tudi kakšno stvar več, ko jo na uradnem servisu.....hladno pivce, ob zadovoljstvu po uspešno končanem lastnem delu na svojem mopiju, pa je neprecenljivo esupki, mladench, Wakasaki in 9 others 10 2
Someone12 Objavljeno Avgust 6, 2018 Opozori Objavljeno Avgust 6, 2018 pred 43 minutami, AlesD pravi: Sem nerodno napisal, rabil bi še momente pri menjavi spedbje gume, se pravi vijak na osovini in "varnostni" vijak. 2016 R1200 GSA: Quest in Wakasaki 2
MiNa Objavljeno Avgust 6, 2018 Opozori Objavljeno Avgust 6, 2018 pred 53 minutami, AlesD pravi: Sem nerodno napisal, rabil bi še momente pri menjavi spedbje gume, se pravi vijak na osovini in "varnostni" vijak. Evo! Front Wheel_K5x.pdf Wakasaki in Quest 2
AlesD Objavljeno Avgust 6, 2018 Opozori Objavljeno Avgust 6, 2018 (popravljeno) Hvala, nikol pozabu Popravljeno Avgust 6, 2018. Popravil AlesD
HyperJack Objavljeno Avgust 8, 2018 Opozori Objavljeno Avgust 8, 2018 Po kakšnem postopku lahko sam doma preverim, v kakšen stanju je kardan? Hvala
Snečer Objavljeno Avgust 8, 2018 Opozori Objavljeno Avgust 8, 2018 Ob 4. 8. 2018 ob 22:59, hitrii pravi: takle pa zgleda kardan pri 90000km motor star tri leta na pooblaščenem servisu redno servisiran, olje v diferencijalu menjano vsakih 10000km gumice še prve in brez pošodb povsem je pobran servisiran ne pomeni, da so ga kaj narazen jemali in mazali verjetno slab material, da je tako obrabilo
skalaprava Objavljeno Avgust 8, 2018 Opozori Objavljeno Avgust 8, 2018 pred 46 minutami, HyperJack pravi: Po kakšnem postopku lahko sam doma preverim, v kakšen stanju je kardan? Hvala To se preverja samo na motorjih, ki se ga dejansko tudi kaj vozijo po cesti....pri motorjih, ki samo v garaži čičajo, kontrola ni potrebna Joker, DAMI34, MiNa in 4 others 6 1
Quest Objavljeno Avgust 8, 2018 Opozori Objavljeno Avgust 8, 2018 pred eno uro, HyperJack pravi: Po kakšnem postopku lahko sam doma preverim, v kakšen stanju je kardan? Hvala HyperJack 1
Quest Objavljeno Avgust 8, 2018 Opozori Objavljeno Avgust 8, 2018 Takole je še boljš http://www.jimvonbaden.com/R1200_Wethead_FD.html Wakasaki 1
HyperJack Objavljeno Avgust 8, 2018 Opozori Objavljeno Avgust 8, 2018 pred 5 urami, skalaprava pravi: To se preverja samo na motorjih, ki se ga dejansko tudi kaj vozijo po cesti....pri motorjih, ki samo v garaži čičajo, kontrola ni potrebna Hja, pomojem, ga večkrat operem in je zaradi tega moker, kot vas, ki se vozite ujame dež... Verjetno vam tudi podatek pove, da sem se letos vozil 4 x in 4 x pral...pač ne more umazan v garažo..zato me skrbi, da je notri vse zarustano
Snečer Objavljeno Avgust 8, 2018 Opozori Objavljeno Avgust 8, 2018 pred 2 minutami, HyperJack pravi: Hja, pomojem, ga večkrat operem in je zaradi tega moker, kot vas, ki se vozite ujame dež... Verjetno vam tudi podatek pove, da sem se letos vozil 4 x in 4 x pral...pač ne more umazan v garažo..zato me skrbi, da je notri vse zarustano kardan nima luknjice, da bi voda ven stekla oziroma se vlaga not nabira Quest 1
Tepko Objavljeno Avgust 11, 2018 Opozori Objavljeno Avgust 11, 2018 Kater ride mode kaj uporabljate na svojih GS-ih? Jz sm ugotovu, da mi je dynamic še najbolj, edin gas je včasih mal preveč odzivn v ovinkih, drgač pa mi je fajn trše vzmetenje, greš lohk precej hitrej edin rit te prej boli
ftp Objavljeno Avgust 12, 2018 Opozori Objavljeno Avgust 12, 2018 Odvisno od okolice in počutja. Po Dolomitih in jadranki Dynamic, na dopustu oz. na potovanjih Road. Rain ne uporabljam, niti po dežju. Enduro.... ne povem Wakasaki in Quest 1 1
motolover Objavljeno Avgust 12, 2018 Opozori Objavljeno Avgust 12, 2018 18 hours ago, Tepko said: Kater ride mode kaj uporabljate na svojih GS-ih? Jz sm ugotovu, da mi je dynamic še najbolj, edin gas je včasih mal preveč odzivn v ovinkih, drgač pa mi je fajn trše vzmetenje, greš lohk precej hitrej edin rit te prej boli Kateri letnik imaš? Do 16 so imeli vzmetenje ročno nastavljivo: soft, normal in hard in si ga nastavil za vsako mapo posebej. S Pro ključkom si nastavitev tudi zapomni. Tako imam na dynamic v hard, road in rain v normal, obe enduro nastavitvi pa v soft. Rain je kar uporabna z enduro gumami v dežju, pozimi v mokrem pa s kakršnimikoli gumami.
Tepko Objavljeno Avgust 12, 2018 Opozori Objavljeno Avgust 12, 2018 Letošn letnik. Če na levi strani tapkam po gumbu za bs in vzmetenje samo pokaže kaj imam nastavljeno, nastavlja pa ne vem kak, tak da samo 4 programi trenutno. Bi si naredu en program trdo vzmetenje, normal odzivnost mašine in isto abs in TC kot je na road.
Nearrain Objavljeno Avgust 13, 2018 Opozori Objavljeno Avgust 13, 2018 Sam mau za intermezzo, ker s kravo se nic ne da.... jajca pretezka ... al se pa da ce so vsa jajca na krovu ustrezno uravnotezena luxsa 1
MdAzz Objavljeno Avgust 13, 2018 Opozori Objavljeno Avgust 13, 2018 ...ko bi se jest tko znal peljat... Nearrain 1
Nearrain Objavljeno Avgust 13, 2018 Opozori Objavljeno Avgust 13, 2018 Just now, MdAzz said: ...ko bi se jest tko znal peljat... Trening Vaja dela Vajenca...MOJSTRI SE RODIJO Wakasaki 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se