BLACKACES Objavljeno Februar 27, 2017 Opozori Objavljeno Februar 27, 2017 pred 5 urami, bmwr1200gs pravi: Vem, da je vzrok vdor vode. Stari gs-i so imeli s spodnje strani odprtino, tako, da je voda lahko odtekla, novi pa tega nimajo.Sprašujem, če je že kdo imel ta problem in kako je bilo z garancijo. Meni so v garanciji ( jasno) na 6000 km zamenjali gumico. Prijatelju na cca 20000 kardan in gumico. Malo sem presenečen glede tega. Ni pranje pod pritiskom, ampak kardan gumico pobrusi, če se ta posede. Vsaj tako je rekel mehanik. Letos bomo neredili nove km, pa da vidimo bmwr1200gs in Quest 2
motolover Objavljeno Februar 28, 2017 Opozori Objavljeno Februar 28, 2017 Pri novem gre za zaprt sistem in zato voda ne bi smela vdreti notri. Če pa že, potem nastane težava, ker ne more odteči. Zato priporočajo sledeči poseg, vsakič, kadar prideš s kake ture kjer si prečkal vodo ali padal v blatne luže. https://forums.bmwmoa.org/showthread.php?84934-R1200GSw-LC-Wethead-Final-Drive-change-and-Spline-Lube-Pictorial! Sama rja ne poškoduje kardana, važno, da so namazani zobniki. Ali so pri tvojem tudi te rjasti? Kje servisiraš, če ni skrivnost? 3nity, Quest in Wakasaki 3
bmwr1200gs Objavljeno Februar 28, 2017 Opozori Objavljeno Februar 28, 2017 Danes so me klicali s servisa, da so dobili materjal , tako, da sem zmenjen za petek. Potem pa poročam kaj so menjali. Avtoval Grosuplje.
BLACKACES Objavljeno Februar 28, 2017 Opozori Objavljeno Februar 28, 2017 pred 2 urami, motolover pravi: Pri novem gre za zaprt sistem in zato voda ne bi smela vdreti notri. Če pa že, potem nastane težava, ker ne more odteči. Zato priporočajo sledeči poseg, vsakič, kadar prideš s kake ture kjer si prečkal vodo ali padal v blatne luže. https://forums.bmwmoa.org/showthread.php?84934-R1200GSw-LC-Wethead-Final-Drive-change-and-Spline-Lube-Pictorial! Sama rja ne poškoduje kardana, važno, da so namazani zobniki. Ali so pri tvojem tudi te rjasti? Kje servisiraš, če ni skrivnost? Jaz pa pravim tako:" Dragi BMW, če misliš, da te bom šravfal po vsaki luži si se zajebov. Te raje javno zažgem" Ta motor stalno "dopolnujejo" in, da bi ga motilo malo vode?????? Uredijo naj tesnenje, pa bo. Gonca, hitrii, gtgs in 5 others 8
mac Objavljeno Februar 28, 2017 Opozori Objavljeno Februar 28, 2017 pred 43 minutami, BLACKACES pravi: Jaz pa pravim tako:" Dragi BMW, če misliš, da te bom šravfal po vsaki luži si se zajebov. Te raje javno zažgem" Ta motor stalno "dopolnujejo" in, da bi ga motilo malo vode?????? Uredijo naj tesnenje, pa bo. Mogoče premalo spremljam ta forum, ampak vseeno: končno eden, ki pove, tako kot se gre. Če te plačam, potem pa še vozi. Saj s tem ne mislim, da mora biti bolj trpežen kot lojtrn voz in da bi lahko preživel brez ustreznega vzdrževanja, ampak da ga po vsaki luži z fenom sušiš, je pa tudi too much. Tudi hišna pomočnica, ko neha z vsemi "obveznostmi" , dobi odpoved. Kor13, BLACKACES in MiNa 3
motolover Objavljeno Februar 28, 2017 Opozori Objavljeno Februar 28, 2017 Ne govorim o lužah, ampak prečkanju vode in padanju vanjo. Mimogrede, motorji servisirani pri Romanu v Cosmosu nimajo teh težav, ker on pri vsakem servisu pregleda in po potrebi namaže, v Grosupljah delajo po navodilih BMWja, ki pravijo, da se olje zamenja na 20.000km, gledanja pod manšeto pa izven tega intervala ne omenjajo in tega tam tudi ne delajo. Zato sem tudi vprašal kje je motor servisiran. Zakaj BMW trmasto vztraja pri pregledu in menjavi olja na 20.000km, mi ni jasno. Moj ima to opravljeno na 10k in vmes še pregled pod manšeto, če se mi zdi potrebno zaradi take uporabe. No to nek baubau, to jemljem kot redno vzdrževanje. Pogledaš spodaj in namažeš tam kjer tesni manšeta in teraj dalje. To lahko vsak naredi sam v par minutah. Wakasaki, Quest in 3nity 3
Wakasaki Objavljeno Marec 1, 2017 Opozori Objavljeno Marec 1, 2017 pred 14 urami, motolover pravi: Pri novem gre za zaprt sistem in zato voda ne bi smela vdreti notri. Če pa že, potem nastane težava, ker ne more odteči. Zato priporočajo sledeči poseg, vsakič, kadar prideš s kake ture kjer si prečkal vodo ali padal v blatne luže. https://forums.bmwmoa.org/showthread.php?84934-R1200GSw-LC-Wethead-Final-Drive-change-and-Spline-Lube-Pictorial! Sama rja ne poškoduje kardana, važno, da so namazani zobniki. Ali so pri tvojem tudi te rjasti? Kje servisiraš, če ni skrivnost? takle postopek nebi škodoval cca. vsakih 20000km pri nobenem kardanu
3nity Objavljeno Marec 2, 2017 Opozori Objavljeno Marec 2, 2017 (popravljeno) Ob 28. 02. 2017 ob 23:03, motolover pravi: Mimogrede, motorji servisirani pri Romanu v Cosmosu nimajo teh težav, ker on pri vsakem servisu pregleda in po potrebi namaže, v Grosupljah delajo po navodilih BMWja, ki pravijo, da se olje zamenja na 20.000km, gledanja pod manšeto pa izven tega intervala ne omenjajo in tega tam tudi ne delajo. Zato sem tudi vprašal kje je motor servisiran. Zakaj BMW trmasto vztraja pri pregledu in menjavi olja na 20.000km, mi ni jasno. Ker je brez vzdrževanja, seveda Potrjujem zgoraj napisano glede ne-podmazovanja. Prejšnji model ('08), torej z odprtino, je brez vzdrževanja zdržal točno 70k km (vedno redno servisiran na uradnem servisu + extra pred in po daljših dopustih; po enem (bolj vlažnem) smo jih celo PROSILI, da ga podmažejo - seveda zaman). Popravljeno Marec 2, 2017. Popravil 3nity
Quest Objavljeno Marec 2, 2017 Opozori Objavljeno Marec 2, 2017 Če jaz zahtevam in seveda plačam morajo to narediti tudi če ni v servisnem planu. Če ne, menjam servis. Problem je samo če lastnik ne ve kaj je potrebno narediti. Serviser pa tudi ne. hitrii in Scarabeo 500 2
BLACKACES Objavljeno Marec 2, 2017 Opozori Objavljeno Marec 2, 2017 pred 11 urami, Quest pravi: Če jaz zahtevam in seveda plačam morajo to narediti tudi če ni v servisnem planu. Če ne, menjam servis. Problem je samo če lastnik ne ve kaj je potrebno narediti. Serviser pa tudi ne. Jaz sem letos na 6000 dodatno zahteval še menjavo olja v diferencialu in podmazovanje omenjenega sklopa. Med posegom so odkrili še strgano gumico.... motor je bil servisiran v Avtovalu. 3nity, bmwr1200gs in Quest 3
bmwr1200gs Objavljeno Marec 4, 2017 Opozori Objavljeno Marec 4, 2017 Ola. Zamenjali so mi kardan in obe manšeti. Spodnja baje, da ima drugačen oprijem kot prejšna "izboljšan". Je bil pa kardan kar precej rjast, tako, da s časom, če tega ne bi odkrili bi nastal luft na križih kardana. Quest in BLACKACES 2
motolover Objavljeno Marec 8, 2017 Opozori Objavljeno Marec 8, 2017 Najbolj je treba paziti, da se tam okoli manšete ne pere pod pritiskom, tako voda najlaže pride notri. Quest in Someone12 2
brain2k Objavljeno Marec 13, 2017 Opozori Objavljeno Marec 13, 2017 (popravljeno) Pozdravljeni, leta 2015 sem kupil popolnoma novega BMW R 1200GS Adventure. Ker sem prvih 1000km vozil "kot po jajcih" nisem opazil nobenih problemov, po utekavanju motorja, pa sem bil zelo razočaran, kajti ugotovil sem, da menjalnik pri dinamicnem prestavljanju zelo škrta. Ko dam v prvo prestavo ni problema, s prve v drugo grdo škrtne, z druge v tretjo grdo škrtne, s tretje v četrte škrtne, v peto včasih ne škrtne v šesto prestavo gre OK. Na servisu sem povedal, da zelo škrta da je očitno nekaj pokvarjeno, tam pa so mi rekli da tako pač dela ker ima mokro sklopko. Pred tem motorjem sem imel zračno hlajeni BMW R1200 GS (suha sklopka) in tam nisem imel pripomb glede menjalnika, pri tem LC pa je grozno. Ne moti me zvok, ampak občutek ki je tak kot da bi vsakič ko prestavim, mlelo zobnike. Kot strojnika me ob takem zvoku kar pri srcu stisne. Kako je mogoče da so BMW inženirji na trg poslali tak pol-izdelek? Še moj APN-4 je lepše prestavljal. Sedaj ko ima motor 4000km še vedno grdo škrta in mislim da ne bo prenehalo. Če na servisu vprašam kaj se da storiti mi govorijo o quick-shifterju ampak ali je to rešitev? Ali ima kdo kakšno drugo rešitev? Morda menjava olja s kakšnim bolj redkim? Ali pa še malo težim na servisu? Sem hotel pisati kar na BMW international, pa ne najdem kontakta. Vesel bi bil vašega mnenja oz morebitne rešitve. lp,andrej Popravljeno Marec 13, 2017. Popravil brain2k
HyperJack Objavljeno Marec 14, 2017 Opozori Objavljeno Marec 14, 2017 (popravljeno) pred 8 urami, brain2k pravi: Pozdravljeni, leta 2015 sem kupil popolnoma novega BMW R 1200GS Adventure. Ker sem prvih 1000km vozil "kot po jajcih" nisem opazil nobenih problemov, po utekavanju motorja, pa sem bil zelo razočaran, kajti ugotovil sem, da menjalnik pri dinamicnem prestavljanju zelo škrta. Ko dam v prvo prestavo ni problema, s prve v drugo grdo škrtne, z druge v tretjo grdo škrtne, s tretje v četrte škrtne, v peto včasih ne škrtne v šesto prestavo gre OK. Na servisu sem povedal, da zelo škrta da je očitno nekaj pokvarjeno, tam pa so mi rekli da tako pač dela ker ima mokro sklopko. Pred tem motorjem sem imel zračno hlajeni BMW R1200 GS (suha sklopka) in tam nisem imel pripomb glede menjalnika, pri tem LC pa je grozno. Ne moti me zvok, ampak občutek ki je tak kot da bi vsakič ko prestavim, mlelo zobnike. Kot strojnika me ob takem zvoku kar pri srcu stisne. Kako je mogoče da so BMW inženirji na trg poslali tak pol-izdelek? Še moj APN-4 je lepše prestavljal. Sedaj ko ima motor 4000km še vedno grdo škrta in mislim da ne bo prenehalo. Če na servisu vprašam kaj se da storiti mi govorijo o quick-shifterju ampak ali je to rešitev? Ali ima kdo kakšno drugo rešitev? Morda menjava olja s kakšnim bolj redkim? Ali pa še malo težim na servisu? Sem hotel pisati kar na BMW international, pa ne najdem kontakta. Vesel bi bil vašega mnenja oz morebitne rešitve. lp,andrej Čist normalno, škrta kot da bo pol mašine odpadlo, se navadiš....al pa tudi ne, jaz naprimer se še kar nisem. Manj bo škrtalo, če boš bolj odločno prestavljal. Meni načeloma ta odločnost deluje in se kar pozna. Sej ko spoznaš motor potem gre...ampak pride tudi trenutek ko nisi najbolj odločen...pol pa misliš, da bo menjalnik razpadel... Popravljeno Marec 14, 2017. Popravil HyperJack
DAMI34 Objavljeno Marec 14, 2017 Opozori Objavljeno Marec 14, 2017 pred 9 urami, brain2k pravi: Pozdravljeni, leta 2015 sem kupil popolnoma novega BMW R 1200GS Adventure. Ker sem prvih 1000km vozil "kot po jajcih" nisem opazil nobenih problemov, po utekavanju motorja, pa sem bil zelo razočaran, kajti ugotovil sem, da menjalnik pri dinamicnem prestavljanju zelo škrta. Ko dam v prvo prestavo ni problema, s prve v drugo grdo škrtne, z druge v tretjo grdo škrtne, s tretje v četrte škrtne, v peto včasih ne škrtne v šesto prestavo gre OK. Na servisu sem povedal, da zelo škrta da je očitno nekaj pokvarjeno, tam pa so mi rekli da tako pač dela ker ima mokro sklopko. Pred tem motorjem sem imel zračno hlajeni BMW R1200 GS (suha sklopka) in tam nisem imel pripomb glede menjalnika, pri tem LC pa je grozno. Ne moti me zvok, ampak občutek ki je tak kot da bi vsakič ko prestavim, mlelo zobnike. Kot strojnika me ob takem zvoku kar pri srcu stisne. Kako je mogoče da so BMW inženirji na trg poslali tak pol-izdelek? Še moj APN-4 je lepše prestavljal. Sedaj ko ima motor 4000km še vedno grdo škrta in mislim da ne bo prenehalo. Če na servisu vprašam kaj se da storiti mi govorijo o quick-shifterju ampak ali je to rešitev? Ali ima kdo kakšno drugo rešitev? Morda menjava olja s kakšnim bolj redkim? Ali pa še malo težim na servisu? Sem hotel pisati kar na BMW international, pa ne najdem kontakta. Vesel bi bil vašega mnenja oz morebitne rešitve. lp,andrej preden se odpre novo temo, se poišče če že oobstaja: premikam!!
luxsa Objavljeno Marec 14, 2017 Opozori Objavljeno Marec 14, 2017 13 hours ago, brain2k said: Če na servisu vprašam kaj se da storiti mi govorijo o quick-shifterju ampak ali je to rešitev? Sick shifter na boxserju dela precej grobo,tako da te bo ravno tako srce bolu.Sem imel prej tri K-je kjer je to delalo bistveno bolje,se bo treba pac navadit na malo bolj grob menjalnik.Letosnji boxserji imajo izboljsan menjalnik tako da se lepse salta
Tjažo Objavljeno Marec 14, 2017 Opozori Objavljeno Marec 14, 2017 pred 21 urami, brain2k pravi: Pozdravljeni, leta 2015 sem kupil popolnoma novega BMW R 1200GS Adventure. Ker sem prvih 1000km vozil "kot po jajcih" nisem opazil nobenih problemov, po utekavanju motorja, pa sem bil zelo razočaran, kajti ugotovil sem, da menjalnik pri dinamicnem prestavljanju zelo škrta. Ko dam v prvo prestavo ni problema, s prve v drugo grdo škrtne, z druge v tretjo grdo škrtne, s tretje v četrte škrtne, v peto včasih ne škrtne v šesto prestavo gre OK. Na servisu sem povedal, da zelo škrta da je očitno nekaj pokvarjeno, tam pa so mi rekli da tako pač dela ker ima mokro sklopko. Pred tem motorjem sem imel zračno hlajeni BMW R1200 GS (suha sklopka) in tam nisem imel pripomb glede menjalnika, pri tem LC pa je grozno. Ne moti me zvok, ampak občutek ki je tak kot da bi vsakič ko prestavim, mlelo zobnike. Kot strojnika me ob takem zvoku kar pri srcu stisne. Kako je mogoče da so BMW inženirji na trg poslali tak pol-izdelek? Še moj APN-4 je lepše prestavljal. Sedaj ko ima motor 4000km še vedno grdo škrta in mislim da ne bo prenehalo. Če na servisu vprašam kaj se da storiti mi govorijo o quick-shifterju ampak ali je to rešitev? Ali ima kdo kakšno drugo rešitev? Morda menjava olja s kakšnim bolj redkim? Ali pa še malo težim na servisu? Sem hotel pisati kar na BMW international, pa ne najdem kontakta. Vesel bi bil vašega mnenja oz morebitne rešitve. lp,andrej BMW boxerji so zmeraj imel škrtajoč menjalnik. To je pač "klasika" od WW2 naprej. Boljš da, škrta kot pa da ne. Ko ne bo več škrtal, bo nekaj zelo narobe. Wakasaki 1
Kmet2 Objavljeno Marec 15, 2017 Opozori Objavljeno Marec 15, 2017 pred 8 urami, Tjažo pravi: BMW boxerji so zmeraj imel škrtajoč menjalnik. To je pač "klasika" od WW2 naprej. Boljš da, škrta kot pa da ne. Ko ne bo več škrtal, bo nekaj zelo narobe. Meni ni škrtal nič ! l 2012.
luxsa Objavljeno Marec 15, 2017 Opozori Objavljeno Marec 15, 2017 Glede na to da si ga tiscu ko svina u buce bi bilo cudn da bi kaj porajtu. DAMI34 1
kasti Objavljeno April 11, 2017 Opozori Objavljeno April 11, 2017 Če bo kdo slučajno rad "spimpal" svojega GS-a... http://www.avto.net/Ads/details.asp?id=12017357&display=Steklo BMW R1200GS vodno hlajeni
kasti Objavljeno April 11, 2017 Opozori Objavljeno April 11, 2017 (popravljeno) pred 12 minutami, Snecer pravi: steklo al pleksi? Če si že ravno dlakocepec - material je PERSPEX Popravljeno April 11, 2017. Popravil kasti
Snečer Objavljeno April 11, 2017 Opozori Objavljeno April 11, 2017 Ne nisem, samo ko sem videl steklo, me je presenetilo.
Quest Objavljeno April 12, 2017 Opozori Objavljeno April 12, 2017 Upam, da mi neha bobnet okrog piskra. MRA X-creen sport. Touring je prevelika za oem šipo. solorider in Kmet2 2
kasti Objavljeno April 13, 2017 Opozori Objavljeno April 13, 2017 Predelal.... skalaprava, vuk76, Quest in 2 others 5
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se