motolover Objavljeno Marec 26, 2017 Opozori Objavljeno Marec 26, 2017 1 minute ago, Scarabeo 500 said: To sicer drži. Ampak, ko ti uradni servis ne prizna popravila, ker je bil pred tem narejen servis na drugem neuradnem servisu. Se boš pravno bodel z njimi. Sem imel takšen primer. Zato je dobro se prej pozanimati, kakšno prakso imajo na servisu, kjer servisiraš. Tako se izogneš nepotrebnim zapletom in jezi, čeprav je zakon na tvoji strani. Kot je dejal Luka66, kupil sem motor, da ga vozim in ne, da se jezim z njim. Mora priznati in tudi prizna, če imaš tudi račun za dele in materila, ki je bil vgrajen. Na motorju tega ne prakticiram, pri avtu pa redno, ker so odločno predragi.
Scarabeo 500 Objavljeno Marec 26, 2017 Opozori Objavljeno Marec 26, 2017 pred 1 minuto, motolover pravi: Mora priznati in tudi prizna, če imaš tudi račun za dele in materila, ki je bil vgrajen. Na motorju tega ne prakticiram, pri avtu pa redno, ker so odločno predragi. Meni na avtu niso, čeprav bi mi morali. Imel sem vse račune - šlo pa se je za zadnji servis v pet letni garanciji. Pred tem servisom sem vseskozi opravljal vse servise in popravila na tem servisu, kjer mi potem niso priznali garancije. Poslal, sem jih v .... Mavti, Dark in DAMI34 3
DAMI34 Objavljeno Marec 26, 2017 Opozori Objavljeno Marec 26, 2017 pred eno uro, motolover pravi: To ni res in je zavajanje potrošnika s strani uradnih servisov. Garancija velja tudi, če delaš servis na neuradnem servisu. na pooblaščenem moraš delati servis, drugače ti proizvajalec ne prizna garancije, tako piše v servisnih knjigicah/garanciji Dark 1
Snečer Objavljeno Marec 26, 2017 Opozori Objavljeno Marec 26, 2017 pred 12 minutami, DAMI34 pravi: na pooblaščenem moraš delati servis, drugače ti proizvajalec ne prizna garancije, tako piše v servisnih knjigicah/garanciji nezakonito po celotni EU, na samo garancijo ne sme vplivati, lahko pa na kakšno drugo ugodnost Mavti, motolover in IZTOK 3
DAMI34 Objavljeno Marec 26, 2017 Opozori Objavljeno Marec 26, 2017 Pravkar, Snecer pravi: nezakonito po celotni EU, na samo garancijo ne sme vplivati, lahko pa na kakšno drugo ugodnost a boš ti tožil KTM? pa Opel? (faking carflex podaljšana garancija samo v primeru če se servisira pri trgovcu, ampak to mi je jasno, ker jo daje trgovec) al pa še kaj drugega? Sicer meni je čisto jasno da mora biti serviser pooblaščen od matične tovarne, katera je tudi odgovorna za izobraževanje in odgovorna, da ma potem pooblaščenec vso pravo diagnostično opremo, ter da bo delo opravljeno kot se zagre. Frančko, ki ima v garaži moto servis bo težko reševal reklamacije, mar ne? Dark in Frenk 67 2
motolover Objavljeno Marec 26, 2017 Opozori Objavljeno Marec 26, 2017 Pri VW koncernu ni težav s tem. So se že naučili... Mogoče KTM ali Opel delata po svoje, ker jim ni jasno kako drage so sankcije. GoBobi 1
Dark Objavljeno Marec 26, 2017 Opozori Objavljeno Marec 26, 2017 23 minutes ago, motolover said: Pri VW koncernu ni težav s tem. So se že naučili... Mogoče KTM ali Opel delata po svoje, ker jim ni jasno kako drage so sankcije. Da ne odgovarjam vsakemu, bom poskušal odgovoriti vsem v enem odgovoru: - vozim Audi, kjer velja garancija samo s predpisanimi servisi na pooblaščenih servisih. - pri Audiju velja asistenca samo, če servisiraš na pooblaščenih servisih. - servis, ki sem ga omenil: Porsche Maribor DAMI34 1
motolover Objavljeno Marec 26, 2017 Opozori Objavljeno Marec 26, 2017 7 minutes ago, Dark said: Da ne odgovarjam vsakemu, bom poskušal odgovoriti vsem v enem odgovoru: - vozim Audi, kjer velja garancija samo s predpisanimi servisi na pooblaščenih servisih. - pri Audiju velja asistenca samo, če servisiraš na pooblaščenih servisih. - servis, ki sem ga omenil: Porsche Maribor Vozim Audi, kjer velja garancija tudi pri servisiranju pri nepooblaščenih servisih. Asistence ne potrebujem, imam članstvo AMZS Plus, ki mi velja pri vseh vozilih, ki jih vozim, poleg tega imam zavarovano pomoč na cesti pri zavarovalnici (brez doplačila). Nov avto se itak ne pokvari kar tako.. Se glede asistence, zaradi omenjejih zavarovanj nisem zanimal. Mogoče res ne velja. Porsche Verovškova, Lj, ravno zadnjič sem bil na vpoklicu zaradi njihove goljufije pri izpustih. Če ne veš, da lahko servisiraš drugje, ti bodo trdili, da ne. To konec koncev njihov kruh. Ko jim odkrito poveš zakaj ne servisiraš pri njih, ne komentirajo. So dobro naučeni! GoBobi 1
Dark Objavljeno Marec 26, 2017 Opozori Objavljeno Marec 26, 2017 (popravljeno) 20 minutes ago, motolover said: Vozim Audi, kjer velja garancija tudi pri servisiranju pri nepooblaščenih servisih. Asistence ne potrebujem, imam članstvo AMZS Plus, ki mi velja pri vseh vozilih, ki jih vozim, poleg tega imam zavarovano pomoč na cesti pri zavarovalnici (brez doplačila). Nov avto se itak ne pokvari kar tako.. Se glede asistence, zaradi omenjejih zavarovanj nisem zanimal. Mogoče res ne velja. Porsche Verovškova, Lj, ravno zadnjič sem bil na vpoklicu zaradi njihove goljufije pri izpustih. Če ne veš, da lahko servisiraš drugje, ti bodo trdili, da ne. To konec koncev njihov kruh. Ko jim odkrito poveš zakaj ne servisiraš pri njih, ne komentirajo. So dobro naučeni! Kar se asistence tiče: stvar odločitve vsakega posameznika... Kar se garancije tiče in servisiranja na nepooblaščenih servisih: bom preveril jutri... Ne glede na odgovor, bom sam še naprej servisiral svoja vozila na pooblaščenih servisih... Pa ne zato, ker bi imel preveč denarja, temveč iz istega vzroka, kot je pred mano zapisal Dami... Popravljeno Marec 26, 2017. Popravil Dark DAMI34 1
nejc74 Objavljeno Marec 26, 2017 Opozori Objavljeno Marec 26, 2017 Dzizus, ze par ljudi ti je napisalo, pa ti bom se jaz: Od julija 2010 velja Uredba (ES) št. 461/2010 (tole ti omenja Snecer par postov visje), ki omogoča organom za varstvo konkurence, da se spopadejo z nezakonitimi praksami proizvajalcev avtomobilov in njihovih mrež pooblaščenih serviserjev, da z zlorabami garancij lastnike avtomobilov vežejo na svoje poprodajne storitve (npr. menjave olja in druge storitve vzdrževanja vozila). Uredba je nastala z namenom ohranjanja konkurence, to je tako malih mehanicnih delavnic kot industrije neoriginalnih nadomestnih delov. Oboje je poskušala avtomobilska industrija uničit / izrinit. Vozilo lahko servisiraš v katerikoli mehanični delavnici, ki ima dovoljenje za opravljanje dejavnosti. Dokazilo je kasneje razčlenjen racun, iz katerega so razvidni opravljeni posegi. Prav tako se lahko vgrajuje certificirane neoriginalne nadomestne dele. Tvoj serviser lahko rece karkoli pa to ne bo spremenilo tega. Je pa fajn da mu potem omeniš da je lažnivec. Pa da kdor laze tud krade Jasno je, da ti uradni servisi nudijo bomboncke, npr. morajo te opozoriti ce je poseg zastonj v okviru kaksnih vpoklicev, prav tako ti ni potrebno dokazovati posegov etc. Btw, za jamstva lahko prodajalci postavljajo svoje pogoje. Frenk 67, Snečer, Fazer03 in 4 others 7
Dark Objavljeno Marec 26, 2017 Opozori Objavljeno Marec 26, 2017 (popravljeno) 1 hour ago, nejc74 said: Dzizus, ze par ljudi ti je napisalo, pa ti bom se jaz: Od julija 2010 velja Uredba (ES) št. 461/2010 (tole ti omenja Snecer par postov visje), ki omogoča organom za varstvo konkurence, da se spopadejo z nezakonitimi praksami proizvajalcev avtomobilov in njihovih mrež pooblaščenih serviserjev, da z zlorabami garancij lastnike avtomobilov vežejo na svoje poprodajne storitve (npr. menjave olja in druge storitve vzdrževanja vozila). Uredba je nastala z namenom ohranjanja konkurence, to je tako malih mehanicnih delavnic kot industrije neoriginalnih nadomestnih delov. Oboje je poskušala avtomobilska industrija uničit / izrinit. Vozilo lahko servisiraš v katerikoli mehanični delavnici, ki ima dovoljenje za opravljanje dejavnosti. Dokazilo je kasneje razčlenjen racun, iz katerega so razvidni opravljeni posegi. Prav tako se lahko vgrajuje certificirane neoriginalne nadomestne dele. Tvoj serviser lahko rece karkoli pa to ne bo spremenilo tega. Je pa fajn da mu potem omeniš da je lažnivec. Pa da kdor laze tud krade Jasno je, da ti uradni servisi nudijo bomboncke, npr. morajo te opozoriti ce je poseg zastonj v okviru kaksnih vpoklicev, prav tako ti ni potrebno dokazovati posegov etc. Btw, za jamstva lahko prodajalci postavljajo svoje pogoje. "Dzizus" nazaj! Brez tega nepotrebnega vzklika, si prvi, ki je eksaktno pojasnil vprašanje garancije in servisiranja na pooblaščenih servisih. Popravljeno Marec 26, 2017. Popravil Dark
Snečer Objavljeno Marec 26, 2017 Opozori Objavljeno Marec 26, 2017 že večkrat smo pojasnili po drugih temah, da že ptički čivkajo, tudi z uredbo, člankom itd. zato verjetno juda omenja GoBobi 1
DAMI34 Objavljeno Marec 27, 2017 Opozori Objavljeno Marec 27, 2017 Lej, še garancij nekateri ne morejo uveljaviti in dokazati matični tovarni, ki jih lepo ignorira?? Me prav zanima, kako bom potem podaljšal garancijo, dokazal da je bil moped servisiran. to kar se piše zgoraj ,je samo mrtva črka na papirju. Lepo zgleda, a žal neuporabno. Pa da nadaljujemo, kam lahko peljem še KTM, po tej teoriji? Ker, mehanik mora imeti najmanj tester, da karkol sploh počne po mopedu, prav tako se servis online zabeleži, kot pri bmwjih. Brez testerja še zavornega olja ne moreš menjat Dark 1
motolover Objavljeno Marec 27, 2017 Opozori Objavljeno Marec 27, 2017 Ravno v tem, kar si napisal, je bistvo zakaj ne prodajo več KTMov. Hard enduro še, ker itak garancija ne velja čim ga odblokirajo, ostali gremo pa h konkurenci. Težave pri odpravljanju napak v garanciji, to naj si njihovi šefi napišejo na tablo kot prioriteto! siks in GoBobi 2
IZTOK Objavljeno Marec 27, 2017 Opozori Objavljeno Marec 27, 2017 pred 18 minutami, DAMI34 pravi: Lej, še garancij nekateri ne morejo uveljaviti in dokazati matični tovarni, ki jih lepo ignorira?? Me prav zanima, kako bom potem podaljšal garancijo, dokazal da je bil moped servisiran. to kar se piše zgoraj ,je samo mrtva črka na papirju. Lepo zgleda, a žal neuporabno. Pa da nadaljujemo, kam lahko peljem še KTM, po tej teoriji? Ker, mehanik mora imeti najmanj tester, da karkol sploh počne po mopedu, prav tako se servis online zabeleži, kot pri bmwjih. Brez testerja še zavornega olja ne moreš menjat Jaz te povsem razumem, z glavo cez zid nima smisla. Ampak, obstaja zelo ucinkovito sredstvo - taksne proizvajalce zaobides na en km naokoli. Bo ze trg naredil svoje. GoBobi 1
DAMI34 Objavljeno Marec 27, 2017 Opozori Objavljeno Marec 27, 2017 pred 4 minutami, IZTOK pravi: Jaz te povsem razumem, z glavo cez zid nima smisla. Ampak, obstaja zelo ucinkovito sredstvo - taksne proizvajalce zaobides na en km naokoli. Bo ze trg naredil svoje. a potem svoje yamahe ne servisiraš na pooblaščenem servisu? Če bo šlo kaj narobe, boš povedal, kako si garancijo uveljavil. pred 10 minutami, motolover pravi: Ravno v tem, kar si napisal, je bistvo zakaj ne prodajo več KTMov. Hard enduro še, ker itak garancija ne velja čim ga odblokirajo, ostali gremo pa h konkurenci. Težave pri odpravljanju napak v garanciji, to naj si njihovi šefi napišejo na tablo kot prioriteto! se pravi na tvojem BMW velja garancija, četudi si servisiral pri splošnem moto mehaniku, ki ima registrirano obrt? A pri njemu boš poskusil tudi garancijo uveljavit? Se pa strinjam z odebeljenim testom, vendar smo težave odpravili in garancije sem uveljavil, kot sem napisal 1 teden je uradni KTM serviser porabil za zamenjavo serva exhoup lopute, menjavo olja v zavornem sistemu, posodobitvi softverja. en teden, ker je pač rabil kos za zamenjavo in nekoliko vročih besed z uvoznikom, da ga je prepričal kaj je potrebno. S kufri se je pa vleklo cca 2 meseca. ps. prebiram tudi tuje forume, in nikjer nisem prebral da kdorkoli nove motorje servisira pri nepooblaščenih serviserjih. Dark 1
Scarabeo 500 Objavljeno Marec 27, 2017 Opozori Objavljeno Marec 27, 2017 Servisi za moj motor - ta mali pride 95€, ta veliki pa 185€ (iridium svečke). Na uradnem Suzuki servisu. Če ga doma naredim sam sem pri enakem materialu prišparal okoli 30€. Ma niti pod razno, ga ne bom delal doma sam ali na drugem pooblaščenem servisu, ker ni niti malo ceneje. Pa še do zapletov lahko pride. Edino kar je pri mojem resnično brez veze, seveda dokler je garancija - predpisan interval iridijum svečk na 12 tkm. Jih zamenjaš dvakrat, garancija poteče in gredo stare noter nazaj. Vsi srečni, vsi veseli. In zelo podobno je pri avtu. Nekatere resnično ne razumem, nabavijo drag motor, potem pa bi si luknjo zvrtali v koleno, ker je servis drag . S premium znamko je tudi servis premium . Scarabeo Dark, DAMI34 in Fazer03 3
motolover Objavljeno Marec 27, 2017 Opozori Objavljeno Marec 27, 2017 1 minute ago, DAMI34 said: se pravi na tvojem BMW velja garancija, četudi si servisiral pri splošnem moto mehaniku, ki ima registrirano obrt? A pri njemu boš poskusil tudi garancijo uveljavit? Razen rednega servisa ni kaj servisirati. Če je kakšna malenkost pa jim povem in ko je na servisu uredijo brez zavlačevanja največ v treh dneh, da dobijo dele. Najbolje je pred servisom iti tja, jim pokazati v čem je težava, naročijo del in me naročijo na termin. Tako bi moralo biti pri vseh proizvajalcih. In ja, zelo sem zadovoljen z njihovo poprodajno storitvijo, ravno zaradi tega imam v sedmih letih tretjega BMWja in nobenega KTMa. Garancijska popravila bi lahko preštel na prste ene roke, pri vseh treh motorjih skupaj. Prej sem imel večinoma Honde in tudi ni bilo nobenih težav, tam nasploh serviserjev mrgoli, v radiju 2km imam tri. Garancija bi veljala, ne servisiram pri "sosedu", ker pri BMWju niso predragi in ni neke velike razlike. Nasprotno Audija (in zdaj prodanega VW) servisiram drugje, ker so pri Porsheju nenormalno dragi. Liter olja pri njih računajo 32€, identičnega kupim sam za 8€. Servis za Audija imam 500m od doma in me ne vidijo. siks in GoBobi 2
DAMI34 Objavljeno Marec 27, 2017 Opozori Objavljeno Marec 27, 2017 pred 4 minutami, motolover pravi: Razen rednega servisa ni kaj servisirati. Če je kakšna malenkost pa jim povem in ko je na servisu uredijo brez zavlačevanja največ v treh dneh, da dobijo dele. Najbolje je pred servisom iti tja, jim pokazati v čem je težava, naročijo del in me naročijo na termin. Tako bi moralo biti pri vseh proizvajalcih. In ja, zelo sem zadovoljen z njihovo poprodajno storitvijo, ravno zaradi tega imam v sedmih letih tretjega BMWja in nobenega KTMa. Garancijska popravila bi lahko preštel na prste ene roke, pri vseh treh motorjih skupaj. Prej sem imel večinoma Honde in tudi ni bilo nobenih težav, tam nasploh serviserjev mrgoli, v radiju 2km imam tri. Garancija bi veljala, ne servisiram pri "sosedu", ker pri BMWju niso predragi in ni neke velike razlike. Nasprotno Audija (in zdaj prodanega VW) servisiram drugje, ker so pri Porsheju nenormalno dragi. Liter olja pri njih računajo 32€, identičnega kupim sam za 8€. Servis za Audija imam 500m od doma in me ne vidijo. Torej motor servisiraš na BMW, si že odgovoril, kam je pametno peljat. Honde si pa na hondi, torej?? A me razumeš, četudi bi lahko servisiral, kam naj grem, k tvojemu sosedu, na BMW? A potem lahko pri njih kako garacijo uveljavim? Da tudi na BMWjih ste imeli nekaj reklamacij, sigurno si jih uveljavljal na pooblaščenem servisu ne pa pri Frančkotu. Za avto je pa druga muzika, saj se menja samo olje, pa na tester ga mora dat, torej tudi nepooblaščen mehanik mora imet tester. Me pa zanima kaj bi se zgodilo, če bi se ti na avtu kaj pokvarilo in ti bi hotel uveljavljati garancijo. Recmo, da ti crkne ECU, gre v maloro menjalnik. ? Dark 1
motolover Objavljeno Marec 27, 2017 Opozori Objavljeno Marec 27, 2017 1 minute ago, Scarabeo 500 said: Nekatere resnično ne razumem, nabavijo drag motor, potem pa bi si luknjo zvrtali v koleno, ker je servis drag . S premium znamko je tudi servis premium . Naivno razmišljanje! Če stane ista storitev drugje manj, gre vsak razsoden človek tja. Tisti, ki imajo denar, ga nimajo zato, ker bi ga trošili brez razmisleka. "Dolar saved is Dolar made!" pravijo Američani. siks, GoBobi in Kor13 3
Scarabeo 500 Objavljeno Marec 27, 2017 Opozori Objavljeno Marec 27, 2017 pred 1 minuto, motolover pravi: Naivno razmišljanje! Če stane ista storitev drugje manj, gre vsak razsoden človek tja. Tisti, ki imajo denar, ga nimajo zato, ker bi ga trošili brez razmisleka. "Dolar saved is Dolar made!" pravijo Američani. Če bi bil razsoden sploh ne bi kupil motorja in bi veliko prišparal. Dark in Fazer03 2
motolover Objavljeno Marec 27, 2017 Opozori Objavljeno Marec 27, 2017 1 minute ago, DAMI34 said: Torej motor servisiraš na BMW, si že odgovoril, kam je pametno peljat. Honde si pa na hondi, torej?? Za avto je pa druga muzika, saj se menja samo olje, pa na tester ga mora dat, torej tudi nepooblaščen mehanik mora imet tester. Me pa zanima kaj bi se zgodilo, če bi se ti na avtu kaj pokvarilo in ti bi hotel uveljavljati garancijo. Recmo, da ti crkne ECU, gre v maloro menjalnik. ? Ja, tudi nepooblaščeni mehanik ima tester. do zdaj sem obiskal z Audijem in VW dva, oba sta imela. Za BMW motorje ga lahko kupiš celo preko speta, mnogi si ga privat kupijo skupinsko in delijo strošek. Just now, Scarabeo 500 said: Če bi bil razsoden sploh ne bi kupil motorja in bi veliko prišparal. To ni razsodnost, ampak odrekanje. Kor13 in GoBobi 2
Kmet2 Objavljeno Marec 27, 2017 Opozori Objavljeno Marec 27, 2017 pred 7 minutami, Scarabeo 500 pravi: Servisi za moj motor - ta mali pride 95€, ta veliki pa 185€ (iridium svečke). Na uradnem Suzuki servisu. Če ga doma naredim sam sem pri enakem materialu prišparal okoli 30€. Ma niti pod razno, ga ne bom delal doma sam ali na drugem pooblaščenem servisu, ker ni niti malo ceneje. Pa še do zapletov lahko pride. Edino kar je pri mojem resnično brez veze, seveda dokler je garancija - predpisan interval iridijum svečk na 12 tkm. Jih zamenjaš dvakrat, garancija poteče in gredo stare noter nazaj. Vsi srečni, vsi veseli. In zelo podobno je pri avtu. Nekatere resnično ne razumem, nabavijo drag motor, potem pa bi si luknjo zvrtali v koleno, ker je servis drag . S premium znamko je tudi servis premium . Scarabeo Zame je BMW tudi premium ,samo ima Ducati x2 ali skoraj 3x cene velikega servisa , KTM je v cenovnem rangu BMW , kar se tiče servisev in od vseh treh naštetih je prav najdražji tudi najslabši , najpožrešnejši itd ..... Dark 1
DAMI34 Objavljeno Marec 27, 2017 Opozori Objavljeno Marec 27, 2017 pred 2 minutami, motolover pravi: Ja, tudi nepooblaščeni mehanik ima tester. do zdaj sem obiskal z Audijem in VW dva, oba sta imela. Za BMW motorje ga lahko kupiš celo preko speta, mnogi si ga privat kupijo skupinsko in delijo strošek. saj to ni problem, kje boš garancijo uveljavljal, če bo šlo kaj narobe? In kam naj peljem KTM na servis, da bo pocen, pa da mi bodo garancijo priznali, če bo kaj narobe? K Elisi? A potem bo ona gnjavila Dolanca? Al KTM direktno, ni vse tako simpl. MMF in Dark 2
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se