Skoči na vsebino

KTM servisi/prodaja/poprodajna podpora/splošno


Priporočene objave

Objavljeno
17 minutes ago, Snecer said:

mene zanima, katera moto znamka je "dacia" napram ktm...

 

Mogoče Hyosung? :)

Objavljeno
pred 35 minutami, motolover pravi:

Mogoče Hyosung? :)

Hhh...husika čist vredi...nič ne pije,gum ni treba menjat...nič ne stane le zelo polepša vsako jutro ko pridem pred hišo...

Nasplošno pa je dacia hyosung le v primeru,če smatraš,da je renault med avti to kar yamaha med motorji...

Objavljeno
pred 2 urami, pik1 pravi:

.

... stari, če sem pošten, ne razumem prav dobr tegale ... :sleep2:

... dej mi malo podnapisov prosim ... :P

evo ti podnapise

zase se brigi (prosto po Prešernu prevod) :P

 

ps.

... sem te pa kar lajkou ... za vsak slučaj ... da se ti ne bom kej zameril ... :D

vsak lajk ena dunjica (prosto po Damiju)

.

... pravljice me navdušujejo že celo življenje ... :P

.... zadnja leta pa kdaj pa kdaj že tud kakšna gostilna ... :D

v gostilni vela vse in je vse res (sploh če kdo dunjo časti, prosto po Piku)

 

Objavljeno
pred 53 minutami, DAMI34 pravi:

 

.

... hahaha ... tastar, dons si pa tablet pozabu uzet ... :eek:

... al si pa napačnega pograbu ... :kva2:

 

 

ps.

... in ...  kot sem že povadal ... za vsak slučaj kar vse lajkam ... :D

Objavljeno
6 hours ago, sesir said:

Hhh...husika čist vredi...nič ne pije,gum ni treba menjat...nič ne stane le zelo polepša vsako jutro ko pridem pred hišo...

Nasplošno pa je dacia hyosung le v primeru,če smatraš,da je renault med avti to kar yamaha med motorji...

Je kdo rekel, da ni v redu? Renault med avti je enako visoko kot Yamaha med motorji, kvaliteten in cenejši.

Objavljeno

Ok...saj imam husiko.a.le za prati in gledati...

Renault ne hvala....renault je kdaj s katerim avtom bil top v klasi?Je kakšen kulten renault?Alpine ni renault!Renault nikakor ni kvaliteten!

Objavljeno (popravljeno)

 Imam LC4 640, blizu 100.000 prevozenih in nikakrsnih resnih problemov z serviserji. Celo vec, brez moje vednosti, sem bil opozorjen na slabo tesnilo pod cilindrom (problem 2006 letnika) malce pred koncem garancije. Naredili prijavo preden se je iztekla garancija, in menjali tesnilo na naslednjem rednem servisu (po garanciji) samo zato, da je bila se menjava olja ipd pod garancijskim popravilom. Naslednji servisi in popravila tudi se naprej korektno.

Popravljeno . Popravil jvalant
Objavljeno
On 6/16/2017 at 7:29 AM, Cartman said:

:eek: Za servis? mesec dni za servis, brez hudega strojeloma?

 Nikdar, nikdar, nisem cakal vec kot tri dni za servis brez strojeloma... Pa je bilo veliko servisov, ker mam kratek interval in 100k prevozenih. Tri dni, ker sm pripeljal motor, pa je mehanik narocil kak del. Ce bi zadeve narocil prej, bi odpeljal naslednji dan. Zadnji servis: zajlica za dekompresor, zadnje zavorne obloge, oljni servis, menjava zavornega olja, menjava svecke, nastavitev ventilov, menjava semeringa pri zaganjacu - pripeljal v sredo zvecer, motor je bil gotov v petek dopoldne.

Objavljeno
pred 16 urami, Snecer pravi:

mene zanima, katera moto znamka je "dacia" napram ktm...

 

vsaka :jezik:

  • Všeč mi je 2
  • Haha 1
Objavljeno
Ob 6/17/2017 ob 9:55, Dark pravi:

ali ni na Motosvetu tako, da nekateri nimajo dovolj prostora za "nabijanje tja v tri dni" v temah, ki so temu namenjene? In nabijajo v vseh temah? Če naredim avtomobilistično primerjavo: vozijo in servisirajo Dacio, komentirajo (nabijajo tja v tri dni) pa vožnjo in servis BMW-ja, Audi-ja, Marcedes-a... Čeprav niso v teh avtomobilih nikoli niti sedeli!

 

A potem si ti že imel Dacio, da lahko delaš primerjavo? Ali samo nabijaš o avtih o katerih nimaš pojma?

  • Haha 2
Objavljeno

Očitno ma podporna grupa srečanje :P

IMG_20170618_142718.thumb.jpg.22a3e54aec712d69511677b42ca20184.jpgIMG_20170618_132855.thumb.jpg.1c589de3b788692bcc6ca8b4747cdcd1.jpg

Objavljeno

Pik1: včasih več ne vem, ali gre za pri tej in podobnih nitih za "nabijanje v tri krasne" (trolanje), ali funkcionalno nepismenost? Aja, kaj je že komparacija?

Objavljeno
34 minutes ago, DAMI34 said:

Očitno ma podporna grupa srečanje :P

IMG_20170618_142718.thumb.jpg.22a3e54aec712d69511677b42ca20184.jpgIMG_20170618_132855.thumb.jpg.1c589de3b788692bcc6ca8b4747cdcd1.jpg

Lepo, 'oranžno'. Čeprav bi tudi 'beli' sodil zraven...

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred eno uro, DAMI34 pravi:

Očitno ma podporna grupa srečanje :P

IMG_20170618_142718.thumb.jpg.22a3e54aec712d69511677b42ca20184.jpgIMG_20170618_132855.thumb.jpg.1c589de3b788692bcc6ca8b4747cdcd1.jpg

Nw tadrugi fotki si pa grdo pokvaril barve ;)

 

Objavljeno
pred 5 urami, Dark pravi:

Lepo, 'oranžno'. Čeprav bi tudi 'beli' sodil zraven...

več kot nas bo, bolje se bomo lahko "tolažili" :P

 

pred 5 urami, hajoktejn pravi:

Nw tadrugi fotki si pa grdo pokvaril barve ;)

 

HDR najbrž, sicer pa bod srečen, da pr teh letih sploh še kaj zadanem v tulifon :D

 

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Zanimiva tema in posti. Kar nekaj napačnih informacij in razlag. Če je servis menjava olja in to kot kaže tako zelo donosen posel res ne vem zakaj nekateri nimate sami pooblaščenih servisov in na veliko služite ? Kot kaže bi vse rešili v dnevu ali dveh, saj tako ali tako vse piše na tujih forumih.

KTM ima dodelane normative in opravila katera spadajo v določen servis določenega modela. Reševanje garancij in problematike pač zahteva določene postopke in procese zahtevane s strani proizvajalca, za katere so zadolženi pooblaščeni KTM serviserji ne glede na to, da se "vse ve" in se "vsi poznamo" in je že rešeno !?

Nič ni tajno, je objavljeno na www.ktm.com strani ... pod : SERVICE / MAINTENANCE / SERVICE PERIODS ...

http://www.ktm.com/globalassets/service/service-periods/2017-feb/servicezeiten_2017_02_en.pdf

Prav tako si lahko vsak lastnik KTM motornega kolesa prav tako na www.ktm.com v kolikor razpolaga s tako imenovano ID številko katera je zapisana na izdajnem dokumentu in številko okvirja sam preveri "kartoteko" motorja katerega lastnik je.

To najdete pod : SERVICE / SERVICE & SAFETY CHECK ... 

Vsem skupaj prijetno vožnjo, dobro voljo in čim manj zapletov.

Objavljeno

Teorija in praksa , dva različna pojma ! 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 7 urami, IKE pravi:

Zanimiva tema in posti. Kar nekaj napačnih informacij in razlag. Če je servis menjava olja in to kot kaže tako zelo donosen posel res ne vem zakaj nekateri nimate sami pooblaščenih servisov in na veliko služite ? Kot kaže bi vse rešili v dnevu ali dveh, saj tako ali tako vse piše na tujih forumih.

KTM ima dodelane normative in opravila katera spadajo v določen servis določenega modela. Reševanje garancij in problematike pač zahteva določene postopke in procese zahtevane s strani proizvajalca, za katere so zadolženi pooblaščeni KTM serviserji ne glede na to, da se "vse ve" in se "vsi poznamo" in je že rešeno !?

Nič ni tajno, je objavljeno na www.ktm.com strani ... pod : SERVICE / MAINTENANCE / SERVICE PERIODS ...

http://www.ktm.com/globalassets/service/service-periods/2017-feb/servicezeiten_2017_02_en.pdf

Prav tako si lahko vsak lastnik KTM motornega kolesa prav tako na www.ktm.com v kolikor razpolaga s tako imenovano ID številko katera je zapisana na izdajnem dokumentu in številko okvirja sam preveri "kartoteko" motorja katerega lastnik je.

To najdete pod : SERVICE / SERVICE & SAFETY CHECK ... 

Vsem skupaj prijetno vožnjo, dobro voljo in čim manj zapletov.

zelo lepo napisano, in vse to poznamo. 

Dejstvo pa je, če ti malce bolj pojasnim, SLO spada pod vzhodno divizijo in ne kontaktira direktno z Matig...hofen....in tam "v bivših komunističnih republikah" še vedno skrbijo samo za številke in svoje sedeže, hkrati pa našim trgovcem lepo vržejo pod nos njihove prodajne številke.

Ampak mene kot kupca pri reklamaciji gladko boli kurac, koliko enot so prodali v SLO, če pa imam veljavno garancijo, ki sem jo podpisal s KTMjem in seveda zato v normalnem roku pričakujem rešitev problema.

Simpl ko keks.

Zgleda, da poznaš situacijo nekje iz vidika "sem pri koritu" (pa brez zamere, si trgovec ali karkoli v povezavi s KTM) ampak ne mi pravit pravljic o vpoklicih ker pri GTju niso vpoklicali in podatke poznam s svetovnega spleta (FB grupa superduke GT):

-slaba kvaliteta kovčkov (shad izdeluje), večina. če ne vsi sčasoma začnejo zijati in ne zapirajo prav. Ps. tudi zamenjava ni nič boljša in se že širijo.

-servo ki krmili exhoup loputo na izpuhu, v večini primerov crkne.

pa še kaj bi se našlo. Ampak ne, vpoklic je bil samo za en košček cevi za gorivo :P

 

Moje mnenje je, da bi se dalo bolje, vseeno pa bom pohvalil nekatere naše trgovce in tudi serviserje, ki se trudijo, da bi tudi v resnici bilo tako.

Kar pa se tiče servisne mreže:

v kolikor imam na relaciji 150km samo 2 servisa (z enim po besedah mojih kolegov niso zadovoljni, drugega pa je potrebno prositi) ne moremo govoriti o zadovoljivi servisni in poprodajni podpori.

Objavljeno

Spoštovani @Luka66!

 

           S strani predstavnika KTM gmbh Avstrija v Sloveniji, KTM sportmotorcycle d.o.o. iz Maribora, smo bili obveščeni o vaših težavah z motorjem KTM ADVENTURE 1190 številka šasije VBK......., ki je bil kupljen pri nas in je še v garancijskem roku. Vaš motor je bil pri nas na servisu samo 1x, na prvem rednem servisu ob prevoženih 1000km in takrat je motor deloval brezhibno. Glede na navedbe določenih težav, vas prosim, da pripeljete motor v najkrajšem času na naš servis, da odpravimo navedene napake še v garancijskem roku. Prosil bi vas tudi, da nam ob dostavi motorja priložite še pisni seznam napak, ki jih ugotavljate.

           

Ko boste pripeljali motor v naš servis bomo odprli delovni nalog z uradnim zapisnikom.

S tem dnem šele lahko pričnemo z reševanjem vašega garancijskega zahtevka po protokolu KTM gmbh Avstrija.

 

V upanju, da bomo vaš reklamacijski zahtevek ugodno rešili v najkrajšem možnem času

vas lepo pozdravljam !

JAKA SELES

 

p.s. NAJ POUDARIM, da motorno kolo še vedno ni bilo pripeljano na uradni servis kjer bi odpravili težave kljub temu, da ste več kot 6 mesecev nazaj opozarjali na težave.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Zelo sem vesel, ker so se v tej temi oglasili tudi "odgovorni" oziroma predstavniki KTM. S tem nam kot kupcem dajete večjo možnost izbire serviserjev in reševanje reklamacij.

S skupnimi močmi bomo vsekakor lahko tudi pri proizvajalcu dosegli več in boljši ter kakovostnejšo poprodajno podporo. Verjetno ni potrebe, da omenim, da bo ravno zaradi črno odebeljenega, tudi boljša prodaja in večje zaupanje sedanjih in novih kupcev.

 

 

Objavljeno
Ob 1. 7. 2017 ob 9:06, DAMI34 pravi:

zelo lepo napisano, in vse to poznamo. 

Dejstvo pa je, če ti malce bolj pojasnim, SLO spada pod vzhodno divizijo in ne kontaktira direktno z Matig...hofen....in tam "v bivših komunističnih republikah" še vedno skrbijo samo za številke in svoje sedeže, hkrati pa našim trgovcem lepo vržejo pod nos njihove prodajne številke.

Ampak mene kot kupca pri reklamaciji gladko boli kurac, koliko enot so prodali v SLO, če pa imam veljavno garancijo, ki sem jo podpisal s KTMjem in seveda zato v normalnem roku pričakujem rešitev problema.

Simpl ko keks.

Zgleda, da poznaš situacijo nekje iz vidika "sem pri koritu" (pa brez zamere, si trgovec ali karkoli v povezavi s KTM) ampak ne mi pravit pravljic o vpoklicih ker pri GTju niso vpoklicali in podatke poznam s svetovnega spleta (FB grupa superduke GT):

-slaba kvaliteta kovčkov (shad izdeluje), večina. če ne vsi sčasoma začnejo zijati in ne zapirajo prav. Ps. tudi zamenjava ni nič boljša in se že širijo.

-servo ki krmili exhoup loputo na izpuhu, v večini primerov crkne.

pa še kaj bi se našlo. Ampak ne, vpoklic je bil samo za en košček cevi za gorivo :P

 

Moje mnenje je, da bi se dalo bolje, vseeno pa bom pohvalil nekatere naše trgovce in tudi serviserje, ki se trudijo, da bi tudi v resnici bilo tako.

Kar pa se tiče servisne mreže:

v kolikor imam na relaciji 150km samo 2 servisa (z enim po besedah mojih kolegov niso zadovoljni, drugega pa je potrebno prositi) ne moremo govoriti o zadovoljivi servisni in poprodajni podpori.

Upam da z ponovni citiranjem post ne bo preveč raztegnjan, pa vseeno, da se ve komu in kaj odgovarjam.

Res je da je Slovenija že kar nekaj let priključena tako imenovanemu CEE trgu, mislim pa da to nima nobene veze z reševanjem problematike pri nas in reševanjem reklamacij, saj imamo svojega predstavnika.

Prav tako tudi število prodanih enot posameznega modela nima veze na kak način in ako hitro se bodo reševali zapleti oziroma reklamacije, ki so pod okriljem matičnega podjetja oziroma njihove tehnične službe.

Ne ! Ni vse simpl ko keks ! Poglej si zgornji post. Simpl si razlagajo nekateri, ki mislijo in želijo da se problematia rešuje pisno po mailih, brez da obiščeš servis. Ko pa tako ne gre je pa poln forum pritožb.

Imam nekaj več informacij iz prve roke in do pred par dnevi nisem prebiral forumov, ne naših ne tujih, pa sem se zaradi zmede vseeno odločil, da si preberem nekaj tem in podam svoje mnenje.

Treba je tudi ločit tako imenovane vpoklice ( RECALL ) in tako imenovane TI ( Tehnical Informations ) ki imajo zelo različen pomen in težo samega posega v motorno kolo. Nad vsem skupaj kar  se dogaja v evropi ima roko evropska tehnična organizacija RAPEX, ki reševenje vpoklicev tudi kontrolira preko državnih organov v vsaki državi posebaj.

Za 1290 SD GT ni bilo vpoklica in ne crkne vsak drugi ... takim izjavam jaz pravim gostilniške ali baba čula baba rekla. Problem je bil programski, ne pa mehanični in za to obstaja TI ne pa vpoklic.

Vpoklic za "košček cevi" ni ravno :P ... zaradi tega koščka lahko zagori motor in to je življensko nevarno in temu služi RECALL.

Ni zaman rek : več ljudi več ve ! ... je pa zelo dobro če gre za preverjene informacije.

Želim vam lepo vreme in varno vožnjo.

Objavljeno

@IKEne vem, če je smiselno, da začnemo prati umazano perilo tule :D

1. Ampak, ker si samo meni ogovoril, naj ti povem, da zaribanega servota ne moreš popraviti s posodobitvijo softwera. Le tega bi lahko posodobil na "vpoklic" predn bi motor izpisal: TC error

FB_IMG_1471457620008.thumb.jpg.5c2db6f71c77b817c0b974d1fa538461.jpg.125c107fe10a3e1f0634d83aca09d36f.jpg

 

2. košček cevi jih lahko najdražje stane, nevarnost, da zadeva zagori, zato je potrebno reagirat, mar ne. Da pa nekdo pride 1500km stran z mopedom v "safe mode" ni tako zelo pomembno.

3. večino reklamacij in odpravljanja problemov lahko slediš tudi tule:

https://www.facebook.com/groups/224793567875981/?ref=bookmarks

Hkrati lahko povem, da sledim še dva foruma, avstralsk in italijanski, ter sem seznanjen s problemi lastnikov.

4. ker pa nisem tečen, nisem nikomur težil z naslednjimi problemi:

-razbarvanost križev (poogosta napaka, namesto črni so vijola, marsikdo zahteva menjavo) me prav zanima, kar bi v SLO porekli na tak moj zahtevek

-ponovno bi lahko zahteval menjavo kovčkov, ker spet ne zapirajo prav, oziroma zijajo

-hupa ne dela, ko se olje segreje preko 93C..nobene rešitve...

-nabiranje zraka v hidravlični sklopki in posledično slabo odvajanje..

jaz namreč nisem niti ene prijave po meilu naredil, ampak sem motor odpeljal na pooblaščen servis ter prijavil napake

še bi lahko našteval, pa se mi ne da, ker naštevanje ne rešuje problemov. Potrebno se je pa zavedati naslednje, da jKTM začel delati zelo zanimive motorje, a kupce bo obdržal samo in zgolj zato, če bo korektno in v doglednem času odpravljal napake in pomankljivosti. Z ozirom, da nisem ravno "frišen" motorist, poznam tudi zelo dobro servise in poprodajno podporo  drugih blagovnih znamk in zlahka naredim primerjavo, kje mi je kaj bolj ugodno in kje mi bolj ustreza vzdrževati motor.

mi je pa čista škoda, da se samo nekaj zgovarjamo in navajamo neke linke, meni osebno je KTM všeč in če bom imel še kakega je pa predvsem odvisno od vas, ki ste predstavniki KTM.

Na samo prodajo pa vpliva še nekaj: Dober glas in priporočilo zadovoljnih strank. Mene in moje kolege pozna veliko ljudi in naše mnjenje sigurno nekaj šteje, že zato je pozitivna reklama zadovoljnega kupca zelo pomembna.

 

Objavljeno

Se oproščam če si moj odgovor vzel za pranje umazanega perila, a ker sem se tu vključil v to temo sem pač pisal oziroma odgovarjal na tvoj post in tvojo problematiko. Ne želim povzroati dodatne napetosti in se lahko mirne volje umaknem.

Se strinjam z vsem napisanim in še enkrat poudarjam, da zaradi ostalih obveznosti ne sledim nobenega tujega foruma. Nimam nobenega od stret motorjev v lastni garaži, sem offroad usmerjen.

Tudi glede navajanja linkov se strinjam in prebiranje forumov ni ravno pravi način pridobivanja in reševanja problemov.

Objavljeno
pred 1 minuto, IKE pravi:

Se oproščam če si moj odgovor vzel za pranje umazanega perila, a ker sem se tu vključil v to temo sem pač pisal oziroma odgovarjal na tvoj post in tvojo problematiko. Ne želim povzroati dodatne napetosti in se lahko mirne volje umaknem.

Se strinjam z vsem napisanim in še enkrat poudarjam, da zaradi ostalih obveznosti ne sledim nobenega tujega foruma. Nimam nobenega od stret motorjev v lastni garaži, sem offroad usmerjen.

Tudi glede navajanja linkov se strinjam in prebiranje forumov ni ravno pravi način pridobivanja in reševanja problemov.

Nikakor ne, nočem nobenega umikanja, del problema je rešen že, če se vzpostavi komunikacija. Tako da pohvalno od tebe in Jaka1s, da zvemo še drugo plat zgodbe.

 

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!