Skoči na vsebino

KTM servisi/prodaja/poprodajna podpora/splošno


Priporočene objave

Objavljeno

Ma seveda konc leta iz zaloge se splaca, tako sem jest mojga dobu v akciji, namest 21 sm dal 17 jurckov. Najprej sm ga hotu v sloveniji kupit, samo bi me uvoz v avstrijo prisel enako kot ce bi ga v avstriji kupil.

Objavljeno

Ce se bom odlocil da kupim bom itak tudi gor registriral in tudi servisiral gor,zna bit manj problemov kot pri nas.

Objavljeno
pred eno uro, luxsa pravi:

Ce se bom odlocil da kupim bom itak tudi gor registriral in tudi servisiral gor,zna bit manj problemov kot pri nas.

s čim manj problemov?

Ista pašta, servis ko servis reklamacija kot reklamacija, načeloma je v tujiini servis malce dražji.

Objavljeno
pred 17 urami, DinDiin pravi:

Nc vec. ?

bi znal @gasperXpovedati, koliko je dal za prvi servis? Moja je objavljena na vrhu te strani.

ps. se pa strinjam, da ktm ma 20-30% dražje od japonca. Vsaj take cifre vidim na mojih računih.

  • Všeč mi je 1
Objavljeno (popravljeno)

a nism tuki nek use racune objavu kolk sm dal za servise... pocen ni..... pocen ni.... zdele na 30jurjou bom spet joku k bom jurja zapravu a jebiga zdej...... kva cem zdej jamrat tko je.

Popravljeno . Popravil gasperX
Objavljeno

Lep pozdrav. Imam 2014 letnik RCja 390, ki pa ima en problem. Motor prvič v dnevu normalno vzge samo da pod standgasom zelo grobo leti, vcasih tudi po parih minutah ugasne. Po tem se pa izjemno muči da ponovno zažene.

Ima kdo s tem izkusnje in bi mi znal povedat kaj tocno bi lahko bilo? Sumim na svecko ali pa vzigalno tuljavo, vendar kolikor sem guglal je za ta pojav moznih se veliko drugih stvari (bencin filter, umazana izgorevalna komora, injektor, v najslabšem primeru pa ventili.)

Hvala za odgovore, lp.

Objavljeno

Najhitreje boš to rešil na servisu, naj ti vsaj pogledajo katere napake javlja oziroma ali so parametri v mejah.

 

Drugače pa začneš pri poceni stvareh - svečka in filter...

Objavljeno

Svečko zamenjaš, kapico in vžigalno tuljavo pa lahko pomeriš, če je to brezhibno nadaljuješ (zračnost ventilov, filter goriva... ) .

lp

Objavljeno
pred 10 urami, Moprli pravi:

Lep pozdrav. Imam 2014 letnik RCja 390, ki pa ima en problem. Motor prvič v dnevu normalno vzge samo da pod standgasom zelo grobo leti, vcasih tudi po parih minutah ugasne. Po tem se pa izjemno muči da ponovno zažene.

Ima kdo s tem izkusnje in bi mi znal povedat kaj tocno bi lahko bilo? Sumim na svecko ali pa vzigalno tuljavo, vendar kolikor sem guglal je za ta pojav moznih se veliko drugih stvari (bencin filter, umazana izgorevalna komora, injektor, v najslabšem primeru pa ventili.)

Hvala za odgovore, lp.

ker ni posebej teme za 390RC je tvoje vprašanje premaknjeno sem.

 

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

Se mogoče komu doma valja tak pin, ki pride na ročici sklopke preko katerega pritiskaš na batek na glavnem cilindru?

Večji fi5, manjši 4,3 trenutna dolžina 28mm ampak je bil skrajšan in ima ročica nekaj lufta. Pin se sicer da kupit nov vendar v kompletu še z nekimi drugimi deli pa mi ni za dajat 30€. Oz. če kdo ve dolžino novega dela bi tudi pomagalo.

 

Hvala

 

Lp, Samo

 

 

144512541_433838904520234_6998143832296615681_n.jpg

Popravljeno . Popravil Nightmare
  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

Odlicen motor.  Imam pa eno vprasanje....že pri Damijevem 790 sem spremljal, kaj je vse dokupil, zamenjal. Pa gasterbajt  Gašper X tudi. 

Ali je KTM v originalu sploh vozen, ali je- khm - pravzaprav ....polizdelek? ?

Popravljeno . Popravil Tedybear
  • Haha 2
Objavljeno
pred 5 urami, Tedybear pravi:

Odlicen motor.  Imam pa eno vprasanje....že pri Damijevem 790 sem spremljal, kaj je vse dokupil, zamenjal. Pa gasterbajt  Gašper X tudi. 

Ali je KTM v originalu sploh vozen, ali je- khm - pravzaprav ....polizdelek? ?

Ti bom jaz povedal. Sicer je tema Superduke oziroma superduke GT in smo zunaj gabaritov.

 

KTM je izdelek, ki ora ledino. KTM je nekaj več, kar ti pričara nasmeh na šobe :D

KTM, ki stane 20 in več kek, bo v roku treh let izgubil 50% nabavne cene. 

KTM in Seles, se potrudijo, odkar jih mam (ktm), ni problemov pri odpravi začetniških napak in EU šalabajzerstva.

KTM je vedno vozen, prekleto dobro vozen, sem fan tako KTM kot Kawe, Razlika je, da kawa nima reklamacij, če jo pa ma, je hud problem, da jo rešiš, ampak kot sem rekel, kawo kupiš in dela, KTM kupiš in zdivjaš..včasih gre kak mali klinčič narobe, ma ga popravijo in to BP. Prizze performance je na strani kawe.

Sedaj pa pozabim "zanesljivost" in grem samo na znamko in kaj nudijo:

Kawa je šwicarska ura...vsek kar je dela in to brezhibno in natančno

KTM ti da "fun factor", to je tisto ko se počutiš spet 20 let star in uganjaš norčije :D,včasih mal godrnjaš, ker ni tako kot si zamisliš

Tako da..2020..če maš srečo še dobiti 1290 ADV je best buy..z odpravljenimi napakami, z dovolj prostora ,celo preveč moči, z noro elektroniko in veliko uživancije..ga ni boljšega ADV motorja (15kek boš odkaral , od semiaktivnega vzmetenja ogrevanih ročk, kvkija, cornering lučk in tempomata)

 

Če vzameš 2021 boš plačal kot za GSa...ampak boš mel 160 konjsko zverino, in "vsemogočni " občutek v desnem zapestju. Lah pa greš na BMW in se tolažiš da maš blagovno znamko. Servisi koštajo enako, odprave napak so podobe, količina le teh prav tako.

To je samo moje mnenje in ne žalim lastnike BMW, ki mislijo da majo nadmočni stroj brez problemov :P

ps. pri 790 sem samo dodal šus plato, ki mal več pokrije, pa odpravil problem  s štop lampo (garancija)

Na 1290 Superduke GT, sem 2x reklamiral "flap valve" minoren problem vrednosti 45 € ko sem namestil Healtechov dongle in loputa je vedno odprta.

Še mal problema je pri 1x do 2x letnem odzračevanju hidravljične sklopke, ma drugih problemv ni bilo. SDGT ma 60kkm in je pri novem lastniku. Mašina poje, da je veselje.

 

Objavljeno

Jaz do sedaj na mojem super duku nisem imel nobenih težav. Edino senzor za temperaturo olja so mi menjali (garancija). Servisi za moje pojme tudi poceni, vsaj pri Selesu.  Sam motor pa res igrača. Pure fun. ?

Objavljeno (popravljeno)
4 hours ago, Tedybear said:

Odlicen motor.  Imam pa eno vprasanje....že pri Damijevem 790 sem spremljal, kaj je vse dokupil, zamenjal. Pa gasterbajt  Gašper X tudi. 

Ali je KTM v originalu sploh vozen, ali je- khm - pravzaprav ....polizdelek? ?

Vozim istega KTM-a od 2007 naprej, brez ene same zadeve ki bi jo dokupil ali zamenjal. In mu prav nic ne manjka. Je bil in je se vedno zelo zabaven in zelo vozen motor.

Popravljeno . Popravil jvalant
Objavljeno
pred 12 minutami, jvalant pravi:

Vozim istega KTM-a od 2007 naprej, brez ene same zadeve ki bi jo dokupil ali zamenjal. In mu prav nic ne manjka. Je bil in je se vedno zelo zabaven in zelo vozen motor.

koliko si prevozil s tem ktm?

Objavljeno (popravljeno)
7 minutes ago, Snečer said:

koliko si prevozil s tem ktm?

107500.   Z dokupovanjem in menjavo mislim na predelave, menjave originalih delov za boljse, akrapovic naprimer, 2 jurja za 3 konje vec...   Je pa to motor ki ni dizajniran za dolgozivost, tako da je bilo par popravil. In vecji poseg na agregatu pri 95k (sel lezaj na osi menjalnika, pa smo naredili generalko - poleg lezaja in osi menjalnika se bat (prvic) obe oljni crpaki, verigo, pa se taperje preventivno) Se prej pa enkrat ojnica (35k) in sklopka starterja, od vecjih problemov. Sem se pa vedno prpelu domov...

 

 

 

Popravljeno . Popravil jvalant
Objavljeno

nekako je smiselno ostati na LC8 in 1290 mašinah.

Vem da so vzdržljive. to je pa vse. Drugo je zloraba in slabo vzdrževanje.

 Simpl.

 Za SD in SDGT.

Domov pride vsak, če ne drugač pa na vleki. To sploh ni bistven podatek.

Več informacij lahko v tej temi navede še @Nightmareza katerega verjamem, da bo bivšega mojega vrgel na prafaktorje in porihtal še tako male "probleme". Večina njih itak spada med redno vzdrževanje in prevoženo kilometrino, torej iztrošenost, obrabo in preventivo.

ps..nobenga KTM (in motorja) nisem še tako mučil kot 790ADV. Ampak o situaciji z njim, bom pisal v njegovi temi. Kvaliteta kitajca za 10kek, se pač ne more in se ne primerja z jodlarjem za 20 kek.

Objavljeno (popravljeno)

OK...vprasal sem z malo cinizma, tako, bolj za hec. Pa iz mojega stališča...ki je trenutno tako, da mi je motorizem zadnji dve, tri leta med prioritetami od 1 do 5 nekje pri 7. Ko motor konec oktobra parkiram in pokrijem, ga do konca marca niti pogledam ne. 

Pri vas nekaterih ( sploh Dami) je seveda drugače. 

Recimo...vsi tile apdejti pri vas so mi primerljivi z nakupom novega, recimo, Passata, kjer bi poleg platišč in izpuha zamenjal še voznikov sedež, volan in stopalke.  Sem sploh kupil avto, ki mi ustreza?

Meni pri mojem grdobežu na misel ni prišlo, da bi karkoli originalnega menjal. Razen višje šipe. Tak, kot ga je narisal in sestavil nek Hoičiro Čikagumi nekje pod Fudžijamo, mi je povsem zadosti. Pa po skoraj 90K km, še ni bil parkiran  zaradi okvare ali napake. 

Da KTM orje ledino, sploh ni dvoma. Tista 790ka od Damija mi je sploh TOP. 

 

Popravljeno . Popravil Tedybear
Objavljeno
pred 12 minutami, Tedybear pravi:

OK...vprasal sem z malo cinizma, tako, bolj za hec. Pa iz mojega stališča...ki je trenutno tako, da mi je motorizem zadnji dve, tri leta med prioritetami od 1 do 5 nekje pri 7. Ko motor konec oktobra parkiram in pokrijem, ga do konca marca niti pogledam ne. 

Pri vas nekaterih ( sploh Dami) je seveda drugače. 

Recimo...vsi tile apdejti pri vas so mi primerljivi z nakupom novega, recimo, Passata, kjer bi poleg platišč in izpuha zamenjal še voznikov sedež, volan in stopalke.  Sem sploh kupil avto, ki mi ustreza?

Meni pri mojem grdobežu na misel ni prišlo, da bi karkoli originalnega menjal. Razen višje šipe. Tak, kot ga je narisal in sestavil nek Hoičiro Čikagumi nekje pod Fudžijamo, mi je povsem zadosti. Pa po skoraj 90K km, še ni bil parkiran  zaradi okvare ali napake. 

Da KTM orje ledino, sploh ni dvoma. Tista 790ka od Damija mi je sploh TOP. 

 

hm...updejti so povezani z nečimrnostjo in manj vožnje..več kot se voziš, manj te briga updejt (samo nujne zadeve), za TEŠ6 ti je čist vseeno (al pa ti postane) saj ga ne gledaš, moped običajno začneš metat po tleh..ampak kot sem rekel..men to predstavlja znamka kjer sem pljunih 10 kek, kjer sem jih 20, bom še mušice s steleksom dol drgnil. Tudi debata je bolj vezana na motorizem splošno, ker začne se (neglede na blagovno znamko updejti so identični):

1. temen vizir

2. pokrovčki tekočin, ročke

3. sedež

4. doplačila za dodatno opremo (kviki, ogrevanje sedežev, tempomat in bla bla bla)

5. tovor..torbe in podobno

in na koncu ko začneš nabijat povsod, ti je škoda že tistega kjer si vrgel 10 jurjev za nakup in kupiš šrot od 3-4 jurje in ga zlorabljaš, ubijaš, mečeš po tleh in se maš fajn. :D

 

 

Objavljeno

Nightmare bi z veseljem kaj napisal iz naslova servisiranja/prckanja po motorju pa ze dva meseca cakam set filtrov za gorivo in dokler nimam vsega na kupu nocem razdirat motorja. Ampak ocitno se bom vseeno moral lotit z odstranitvijo rezervoarja da zamenjam zracni filter, ogrevane rocke vsaj sperem sam tank pa se kaksno malenkost in del dela ponovim kasneje ko koncno dobim filtre. 

Rabim pa poleg filtrov samo se novo prednjo gumo pa akcija na zavarovalnico. 

 

Lp, Samo

Objavljeno
pred 14 minutami, Nightmare pravi:

Nightmare bi z veseljem kaj napisal iz naslova servisiranja/prckanja po motorju pa ze dva meseca cakam set filtrov za gorivo in dokler nimam vsega na kupu nocem razdirat motorja. Ampak ocitno se bom vseeno moral lotit z odstranitvijo rezervoarja da zamenjam zracni filter, ogrevane rocke vsaj sperem sam tank pa se kaksno malenkost in del dela ponovim kasneje ko koncno dobim filtre. 

Rabim pa poleg filtrov samo se novo prednjo gumo pa akcija na zavarovalnico. 

 

Lp, Samo

prjatu..pomlad je tu!!

giphy.gif.3c2f7d72bc8238ed1135863281cb94fb.gif

ps. loh pa napišeš , kako se čist normalno pelje brez vseh "fines " servisiranja :D

 

Objavljeno

Ja, mogoc pr vas, mi smo mel se ucir sneg...

Drgac pa... Normalno... Hja, tezko bi tko reku. Vse nek vibrira, se trese, ropota, poka,... Pa gasa ne mors nikakor enakomirno drzat. Skoz se ce nek zaganjat. Zanc sm ga sou sam ogret pa sm prec kapo zgubu. ?

 

Lp, Samo

  • Všeč mi je 1
  • Haha 2
Objavljeno

ni to moped za pussije :P

ko sune, sune kot versis :D

 

Objavljeno
1 hour ago, DAMI34 said:

nekako je smiselno ostati na LC8 in 1290 mašinah.

Vem da so vzdržljive. to je pa vse. Drugo je zloraba in slabo vzdrževanje.

 Simpl.

 Za SD in SDGT.

Domov pride vsak, če ne drugač pa na vleki. To sploh ni bistven podatek.

Več informacij lahko v tej temi navede še @Nightmareza katerega verjamem, da bo bivšega mojega vrgel na prafaktorje in porihtal še tako male "probleme". Večina njih itak spada med redno vzdrževanje in prevoženo kilometrino, torej iztrošenost, obrabo in preventivo.

ps..nobenga KTM (in motorja) nisem še tako mučil kot 790ADV. Ampak o situaciji z njim, bom pisal v njegovi temi. Kvaliteta kitajca za 10kek, se pač ne more in se ne primerja z jodlarjem za 20 kek.

Se opravicujem, ne ni bistven podatek sploh...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!